دل من پی آن است که خراب تو شود
کاین خود آباد آباد معنا شود . . .
#امام_زمان
همهی راهها را رفتم و امتحان کردم ،
و در همه به بنبست رسیدم ...
تمام عمرم به اشتباه گذشت ،
ولی خداروشکر که دیگر فهمیدم
تنها راه که به سر مقصد راه دارد
راه شماست ! الحمدالله که هنوز
فرصت جبران دارم . . .
#امام_زمان
کور است آنکه اصل در کنارش است
و خود را با پی فرعیات رفتن خسته
میکند و میپندار که فرعیاتاند
اصل حیاتاش . . .
#خودت رو بشناس
گذشت همه عمر پای دیدن زلف تو
آه خدایا ! کاش نمیرم و آخر روزی
ببینم زلف یارم را .
#یاایهاالعزیز
صبح تا شب سرمون رو کردیم توی
این گوشی ... از این پیچ به اون
پیچ ، این استوری اون استوری ،
بدو اینو فالو کن ! اونو لایک کن ...
فلانی آنلاین شد ولی پیام منو
سین نزد😖 !
#خودت رو بشناس
یه روز اگه تو خونه تنها باشیم
چیکار میکنیم ؟
تلویزیون روشن ، وایفای روشن ،
کله تو گوشی ، صدای آهنگ بلند ...
با ده نفر از رفیق رفقات
تماس میگری تا زمان
بگذره ... و بقیه از راه
برسن ...
چرا آخه🤔 ؟؟؟
توی خلوتهامون هم از خودمون
فراری هستیم ...
+ شده وقتی یه جا تنها میشی
بشینی تمرکز بگیری دو رکعت
نماز عشقی بخونی ؟
یه زیارت عاشورا بگیری دستت
بخونی ؟
یه سلام اصلا به امام هادی علیه
السلام بدی؟
در طول روز که تو سر خودت رو
اینقدر شلوغ کردی !
ملائکه بهت پیام میدن بیا یکم
با هم باش ... " نمیریم"
خدا صدامون میزنه ... سحرها ،
موقع اذان... " نمیریم " تازه اگر
هم بریم توی همون دو رکعت نماز
ذهنمون پشت میز مشغول کارهای
دیگهست 🧠 *
زمان:
حجم:
47.8K
🌿اونقدر امام زمان عج میفرسته
دنبال ما که بابا تو هم بیا ما ببینیمت!
ولی وقتی اون پیام میرسه ما
مشغولیم ... حوصله و وقت برای
این کار نداریم . . .
#ثانیههاییازاوبشنویم
اونقدر با کسانی که نباید ،
زیاد مشغول شدیم که خطمون
رو اشغال کردن و دیگه فرصت
برقراری تماس با عالم بالا رو
نداریم 🚶🏻♂. . .
#خودت رو بشناس
طریق و مسیر کربلا باید تو رو
به خیمه امام زمان عج برسونه ...
این همون خروجی مطلوب از
محرم و صفر و اربیعن هست .
#امام_زمان