eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
543 دنبال‌کننده
405 عکس
270 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
یه روز ا‌گه تو خونه تنها باشیم چیکار میکنیم ؟ تلویزیون روشن ، وای‌فای روشن ، کله تو گوشی ، صدای آهنگ بلند ...
با ده نفر از رفیق رفقات تماس میگری تا زمان بگذره ... و بقیه از راه برسن ... چرا آخه🤔 ؟؟؟
توی خلوت‌هامون هم از خودمون فراری هستیم ... + شده وقتی یه جا تنها میشی بشینی تمرکز بگیری دو رکعت نماز عشقی بخونی ؟ یه زیارت عاشورا بگیری دستت بخونی ؟ یه سلام اصلا به امام‌ هادی علیه السلام بدی؟
در طول روز که تو سر خودت رو اینقدر شلوغ کردی ! ملائکه بهت پیام میدن بیا یکم با هم باش ... " نمیریم" خدا صدامون میزنه ... سحرها ، موقع اذان... " نمیریم " تازه اگر هم بریم توی همون دو رکعت نماز ذهنمون پشت میز مشغول‌ کارهای دیگه‌ست 🧠 *
زمان: حجم: 47.8K
🌿اونقدر امام زمان عج می‌فرسته دنبال ما که بابا تو هم بیا ما ببینیمت! ولی وقتی اون پیام می‌رسه ما مشغولیم ... حوصله و وقت برای این کار نداریم . . .
اونقدر با کسانی که نباید ، زیاد مشغول شدیم که خط‌مون رو اشغال کردن و دیگه فرصت برقراری تماس با عالم بالا رو نداریم 🚶🏻‍♂. . . رو بشناس
طریق و مسیر کربلا باید تو رو به خیمه امام زمان عج برسونه ... این همون خروجی مطلوب از محرم و صفر و اربیعن هست .
🍊🌳در تکمله مبحث رو بشناسِ دیروز ، بریم بنشینم پای درس استاد بزرگوارم استاد شجاعی :
کارگاه ※ تمرکز کردن بر نیازهای مادی مان باعث می‌شود رابطه‌ی قلبی ما با عالَم غیب یا برقرار نشود یا دائماً قطع و وصل شود. ※ محشور شدن با امام در آخرت؛ محصول اتصال قلبی دائم ما با امام و همینطور با عالم غیب در دنیاست. دانلود رایگان کارگاه مهارت مبارزه با غم : media.montazer.ir/?p=22887
@ostad_shojaeمهارت مبارزه با غم ۳۳.mp3
زمان: حجم: 13.5M
کارگاه ۳۳ در پادکست سی و سوم می‌شنوید: • چگونه می‌توانم فرکانس وجودم را به روی غیب باز کنم؟ • گیجی، کوری، شک، ابهام و تردیدهای من از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ • کارکرد قبور و حرم‌های مطهر در برقراری ارتباط با غیب چیست؟ • مقام انتظار یعنی چه و چگونه می‌توان به آن رسید؟ منبع پادکست : جلسه ۱۴ از کارگاه مهارت مبارزه با غم @ostad_shojae | montazer.ir
تا تو حضرت موسی‌ی من باشی ، دل به دریای نیل که سهل است ، دل به دریای همه بن‌بست‌های دنیا هم میزنم با تو ؛ مرا ترس و غمی نیست ! چون اعتقاد دارم با تو تمام بن‌بست‌ها به احترامت می‌شکافند یا مهدی عج :)
امام زمان عج هست ، منتها مسئله اینجاست که چقدر تو زندگی ماست ؟