eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
509 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب رفتار امریکایی، زندگی آمریکا. اگر زندگی در سطح مردم آمریکا میخواهید ، باید رفتاری هم مثل مردم امریکا داشته باشید بخش سوم، اما در ایران ما ؛ از بازیگر ، بازیکن، دانشجو ، معلم ، استاد دانشگاه و حتی کارمندان دولت هم ، علنا بخودشان اجازه میدهند در مسایل کلان کشور ، اظهار نظر کنند ، حتی موصع ضد نظام بگیرند، حتی با دروغ سازی جوانان را به شورش وادار کنند و... در امریکا اگر یک مورد از این رفتارها و گفتارها کشف بشود ، دودمان ان فرد و تمام حامیان و افرادی که باعث استخدام ان فرد چه در بخش دولت و چه در بنگاه‌های خصوصی شده باشد را از روی زمین محو می کنند . عزیزان من ؛ کسانی که حسرت زندگی امریکایی ها را دارند، لازم است؛ شهامت و شجاعت در سطح امریکایی را هم داشته باشند . وحدت و یکپارچگی در سطح امریکایی ها را هم داشته باشند . خشونت و وحشی گری در سطح آمریکاییها را هم داشته باشند. قوانین و مقررات مشابه امریکایی ها را هم داشته باشند. هرگز ملتی و دولتی با یک مشت آدم واداده، احمق ، هرزه ، تنبل ، فاسد ، کم طاقت، دم دمی مزاج، لاشی صفت ، پرخورها، نمی تواند ناو بسازد ، با ناو به غارت ملت ها برود و برای مردم خود ثروت بیاورد . رفاه و قدرت تولید کند . شما در تاریخ امریکا نمی توانید یک نفر را پیدا کنید که کمترین اهانتی به پلیس و نیروهای نظامی امریکا کرده باشد ، حداقل ۴۸ ساعت بعد از ان زنده باشد . یا در مقابل رای دادگاه حرفی زده باشد ، اموالش مصادره نشده باشد ، یا علیه فردی و گروهی که رئیس جمهور و یا دادگاههای امریکا به انها عنوان اغتشاشگر و تروریست و فتنه گر داده اند، از عنوان دیگری استفاده کند . ؟ در امریکا دانشگاه ، استاد دآتشگاه ، دانشجو و... معنایی ندارد . اینها اصلی ترین بازوی دولت امریکا در پیش برد اهداف غارتگری هستند. کمترین تخطی و تخلف اینها با شدید ترین رفتار پلیس آمریکا پاسخ داده می شود . اینکه محیط دانشگاه است ، پلیس حق دخالت ندارد ، دانشجو هست، ازاد هست ، دارای سن زیر ۱۸ سال است نباید عنوان مجرمانه بگیرد و... ، در آمریکا خنده دار و بی معناست ، وزیر و وکیل و رئیس دانشگاه هم در امریکا چنین تصوری از ازادی خودش ندارد . جمعبندی ؛ رفاه و زندگی امریکایی الزامات ، قوانین ، نظام تربیتی و رفتاری خاص خود را دارد . رفتار امریکایی، زندگی آمریکا را می سازد. علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ به امریکا اعتماد نکنید ؛ نکنید ، نکنید ، ... به این کلام خدای حکیم و به قران مجید نباید به دشمن اعتماد کرد؛ بسم الله الرحمن الرحیم ۱- وَلا تَركَنوا إِلَى الَّذينَ ظَلَموا فَتَمَسَّكُمُ النّارُ وَما لَكُم مِن دونِ اللَّهِ مِن أَولِياءَ ثُمَّ لا