میگویند ‹رنج نباید تو را غمگین کند›، این همان جایی است که اغلبِ مردم اشتباه میکنند. رنج قرار است تورا هوشیارتر کند، به اینکه زندگیات نیاز به تغییر دارد. چون انسانها زمانی هوشیارتر میشوند که زخمی شوند، رنج نباید بیچارگی را بیشتر کند. رنجت را صرفاً تحمل نکن، رنجت را درک کن. این فرصتِ بیداری است، وقتی آگاه شوی، بیچارگیت تمام میشود!
☆بزرگ شدن یعنی اینکه بفهمی بهترین رفیقت پدرته:)