eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
521 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالحبیب نگاه تعبدی به این فرمایشات حضرت امام (ره) ، یعنی ؛ همین و غیر ان نه . مثل خواندن نماز . بحث دیگر ؛ غرب زده چه کسی است؟ حتما کسی نیست که مدتی در غرب تحصیل و یا زندگی کرده و یا انجا متولد شده است. بلکه کسی است که به مکتب، سبک زندگی. رفتار و ارزش های غربی ها، بعنوان. تنها راهکار فلاح و رستگاری و عاقبت بخیری خودش و‌ مردم باور دارد. غرب هم، همین گفتار و رفتار و‌کردار قالب مردم و نظامات انجا است. همین راهکار تأمين معاش، رونق اقتصادی و ‌ تعامل دولت ها و ملت های انها با یکدیگر ، همین همیت و حمایت انها در قتل وغارت و کشتار ملت های مظلوم در سراسر کره زمین. آنهائیکه غربی شدن را بجای ایرانی و اسلامی شدن ترجیح می‌دهند. این ها ذاتا خائن به ملت ایران هستند.
هوالحبیب روز مرگ امت ها. بد نیست ، گهگاهی از این زاویه به خودمان ، محیط اطراف و حال و احوال حکومت های روی زمین. نگاهی داشته باشیم. تاريخ گویای احوالات ملت ها و حکومت های متعددی است که بعضا ادعای خدایی داشتند و سلطه و سیطره و قدرت انها بر روی همین زمین، بسیار بسیار بيشتر از امریکا ، اروپا و رژیم صهیونی بوده است ، با همه اینها، امروز هیچ نامی از انها نیست . زیرا حسب حکمت خدای متعال ، ملت ها و امت ها هم دارای روز "مرگ" هستند ، همانطور که همه موجودات دارای روز "مرگ" هستند و وقتی زمانش فرا برسد هیچ تاخیری در ان رخ نمی دهد. آیه مورد نظر که به این موضوع اشاره می‌کند: بسم الله الرحمن الرحیم "وَلِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ لَا يَسْتَخِرُونَ سَاعَةً وَلَا يَسْتَقْدِمُونَ" (اعراف/۳۴ ).  هر امتی را سرآمدی است (خداوند برای هر قوم و ملتی یک زمان مشخص و تعیین شده برای پایان عمرشان قرار داده است)، وقتی سرآمدشان فرا رسد (در انتهای این زمان مقرر). نه ساعتی تأخیر کنند و نه ساعتی پیشی گیرند، (هیچ‌گاه نمی‌توانند حتی به اندازه یک ساعت این زمان را جلو بیندازند یا به عقب بیندازند) برابر دیگر آیات قرآن مجید اینگونه استنتاج می شود ؛ همانطور که انسانها در طول حیات خود به انواع مصائب مبتلا و آزمایش می شوند تا عیار انها مشخص شود ، ملت ها و امت ها هم اينگونه اند. به این آیه قرآن هم توجه کنید؛ وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ و بی تردید شما را به چیزی اندک از ترس و گرسنگی و کاهش بخشی از اموال و کسان و محصولات [نباتی یا ثمرات باغ زندگی از زن و فرزند] آزمایش می کنیم و صبرکنندگان را بشارت ده. ( آیه ۱۵۵ بقره) و شاید بشود گفت حتی خانواده ها نیز از همین مسیر حکمت الهی عبور می کنند و همه ی اسم ، شهرت ، مال و ثروت انها روزی از دست می‌ رود و در تاریخ گم می شوند . و فقط خدا هست که جاودانه است . فقط راه خدا ، مکتب و مرام خدا و بندگان پاک خدا هستند که در طول تاریخ ماندگار خواهند بود . علیرضا تنهای کیسمی ۴ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هوالحبیب این وضعیت در جهان ریشه روایی دارد. دیدیم ؛ وقتی روسیه به اوکراین حمله کرد ، دولت های اروپایی و امریکا بلافاصله