اخترپنجم؛
+ترس از کافی نبودن
یبار اینو توی چنلم گفتم
بعد یکی توی ناشناسم گفت خب چایی باش.
اخترپنجم؛
+سلام میشه یه بیو بدی جدیدم و اینکه رشته تحصیلیتون چی بوده
سلاممم، یه بیوی مختصر توی بیوی چنل هست. ولی فکر کنم باید یه بیوی بلند تر بنویسم و بزارم اینجا بمونه
اخترپنجم؛
سلاممم، یه بیوی مختصر توی بیوی چنل هست. ولی فکر کنم باید یه بیوی بلند تر بنویسم و بزارم اینجا بمونه
خب، سلام.
من نرگسم. ۱۹ سالمه، تهران زندگی میکنم.
از سال ۴۰۱ توی ایتا مینویسم. اونموقع ها سوره صدام میزدن، الانم هر کسی هر چی راحته.
نه محتوای خاصی دارم نه توی زمینه ی خاصی فعالیت میکنم. بیشتر اینجارو شبیه یه دفترچه ی کوچیک میبینم که احساساتم یا عکسهام رو به اشتراک میزارم. ممکنه من رو توی دنیای واقعی بشناسی و وقتی نوشته هام رو میخونی با خودت بگی wdf این یکی دیگه است. ولی خب نه اینجوری نیست عزیزم، من همون نرگسم فقط این یه بخشی از اورثینک های منه که احتمالا ادمها توی دنیای واقعی ازش مطلع نمیشن و این طبیعیه، نیست؟
از اون طرف توی نوشته های من دنبال مخاطب و سرنخ و اینا نباش. من همینجوریش خودم بعد یه هفته میخونمش اینجوریم که وا، درباره ی کی حرف میزدی؟
رشته ی تحصیلیم توی دبیرستان ریاضی فیزیک بود و الان توی دانشگاه دبیری فیزیک میخونم، این یعنی قراره بعدا معلم بشم و امیدوارم معلم جالبی باشم. یکی از دلایلی که اینجا با ادمهای زیادی حرف میزنم اینه که توی ارتباط گرفتن با دانش اموزام مهارت بیشتری داشته باشم.
جهت سیاسی خاصی ندارم، اون سمتی وایمیستم که منطقم درست میبینه. نه اینکه یک سمت رو انتخاب کنم و کورکورانه پیروی کنم.
دیگه نمیدونم باید درباره ی خودم چی بگم. این لیست احتمالا هر چند وقت یکبار آپدیت بشه(اگر چیزی هست که بنظرتون بهتره اضافه بشه بگید بهم)💘
اخترپنجم؛
+میشه اولین پیام چنلت رو ریپلای کنی دلم میخواد از اول بشینم بخونم
اون گوشه ی بالا سمت راست یه قسمت رفتن به اولین پیام داره ایتا😭
اخترپنجم؛
زندگی خیلی جالبه خلاقیت خدا جالب تر
ولی اگر نمیاره برات.
اولین پیام اینجاست🎀