میدانی چرا آراماند ؟ زیاد فکر نکردند ، زیاد توضیح ندادند و زیاد وابسته نبودهاند ، به هیچچیز ، به هیچکس. میدانی چرا آراماند ؟ چون به خودشان سخت نگرفتند ، چون فراتر از توان و نیازشان نخواستند. میدانی چرا آرام نیستی؟
○°
ترجیح دادم با خود مزخرفم تنها باشم بهتر از بودن با آدم های حقیری است که مدام سر هم کلاه می گذارند!
A promise of Hope