eitaa logo
Tanha110
819 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
509 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب پیام حاج قاسم سلیمانی به تمام احزاب ، گروهها ، روزنامه ها و افراد: "کوچه دادن به دشمن بدترین نوع خیانت است." علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
این بشارت امام خامنه ای را یادتان باشد رهبر معظم انقلاب: ترامپ هم بدنش خاک خواهد شد، خوراک مار و مور خواهد شد. اما جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد.
هوالحبیب سخیف ترین و وحشتناک ترین جنایت فتنه گران امریکایی صهیونی در آشوب های ۱۸ دی ماه ۱۴۰۴؛ گرچه همه جنایات این اغتشاشگران از جمله ؛ بشهادت رساندن مردم و نیروهای مدافع امنیت، انهم با ضربات متعدد چاقو، بریدن سر، زنده سوزاندن و نیز آتش زدن قران ها، مساجد و اموال مردم و بیت المال ، موزه ها، کلیسا ، خودروهای امدادی (آمبولانس، آتش نشانی) ، اتوبوس ها و... بسیار سخیف و کاملا مشابه اقدامات داعشی های وحشی در عراق و سوریه و منافقین در همین تهران و شهر های دیگر ایران در سال های ۵۹، ۶۰ و ۶۱ و نیز مشابه اقدامات گروههای معارض مثل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان، الاحوازیه در خوزستان و بخصوص کومله و دمکرات و پژاک در کردستانات و... بوده است. اما بین همه این نمونه ها، جنایات این موجودات وحشی در حمله و به آتش کشیدن درمانگاه امام سجاد (ع) رشت که در یک ساختمان چند طبقه دائر بوده است ، شاید در تاریخ بی نظیر باشد . اینکه این حیوانات وحشی ، چگونه بخودشان قبولاندند به محلی که ده ها بیمار در طبقات مختلف یک ساختمان مشغول مداوا هستند ، حمله ور شوند، انرا از پایین به آتش بکشند ، در حالیکه بیماران و کادر پزشکی و پرستاری هم هیچگونه راه فراری نداشته باشند . گرچه به فضل الهی و با ایثار و فداکاری کادر درمانی ، خدماتی ، اداری این درمانگاه و حتی تعدادی از مردم ، همه بیماران نجات یافتند و یک مادر پرستار ، زنده در آتش سوخت ، اما این مساله چیزی از خباثت و رذالت و عمق درندگی این حیوانات وحشی کم نمی کند . بنظرم این محل نباید باز سازی بشود . - اینجا هم محل اوج جنایت است . - هم محل اوج فداکاری و ایثار است. - هم محل شهادت یک مادر خادم ملت . باید به همین شکل و همراه با شرح دقیق ماجرا برای عبرت در تاریخ بماند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ فقط حرف نزنید ، غیرت نشان دهید . از دولت و مجلس و شعام می خواهیم؛ در پاسخ به اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا در اعلام تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک سازمان رسمی بین المللی و از ارکان اصلی نظام ج.ا.ا است، فقط بیانیه ندهند ، موارد زیر را علیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا که به این مصوبه رای مثبت داده اند اجرایی نمایند ؛ ۱- منبعد تمام وابستگان نظامی در سفارت خانه های ایران در کشورهای اروپایی، از پاسداران شاغل در سپاه انتخاب شوند. ۲- متقابلا تمام سازمان‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این کشورها را جز سازمان‌های تروریستی اعلام کنید. ۳- تمام عناصر وابسته به بخش های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا که در سفارت خانه های این کشورها در تهران حضور دارند ، تروریست اعلام نموده و ظرف ۴۸ ساعت از کشور ما اخراج کنید. ۴- هر گونه فعالیت این سفارت خانه ها، قبل از ساعت ۸ صبح و بعد از ساعت ۱۴ ممنوع شود. ۵- اعضای این سفارت خانه ها فقط تا ساعت ۱۸ حق تردد در بیرون از سفارت و منازل و اماکن وابسته به خود را دارند . ۶- هر گونه تردد اعضای این سفارت خانه خارج از محدوده شهر تهران ممنوع است. ۷- به هنگام نیاز برای تردد و فعالیت خارج از موارد فوق، الزاما باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست مجوز نمایند . ضمنا؛ اجرای این موارد را به وزارت خارجه جمهوری.