ׄ𖹭ִ 𑪍 توخیلی زیبایی
نه فقط به خاطرچهرت؛ به خاطر قلب بزرگ و مهربونت، بخاطر تکیه گاه بودنت، بخاطر لبخندهای دلنشینت، بخاطر امنیت و اهمیتی که به اطرافیانت میدی. با وجود تو زندگی خیلی قشنگ تره.
زندگی، حتی وقتی انکارش میکنی، حتی وقتی به آن بیاعتنایی، حتی وقتی که از قبولش سر باز میزنی از تو قویتر است. از همهچیز قویتر است. آدمها از اردوگاههای کارِ اجباری برگشتند و دوباره زاد و ولد کردند، مردان و زنانی که شکنجه شده بودند، مرگ عزیزان و خاکستر شدنِ خان و مانشان را دیده بودند، دوباره دنبال اتوبوس دویدند، دوباره دربارهی هوا حرف زدند و در مراسمها شرکت کردند. باور کردنی نیست، اما همین است دیگر. زندگی از هرچیزی نیرومندتر است.