علیه دولت و‌ملت روسیه موضعگیری کردند و حتی از حضور ورزشکاران روسیه در میادین ورزشی جلوگیری‌ بعمل آوردند . در ایران هم عده ای که تابع امریکایبها و اروپاييها هستند ، همسو با دولت های امریکا و اروپا ، به محکومیت اقدام دولت و‌ملت روسیه پرداختند . اما در قبال جنایات رژیم صهیونی که با حمایت امریکا و اروپايي ها صورت گرفته و میگیرد ، بجای دولت ها، ملت های جهان بپا خواسته اند ، ملت ها به رغم فشار دولت ها به حمایت از مردم مظلوم غزه و در مخالفت با دولت های خود ، امریکا و رژیم صهیونی، یک به یک در حال اخراج رژیم صهیونی از میادین ورزشی ، علمی ، دانشگاهی و حتی از صحنه تجارت و صنعت کشور خود هستند. نکته مهم ؛ مواضع جالب همان دسته از ایرانیان است، همانها که حمله روسیه به اوکراین را به بهانه مخالفت با جنگ و خشونت و ذر حمایت از مردم بیگناه محکوم کردند، در این ماجرا، حاضر به محکومیت رژیم صهیونی نشدند. بخش مهمی از مردم ترکیه و مصر و کویت و امارات و قطر و عربستان و عمان و اردون و ... هم هیچ تحرکی از خود علیه رژیم صهیونی نشان نداده اند ، در مورد این دسته از ایرانیان معتقدیم؛ اینها فقط شناسنامه ایرانی دارند ، همان بازماندگان سببی و نسبی و مکتبی و سبک زندگی سربازان آمریکایی و اروپایی هستند که ده ها هزار نفر از آنها پیش از انقلاب اسلامی در ایران حکمرانی می کردند، با پیروزی انقلاب اسلامی ، انها فرار کردند و رفتند ، آثار انها در اینها همچنان باقی مانده است. و اما در مورد مردمان بیچاره و بدبخت ساکن در کشورهای اطراف ایران عرض می کنیم ؛ یا تحت سلطه حکومت های ذلیل خودشان هستند و جرائت تحرکی را ندارند، اما روح و ذهن و جان انها با مردم فلسطین است، یا غرق در شهوت و خوش گذرانی و بر گذاری کنسرت های لهو و لعب و مسابقات ورزشی ، مد لباس و.... هستند، یا غرق در اندیشه های شیطانی تکفیری که ضلع سوم مثلث عبری و غربی را تشکیل می‌دهند. بهرحال جریان سلفی گری، وهابیت و مسلک داعشی اساسا با سلطه و مکتب امریکا و رژیم صهیونی مشکلی نداشته و ندارد . اما انچه که در روایات داریم؛ مردم اروپا جلو تر از مردمان بظاهر مسلمان منطقه و غرب گرایان ایرانی ، لبیک گوی امر حضرت بقیه الله اعظم (عج) هستند . چون پاکی اخلاقی ، علم و عقل که مبنای گرویدن به آقا امام زمان (عج) است، در مردم اروپا بیشتر از مردمان این منطقه است . غرب گرایان ایرانی هم اگر شبیه مردم اروپا بودند ، کمتر مشکل پیدا می‌کردند اما متأسفانه اینها دست پرورده و شبیه حاکمان اروپایی و آمریکایی هستند. علیرضا تنهای کیسمی ۵ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هوالحبیب این جماعت یا نظر کرده خدا هستند، یا قول و قرار هایی با امریکا، رژیم صهیونی ، داعشی ها و حتی با ویروس ها دارند. ۱- همان خدایی که علم ، عقل، انسانیت و شعور آمریکاییها و صهیونیست ها را گرفت و بجای ان ؛ قساوت ، جهالت و گمراهی را به انها داد و نتیجه ان شد؛ تا با راه اندازی جنگ های متعدد، مرتکب جنایات بیشماری در روی زمین بشوند و با حمله به مردم بیگناه غزه ده ها هزار نفر از زنان و‌ کودکان فلسطینی ها را بشهادت برسانند و همچنین به ایران عزیز حمله نظامی داشته باشند، همان خدا، سران