در طول روز که تو سر خودت رو
اینقدر شلوغ کردی !
ملائکه بهت پیام میدن بیا یکم
با هم باش ... " نمیریم"
خدا صدامون میزنه ... سحرها ،
موقع اذان... " نمیریم " تازه اگر
هم بریم توی همون دو رکعت نماز
ذهنمون پشت میز مشغول کارهای
دیگهست 🧠 *
زمان:
حجم:
47.8K
🌿اونقدر امام زمان عج میفرسته
دنبال ما که بابا تو هم بیا ما ببینیمت!
ولی وقتی اون پیام میرسه ما
مشغولیم ... حوصله و وقت برای
این کار نداریم . . .
#ثانیههاییازاوبشنویم
اونقدر با کسانی که نباید ،
زیاد مشغول شدیم که خطمون
رو اشغال کردن و دیگه فرصت
برقراری تماس با عالم بالا رو
نداریم 🚶🏻♂. . .
#خودت رو بشناس
طریق و مسیر کربلا باید تو رو
به خیمه امام زمان عج برسونه ...
این همون خروجی مطلوب از
محرم و صفر و اربیعن هست .
#امام_زمان
🍊🌳در تکمله مبحث #خودت
رو بشناسِ دیروز ، بریم بنشینم پای
درس استاد بزرگوارم استاد شجاعی :
کارگاه #مهارت_مبارزه_با_غم۳۳
※ تمرکز کردن بر نیازهای مادی مان
باعث میشود رابطهی قلبی ما با عالَم غیب یا برقرار نشود یا دائماً قطع و وصل شود.
※ محشور شدن با امام در آخرت؛
محصول اتصال قلبی دائم ما با امام و همینطور با عالم غیب در دنیاست.
دانلود رایگان کارگاه مهارت مبارزه با غم :
media.montazer.ir/?p=22887
@ostad_shojaeمهارت مبارزه با غم ۳۳.mp3
زمان:
حجم:
13.5M
کارگاه #مهارت_مبارزه_با_غم ۳۳
در پادکست سی و سوم میشنوید:
• چگونه میتوانم فرکانس وجودم را به روی غیب باز کنم؟
• گیجی، کوری، شک، ابهام و تردیدهای من از کجا سرچشمه میگیرند؟
• کارکرد قبور و حرمهای مطهر در برقراری ارتباط با غیب چیست؟
• مقام انتظار یعنی چه و چگونه میتوان به آن رسید؟
منبع پادکست : جلسه ۱۴ از کارگاه مهارت مبارزه با غم
@ostad_shojae | montazer.ir
تا تو حضرت موسیی من باشی ،
دل به دریای نیل که سهل است ،
دل به دریای همه بنبستهای
دنیا هم میزنم با تو ؛
مرا ترس و غمی نیست ! چون
اعتقاد دارم با تو تمام بنبستها
به احترامت میشکافند یا مهدی
عج :)
#امام_زمان
امام زمان عج هست ، منتها مسئله
اینجاست که چقدر تو زندگی ماست ؟
#امام_زمان
مقدار و جنس شادی و غمهای
انسان به میزان شناخت خودش
از خودش برمیگرده . . .
#خودت رو بشناس
دنیا بازاریست که هر روز بر
روی انسان قیمتی تازه نمیگذارد ،
و شیطان خوب بلد است چطور
انسانها را بفریبد و بر آنها برچسب
قیمت بزند ... برخی را به قدر یک
سیب ، برخی را هم قدر ماشین ،
لباس ، غذای چرب و چیل و....
و اینجا بود که خدا چهارده معصوم
را آفرید که به انسان نشان دهد
قیمتش چقدر زیاد است . . .