eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
543 دنبال‌کننده
405 عکس
270 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
دل من پی آن است که خراب تو شود کاین خود آباد آباد معنا شود . . .
همه‌ی راه‌ها را رفتم و امتحان کردم‌ ، و در همه به بن‌بست رسیدم‌ ... تمام عمرم به اشتباه گذشت ، ولی خداروشکر که دیگر فهمیدم تنها راه که به سر مقصد راه دارد راه شماست ! الحمدالله که هنوز فرصت جبران دارم . . .
کور است آنکه اصل در کنارش است و خود را با پی فرعیات رفتن خسته می‌کند و می‌پندار که فرعیات‌اند اصل حیات‌ا‌ش . . . رو بشناس
گذشت همه عمر پای دیدن زلف تو آه خدایا ! کاش نمیرم و آخر روزی ببینم زلف یارم را .
صبح تا شب سرمون رو کردیم توی این گوشی ... از این پیچ به اون پیچ ، این استوری اون استوری ، بدو اینو فالو کن ! اونو لایک کن ... فلانی آنلاین شد ولی پیام منو سین نزد😖 ! رو بشناس
یه روز ا‌گه تو خونه تنها باشیم چیکار میکنیم ؟ تلویزیون روشن ، وای‌فای روشن ، کله تو گوشی ، صدای آهنگ بلند ...
با ده نفر از رفیق رفقات تماس میگری تا زمان بگذره ... و بقیه از راه برسن ... چرا آخه🤔 ؟؟؟
توی خلوت‌هامون هم از خودمون فراری هستیم ... + شده وقتی یه جا تنها میشی بشینی تمرکز بگیری دو رکعت نماز عشقی بخونی ؟ یه زیارت عاشورا بگیری دستت بخونی ؟ یه سلام اصلا به امام‌ هادی علیه السلام بدی؟
در طول روز که تو سر خودت رو اینقدر شلوغ کردی ! ملائکه بهت پیام میدن بیا یکم با هم باش ... " نمیریم" خدا صدامون میزنه ... سحرها ، موقع اذان... " نمیریم " تازه اگر هم بریم توی همون دو رکعت نماز ذهنمون پشت میز مشغول‌ کارهای دیگه‌ست 🧠 *
زمان: حجم: 47.8K
🌿اونقدر امام زمان عج می‌فرسته دنبال ما که بابا تو هم بیا ما ببینیمت! ولی وقتی اون پیام می‌رسه ما مشغولیم ... حوصله و وقت برای این کار نداریم . . .
اونقدر با کسانی که نباید ، زیاد مشغول شدیم که خط‌مون رو اشغال کردن و دیگه فرصت برقراری تماس با عالم بالا رو نداریم 🚶🏻‍♂. . . رو بشناس
طریق و مسیر کربلا باید تو رو به خیمه امام زمان عج برسونه ... این همون خروجی مطلوب از محرم و صفر و اربیعن هست .