eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
542 دنبال‌کننده
403 عکس
268 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
وقت زیاری نداریم ... برای انس گرفتن با خدا ، برای عبادت ، برای عارف شدن ، عاشق شدن ، رسیدن و نصرت امام‌ زمان عج ، جهاد و ... ؛ تا زنده‌ایم باید کاری کنیم ، چون موقع مرگ دیگه دستمون کوتاه و بسته‌ ست !
غرق شدیم توی اعماق دریای روزمرگی و حواسمون نیست که داریم خودمون رو به کشتن میدیم . . . شنا توی دریا لذت‌بخش هست ، منتها قاعده داره ، اگه بلد نباشی ، همین دریا غرقت میکنه ! دست بلند کن و فریاد بزن ! تا کشتی نجات دستت رو بگیره و بالا بکشتت .
montazer.irرادیو سحر ۲۷.mp3
زمان: حجم: 45.4M
🎙 بیست و هفتمین برنامه رادیو سحر ویژه سحر بیست و هفتم ماه مبارک رمضان ✨ موضوع برنامه : «وزن لااله‌الاالله درون ما، تعیین کننده عیار قلب ماست» ※ مدت زمان برنامه: ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه • گوینده: مازیار ربیعی • نویسنده : سیده حاتمه سید زاده • تنظیم: پارسا کمالی | صدیقه صدیقی
راهپیمایی قدس از همگی قبول باشه ان شاءالله 👊🏻🇵🇸 .
اگر بالاترين و اصلی‌ترین حاجتمون امام زمان عج نباشه ، یعنی هنوز به مقام انسانیت واقعی نرسیدیم !
montazer.irرادیو سحر ۲۸.mp3
زمان: حجم: 46.3M
🎙 بیست و هشتمین برنامه رادیو سحر ویژه سحر بیست و هشتم ماه مبارک رمضان ✨ موضوع برنامه : «سهمِ لذّت هر نفر، از خدا در آخرت چقدر است؟» ※ مدت زمان برنامه: ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه • گوینده: مازیار ربیعی • نویسنده : سیده حاتمه سید زاده • تنظیم: پارسا کمالی | صدیقه صدیقی
مهمانی روبه اتمام است و من هنوز نتوانستم به مهمان عزیزت نزدیک شوم ، هنوز مِن و مِن میکند دلم ، هنوز پاهایم می‌لرزند ، هنوز آن دم در انتهای سفره نشسته‌ام ... ! اما دیگر وقتی نمانده ! باید پا بر نفس خویش بگذارم و بلند شوم و خود را به مهمان عزیزت ،مولایم مهدی موعود عج برسانم ، برسانم تا بعد از مهمانی تا آخر عمرم دستم در دستان مولایم باشد تا غرق در دریای غفلت نشوم💔 !
از همان ابتدا و در تمام ایام مهمانی او اشاره می‌کرد به تو که بیا و کمی هم کنار ما بنشین ، آخر مهمانی ‌ست تا کی می‌خواهی خودت را به غفلت و اینکه متوجه صدا و اشارت مولایت نشدی بزنی ؟ تا سفره را جمع نکردن و موعد خداحافظی نرسيده ، برو خودت را به دامان پر مهر امامت بینداز . که تنها توشه تو تا ماه رمضان دیگر همین آغوش امن امام زمان عج است .
montazer.irرادیو سحر ۲۹.mp3
زمان: حجم: 52.7M
🎙 بیست و نهمین برنامه رادیو سحر ویژه سحر بیست و نهم ماه مبارک رمضان ✨ موضوع برنامه : «ستاوردهای قلبمان در ماه رمضان را چگونه حفظ کنیم؟» ※ مدت زمان برنامه: ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه • گوینده: مازیار ربیعی • نویسنده : سیده حاتمه سید زاده • تنظیم: پارسا کمالی | صدیقه صدیقی
مهمانی درحال جمع شدن است ، ‌همه با میزبان گرم صحبت‌ و تشکر هستند ، خیلی‌ها غرق اشک‌اند ، مهمان ویژه این ماه حضرت حجت عج هم مهمانان را در آغوش میگیرد ، فرشتگان هم مهمانان را بدرقه سال جدید می‌کنند ... ولی من هنوز مات و مبهوت دَم در نشسته‌ام ، بغض گلویم را سخت از سحر دیشب تا کنون دارد فشار میدهد ، حسرت در چشمانم فریاد می‌زند ، چرا حتی دقیقه‌ای به سمت مولایم مهدی عج نرفتم ؟ چرا سعی نکردم ؟... ولی این سرزنش ها چه سودی دارد ؟ در همین حین بودم که بغضم شکست ... بغضی که انگار بغض ۲۹ سحر بود ! طوری گریه‌ام گرفت که امیدی به آفتابی شدن قلبم و چشمانم نداشتم ، با خودم گفتم : خدا حال و دعای دلشکسته‌ها را بهتر خوب و اجابت می‌کند ، دیگر دست خودم نبود ... مهمانان داشتند کم کم میرفتند و خلوت میشد ، خود را دوان دوان به پای مولایم مهدی عج انداختم ، گفتم ادخیل ادخیل ... من جایی را ندارم ... بی ادبی کردم و نیامدم محضرتان ، شاید هم رویم نمی‌شد ... نمی‌دانم ! اما می‌شود مرا با خود ببرید ؟ می‌خواهم با شما باشم ، من اگر با شما نباشم ، معلوم نیست چه بلایی سر قلبم می‌آید ، فردا عید است ، عید فطر ! من فطرتا عاشق شما هستم ، می‌دانم در خود مهمانی هم که بودم ، بی‌ادبی کردم ، اما پشیمانم ، شفائتم میکنید نزد خدا ؟ شب قدر که نتوانستم خوب استفاده کنم ، اما بیایید و واسطه شوید بین من و خدا ، آقای یا بن الحسن ... ادخیل ادخیل 💔 ! الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب .
زمان: حجم: 90.3K
و تمام شد این رمضان هم ، ولی آنگونه نبودم که با تو افطار کنم ، اما قسم که دیدی همه حالات مرا ، پس میشود گفت که با تو افطار کردم هر غروب رمضان را . . . پ.ن : عیدتان مبارک آقای یا بن الحسن✨ ! و ایضا همه رفقای آل یاسین .
وعده کرده بودم با تو ، که یک ماه چشمانم روزه گیرند و به اميد عید فطر عیدی‌ دو چشمم رویت هلال روی تو باشد اما ، اما انگار نتوانستم عینا خود ۳۰ روز و ۳۰ شب را روزه گیرند . . .