eitaa logo
Tanha110
819 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
509 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب فتنه هویت زدایی و راهکارهای مقابله با آن در جامعه، مقدمه؛ "اصلی ترین هدف دشمن تغییر هویت ملت ایران است، دشمن فهمید تصرف نظامی این سرزمین ممکن نیست، درگیری را رسانه ای و تبلیغاتی کرده است، در میدان تبلیغات، آرایش جنگی بگیرید.." رهبر معظم انقلاب اسلامی. (۲۰ آذر ۱۴۰۴) این سخنان حضرت اقا حدود ۶ ماه پس از جنگ ۱۲ روزه ( آخرین تهاجم نظامی ناموفق دشمن به سرزمین ایران ) ، یعنی پس از اجرای ناموفق چندین تهاجم نظامی سخت ( جنگ تحمیلی و...) و نیمه سخت ( تحمیل انواع فتنه های خیابانی) که از ۲۳ بهمن ۵۷ تا به امروز ، توسط نظام سلطه جهت نابودی ملت ایران صورت گرفت ، بیان شده است ، به عبارت دیگر ؛ از نگاه حضرت اقا گرچه دشمن در همه این عملیات های سخت و نیمه سخت ناموفق بوده است ، اما هنوز امید دارد از طریق هویت زدایی، ملت ایران را نابود کند. واما در بحث هویت زدایی ؛ می توان گفت ؛ شیپور آغاز جنگ هویت زدایی از ملت ایران ، هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی و از همان زمان تدوین قانون اساسی و .... به صدا در آمد. جهت هدایت و فرماندهی و مدیریت بر این جنگ، با فرمان حضرت امام (ره)، شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد و بخش های مختلف حاکمیت ماموریت گرفتند . لیکن سروصداهایی مانند مقابله با گروه‌های معارض، تلاش برای استقرار نظام ، دفع تهاجم رژیم بعثی عراق و... مانع شد تا بصورت ویژه به این جنگ هم توجه شود، ضمن اینکه ؛ نمی توانیم فهم ناقص ، کج ، بی اعتقادی و انحراف عقلی و فکری بخشي از مدیران ارشد نظام را هم در هویت زدایی از ملت ایران ، کتمان کنیم . حضرت اقا کرارا با واژه های مانند؛ شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی، پیوست فرهنگی و.. ، همگان را به اهمیت این جنگ ارجاع دادند. اما با همه این تذکرات و تلاش ها و هزینه های زیادی که جهت مقابله با طرحها و اقدامات دشمن در حوزه هویت زدایی از ملت ایران صورت گرفته است ، امروز نمی توانیم بگوییم ،که توانستیم؛ اقدامات دشمن را متوقف و نظام جمهوری.ا.ا را به یک نقطه مطمئنی برسانیم. نمی توانیم ادعا کنیم ؛ ارزشهای اصیل ایرانی اسلامی مبتنی بر آرمانهای انقلاب اسلامی با سلامت قابل قبول و اطمینان آور در حال انتقال به نسل بعد هست. حتی نمی توانیم بگوییم ؛ خانواده ها و پدران و مادران جامعه ما در این شرایط جنگی این توانایی را دارند که ارزش های اختصاصی خانوادگی خود را به فرزندان خود منتقل کنند . در این سلسله یادداشت ها می خواهیم، پیرامون همین مسایل بحث کنیم. می‌خواهیم بگویبم؛ هدف از تشکیل خانواده و فرزند اوری چیست ؟ ایا فرزندان امروز خانواده های ایرانی ، وارثان ارزش های خانواده هستند ؟ می توانند، از نام و هویت خانوادگی خود که از پدرانشان به انها رسیده است ، پاسداری کنند ؟ گام اول همین جا هست ، اگر فرزندان از هویت خانوادگی خود دور شوند ، حتما از ارزش های ایرانی و اسلامی رایج در جامعه هم دور می شوند ، به عبارت دیگر ؛ اگر فرزندی هویت خود را ، نام و نشان خودرا ، آدرس منزل خود را گم کند هم خود را و هم خانواده خود را نابود کرده است . اگر خانواده ای فرزند صالح نداشته باشد، وارث ندارد و ابتر است . پس هدف از هویت زدایی از ملت ایران و از انقلاب اسلامی توسط نطام سلطه ، ابتر سازی ملت ایران و انقلاب اسلامی است . بخش اول ؛ هویت چیست؟ «هویت» حقیقت چیستی و هستی فرد و اجتماع است. اصل این کلمه، عربی است و از «هو» به معنای "او" (ضمیر غایب مفرد مذکر) گرفته شده است. ۱- انواع هویت: هویت دارای ابعاد و جنبه‌‌ها‌ی متفاوتی است؛ مانند هویت فردی ، اجتماعی و... ۲- هویت اجتماعی: این مفهوم به شیوه‌‌ها‌یی اشاره دارد که به واسطه‌ی آنها، افراد و گروه‌‌ها‌ در روابط اجتمــاعی خود از افراد و گروه‌‌ها‌ی دیگر متمایز می‌شوند. عوامل تشکیل دهنده‌ی هویت جمعی؛ خانواده، زبان، دین، زادگاه، شغل، سن، جمعیت، ایدئولوژی، ملیت (قومیت)، تاریخ گذشته، خودآگاهی و خودیابی و... ۲- **هویت فردی:** آنچه که مربوط به خصایص درونی انسانها می شود و مشخصات آنها را تشکیل می‌دهد. ادامه در بخش دوم تقدیم می شود. علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب سخنی با محمد رضا عارف معاون اول رئیس جمهور: به این جمله ایشان توجه کنید؛ "ما برای مذاکره اعلام آمادگی کردیم، اما این بار تضمین می‌خواهیم. آمریکا در میانه دور قبلی مذاکرات که روند خوبی نیز داشت، به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد. حال چه تضمینی وجود دارد که این بار چنین کاری نکند؟ اگر اطمینان داشته باشیم که بدنبال یک مذاکره واقعی و نه پوششی برای شیطنت بزرگتر هستند، مذاکره می‌کنیم." (۰۹ بهمن ۱۴۰۴) میخواستم خودم، اقای عارف را نصیحت کنم ، چند جمله ای در این باب برایش بنویسم و بگویم ؛ این جمله شما ؛ تکرار همان جمله ان احمق هایی است که می گفتند : امضای کری تضمین است و کل ملت ایران را در توهم برجام ، متحمل خسارت محض کردند . می خواستم عرض کنم : امروز مذاکره یعنی؛ فروش ایمان، خیانت به استقلال کشور ، دین فروشی، شرف فروشی ، کشور فروشی و... . اما دیدم امام خامنه ای عزیز از قول خدای منان پاسخ عارف را کامل داده اند. حتما عارف بهتر از بنده این مفاهیم و احکام و تدابیر و پیش بینی های خدای متعال و حضرت آقا را می فهمند . واقعا امیدوارم بفهمد ، توبه کند ، در این اواخر عمر راه خودرا اصلاح کند ، مرتکب خیانت به کشور و مردم نشود. واقعا امیدوارم. "مگر نمی‌بینید در دنیا؟ امروز یک چیزی اعلام میکند، فردا ضدّ آن را اعلام میکند! بله، سیاستِ، استقلال هست، سیاستِ، باج ندادن هست، امّا سیاست تغییرپذیر است. اینجا این‌جور نیست؛ اینجا استقلال و باج ندادن ایمان است، برخاسته‌ی از دین است. وَ لا تَرکَنوا اِلَى الَّذینَ ظَلَموا فَتَمَسَّکُمُ النّار؛(هود ۱۱۳) اعتماد نکنید، تکیه نکنید؛ تُسِرّونَ اِلَیهِم بِالمَوَدَّة.