جبهه اصلاحات را آنقدر احمق، نادان ، کر و کور کرد که با صدور ان بیانیه ، نه تنها خودرا در اختیار چنين دشمنان خبیثی قرار دهند، بلکه خواهان پذیرش سلطه و صیانت آمریکا و رژیم صهیونی و همه شیاطین عالم، بر مردم ایران بشوند. ۲- جبهه اصلاحات مدعی است که طرفداران زیادی در ایران دارد . سوال؛ ‌ - چند نفر از اعضای این جبهه دراین جنگ ۱۲ روزه و نیز در حوادث قبل و بعد مانند اردوهای جهادی ، کمک به مردم گرفتار در سیل و زلزله ، دفع تهاجم داعشی ها و...بشهادت رسیده اند؟ - چرا سران این جبهه فقط در هنگام انتخابات‌ ، مذاکرات، تصاحب حقوق های نجومی، اختلاس ها، گرفتن رانت ها و روی سفره های چرب حاکمیت دیده می شوند و در هنگام کارهای خالصانه ، مجاهدانه ، ایثارگرانه ، شرافتمندانه ، انسانی و سخت، گم و کور هستند؟؟ - چگونه است که حتی تیر و ترکش های رژیم صهیونی هم به اشتباه جان یک نفر از سران جبهه اصلاحات را نگرفت؟ - چرا داعشی ها و منافقين و سایر گروههای تروریستی به سراغ اینها نرفته و نمی روند؟ - حتی ویروس کرونا هم جان یک نفر از سران جبهه اصلاحات را نگرفت؟ نمی دانم، اما میدانم یا اینها نظر کرده خاص خدا هستند و یا قول و قرار هایی با شیطان رجیم ، امریکا، رژیم صهیونی و ویروس های منحوس دارند. ان مورد استخر فرح هم یک استثنا بود ‌. علیرضا تنهای کیسمی ۵ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالحبیب بحث موافقت و "رفتن بسوی مذاکره " و و "پرهیز از مذاکره" ، فقط دو روش حکمرانی و دو نگاه سیاسی‌ و دو نظریه نیست. بلکه رفتن "بسوی نور" یا رفتن "بسوی ظلمت" است . فهم ابنکه کدام راه درست است ؟ به یک عامل مهمی بنام تقوای الهی نیاز دارد ، این تقوای الهی است که به انسان شناخت و اطلاعات لازم را میدهد نمی گذارد انسان مومن بازیچه شیطان بشود، لذا شما می توانید راه ترسیم شده از سوی حضرت اقا را با راه موافقین مذاکره بررسی کنید . اینجاست که ما مدعی هستیم ؛ جایگاه ولایت فقیه ، یک جایگاه الهی است . دست "مقام معظم رهبری" ، در دست "امام زمان (عج)" است و اقا امام زمان (عج) اجازه نمی دهد ما سرگردان و ذلیل بشویم. از صمیم قلب خدا را به وجود مقام معظم رهبری سپاسگذاریم . آنانکه در مسیر اطاعت از فرامین ایشان حرکت می کنند حتما به نور ، عزت و عاقبت بخیری می رسند، انانکه از پذیرش منویات ایشان امتناع میکنند ، خداوند انها را در عالم تاریکی و گمراهی سرگردان و ذلیل میکند . سلام و سلامت باشید . علیرضا تنهای کیسمی ۵ شهریور ۱۴۰۴
هوالحبیب تنها راه جلوگيري از فعال شدن اسنپ- بک. اکر اروپاییها یقین کنند که در قبال فعال کردن اسنپ بک ، ایران مزدوران انها در داخل ایران یعنی حسن روحانی و ظریف و... را به جرم خیانت اعدام می کند ، از فعال کردن اسنپ بک خودداری می کنند. پیشنهاد دارم ؛ این دو مزدور و... بازداشت شوند ، اموالشان مصادره شود، تا انها باور کنند که ما در اعدام عوامل انها جدی هستیم. در صورت درخواست هم، اینها با اسنپ- بک، معاوضه شوند . یعنی ؛ این گروگان‌ها به اروپاییها تحویل داده شوند و در عوض اسنپ - بک لغو شود. علیرضا تنهای کیسمی ۶ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هوالحبیب هفته دولت، هفته