7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظاتی از حضور حضرت آیتالله خامنهای (مد) در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در آستانه دهه فجر، ۱۴۰۴.
هوالحبیب
امروز رسیدیم به این دو نفر و باید درس بگیریم.
وقتی ما از رسول خدا (ص) ، ائمه اطهار(ع) و از ولایت حرف می زنیم، منظور ما فقط چند اسم نیست .
بلکه منطور ما همه نور ، همه ایمان، همه خوبی ها، همه ابادانی ، همه صداقت و... است .
در مقابل ، وقتی ما از جبهه کفر و شرک حرف می زنیم ؛
منطور ما از فضایی است که این صفات در ان نیست و اهالی آن بسوی تاریکی و پلیدی در حرکتند و در نهایت با بدترین وضعیت دفن می شوند.
کافی است فقط به سرنوشت کسانیکه در مقابل نظام ما ایستاده اند نگاه کنید .
- ان شوکت صدام را در روزهای اول جنگ ، با ذلتش در روزهای اخر مقایسه کنید.
- احوالات روزهای اول بنی صدر و جوانانی که به سازمان منافقین ملحق شدند را با روزهای آخرشان مقایسه کنید.
- احوالات داعش را در روزهای اول که به نماد اسلام تبدیل شده بودند با این روزها مقایسه کنید،
به محض ابنکه به سمت ایران حرکت کردند ، کم کم سیاه شدند و در نهایت به منفور ترین گروه در تاریخ تبدیل شدند .
امروز هرکسی بخواهد به هرکسی دشنام بدهد، اورا به داعشی بودن متهم میکند .
این خاصیت ایستادن در مقابل این نظام و ولی خدا در روی زمین است .
همین سرنوشت را نتانیاهو و ترامپ و بقیه کسانیکه در مقابل نظام ما شاخ شده اند دارند .
همین سرنوشت را فتنه گران داخلی و آشوب گران و اغتشاشگران و تروریست ها دارند ،
همین سرنوشت را بدل کاران و منافقین که بصورت آشکار و پنهان در ارکان نظام هستند، دارند .
هرکس به هر میزان که از ولی خدا دور شود ، به همان میزان سیاه و تاریک و تلخ و بی هویت می شود.
این قانون خداست.
علیرضا تنهای کیسمی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، از سوی اتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان تروریستی ، معرفی شد.
خوب این طبیعی است،
اما ایا این مساله هم طبیعی است؟؟
بسیاری از گروهها و احزاب نسبت به این خباثت اروپاییها واکنشی نداشته اند.
علت چیست؟
لقمه حرام؟
وابستگی سببی و نسبی به اروپا؟
کینه از سپاه؟
بی عقلی و بیشعوری ؟؟؟
بهرحال هرچه هست ، اینکه منبعد نمی توانیم اینها رادر چارچوب ارکان همین نظام بدانیم .
باید بدانیم اشتراکات و خط فاصل ما با این گروهها تا چه میزان است؟
در صورت وقوع جنگ تمام عیار اینها در کدام جبهه خواهند بود.؟
نیروهای امنیتی و اطلاعاتی منبعد باید بیشتر مراقب این جماعت منافق باشند تا از پشت خنجر نزنند.
علیرضا تنهای کیسمی
۱۱ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب
این روش بودجه بندی و تعیین حقوق کارمندان و کارگران و کشف قدرت خرید مردم از اساس غلط است.
بنده این جمله را می نویسم و با صدای بلند می گویم؛
حقوق و مجموع دریافتی بالای ۵۰ میلیون توسط هر کسی (حتی روسای قوا) ، از بودجه بیت المال، مثل گوشت سگ حرام و نجس است .
حالا ما ۵۰ میلیون تومان را از باب مثال گفتیم ،
روسای قوا و هرکسی که مسئول تعیین سقف برداشتی ماهانه از بیت المال بنام حقوق و سایر مزایا و نظارت بر ان را بر عهده دارد، ابتدا این عدد را مشخص کنند .
سپس آن عدد را با صدای بلند به همین شکلی که بنده اعلام کردم ، اعلام کنند،
تا ان عدد بشود حرف مردم .
پس از ان بنشینند بقیه فصل ها و بخش های کتابچه بودجه سال اینده را بررسی کنند .
وگرنه راهی که برای تدوین بودجه سال ۱۴۰۵ می روند، فاقد ارزش و وقتی که صرف می کنند هم بی ارزش است.
بر این اساس ؛
با توجه به گزارش دیروز سخنگوی هیات رئیسه مجلس ، بنظر می رسد؛
نه دولت و نه مجلس ، هیچکدام نفهمیدند مشکل اصلی مردم چیست؟
فرضی را در ذهن دارند، که منشا همه فسادهاست ،
مردم بیش از هر چیزی از بی عدالتی ناراحتند.
اگر پول نیست ، برای هیچکس نباشد.
اگر پول هست ، به عدالت برای همه باشد .
اینکه برابر این قانون بودجه ، ان زن سخنگوی دولت حدود ۱۰۰ میلیون حقوق بگیرد و ان کارمند با ۲۰ سال خدمت یا ان بازنشسته با ۳۰ سال خدمت زیر ۳۰ میلیون تومان بگیرد ، هرگز عادلانه و منطقی نیست .
ابتدا باید سقف حقوق و مجموع دریافتی از بیت المال توسط دولت و مجلس مشخص شود .
ابتدا مردم باید بدانند افرادی که سقف و کف حقوق انها را تعیین میکنند خودشان برای خودشان چقدر کنار گذاشته اند .
بنابراین به دولت مردان و نمایندگان مجلس عرض میکنم؛
وقت خودتان و مردم را نگیرید .
راه شما کج است .
با این روش، آنچیزی که در نهایت به عنوان کتابچه بودجه سال تدوین میکنید، عملا تبدیل برداشت های حرام از بیت المال به قانون است.
مشغول صدور مجوز قانونی برای غارت از بیت المال هستید .
علیرضا تنهای کیسمی
۱۲ بهمن ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب
این یک امتیاز نیست ، بلکه یک ننگ است؛
در حالیکه امریکاییها از حضور مقامات ایرانی و خانواده انها در امریکا به عنوان یک امتیاز نام می برند و از این طریق به فخر فروشی می پردازند،
همه ما باید متوجه باشیم ؛
این یک ننگ است که بر پیشانی این مقامات ایرانی تا ابد حک شده است .
قاعده این است؛
هم این دسته از مقامات ایرانی قبل از دادن اینگونه فرصت ها به امریکاییها و اروپاییهای کثیف و لجن ، جهت اینگونه رجز خوانی ها، تکلیف خود را مشخص کنند .
هم نظام و مردم از اینگونه مقامات که پس از گرفتن مسئولیت در ایران همچنان به دلایل مختلف به خاک امریکا و اروپا رفت و امد دارند ، آنها را برای همیشه از عرصه حکمرانی کشور حذف کنند .
علیرضا تنهای کیسمی
۱۳ بهمن ۱۴۰۴
حضرت آیتالله خامنهای (مد)؛
"مسئلهی آمریکا و ایران چی است.؟
این تقابلی که وجود دارد چهل و چند سال است ایران با آمریکا دشمنی دارند این مسئله چی است.؟
به نظر من مسئله در دو کلمه خلاصه میشود.
آن دو کلمه هم این است که ؛
آمریکا میخواهد ایران را ببلعد؛ ملّت رشید ایران و جمهوری اسلامی مانع است."
(۱۲ بهمن ۱۴۰۴)
هوالحبیب
در بحث تلفات خودی و دشمن در جنگ های خارجی و اغتشاشات داخلی و آنچه که در شبکه افق در باب نگهداری اجساد کشته شده ها، بیان شد؛
خدا رحمت کند حاج قاسم را ، چند نکته و تذکر از ایشان را در ذهن دارم؛
۱- تذکر شدید به حداکثر دقت در عدم دادن تلفات در عملیات ها؛
الحق وقتی در عملیاتهای افندی و پدافندی ، متحمل تلفات می شدیم ، بخودمان اجازه نمی دادیم با حاج قاسم روبرو شویم .
بسیار بسیار بر حفظ سلامت رزمندگان در عملیات تاکید داشتند ، خیلی بسیار .
۲- تلاش برای عدم وارد کردن تلفات انسانی بی مورد در جنگ های داخلی سوریه و عراق ، حتی به داعشی ها.
یکی از اصول حاکم بر عملیات ارام سازی داخلی ؛ پرهیز و در نهایت بر وارد کردن حداقل تلفات انسانی است.
۳- حفظ سلامت و حرمت اسرا ؛
گذشته از خاطرات بسیار شیرینی که همه رزمندگان ما در بحث محبت به اسرا در دوره جنگ تحمیلی دارند که امری عادی و نشانه شخصیت متعالی مردم ایران بود ،
ایشان در برخورد با اسرای داعشی هم بر همان محبت مداوم تاکید داشتند.
۴- همه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس کاملا به اصل حفظ حرمت اجساد کشته شده ها ، بخصوص خاک سپاری انها با ثبت کامل مشخصات ، همواره پایبند بوده اند .
این مساله هم ، از تاکیدات مداوم ایشان بود و گذشته از نگاه انسانی به مساله ، موضوع تبادل اجساد هم مساله ای بسیار مهمی بود ، که مد نظر بوده است.
علیرضا تنهای کیسمی
۱۳ بهمن ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110