تُنصَرونَ. (سوره مبارکه هود آیه ۱۱۳) ترجمه: و بر ظالمان تکیه ننمایید، که موجب می‌شود آتش شما را فرا گیرد؛ و در آن حال، هیچ ولیّ و سرپرستی جز خدا نخواهید داشت؛ و یاری نمی‌شوید! ۲- يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا لا تَتَّخِذوا عَدُوّي وَعَدُوَّكُم أَولِياءَ تُلقونَ إِلَيهِم بِالمَوَدَّةِ وَقَد كَفَروا بِما جاءَكُم مِنَ الحَقِّ يُخرِجونَ الرَّسولَ وَإِيّاكُم ۙ أَن تُؤمِنوا بِاللَّهِ رَبِّكُم إِن كُنتُم خَرَجتُم جِهادًا في سَبيلي وَابتِغاءَ مَرضاتي ۚ تُسِرّونَ إِلَيهِم بِالمَوَدَّةِ وَأَنا أَعلَمُ بِما أَخفَيتُم وَما أَعلَنتُم ۚ وَمَن يَفعَلهُ مِنكُم فَقَد ضَلَّ سَواءَ السَّبيلِ. (سوره مبارکه الممتحنة آیه ۱) ترجمه: ای کسانی که ایمان آورده‌اید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید! شما نسبت به آنان اظهار محبّت می‌کنید، در حالی که آنها به آنچه از حقّ برای شما آمده کافر شده‌اند و رسول اللّه و شما را به خاطر ایمان به خداوندی که پروردگار همه شماست از شهر و دیارتان بیرون می‌رانند؛ اگر شما برای جهاد در راه من و جلب خشنودیم هجرت کرده‌اید؛ (پیوند دوستی با آنان برقرار نسازید!) شما مخفیانه با آنها رابطه دوستی برقرار می‌کنید در حالی که من به آنچه پنهان یا آشکار می‌سازید از همه داناترم! و هر کس از شما چنین کاری کند، از راه راست گمراه شده است! ۳- إِنَّما يَنهاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذينَ قاتَلوكُم فِي الدّينِ وَأَخرَجوكُم مِن دِيارِكُم وَظاهَروا عَلىٰ إِخراجِكُم أَن تَوَلَّوهُم ۚ وَمَن يَتَوَلَّهُم فَأُولٰئِكَ هُمُ الظّالِمونَ. (سوره مبارکه الممتحنة آیه ۹) ترجمه: تنها شما را از دوستی و رابطه با کسانی نهی می‌کند که در امر دین با شما پیکار کردند و شما را از خانه هایتان بیرون راندند یا به بیرون‌راندن شما کمک کردند و هر کس با آنان رابطه دوستی داشته باشد ظالم و ستمگر است! علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ دروغ روز. مشاور رئیس امارات در امور دیپلماتیک گفت: "کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به‌صورت جمعی اعلام کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند از سرزمین‌های خود برای عملیات نظامی علیه ایران استفاده شود." اینها ادعا و دروغی را مطرح میکنند که حتی خودشان هم انرا باور ندارند . سوال ؛ اینها با چه اهرمی و قدرتی می خواهند جلوی امریکا را بگیرند؟؟ اینها قبلا بخش زیادی از سرزمین و همه اسمان خودرا به امریکا فروختند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
مقام معظم رهبرى(مد): ماجراى امام حسین(ع)، نجاتبخشىِ یک ملت نبود، نجاتبخشىِ یک امّت نبود؛ نجاتبخشى یک تاریخ بود. ۱۳۷۷/۰۲/۱۸. سلامتى آقا امام زمان عج و امام خامنه اى صلوات.