ا.ا واگذار نکنید . - بعضا خودشان دو تابعیتی بوده و انجا را محل زندگی خود انتخاب کرده اند . - خانواده ها و اقوام بعضی از اعضای وزارت امور خارجه ما ، در ابن کشورها ساکن هستند، لذا جهت حمایت از خانواده و اقوام خود که در اروپا ساکنند ، دارای مراوده عرفی با این سفارت خانه ها بوده و قادر به تعقیب منویات نظام ما نیستند. - حتی اگر اروپایی ها ، علیه کل ملت ایران هم اقدامی انجام دهند ، این جماعت وابسته و پیوسته ، اقدامی که اروپایی ها را تحت فشار قرار دهد ، انجام نمی دهند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ شهید امیرعبداللهیان چگونه افسار اروپاییها را کشید و اجازه نداد؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی اعلام کنند؟؟ پس از فتنه سال ۱۴۰۱، اتحادیه اروپا تصمیم گرفت ، سپاه را یک سازمان تروریستی اعلام کند . شهید امیر عبداللهیان با قوت و قدرت اعلام کرد: "‌پس‌هرگونه وابسته نظامی، امنیتی، دفاعی یا اطلاعاتیِ کشورهای اروپایی که در خاک ایران و در ذیل این سفارت‌ خانه ها فعالیت می‌کنند از نظر حقوقی می‌توانند در همان چارچوب،‌ تروریست تلقی شوند." و اینگونه بود که کل اتحادیه اروپا دسته‌جمعی خفه شدند‌. ‌ از همین رو امروز هم سریعا دولت و مجلس باید؛ تمام سازمانها و عناصر مرتبط با نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی کشورهای اروپایی را عنصر نامطلوب و تروریست اعلام نموده و انها را مجبور کند ظرف ۴۸ ساعت خاک ایران را ترک کنند . همچنین لازم است؛ با درخواست دولت و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح ، تمام وابستگان نظامی ایران در تمام سفارت خانه های کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، پاسدار و از عناصر در سپاه باشند . (هم اکنون برادران ارتشی ما در اکثر سفارت خانه ها به عنوان وابسته نظامی حضور. دارند ) علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب متن کامل بیانیه سنتکام: فرماندهی مرکزی در غرب آسیا (سنتکام) دیروز، ایران اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (IRGC) قصد دارد یک رزمایش دریایی با شلیک مهمات واقعی به مدت دو روز را در تنگه هرمز برگزار کند که قرار است از روز یکشنبه آغاز شود. فرماندهی مرکزی ایالات متحده از سپاه پاسداران می‌خواهد این رزمایش اعلام‌شده را به‌گونه‌ای ایمن و حرفه‌ای برگزار کند و از هرگونه رفتار تنش‌زا یا ایجاد خطر غیرضروری برای آزادی ناوبری و تردد دریایی بین‌المللی خودداری کند. تنگه هرمز یک گذرگاه دریایی بین‌المللی و یک کریدور حیاتی تجاری است که از رونق اقتصادی منطقه پشتیبانی می‌کند. در هر روز، به‌طور متوسط حدود ۱۰۰ فروند کشتی تجاری جهان از این تنگه باریک عبور می‌کنند. نیروهای ایالات متحده حق ایران برای فعالیت حرفه‌ای در حریم هوایی و آب‌های بین‌المللی را به رسمیت می‌شناسند. هرگونه رفتار ناایمن و غیرحرفه‌ای در نزدیکی نیروهای ایالات متحده، شرکای منطقه‌ای یا کشتی‌های تجاری، خطر برخورد، تشدید تنش و بی‌ثباتی را افزایش می‌دهد. سنتکام امنیت پرسنل، کشتی‌ها و هواگردهای ایالات متحده که در خاورمیانه فعالیت می‌کنند را تضمین خواهد کرد. ما اقدامات ناایمن سپاه پاسداران را تحمل نخواهیم کرد؛ از جمله پرواز بر فراز شناورهای نظامی آمریکا که در حال انجام عملیات پروازی هستند، پروازهای کم‌ارتفاع یا مسلحانه بر فراز دارایی‌های نظامی ایالات متحده زمانی که نیت‌ها نامشخص است، نزدیک شدن قایق‌های تندرو با مسیر برخورد به شناورهای نظامی آمریکا، یا نشانه‌گیری سلاح‌ها به سمت نیروهای ایالات متحده. ارتش ایالات متحده دارای آموزش‌ دیده‌ترین وقدرتمندترین نیرو در جهان است و همچنان با بالاترین سطح حرفه‌ای‌گری عمل کرده و به هنجارهای بین‌المللی پایبند خواهد بود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز باید همین‌گونه رفتار کند.
از اقسام فریب کاری و تحریف هم این مورد است ؛ جابجایی اولویت ها و سرگرم سازی مردم. سوال ؛ - چند درصد زنان جامعه مایل به موتور سواری هستند ؟ - یا قدرت خرید موتور را دارند ؟ - چرا چیزی که هیچ اولویتی ندارد و با انجام ان ده ها مفسده و با عدم انجام ان، هیچ اتفاقی در جامعه رخ نمی دهد ، مورد توجه دولت قرار میگیرد؟ ضمنا؛ این موارد که خواسته بخش قلیلی از مردم و انهم از قشر خاص است چگونه وارد دستور جلسه هیات دولت می شود؟ همه اینها فقط یک دلیل دارد ؛ دولت متعلق به همبن قشر که تمام آرزوی انها موتور سواری است ، است . هم عموم مردم و هم مجلس باید منبعد در انتخاب ها بیشتر دقت کنند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظاتی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد) در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در آستانه دهه فجر، ۱۴۰۴.
هوالحبیب امروز رسیدیم به این دو نفر و باید درس بگیریم. وقتی ما از رسول خدا (ص) ، ائمه اطهار(ع) و از ولایت حرف می زنیم، منظور ما فقط چند اسم نیست‌ . بلکه منطور ما همه نور ، همه ایمان، همه خوبی ها، همه ابادانی ، همه صداقت و... است . در مقابل ‌، وقتی ما از جبهه کفر و شرک حرف می زنیم ؛ منطور ما از فضایی است که این صفات در ان نیست و اهالی آن بسوی تاریکی و پلیدی در حرکتند و در نهایت با بدترین وضعیت دفن می شوند. کافی است فقط به سرنوشت کسانیکه در مقابل نظام ما ایستاده اند نگاه کنید . - ان شوکت صدام را در روزهای اول جنگ ، با ذلتش در روزهای اخر مقایسه کنید. - احوالات روزهای اول بنی صدر و جوانانی که به سازمان منافقین ملحق شدند را با روزهای آخرشان مقایسه کنید. - احوالات داعش را در روزهای اول که به نماد اسلام تبدیل شده بودند با این روزها مقایسه کنید، به محض ابنکه به سمت ایران حرکت کردند ، کم کم سیاه شدند و در نهایت به منفور ترین گروه در تاریخ تبدیل شدند . امروز هرکسی بخواهد به هرکسی دشنام بدهد، اورا به داعشی بودن متهم میکند . این خاصیت ایستادن در مقابل این نظام و ولی خدا در روی زمین است . همین سرنوشت را نتانیاهو و ترامپ و بقیه کسانیکه در مقابل نظام ما شاخ شده اند دارند . همین سرنوشت را فتنه گران داخلی و آشوب گران و اغتشاشگران و تروریست ها دارند ، همین سرنوشت را بدل کاران و منافقین که بصورت آشکار و پنهان در ارکان نظام هستند، دارند . هرکس به هر میزان که از ولی خدا دور شود ، به همان میزان سیاه و تاریک و تلخ و بی هویت می شود. این قانون خداست. علیرضا تنهای کیسمی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، از سوی اتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان تروریستی ، معرفی شد. خوب این طبیعی است، اما ایا این مساله هم طبیعی است؟؟ بسیاری از گروهها و احزاب نسبت به این خباثت اروپاییها واکنشی نداشته اند. علت چیست؟ لقمه حرام؟ وابستگی سببی و نسبی به اروپا؟ کینه از سپاه؟ بی عقلی و بیشعوری ؟؟؟ بهرحال هرچه هست ، اینکه منبعد نمی توانیم اینها رادر چارچوب ارکان همین نظام بدانیم . باید بدانیم اشتراکات و خط فاصل ما با این گروهها تا چه میزان است؟ در صورت وقوع جنگ تمام عیار اینها در کدام جبهه خواهند بود.؟ نیروهای امنیتی و اطلاعاتی منبعد باید بیشتر مراقب این جماعت منافق باشند تا از پشت خنجر نزنند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