من تو را میخوانم تنها؛
چون فقط تویی که درد مرا
می دانی و درمانش هم فقط
دست توست.
#امام_زمان
نگران نگاه همه به خودمون هستیم
الا نگاه امام زمان ارواحنافداه🚶🏻♂.
#امام_زمان
گر میکنی این و آن کار را تا دگران
تاییدت کنند سخت بر باد فنایی؛
کار کن و گر این فعل را میخواهی
کنی،تنها برای یار کن .
#امام_زمان
سلام علیکم رفقا!عیدتون مبارککک💙.
به مناسبت میلاد حضرت حجت، قطب عالم امکان مولا مهدی عج؛ان شاءالله فردا شب ساعت ۲۲:۰۰ محفل داریم .تحت عنوان
"در به درشی؟"
ان شاءالله مثل محافل گذشته که توفیق
شد و در خدمت شما بزرگواران بودم و زحمت نشر اون رو کشیدید ،این محفل رو هم نشر بدید.
توی این شبا خیلی خیلی التماس دعا دارم
ازتون رفقا.
یا علی ...
https://eitaa.com/joinchat/2475032928Ce3a67615c2
امشب شب تولد امام زمان هست و
بیاییم و یه امشب رو درست باشیم،
درست و کامل،حداقل امشب چشمای
قشنگ و مبارکشون رو خیس نکنیم
ودلشون رو نشکنیم قبول❤️🩹:)؟!
#امام_زمان
امشب دوست دارم تا خود صبح ،
با تو بگویم و بشنوی و لبخند به لب ات آورم .
#امام_زمان
@ostad_shojaeتوصیف حالت استغاثه.mp3
زمان:
حجم:
10.8M
بشنویم از توصیف حالت استغاثه . . .
#امام_زمان
آنکه آواره ست تو نیستی،
آواره منم که همه را ول کرده ام
و پی تو ام؛تو شاهی و ملک همه
برای توست،تو دعا کن که به منزلت
برسم و از این آوارگی در آيم...
#امام_زمان
چرا نمیفهمیم؟!
امام زمان سال های سال
هست که تنها هستند و هر روز
دارن هل من ناصرا ینصرنی میگن،
ولی ما عین خیالمون نیست!!!
عاطفه داریم ما؟
#امام_زمان
چه به ظاهر مذهبی هایی هستند،
اما کاری به کار امام زمانشون ندارن🚶🏻♂.
#امام_زمان