هوالحبیب‌ حقیقتی بنام ناو های جنگی امریکا . اینکه چگونه امریکا به استراتژی دریا پایه رسید و توان نظامی خود را در قالب ناوهای ۱۱ گانه ساماندهی نمود... بحث مفصلی است . ولی هرچه هست به نظریه الفرد ماهان مربوط است؛ ۱- خشکی ها در محاصره دریاها هستند. ۲- دریاها اصلی ترین محور تبادل فرهنگ و اقتصاد و سیاست بین تمدن ها هستند. ۳- در روی کره زمین ۱۲ تنگه دریایی استراتژیک وجود دارد. ۴- هر کشوری این تنگه ها را داشته باشد ، اقای روی زمين است. ۵- امریکا باید این ۱۲ تنگه مهم دریایی دنیا را تصاحب کند . امریکا برابر همین نظریه بجای اینکه مثل انگل یس خبیث، کشورهای پیرامونی این تنگه ها را اشغال کند ، ابن ناوها را ساخت و بسوی این تنگه ها فرستاد. البته تاکنون دو فروند از این ناوها برای همیشه از حالت عملیاتی خارج شدند، دو فروند هم متحمل خسارت عملیاتی شدند و... برای شروع بحث هم این سوال را مطرح میکنم ؛ چرا رنگ ناوهای جنگی امریکا سفید است ؟؟ شاید به پاسخ دهنده این سوال هم هدیه ای تقدیم کردیم. شاید . اما انچه که خیلی جالب است کارکرد های عملیاتی این ناوهاست . ابن ناوها تاکنون حتی یک نمونه از درگیری و عملیات مستقیم موفق نظامی نداشته اند . به این چند نمونه از عملیات این ناوها توجه کنید؛ ۱- نقش ناوهای امریکا در بزرگترین جنگ نفت کش ها ؛ در سال ۱۳۶۶ در جریان جنگ نفت‌کش‌ها در خلیج فارس، یک ناو کشتی غول‌پیکر به‌نام "بریجتون" تحت محافظت شدید آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران منفجر شد. این حادثه موجب شد ، امریکا و متحدینش بسرعت از خلیج فارس عقب نشینی کنند. ۲- نقش ناوهای امریکا در؛ - تهاجم اول امریکا به عراق جهت باز پس گیری کویت . - تهاجم امریکا به افغانستان به بهانه مقابله با تروریسم . - تهاجم امریکا به عراق (جنگ دوم خلیج فارس) به بهانه وجود سلاح های شیمیایی در عراق . در هیچیک از این جنگ ها نقش این ناوها ، نقش ارزشمند و در خور توجه و بیشتر از یک پایگاه زمینی معمولی نبوده و براحتی قابل صرف نظر بوده است . ۳- نقش ناوهای امریکا در جنگ با یمن ؛ ناوهای امریکا ( آیزنهاور) با تبلیغات سنگین جهت محدود سازی عملیات یمنی ها در دریای سرخ به ان منطقه اعزام شدند . نتیجه عملیات پس از ۸ ماه جنگ ؛ - پذیرش شکست قطعی - پذیرش تلفات بسیار زیاد - تعهد ترامپ به اینکه منبعد علیه یمنی ها اقدامی نخواهد کرد - فرار از دریای سرخ . ۴- نقش ناوهای امریکا در حمله به ونزوئلا ؛ نقش ناوهای امریکا در محاصره دریایی ونزوئلا و در نهایت ربایش مادرو ، فقط یک نقش تبلیغاتی و فریب بود ، عملا ناوهای جنگی امریکا ، هیچگونه دخالتی در این سلسله عملیات نداشتند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ سران قوا و شعام سریعا تصمیم گیری کنند؛ شکی نداشته باشید که در صورت تهاجم نظامی امریکا به ایران ، کشورهایی مانند : فرانسه ، انگل یس خبیث ، آلمان و.... با امریکا همکاری همه جانبه افندی و پدافندی خواهند داشت . گرچه در جنگ ۱۲ روزه هم این کشورها بصورت مستقیم در این جنگ، بنفع رژیم صهیونی وارد عمل شده بودند . ولی انچه که مسلم است ؛ در حالیکه نیروهای هوایی و موشکی این کشورها مشغول بمباران و کشتار مردم ایران هستند ، فعالیت سفارت خانه های انها در تهران دلقک بازی است. لذا لازم است؛ ۱- به این کشورها اخطار دهید، از هرگونه دخالت در این جنگ، پرهیز کنند. ۲- تکلیف سفارت خانه های این کشورها در تهران را از هم اکنون روش کنید . ۳- درصورت دخالت این کشورها در این جنگ ، مردم بشما و به این دشمنان و جانیان فرصت نخواهند داد و بصورت خودش و استشهادی تمام عناصر در این سفارت خانه ها را به گروگان خواهند گرفت و تمام اماکن متعلق به این کشورها را در سراسر کره زمین به آتش می کشند . ۴- تکلیف سفارت خانه های ایران در ان کشورها را هم سریعا مشخص کنید . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب کشته‌ سازی به سبک مروان بن حکم! مروان بن حكم در جنگ جمل، مدام به هر دو سپاه تيراندازى کرده و مى‌گفت: به هر كدام بخورد به نفع ماست! «الاحتجاج ج۱ ص۱۶۴» "چرا که اگر به یکی از سپاهیان امیرالمومنین علیه‌السلام بخورد از دشمنان کشته، و اگر به یکی از سپاهیان خودشان برخورد کند می‌تواند امیرالمومنین علیه‌السلام را متهم به ریختن خون او کند!" آشوب‌گران و براندازان در ضدیت با نظام جمهوری اسلامی ايران ، دقیقا همان راه شومی را می‌پیمایند که تاریک‌بختان و تبهکارانِ تاریخ علیه حکومت اقا امیر المومنین علی (ع) پیمودند و حتماً به سرنوشت آنان نیز دچار خواهند شد! ان شا الله
هوالحبیب پیام حاج قاسم سلیمانی به تمام احزاب ، گروهها ، روزنامه ها و افراد: "کوچه دادن به دشمن بدترین نوع خیانت است." علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
این بشارت امام خامنه ای را یادتان باشد رهبر معظم انقلاب: ترامپ هم بدنش خاک خواهد شد، خوراک مار و مور خواهد شد. اما جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد.
هوالحبیب سخیف ترین و وحشتناک ترین جنایت فتنه گران امریکایی صهیونی در آشوب های ۱۸ دی ماه ۱۴۰۴؛ گرچه همه جنایات این اغتشاشگران از جمله ؛ بشهادت رساندن مردم و نیروهای مدافع امنیت، انهم با ضربات متعدد چاقو، بریدن سر، زنده سوزاندن و نیز آتش زدن قران ها، مساجد و اموال مردم و بیت المال ، موزه ها، کلیسا ، خودروهای امدادی (آمبولانس، آتش نشانی) ، اتوبوس ها و... بسیار سخیف و کاملا مشابه اقدامات داعشی های وحشی در عراق و سوریه و منافقین در همین تهران و شهر های دیگر ایران در سال های ۵۹، ۶۰ و ۶۱ و نیز مشابه اقدامات گروههای معارض مثل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان، الاحوازیه در خوزستان و بخصوص کومله و دمکرات و پژاک در کردستانات و... بوده است. اما بین همه این نمونه ها، جنایات این موجودات وحشی در حمله و به آتش کشیدن درمانگاه امام سجاد (ع) رشت که در یک ساختمان چند طبقه دائر بوده است ، شاید در تاریخ بی نظیر باشد . اینکه این حیوانات وحشی ، چگونه بخودشان قبولاندند به محلی که ده ها بیمار در طبقات مختلف یک ساختمان مشغول مداوا هستند ، حمله ور شوند، انرا از پایین به آتش بکشند ، در حالیکه بیماران و کادر پزشکی و پرستاری هم هیچگونه راه فراری نداشته باشند . گرچه به فضل الهی و با ایثار و فداکاری کادر درمانی ، خدماتی ، اداری این درمانگاه و حتی تعدادی از مردم ، همه بیماران نجات یافتند و یک مادر پرستار ، زنده در آتش سوخت ، اما این مساله چیزی از خباثت و رذالت و عمق درندگی این حیوانات وحشی کم نمی کند . بنظرم این محل نباید باز سازی بشود . - اینجا هم محل اوج جنایت است . - هم محل اوج فداکاری و ایثار است. - هم محل شهادت یک مادر خادم ملت . باید به همین شکل و همراه با شرح دقیق ماجرا برای عبرت در تاریخ بماند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110