📌سلام علیکم رفقا ؛ ان شاءالله امشب محفل داریم ، تحت عنوان * چرا مثل بچه یتیم ها زندگی میکنیم ؟ *
امشب یه چند کلام حرف حساب دارم باهات رفیق ، حرف هایی که بنظرم لازمه بگمشون .
چیزی نمیگم تا خودت امشب بیای پای محفل .
| ساعت محفل ۲۰:۰۰ از کانال آل یاسین |
https://eitaa.com/aleyasin_ag
《 تگ ؟ محفوظ است 》
#نشر_حد_اکثری
و من الله التوفیق .
یا علی ، التماس دعا . . .
باید با همراه شدن با بچها دین رو تبليغ کرد . و جدای پست و مقام ات باهاشون بچه بشی ، همونطوری که حضرت رسول با اون جایگاهی که داشتند با بچها بازی می کردنند .
پ.ن : اصرار کردن که نقاشی های بنده رو به تماشا بنشینن ، گفتن چرا اینقدر آخوند می کشی ، بهشون گفتم چون خودم آخوندم دوست دارم آخوند بکشم😃😅 .
#اندر_احوالات
و همچنین صلواتی هم نثار ارواح مطهر حضرت رسول اکرم و حضرت امام حسن مجتبی و امام رئوف امام رضا سلام الله اجمعین ؛
با کسب اجازه از محضر قطب عالم امکان حضرت بقيه الله الاعظم عج شروع میکنیم .