مبارک ، یا هفته عزای عمومی. هفته دولت بر فرزندان خادم ، صدیق ، پاک ، پرتلاش ، متعهد و متخصص این ملت که در بدنه دولت مشغول خدمت گذاری هستند، گرامی باد. واقعیت این است؛ انقلاب اسلامي ما در مرحله سوم خود که دولت سازی است با مشکلات زیادی روبرو است و برغم همه تلاش ها، نتوانست دولت در تراز واقعی انقلاب اسلامی را در کشور مستقر کند و به همین دلیل نتوانست در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد . همین مساله وجود نا ترازی در صلاحیت ، توانمندی ، قابلیت و شایستگی افرادی که بعنوان وکیل و وزیر و استاندار و‌فرماندار و مدیر و رئیس و... در بدنه حاکمیت بکارگیری شده اند، با معیارهای مدیران در تراز انقلاب ، اسلام و این مردم ، موجب نانرازی در وظایف دولت نسبت به مردم شده است. اگر انقلاب اسلامی امروز در همه ابعاد از خدمت رسانی و خدمت گذاری به مردم تا ایستادگی و گرفتن حق خود از قدرت های جبار زمانه ، با مشکلاتی روبرو است ، همه مشکلات و همه مسایل فقط در همین نکته قرار دارد . اما علت بوجود آمدن همه این ناترازی ها در همه بخش های حاکمیتی ، روی کار آمدن وزرا و و کلای بعضا ناشایست است و اینها هم ریشه در وجود ناترازی در رفتارها ، باور ها و انتخاب های خود مردم ما دارد . مردم ما در ایام انتخابات ، بعضا شان و تراز و جایگاه خودرا تنزل میدهند و افرادی را به عنوان وکیل و وزیر خود انتخاب می‌کنند که از ، توانمندی و صلاحیت علمی، اخلاقی. تخصصی و... لازم برخوردار نیستند ، نتیجه می شود؛ دولت ناتراز، مجلس نانراز، جامعه و اجتماع نا تراز، و این مشکلات . در حالیکه ما امروز به یمن الطاف خدای متعال، نگاهها و رهنمودهای امامین انقلاب و خون های پاکی که از همین دولت مردان خادم ، مجاهد و شایسته بر روی زمین ریخته شده است ، در همه زمینه ها معیار و الگو داریم . هفته دولت ، هفته غیور ترین ، عالم ترین ، شایسته ترین، پاکترین و متعهد ترین فرزندان این ملت و سربازان ولایت و اسلام در بدنه حاکمیت است . هفته دولت هفته شهیدان رجائی، باهنر ، چمران ، رئیسی، امیر عبداللهیان و... است . ما تک تک دولت مردان را با صفات و جهد تلاش و تخصص و صداقت و شجاعت و پاکی این شهدا مقایسه میکنیم . دولت مردانی که اینگونه اند ، هفته دولت بر آنان مبارک باد . هفته دولت، هفته حقوق بگیران نجومی نیست ، هفته کسانیکه پست های دولتی را خرید و فروش میکنند، نیست . هفته کسانیکه برای رسیدن به صندلی های ریاست به هر چیزی متمسک و متوسل شده اند، نیست. هفته دولت ، هفته کسانی‌که این جایگاههای دولتی را به جایگاههای گرفتن امکانات ویژه و بخور و بخواب و اسایش و آرامش بیشتر برای خود و اطرافیان خود تبدیل کرده اند. نیست. هفته دولت برای انانکه با شنیدن نام خدمت ، نام سربازی برای ملت ، نام این شهدا، وحشی و عصبانی می شوند ، مبارک نیست. همه انسانها و متعاقبا همه وزرا ، وکلا و مدیران در همه بخش های حاکمیتی اعم از دولت و مجلس و قوه قضائیه و ... بر نفس و نیت خود، از پذیرش یا تصاحب این جایگاه‌ها اگاهند، از خلوت و جلوت خود آگاهند ‌، از میزان برخورداری و حلال و حرام سفره خود آگاهند . انانکه به حلال در این جایگاه‌ها نیستند و با نیات خاص و با صفات و مختصات شهیدان رجائی، باهنر ، چمران ، رئیسی، امیر عبداللهیان و.