(ممتحنه ۱)، اِنَّما یَنهاکُمُ اللَهُ عَنِ الَّذینَ قاتَلوکُم فِی الدّینِ وَ اَخرَجوکُم مِن دِیارِکُم؛(ممتحنه ۹) اینها آیات قرآن است. قرآن میگوید بایستی به این مستکبر، به این ظالم، به این حکومت ستمگر اعتماد نکنید.": ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ علیرضا تنهای کیسمی بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب رفتار امریکایی، زندگی آمریکا. اگر زندگی در سطح مردم آمریکا میخواهید ، باید رفتاری هم مثل مردم امریکا داشته باشید. بخش اول؛ ۱- حدود ۸۰ سال پیش، امریکاییها ساخت ۱۱ فروند ناوهای بزرگ هواپیما بر نظامی را آغاز کردند به انها رنگ سفید زدند تا ، به غارتگری و دزدی در دنیا بپردازند . نه تنها تاکنون هیچ شخصی در امریکا جرائت نکرد علیه ماموریت این ناوها حرفی بزند بلکه ، مردم امریکا موظف بودند و البته دلشان هم میخواست: وقتی این ناوها از سواحل آمریکا بسوی کشورهای هدف حرکت می کردند، با گل و پرچم به بدرقه آنها بروند و سربازان امریکایی را برای کشتن مردمان اقصی نقاط عالم و غارت ثروت آنها تشویق کنند. ۲- تقریبا هر روز حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر در امریکا بوسیله سلاح گرم کشته می شوند . اما هیچگاه فروش اسلحه به مردم عادی متوقف نشده است. ۳- تقریبا هر سال هزاران نفر از شهروندان آمریکایی بدلیل انچه که از ان به عنوان عدم اجرای دستور پلیس و یا مضنون به اقدامات خطرناک گفته می شود، کشته می شوند ولی هرگز روند تقویت اختیارات ، آزادی عمل و تجهیز بیشتر پلیس آمریکا متوقف نشده است. ۴- امریکاییها با راه اندازی گروههای تکفیری در سوریه و به آشوب کشیدن این کشور ، رسما از سال ۲۰۱۳ در خاک سوریه مستقر شده و مشغول غارت نفت سوریه ، هستتد ‌‌ تقریبا می توانیم بگوییم اکثریت مردم امریکا ، این عمل دولت خود را می پسندند. ۵- ماجرا و دلیل حمله امریکا به ونزوئلا ، ربایش رئیس جمهور این کشور و محاکمه ایشان در دستگاه قضایی امریکا و واکنش و حمایت مثبت نخبگان آمریکایی به این اقدام ترامپ، گویای بخشی از ماهیت آمریکائی هاست.. ادامه در بخش دوم علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب رفتار امریکایی، زندگی آمریکا. اگر زندگی در سطح مردم آمریکا میخواهید ، باید رفتاری هم مثل مردم امریکا داشته باشید. بخش دوم ؛ این موارد ، بما میگوید ؛ - همه ارکان و اجزای در ساختار حاکمیتی آمریکا، دولت ، قوه فضاییه ، مجلس ، مردم و حلقه های مبانی انها همه و همه بر روی یک هدف متمرکز هستند ، غارت همه ملت ها، بنفع منافع امریکا . حذف همه مخالفین داخلی و خارجی به هر قیمتی . - اگر امروز ترامپ می تواند براحتی در تمام دنیا جولان بدهد ، علیه همه حرف بزند و هرکسی و هر کشوری را تهدید کند فقط به این دلیل است که ؛ همه ارکان حاکمیتی در امریکا بنحوی سازماندهی شده اند که اگر با اراده و نظر رئیس جمهور امریکا مخالفت کنند، حسب قوانین داخلی امریکا ، محکوم هستند .. آنها به این شکل از حکمرانی ، دمکراسی می گویند . - اگر میزان درامد مردم امریکا و وضع ثروت و قدرت دولت آمریکا خوب است؛ تقریبا ۹۰٪ از ثروت و قدرت در اختیار مردم و دولت امریکا از این راه بدست امده است. - از مدرسه تا دانشگاه ها و ناوهای هواپیمابر، موشک های قاره پیما ، سلاحهای اتمی ، روزنامه ها، شبکه های خبری ، موسسات حقوق بشری ، دادگاهها ، پلیس ، مجلس ، قضات دادگاهها ، همه و همه ، فقط در جهت تحقق همین اهداف و حفظ همین رویه در امریکا شکل گرفته اند. - هیچکس در هیچ سطحی در تاریخ امریکا جرائت نکرد با این سیاست ها، رفتارها و غارتگریهای امریکایی ها مخالفت کند. - هر حزبی، گروهی، موسسه ای، دانشگاهی، روزنامه ای، نشریه ای ، استادی، معلمی ، اندیشمندی ، فرهیخته ای و... داخلی یا خارجی ، با این رفتار ها و منش های آمریکاییها مخالفت کرد ، بلافاصله دودمان آنها بر باد رفت . این موارد خط قرمز آمریکا است. - ترامپ هم چون خود را قهرمان همین داستان میداند و میداند که مردم امریکا همین رویه را می پسندند لذا با اعتماد به نفس کامل به همه طرف حمله می کند ، همه اینها را بر شماری کردم که بگویم؛ آنهایی که حسرت داشتن سطح زندگی امریکایی را دارند، باید بفهمند؛ آمریکاییها از این مسیر به ثروت و قدرت رسیدند . برای رسیدن به این موقعیت ، هیچ مخالفی را تحمل نمی کنند، واژه هایی مانند آزادی و حقوق بشر ، حقوق شهروندی ، قانون ، عدالت و... مسخره ترین واژه در آمریکا است . بدون ملاحظه هر مخالفی را کشتند و می کشند. در جای جای دنیا جنایات بیشماری را مرتکب شده و میشوند. جمعیت نیروهای مسلح آمریکا حدود ۲ میلیون نفر است . بودجه نظامی هر ساله آمریکا حدود ۱۰۰۰ تریلیون دلار است . هم اکنون در ۵۲ کشور پادگان و نیروی نظامی دارند . فقط جهت کنترل مردم آلمان و مراقبت از منافع امریکا در اروپا ، دو برابر کل نیروهای مسلح ایران، نیروی نظامی در آلمان مستقر کرده اند. امریکاییها برای رسیدن به این حد از ثروت و قدرت حدود ۱۱۰ سال تلاش کردند ، جنگیدند ، ریاضت کشیدند، چند نسل خود را فدا کردند . ادامه در بخش سوم؛ علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب رفتار امریکایی، زندگی آمریکا. اگر زندگی در سطح مردم آمریکا میخواهید ، باید رفتاری هم مثل مردم امریکا داشته باشید بخش سوم، اما در ایران ما ؛ از بازیگر ، بازیکن، دانشجو ، معلم ، استاد دانشگاه و حتی کارمندان دولت هم ، علنا بخودشان اجازه میدهند در مسایل کلان کشور ، اظهار نظر کنند ، حتی موصع ضد نظام بگیرند، حتی با دروغ سازی جوانان را به شورش وادار کنند و... در امریکا اگر یک مورد از این رفتارها و گفتارها کشف بشود ، دودمان ان فرد و تمام حامیان و افرادی که باعث استخدام ان فرد چه در بخش دولت و چه در بنگاه‌های خصوصی شده باشد را از روی زمین محو می کنند . عزیزان من ؛ کسانی که حسرت زندگی امریکایی ها را دارند، لازم است؛ شهامت و شجاعت در سطح امریکایی را هم داشته باشند . وحدت و یکپارچگی در سطح امریکایی ها را هم داشته باشند . خشونت و وحشی گری در سطح آمریکاییها را هم داشته باشند. قوانین و مقررات مشابه امریکایی ها را هم داشته باشند. هرگز ملتی