از او پرسید که چرا انقدر کتاب دارد.
در جواب گفت کتاب ها منبعی بی نهایت برای فرار از واقعیت هستند.
<به اُمید دلبستم>
خاطرات در یکدیگر پیچیدند،نه مانند نوار های فیلم،بیشتر شبیه صفحات یک کتاب که در هم ذوب میشوند.این تمام چیزی است که هر آدمی در پایان راهش دارد.استخوان ، خون و زیبایی ای که به خاطراتش پیوند میخورد.
<به اُمید دلبستم>
°•
جالب است !
یک سیب افتاد و جهان از قانون جاذبه با خبر شد و میلیون ها جسد افتاد ولی هیچکس از انسانیت بویی نبرد:)
°•A promise of hope °•