‌‌... فاصله دارند ، هفته دولت برای انها عزای عمومی است . علیرضا تنهای کیسمی ۷ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هوالحبیب سلام بر ایرانی ترین ایرانی "مقام معظم رهبری" . بخشی از دیدگاههای مقام معظم رهبری ، (ایرانی ترین ایرانی و در عین حال مومن ترین فرد نسبت به اسلام عزیز) در موضوع ایران به محضر شما تقدیم می شود ؛ - در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، هنگامی که پرسیده شد؛ «ما برای اسلام مبارزه می‌کنیم یا برای وطن؟» پاسخ حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز : «وطن امروز با اسلام یکی است. اسلامیّت و ایرانیّت متضاد نیستند، یک حقیقتند. هر کسی سرباز اسلام شد، از هر ارزشی از جمله ارزش میهن و وطن دفاع می‌کند.» - در سال ۱۳۹۰: « نباید تصور بشود که زبان فارسی نماد ملیّت ایران نیست. چرا هست. روی این موضوع تکیه بشود.» - در سال ۱۳۹۵: «ما باید جوری برنامه‌ریزی کنیم، جوری حرکت کنیم که پنجاه سال بعد اگر کسی در دنیا خواست حرفِ علمیِ نو بشنود، مجبور باشد فارسی یاد بگیرد تا بتواند سخنِ علمیِ نو را بشنود.» - در مهر ۱۴۰۱؛ «آمریکا فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیست، با ایران مخالف است. با ایران قوی مخالف است. با ایران مستقل مخالف است.» - در آبان ۱۴۰۳ : «ما این را بارها عرض کرده‌ایم: باید قوی شد. ملّت باید روز‌به‌روز خودش را بیشتر تقویت کند. ایرانِ قوی است که می‌تواند از خودش دفاع کند، می‌تواند امنیّت خودش را، پیشرفت خودش را تأمین کند، می‌تواند به دیگران هم از تفضّلات این پیشرفت و این قوّت کمک برساند. [برای] ایران قوی، قوّت لازم است. البتّه قوّت فقط ساخت تسلیحات نیست؛ قوّت علمی، توانایی‌های سیاسی، توانایی‌های مدیریتی، همه‌ی اینها جزو چیزهایی است که ایمن‌ساز است، جامعه را به ایمنی میرساند.» - در ۲۵ تیر ۱۴۰۴؛ «ایران از آن دوران، به جایی رسیده است که نه تنها از آمریکا نمی‌ترسد بلکه آن را می‌ترساند و این روحیه و اراده ملی همان چیزی است که ایران را سربلند می‌کند و به آرزوهای بزرگ خود می‌رساند.» : « ایران با این عظمت، ایران با این تاریخ، ایران با این فرهنگ، ایران با این عزم پولادین ملی، اسم «تسلیم» برای یک چنین کشوری، مایه‌ی استهزاء کسانی است که ملّت ایران را می‌شناسند.» علیرضا تنهای کیسمی ۷ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هوالحبیب نقدی بر دوگانه سازی انحرافی و جعلی "وطن دوستی و وطن فروشی، ۱- جبهه اصلاحات یا همان زالوصفتانی که با چسبیدن به بدنه نظام ،همیشه به مکیدن خون مردم و تضعیف انقلاب و اسلام مشغول بوده و هستند. این روزها تلاش می کنند با دوگانه سازی‌ بنام "وطن دوستی و وطن فروشی" مسیر را برای فتنه جدیدی و ورود عده ای دیگر، از خائنین ، جواسیس و ضد انقلابیون به بدنه حاکمیت هموار سازند. ۲- متاسفانه این واژه ها در ادبیات رئیس مجلس ، وزیر ارشاد ، سید حسن خمینی و.. هم بکارگرفته شد که در وقت خود به سراغ انها هم خواهیم رفت . هرچند که به احتمال زیاد نفهمیدند چه گفته اند . ۳- هم‌زمان عده ای با بهانه قرار