و دولتی با یک مشت آدم واداده، احمق ، هرزه ، تنبل ، فاسد ، کم طاقت، دم دمی مزاج، لاشی صفت ، پرخورها، نمی تواند ناو بسازد ، با ناو به غارت ملت ها برود و برای مردم خود ثروت بیاورد . رفاه و قدرت تولید کند . شما در تاریخ امریکا نمی توانید یک نفر را پیدا کنید که کمترین اهانتی به پلیس و نیروهای نظامی امریکا کرده باشد ، حداقل ۴۸ ساعت بعد از ان زنده باشد . یا در مقابل رای دادگاه حرفی زده باشد ، اموالش مصادره نشده باشد ، یا علیه فردی و گروهی که رئیس جمهور و یا دادگاههای امریکا به انها عنوان اغتشاشگر و تروریست و فتنه گر داده اند، از عنوان دیگری استفاده کند . ؟ در امریکا دانشگاه ، استاد دآتشگاه ، دانشجو و... معنایی ندارد . اینها اصلی ترین بازوی دولت امریکا در پیش برد اهداف غارتگری هستند. کمترین تخطی و تخلف اینها با شدید ترین رفتار پلیس آمریکا پاسخ داده می شود . اینکه محیط دانشگاه است ، پلیس حق دخالت ندارد ، دانشجو هست، ازاد هست ، دارای سن زیر ۱۸ سال است نباید عنوان مجرمانه بگیرد و... ، در آمریکا خنده دار و بی معناست ، وزیر و وکیل و رئیس دانشگاه هم در امریکا چنین تصوری از ازادی خودش ندارد . جمعبندی ؛ رفاه و زندگی امریکایی الزامات ، قوانین ، نظام تربیتی و رفتاری خاص خود را دارد . رفتار امریکایی، زندگی آمریکا را می سازد. علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ به امریکا اعتماد نکنید ؛ نکنید ، نکنید ، ... به این کلام خدای حکیم و به قران مجید نباید به دشمن اعتماد کرد؛ بسم الله الرحمن الرحیم ۱- وَلا تَركَنوا إِلَى الَّذينَ ظَلَموا فَتَمَسَّكُمُ النّارُ وَما لَكُم مِن دونِ اللَّهِ مِن أَولِياءَ ثُمَّ لا تُنصَرونَ. (سوره مبارکه هود آیه ۱۱۳) ترجمه: و بر ظالمان تکیه ننمایید، که موجب می‌شود آتش شما را فرا گیرد؛ و در آن حال، هیچ ولیّ و سرپرستی جز خدا نخواهید داشت؛ و یاری نمی‌شوید! ۲- يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا لا تَتَّخِذوا عَدُوّي وَعَدُوَّكُم أَولِياءَ تُلقونَ إِلَيهِم بِالمَوَدَّةِ وَقَد كَفَروا بِما جاءَكُم مِنَ الحَقِّ يُخرِجونَ الرَّسولَ وَإِيّاكُم ۙ أَن تُؤمِنوا بِاللَّهِ رَبِّكُم إِن كُنتُم خَرَجتُم جِهادًا في سَبيلي وَابتِغاءَ مَرضاتي ۚ تُسِرّونَ إِلَيهِم بِالمَوَدَّةِ وَأَنا أَعلَمُ بِما أَخفَيتُم وَما أَعلَنتُم ۚ وَمَن يَفعَلهُ مِنكُم فَقَد ضَلَّ سَواءَ السَّبيلِ. (سوره مبارکه الممتحنة آیه ۱) ترجمه: ای کسانی که ایمان آورده‌اید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید! شما نسبت به آنان اظهار محبّت می‌کنید، در حالی که آنها به آنچه از حقّ برای شما آمده کافر شده‌اند و رسول اللّه و شما را به خاطر ایمان به خداوندی که پروردگار همه شماست از شهر و دیارتان بیرون می‌رانند؛ اگر شما برای جهاد در راه من و جلب خشنودیم هجرت کرده‌اید؛ (پیوند دوستی با آنان برقرار نسازید!) شما مخفیانه با آنها رابطه دوستی برقرار می‌کنید در حالی که من به آنچه پنهان یا آشکار می‌سازید از همه داناترم! و هر کس از شما چنین کاری کند، از راه راست گمراه شده است! ۳- إِنَّما يَنهاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذينَ قاتَلوكُم فِي الدّينِ وَأَخرَجوكُم مِن دِيارِكُم وَظاهَروا عَلىٰ إِخراجِكُم أَن تَوَلَّوهُم ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم فَأُولٰئِكَ هُمُ الظّالِمونَ. (سوره مبارکه الممتحنة آیه ۹) ترجمه: تنها شما را از دوستی و رابطه با کسانی نهی می‌کند که در امر دین با شما پیکار کردند و شما را از خانه هایتان بیرون راندند یا به بیرون‌راندن شما کمک کردند و هر کس با آنان رابطه دوستی داشته باشد ظالم و ستمگر است! علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ دروغ روز. مشاور رئیس امارات در امور دیپلماتیک گفت: "کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به‌صورت جمعی اعلام کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند از سرزمین‌های خود برای عملیات نظامی علیه ایران استفاده شود." اینها ادعا و دروغی را مطرح میکنند که حتی خودشان هم انرا باور ندارند . سوال ؛ اینها با چه اهرمی و قدرتی می خواهند جلوی امریکا را بگیرند؟؟ اینها قبلا بخش زیادی از سرزمین و همه اسمان خودرا به امریکا فروختند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
مقام معظم رهبرى(مد): ماجراى امام حسین(ع)، نجاتبخشىِ یک ملت نبود، نجاتبخشىِ یک امّت نبود؛ نجاتبخشى یک تاریخ بود. ۱۳۷۷/۰۲/۱۸. سلامتى آقا امام زمان عج و امام خامنه اى صلوات.
هوالحبیب‌ حقیقتی بنام ناو های جنگی امریکا . اینکه چگونه امریکا به استراتژی دریا پایه رسید و توان نظامی خود را در قالب ناوهای ۱۱ گانه ساماندهی نمود... بحث مفصلی است . ولی هرچه هست به نظریه الفرد ماهان مربوط است؛ ۱- خشکی ها در محاصره دریاها هستند. ۲- دریاها اصلی ترین محور تبادل فرهنگ و اقتصاد و سیاست بین تمدن ها هستند. ۳- در روی کره زمین ۱۲ تنگه دریایی استراتژیک وجود دارد. ۴- هر کشوری این تنگه ها را داشته باشد ، اقای روی زمين است. ۵- امریکا باید این ۱۲ تنگه مهم دریایی دنیا را تصاحب کند . امریکا برابر همین نظریه بجای اینکه مثل انگل یس خبیث، کشورهای پیرامونی این تنگه ها را اشغال کند ، ابن ناوها را ساخت و بسوی این تنگه ها فرستاد. البته تاکنون دو فروند از این ناوها برای همیشه از حالت عملیاتی خارج شدند، دو فروند هم متحمل خسارت عملیاتی شدند و... برای شروع بحث هم این سوال را مطرح میکنم ؛ چرا رنگ ناوهای جنگی امریکا سفید است ؟؟ شاید به پاسخ دهنده این سوال هم هدیه ای تقدیم کردیم. شاید . اما انچه که خیلی جالب است کارکرد های عملیاتی این ناوهاست . ابن ناوها تاکنون حتی یک نمونه از درگیری و عملیات مستقیم موفق نظامی نداشته اند . به این چند نمونه از عملیات این ناوها توجه کنید؛ ۱- نقش ناوهای امریکا در بزرگترین جنگ نفت کش ها ؛ در سال ۱۳۶۶ در جریان جنگ نفت‌کش‌ها در خلیج فارس، یک ناو کشتی غول‌پیکر به‌نام "بریجتون" تحت محافظت شدید آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران منفجر شد. این حادثه موجب شد ، امریکا و متحدینش بسرعت از خلیج فارس عقب نشینی کنند. ۲- نقش ناوهای امریکا در؛ - تهاجم اول امریکا به عراق جهت باز پس گیری کویت . - تهاجم امریکا به افغانستان به بهانه مقابله با تروریسم . - تهاجم امریکا به عراق (جنگ دوم خلیج فارس) به بهانه وجود سلاح های شیمیایی در عراق . در هیچیک از این جنگ ها نقش این ناوها ، نقش ارزشمند و در خور توجه و بیشتر از یک پایگاه زمینی معمولی نبوده و براحتی قابل صرف نظر بوده است . ۳- نقش ناوهای امریکا در جنگ با یمن ؛ ناوهای امریکا ( آیزنهاور) با تبلیغات سنگین جهت محدود سازی عملیات یمنی ها در دریای سرخ به ان منطقه اعزام شدند . نتیجه عملیات پس از ۸ ماه جنگ ؛ - پذیرش شکست قطعی - پذیرش تلفات بسیار زیاد - تعهد ترامپ به اینکه منبعد علیه یمنی ها اقدامی نخواهد کرد - فرار از دریای سرخ . ۴- نقش ناوهای امریکا در حمله به ونزوئلا ؛ نقش ناوهای امریکا در محاصره دریایی ونزوئلا و در نهایت ربایش مادرو ، فقط یک نقش تبلیغاتی و فریب بود ، عملا ناوهای جنگی امریکا ، هیچگونه دخالتی در این سلسله عملیات نداشتند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ سران قوا و شعام سریعا تصمیم گیری کنند؛ شکی نداشته باشید که در صورت تهاجم نظامی امریکا به ایران ، کشورهایی مانند : فرانسه ، انگل یس خبیث ، آلمان و.... با امریکا همکاری همه جانبه افندی و پدافندی خواهند داشت . گرچه در جنگ ۱۲ روزه هم این کشورها بصورت مستقیم در این جنگ، بنفع رژیم صهیونی وارد عمل شده بودند . ولی انچه که مسلم است ؛ در حالیکه نیروهای هوایی و موشکی این کشورها مشغول بمباران و کشتار مردم ایران هستند ، فعالیت سفارت خانه های انها در تهران دلقک بازی است. لذا لازم است؛ ۱- به این کشورها اخطار دهید، از هرگونه دخالت در این جنگ، پرهیز کنند. ۲- تکلیف سفارت خانه های این کشورها در تهران را از هم اکنون روش کنید . ۳- درصورت دخالت این کشورها در این جنگ ، مردم بشما و به این دشمنان و جانیان فرصت نخواهند داد و بصورت خودش و استشهادی تمام عناصر در این سفارت خانه ها را به گروگان خواهند گرفت و تمام اماکن متعلق به این کشورها را در سراسر کره زمین به آتش می کشند . ۴- تکلیف سفارت خانه های ایران در ان کشورها را هم سریعا مشخص کنید . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب کشته‌ سازی به سبک مروان بن حکم! مروان بن حكم در جنگ جمل، مدام به هر دو سپاه تيراندازى کرده و مى‌گفت: به هر كدام بخورد به نفع ماست! «الاحتجاج ج۱ ص۱۶۴» "چرا که اگر به یکی از سپاهیان امیرالمومنین علیه‌السلام بخورد از دشمنان کشته، و اگر به یکی از سپاهیان خودشان برخورد کند می‌تواند امیرالمومنین علیه‌السلام را متهم به ریختن خون او کند!" آشوب‌گران و براندازان در ضدیت با نظام جمهوری اسلامی ايران ، دقیقا همان راه شومی را می‌پیمایند که تاریک‌بختان و تبهکارانِ تاریخ علیه حکومت اقا امیر المومنین علی (ع) پیمودند و حتماً به سرنوشت آنان نیز دچار خواهند شد! ان شا الله