eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
542 دنبال‌کننده
402 عکس
267 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
من تو را می‌خوانم تنها؛ چون فقط تویی که درد مرا می دانی و درمانش هم فقط دست توست.
نگران نگاه همه به خودمون هستیم الا نگاه امام زمان ارواحنافداه🚶🏻‍♂.
گر میکنی این و آن کار را تا دگران تاییدت کنند سخت بر باد فنایی؛ کار کن و گر این فعل را می‌خواهی کنی،تنها برای یار کن .
سلام علیکم رفقا!عیدتون مبارککک💙. به مناسبت میلاد حضرت حجت، قطب عالم امکان مولا مهدی عج؛ان شاءالله فردا شب ساعت ۲۲:۰۰ محفل داریم .تحت عنوان "در به درشی؟" ان شاءالله مثل محافل گذشته که توفیق شد و در خدمت شما بزرگواران بودم و زحمت نشر اون رو کشیدید ،این محفل رو هم نشر بدید. توی این شبا خیلی خیلی التماس دعا دارم ازتون رفقا. یا علی ... https://eitaa.com/joinchat/2475032928Ce3a67615c2
امشب شب تولد امام زمان هست و بیاییم و یه امشب رو درست باشیم، درست و کامل،حداقل امشب چشمای قشنگ و مبارکشون رو خیس نکنیم ودلشون رو نشکنیم‌ قبول❤️‍🩹:)؟!
امشب دوست دارم تا خود صبح ، با تو بگویم و بشنوی و لبخند به لب ات آورم .
آنکه آواره ست تو نیستی، آواره منم که همه را ول کرده ام و پی تو ام؛تو شاهی و ملک همه برای توست،تو دعا کن که به منزلت برسم و از این آوارگی در آيم...
چرا نمی‌فهمیم؟! امام زمان سال های سال هست که تنها هستند و هر روز دارن هل من ناصرا ینصرنی میگن، ولی ما عین خیالمون نیست!!! عاطفه داریم ما؟
الآن يعنی کجایید آقای من در شب میلادتون💔؟
چه به ظاهر مذهبی هایی هستند، اما کاری به کار امام زمانشون ندارن🚶🏻‍♂.