دادن درخواست مقام معظم رهبری از مداح عزیزمان ، «ای ایران بخوان» در شب عاشورا، را ، به "عدول از ارزش های انقلاب و اسلام تفسیر کرده و معتقدند ؛ - دغدغه‌های ملی یک اتفاق تازه است، - نگاه به ایرانیت یک مصلحت موقتی است که جهت گذر از این بحران انتخاب شده است. - انگیزه های انقلابی و اسلامی قادر به حفظ ایران نیست . - ایران فقط با تفکر ملی گرایی نه دینی و مذهبی قابل حفظ است. - باید سهم بیشتری از جایگاههای حساس حاکمیتی را، به وطن دوستان اختصاص داد. اما واقعیت؛ ۱ - تلفیق ایران و اسلام بحث جدیدی در نظام ما و در اندیشه مقام معظم رهبری نیست . ۲- علما و‌ مراجع سلف ما ، حتی در دوره صفویه نیز، به این امر تاکید داشتند؛ فقط از تلفیق ایران و اسلام است که هم اسلام ناب می تواند باقی بماند و هم ایران عزیزمان . ۳- وطن دوستی وزن و خمیر مایه لازم را در امر ایثارگری و حفظ سرزمین نه در ایران و نه در هیچ کشور دیگری ندارد . ۴- احوالات کشور ها و ملت های مختلف حداقل در صد سال گذشته نشان میدهد؛ نه مردمان کشورهایی که خود را زیادی وطن دوست میدانند توانسته اند ، برای سرزمین خود فداکاری نموده و انرا حفظ کنند، نه ملت هایی که خودرا زیادی مسلمان و متدین می دانند، توانستند دین خودرا حفظ کنند. ۵- در ایران هم شرایط این‌گونه بوده و هست . نه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامي ملت ایران حماسه ای جهت دفاع از این سرزمين از وطن دوستان خود دید و نه در جنگ تحمیلی، وطن دوستان جایگاهی در دفاع مقدس داشتند‌. ۶- نه تنها واژه وطن دوستی توسط جماعت غیر مذهبی ها به خاک سیاه نشست ،بلکه در کنار ان واژه "مردم دوستی" هم توسط همین جماعت بی دبن، بی اعتبار شد . ۷- در این ۴۶ سال گذشته در همة حوادث ریز و درشت، فقط و فقط فرزندان متدین و بچه مذهبی ها و اهالی مسجد و‌منبر بودند که در میدان‌های سخت و نرم ، در جنگ با گروههای تجزیه طلب ، رژیم متجاوز بعثی، دفع شر گروههای تکفیری و در حوادث غیر مترقبه مثل سيل و زلزله و کرونا و حتی در ماموریت هایی مانند اردوهای جهادی و کمک های مومنانه جهت کاهش محرومیت اقشار ضعیف جامعه و... میدان دار صحنه بوده اند . ۸- انهایی که این مختصات را ندارند ، نه در گذشته و نه در آینده پای کار این مردم و این سرزمین نبوده و نخواهند بود . ۹- انگیزه نیروهای متدین جامعه جهت حفظ ، حراست و پاسداری از این سرزمین و از این مردم بر مبنای؛ اجرای احکام دینی، وظایف انسانی، ژن و سفره پاک، اطاعت از امرمراجع دینی و امامین انقلاب و در نهایت همان حرف حاج قاسم رحمه الله علیه است ، "ایران حرم است ." ایران پایتخت همه آزادیخواهان جهان و محل قرارگاه فرماندهی اقا امام زمان (عج) در کل کره زمین و مبارزه با نظام سلطه در تمام عالم است . ۱۰- موارد استثنا را قبول دارم، ولی در قریب به اتفاق ایام و موارد ، هیچگاه با یک توئیت و با یک واکنش، چوب کج صاف نمی شود. انسانهای بی بخار و هرزه ،به قهرمان ملی تبدیل نمی شوند . به عمل کار برآید، به سخندانی نیست. علیرضا تنهای کیسمی ۷ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هوالحبیب ایا همه این موارد اتفاقی است؟؟ امروز ۴ پدیده در کنار هم قرار گرفتند ؛ ۱- تهدید تهاجم مجدد نظامی امریکا و رژیم صهیونی به ایران ، ۲- تهدید تشدید تحریم ها توسط اروپا از طریق فعال کردن اسنپ - بک. ۳- تهدید آغاز فتنه توسط داخلی ها ، با هدف پارادایم . ۴- تهدید تشدید ناترازی ها ، توسط برجامی هایی که در راس قدرت قرار دارند. هر ۴ گروه بدنبال یک موضوع هستند؛ تغییر نظام. ایا اینها اتفاقی است ؟؟ - چه کسانی برجام را به ملت ایران تحمیل کردند ؟ - ایا همین برجام نمی توانست بدون اسنپ بک باشد؟ - چه کسانی با دادن ادرس غلط ، موجب تهییج و اشتباه محاسباتی امریکا ‌و رژیم صهیون جهت حمله نظامی به ایران، شدند؟ چه کسانی الان بدنبال پارادایم و تغییر نظام هستند ؟ و سوال مهمتر : چرا در همه این وقایع فقط رد پای یک تیم ثابت دیده می شود ؟؟ تیمی که؛ - هم برجام را آورد ، -،هم اسنپ-بک را آورد. - هم امریکا و رژیم صهبونیستی را آورد. - هم ناترازی ها را آورد. - هم بدنبال فتنه گری و تهييج گروههای برانداز و ضد انقلاب و تجزیه طلب است . علی برکت الله علیرضا تنهای کیسمی ۸ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هوالحبیب از بی حجابی ، تا بی عفتی، و سخنی با اقای پزشکیان. اقای پزشکیان خوب است بداند؛ اگر علما ، مراجع دینی و کارشناسان مبرز و مسلط به اين‌گونه مسایل ، نسبت به اینگونه اظهاراتش، واکنش نشان نمی دهند ، فقط به این دلیل است؛ پزشکیان را در این حد و اندازه و در این جایگاه نمی دانند . نظراتش را فاقد هرگونه پشتوانه علمی ، کارشناسی، عقلی و منطقی می دانند. بنابراین بی توجهی ها و سکوت بزرگان به اینگونه اظهاراتش به منزله تایید نظرات ایشان نیست . به معنای بی اعتباری و بی ارزشی و بی اهمیتی نظراتش است. و اما در باب بی حجابی و رابطه اش با بی عفتی خوب است بداند؛ بی حجابی ، ذاتا بار بی حیایی و افسارگسیختگی دارد. زیرا حجب و حیا و پوشش و پاکی و سلامت از صفات ذاتی انسانها است. بی حجابی مسیر پذیرش بی عفتی و ده ها نوع آسیب پذیری و مرض است. به همین دلیل بی حجابها دارای شاخص هستند ؛ اگر بی حجاب (چه فرد و چه جامعه) بسوی با حجابی در حرکت باشد ، بی حجاب می تواند بی حیا و بی عفت نباشد، اگر بی حجاب در مسیر بی حجاب تر شدن در حرکت باشد ، حتما بی حجاب، بی عفت و بی حیا و یک عنصر بیمار است. ‌ کارشناسان با این شاخص، عملکرد متولیان جامعه را قضاوت می کنند. اگر جامعه در دوره مسئولیت انها بسمت پاکی ، حیا، حجاب، عفت ، سلامت و ... در حرکت باشد، **متولیان جامعه مصلح نامیده می شوند ، در غیر اینصورت جز مفسدین خواهند بود.** بر این اساس جایگاه‌ رئیس جمهور ، جایگاه نطریه پردازی نیست ، جایگاه اجرای وظایف و ماموریت های مندرج در قانون اساسی و قوانین جاری در کشور است . بنابراین پزشکیان امروز حق فرافکنی و نظریه پردازی ندارد ، بلکه باید پاسخ دهد؛ ایا نسبت به روزی که این مسئولیت را پذیرفت ، دختران ، پسران ، زنان و‌مردان این سرزمین عفیف تر ، با حیا تر و با حجاب تر شده اند یا خیر ؟ اگر نشده باشند ، در زمره انسانهای مصلح نخواهد بود و آیندگان از ایشان به نیکی یاد نخواهند کرد و مورد لعن و نفرین شهدا قرار خواهد گرفت . علیرضا تنهای کیسمی ۸ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir