eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب متن کامل بیانیه سنتکام: فرماندهی مرکزی در غرب آسیا (سنتکام) دیروز، ایران اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (IRGC) قصد دارد یک رزمایش دریایی با شلیک مهمات واقعی به مدت دو روز را در تنگه هرمز برگزار کند که قرار است از روز یکشنبه آغاز شود. فرماندهی مرکزی ایالات متحده از سپاه پاسداران می‌خواهد این رزمایش اعلام‌شده را به‌گونه‌ای ایمن و حرفه‌ای برگزار کند و از هرگونه رفتار تنش‌زا یا ایجاد خطر غیرضروری برای آزادی ناوبری و تردد دریایی بین‌المللی خودداری کند. تنگه هرمز یک گذرگاه دریایی بین‌المللی و یک کریدور حیاتی تجاری است که از رونق اقتصادی منطقه پشتیبانی می‌کند. در هر روز، به‌طور متوسط حدود ۱۰۰ فروند کشتی تجاری جهان از این تنگه باریک عبور می‌کنند. نیروهای ایالات متحده حق ایران برای فعالیت حرفه‌ای در حریم هوایی و آب‌های بین‌المللی را به رسمیت می‌شناسند. هرگونه رفتار ناایمن و غیرحرفه‌ای در نزدیکی نیروهای ایالات متحده، شرکای منطقه‌ای یا کشتی‌های تجاری، خطر برخورد، تشدید تنش و بی‌ثباتی را افزایش می‌دهد. سنتکام امنیت پرسنل، کشتی‌ها و هواگردهای ایالات متحده که در خاورمیانه فعالیت می‌کنند را تضمین خواهد کرد. ما اقدامات ناایمن سپاه پاسداران را تحمل نخواهیم کرد؛ از جمله پرواز بر فراز شناورهای نظامی آمریکا که در حال انجام عملیات پروازی هستند، پروازهای کم‌ارتفاع یا مسلحانه بر فراز دارایی‌های نظامی ایالات متحده زمانی که نیت‌ها نامشخص است، نزدیک شدن قایق‌های تندرو با مسیر برخورد به شناورهای نظامی آمریکا، یا نشانه‌گیری سلاح‌ها به سمت نیروهای ایالات متحده. ارتش ایالات متحده دارای آموزش‌ دیده‌ترین وقدرتمندترین نیرو در جهان است و همچنان با بالاترین سطح حرفه‌ای‌گری عمل کرده و به هنجارهای بین‌المللی پایبند خواهد بود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز باید همین‌گونه رفتار کند.
از اقسام فریب کاری و تحریف هم این مورد است ؛ جابجایی اولویت ها و سرگرم سازی مردم. سوال ؛ - چند درصد زنان جامعه مایل به موتور سواری هستند ؟ - یا قدرت خرید موتور را دارند ؟ - چرا چیزی که هیچ اولویتی ندارد و با انجام ان ده ها مفسده و با عدم انجام ان، هیچ اتفاقی در جامعه رخ نمی دهد ، مورد توجه دولت قرار میگیرد؟ ضمنا؛ این موارد که خواسته بخش قلیلی از مردم و انهم از قشر خاص است چگونه وارد دستور جلسه هیات دولت می شود؟ همه اینها فقط یک دلیل دارد ؛ دولت متعلق به همبن قشر که تمام آرزوی انها موتور سواری است ، است . هم عموم مردم و هم مجلس باید منبعد در انتخاب ها بیشتر دقت کنند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظاتی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد) در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در آستانه دهه فجر، ۱۴۰۴.
هوالحبیب امروز رسیدیم به این دو نفر و باید درس بگیریم. وقتی ما از رسول خدا (ص) ، ائمه اطهار(ع) و از ولایت حرف می زنیم، منظور ما فقط چند اسم نیست‌ . بلکه منطور ما همه نور ، همه ایمان، همه خوبی ها، همه ابادانی ، همه صداقت و... است . در مقابل ‌، وقتی ما از جبهه کفر و شرک حرف می زنیم ؛ منطور ما از فضایی است که این صفات در ان نیست و اهالی آن بسوی تاریکی و پلیدی در حرکتند و در نهایت با بدترین وضعیت دفن می شوند. کافی است فقط به سرنوشت کسانیکه در مقابل نظام ما ایستاده اند نگاه کنید . - ان شوکت صدام را در روزهای اول جنگ ، با ذلتش در روزهای اخر مقایسه کنید. - احوالات روزهای اول بنی صدر و جوانانی که به سازمان منافقین ملحق شدند را با روزهای آخرشان مقایسه کنید. - احوالات داعش را در روزهای اول که به نماد اسلام تبدیل شده بودند با این روزها مقایسه کنید، به محض ابنکه به سمت ایران حرکت کردند ، کم کم سیاه شدند و در نهایت به منفور ترین گروه در تاریخ تبدیل شدند . امروز هرکسی بخواهد به هرکسی دشنام بدهد، اورا به داعشی بودن متهم میکند . این خاصیت ایستادن در مقابل این نظام و ولی خدا در روی زمین است . همین سرنوشت را نتانیاهو و ترامپ و بقیه کسانیکه در مقابل نظام ما شاخ شده اند دارند . همین سرنوشت را فتنه گران داخلی و آشوب گران و اغتشاشگران و تروریست ها دارند ، همین سرنوشت را بدل کاران و منافقین که بصورت آشکار و پنهان در ارکان نظام هستند، دارند . هرکس به هر میزان که از ولی خدا دور شود ، به همان میزان سیاه و تاریک و تلخ و بی هویت می شود. این قانون خداست. علیرضا تنهای کیسمی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، از سوی اتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان تروریستی ، معرفی شد. خوب این طبیعی است، اما ایا این مساله هم طبیعی است؟؟ بسیاری از گروهها و احزاب نسبت به این خباثت اروپاییها واکنشی نداشته اند. علت چیست؟ لقمه حرام؟ وابستگی سببی و نسبی به اروپا؟ کینه از سپاه؟ بی عقلی و بیشعوری ؟؟؟ بهرحال هرچه هست ، اینکه منبعد نمی توانیم اینها رادر چارچوب ارکان همین نظام بدانیم . باید بدانیم اشتراکات و خط فاصل ما با این گروهها تا چه میزان است؟ در صورت وقوع جنگ تمام عیار اینها در کدام جبهه خواهند بود.؟ نیروهای امنیتی و اطلاعاتی منبعد باید بیشتر مراقب این جماعت منافق باشند تا از پشت خنجر نزنند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۱ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب‌ این روش بودجه بندی و تعیین حقوق کارمندان و کارگران و کشف قدرت خرید مردم از اساس غلط است. بنده این جمله را می نویسم و با صدای بلند می گویم؛ حقوق و مجموع دریافتی بالای ۵۰ میلیون توسط هر کسی (حتی روسای قوا) ، از بودجه بیت المال، مثل گوشت سگ حرام و نجس است . حالا ما ۵۰ میلیون تومان را از باب مثال گفتیم ، روسای قوا و هرکسی که مسئول تعیین سقف برداشتی ماهانه از بیت المال بنام حقوق و سایر مزایا و نظارت بر ان را بر عهده دارد، ابتدا این عدد را مشخص کنند . سپس آن عدد را با صدای بلند به‌ همین شکلی که بنده اعلام کردم ، اعلام کنند، تا ان عدد بشود حرف مردم . پس از ان بنشینند بقیه فصل ها و بخش های کتابچه بودجه سال اینده را بررسی کنند . وگرنه راهی که برای تدوین بودجه سال ۱۴۰۵ می روند، فاقد ارزش و وقتی که صرف می کنند هم بی ارزش است. بر این اساس ؛ با توجه به گزارش دیروز سخنگوی هیات رئیسه مجلس ، بنظر می رسد؛ نه دولت و نه مجلس ، هیچکدام نفهمیدند مشکل اصلی مردم چیست؟ فرضی را در ذهن دارند، که منشا همه فسادهاست ، مردم بیش از هر چیزی از بی عدالتی ناراحتند. اگر پول نیست ، برای هیچکس نباشد. اگر پول هست ، به عدالت برای همه باشد . اینکه برابر این قانون بودجه ، ان زن سخنگوی دولت حدود ۱۰۰ میلیون حقوق بگیرد و ان کارمند با ۲۰ سال خدمت یا ان بازنشسته با ۳۰ سال خدمت زیر ۳۰ میلیون تومان بگیرد ، هرگز عادلانه و منطقی نیست . ابتدا باید سقف حقوق و مجموع دریافتی از بیت المال توسط دولت و مجلس مشخص شود . ابتدا مردم باید بدانند افرادی که سقف و کف حقوق انها را تعیین میکنند خودشان برای خودشان چقدر کنار گذاشته اند . بنابراین به دولت مردان و نمایندگان مجلس عرض میکنم؛ وقت خودتان و مردم را نگیرید . راه شما کج است . با این روش، آنچیزی که در نهایت به عنوان کتابچه بودجه سال تدوین میکنید، عملا تبدیل برداشت های حرام از بیت المال به قانون است. مشغول صدور مجوز قانونی برای غارت از بیت المال هستید . علیرضا تنهای کیسمی ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هوالحبیب این یک امتیاز نیست ، بلکه یک ننگ است؛ در حالیکه امریکاییها از حضور مقامات ایرانی و خانواده انها در امریکا به عنوان یک امتیاز نام می برند و از این طریق به فخر فروشی می پردازند، همه ما باید متوجه باشیم ؛ این یک ننگ است که بر پیشانی این مقامات ایرانی تا ابد حک شده است . قاعده این است؛ هم این دسته از مقامات ایرانی قبل از دادن اینگونه فرصت ها به امریکاییها و اروپاییهای کثیف و لجن ، جهت اینگونه رجز خوانی ها، تکلیف خود را مشخص کنند . هم نظام و مردم از اینگونه مقامات که پس از گرفتن مسئولیت در ایران همچنان به دلایل مختلف به خاک امریکا و اروپا رفت و امد دارند ، آنها را برای همیشه از عرصه حکمرانی کشور حذف کنند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۳ بهمن ۱۴۰۴