eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد)؛ "مسئله‌ی آمریکا و ایران چی است.؟ این تقابلی که وجود دارد چهل و چند سال است ایران با آمریکا دشمنی دارند این مسئله چی است.؟ به نظر من مسئله در دو کلمه خلاصه میشود. آن دو کلمه هم این است که ؛ آمریکا می‌خواهد ایران را ببلعد؛ ملّت رشید ایران و جمهوری اسلامی مانع است." (۱۲ بهمن ۱۴۰۴)
هوالحبیب‌ در بحث تلفات خودی و دشمن در جنگ های خارجی و اغتشاشات داخلی و آنچه که در شبکه افق در باب نگهداری اجساد کشته شده ها، بیان شد؛ خدا رحمت کند حاج قاسم را ، چند نکته و تذکر از ایشان را در ذهن دارم؛ ۱- تذکر شدید به حداکثر دقت در عدم دادن تلفات در عملیات ها؛ الحق وقتی در عملیات‌های افندی و پدافندی ، متحمل تلفات می شدیم ، بخودمان اجازه نمی دادیم با حاج قاسم روبرو شویم . بسیار بسیار بر حفظ سلامت رزمندگان در عملیات تاکید داشتند ، خیلی بسیار . ۲- تلاش برای عدم وارد کردن تلفات انسانی بی مورد در جنگ های داخلی سوریه و عراق ، حتی به داعشی ها. یکی از اصول حاکم بر عملیات ارام سازی داخلی ؛ پرهیز و در نهایت بر وارد کردن حداقل تلفات انسانی است. ۳- حفظ سلامت و حرمت اسرا ؛ گذشته از خاطرات بسیار شیرینی که همه رزمندگان ما در بحث محبت به اسرا در دوره جنگ تحمیلی دارند که امری عادی و نشانه شخصیت متعالی مردم ایران بود ، ایشان در برخورد با اسرای داعشی هم بر همان محبت مداوم تاکید داشتند. ۴- همه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس کاملا به اصل حفظ حرمت اجساد کشته شده ها ، بخصوص خاک سپاری انها با ثبت کامل مشخصات ، همواره پایبند بوده اند . این مساله هم ، از تاکیدات مداوم ایشان بود و گذشته از نگاه انسانی به مساله ، موضوع تبادل اجساد هم مساله ای بسیار مهمی بود ، که مد نظر بوده است. علیرضا تنهای کیسمی ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب فهم جانانه یمنی های مجاهد از امر ولایت؛ امام خامنه ای (مد)؛ "آمریکایی ها بدانند ، اگر این دفعه جنگ. اه بیندازند، این جنگ ، جنگ منطقه ای خواهد بود." (۱۳ بهمن ۱۴۰۴) ای کاش مشهورین و علمای قم و مشهد و نجف و... هم، مانند مجاهدان یمنی ، چنین موضعی را نسبت به این واکنش حضرت اقا ، واکنش خودرا اعلام می کردند؛ انصارالله یمن: "تجاوز علیه ایران یا یمن هرگز به یک منطقه جغرافیایی مشخص محدود نخواهد ماند." محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن درباره گسترش دامنه جنگ در صورت هر گونه تجاوزی علیه ایران یا یمن هشدار داد و گفت که پیآمدهای چنین اقدامی فراتر از مرزها خواهد بود. در همین ارتباط انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی با جمهوری اسلامی ایران در مقابل فشارها و تهدیدات آمریکایی، صهیونیستی و غربی تاکید کرد: «آنچه اکنون رخ می دهد در چارچوب هدف قرار دادن امت اسلامی و پروژه های استقلال طلبانه آن است.» علیرضا تنهای کیسمی ۱۳ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد؛ امیدوارم؛ این بار امریکاییها راست بگویند. امیدوارم؛ اروپاییها هم از این کارها بکنند. شنیدم؛ امریکاییها می خواهند فرزندان مقامات ایرانی را که در امریکا ساکن هستند، اخراج کنند. اگر تروریست ها و دزدهای فراری از ایران را هم که در امریکا زندگی می کنند، اخراج کنند، عالی می شود. پیشاپیش بخاطر ابن کار از امریکاییها تشکر میکنم . ضمنا بدانیم؛ آنهاییکه تابعیت ایرانی خودرا فروختند و تابعیت امریکایی گرفتند ، باید با انها مانند اتباع بیگانه رفتار شود . - برای دادن تابعیت ایرانی به انها باید مساله خیلی دقیق بررسی شود. - از بکارگیری آنها در ارکان حاکمیتی نظام حتما باید جلوگیری شود. - هیچ دلیلی ندارد ، ایران انها را پذیرش کند و یا به انها تابعیت ایرانی بدهد. - انها می توانند از کشورهای دیگر درخواست اقامت کنند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب کدام گروه در جنگ ۱۲ روزه و فتنه آمریکایی- صهیونی ۱۸ دی ماه ، بی شرف تر عمل کردند ؟؟ ۱- احمدی نژادوطرفدارانش؟؟ ۲- موسوی و طرفدارانش؟؟ ۳- خاتمی و طرفدارانش؟؟ ۴- روحانی و طرفدارانش؟؟ علیرضا تنهای کیسمی ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
نه سکوتشان منصفانه است و نه سر و صدایشان؛ همسر شهید نواب صفوی رضوان الله علیه می گوید: بعد از افطار به آقا گفتم: دیگر هیچ چیزی برای سحر و افطار نداریم، حتی نان خشک! ایشان فقط لبخند زد. این مطلب را چند بار تا وقت استراحت شبانه آقا تکرار کردم. سحر برخاست، آبی نوشید، گفتم: دیدید سحری چیزی نبود! افطار هم چیزی نداریم! باز آقا لبخند زد. بعد از نماز صبح هم گفتم. بعد از نماز ظهر هم گفتم. تا غروب، مرتب سر و صدا کردم که هیچی نداریم. اذان مغرب را گفتند. آقا نماز مغرب را خواند و بعد فرمود: امشب افطارى نداریم؟! گفتم: پس از دیشب تا حالا چه عرض می‌کنم؟ نداریم، نیست! آقا لبخند تلخی زد و فرمود: یعنی آب هم در لوله‌های آشپزخانه نیست؟! خندیدم و گفتم: صد البته که هست. رفتم و با عصبانیت سفره‌ای انداختم، بشقاب و قاشق آوردم و پارچ آب و لیوان را هم جلوی آقا گذاشتم. هنوز لیوان را از آب پر نکرده بود كه در زدند. در طبقه پائین، پسرعموی آقا بود. وی از آقا مراقبت می کرد. رفت سمت در، برگشت و گفت: حدود ده نفری از قم هستند!! آقا فرمود: تعارف کن بیایند بالا، همه آمدند. سلام کردند و نشستند. آقا فرمود؛ خانم چیزی بیاورید تا آقایان روزه خود را باز کنند! من هم گفتم: بله! آب در لوله‌ها به اندازه کافی هست، رفتم و آب آوردم. آقا لبخند تلخی زد و به مهمانان تعارف کرد تا روزه خود را باز کنند. در همین هنگام باز صدای در آمد. به آقا یوسف؛ پسرعموی آقا گفتم: برو در را باز کن، این دفعه حتماً از مشهدند! الحمدلله آب در لوله‌ها فراوان است. مرحوم نواب چیزی نگفت. یوسف رفت در را باز کرد. وقتی كه برگشت، دیدم با چند قابلمه پر از غذا آمده است!! گفتم: این ها چیه؟! گفت: همسایه بغلی بود. ظاهراً امشب افطاری داشته‌اند و به علتی مهمانی آنان به هم خورده است. آقا نگاهى به من کرد، خندید و رفت. من شرمنده و شرمسار، غذاها را کشیدم و به مهمانان دادم. ميل کردند و رفتند. آقا به من فرمود: یک شب سحر و افطار، بنا بر حکمتی تأخیر شد. چقدر سر و صدا کردی؟! وقتی هم نعمت رسید، چقدر سکوت کردی؟!از آن سر و صدا خبری نیست. بعد فرمود: مشکل خیلی‌ها همین است؛ نه سکوتشان منصفانه است و نه سر و صدایشان! وقت نداشتن، داد می‌زنند. وقت داشتن، بخل و غفلت دارند.
هوالحبیب رهبران گروههای سياسی ما ، از رفتار رهبران گروههای سياسی رژیم صهبونیستی درس بگیرند. اگر درس نگیرید ؛ شما را سوار موشک می کنیم و به اسرائیل می فرستیم. انها در کفر خود متحد هستند و اما سران گروههای سياسی ما، بعضا میخواهند همدیگر را پاره کنند . رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: در موضوع ایران، اختلافی با نتانیاهو نداریم. یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو اعلام کرد: "اسرائیل در برابر ایران موضعی یکپارچه دارد و میان ما هیچ اختلافی درباره‌ اهمیت مقابله با این تهدید وجود ندارد و مهم است که ایران از این موضوع آگاه باشد." علیرضا تنهای کیسمی ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب امام خامنه ای (مد) ؛ "این فتنه همچنانکه برخی در دنیا هم به آن اشاره کردند، شبیه کودتا بود. البته سرکوب شد اما تخریب مراکز حساس و مؤثر در اداره کشور از طریق حمله به پلیس، مراکز سپاه، بعضی از مراکز دولتی و بانکها و حمله به عناصر معنوی همچون مساجد و قرآن، نشان‌دهنده این واقعیت است." (۱۲بهمن ۱۴۰۴) علیرضا تنهای کیسمی ۱۴ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب فهم درست مساله و تکالیف بعد از سرکوب "فتنه شبیه کودتا" ؟؟ امام خامنه ای (مد) ؛ "این فتنه همچنانکه برخی در دنیا هم به آن اشاره کردند، شبیه کودتا بود. البته سرکوب شد . (۱۲بهمن ۱۴۰۴) در امر "جهاد تبیین" و جلوگيري از تحریف و تحلیل‌های سطحی. شناخت دقیق پدیده ها، بسیار ضروری و بلکه همه بحث است . حضرت اقا در سخنرانی روز ۱۹ دی از این واقعه، به عنوان "فتنه آمریکایی صهیونی" نام بردند، در سخنرانی ۱۲ بهمن ماه با تاکید بر فتنه بودن واقعه ۱۸ دی، انرا شبیه به کودتا اعلام کردند . سوال ؛ این فتنه چه شباهت هایی به کودتا داشت ؟؟ چرا «کودتا» و نه صرفاً «اغتشاش»؟ در پاسخ اینطور گفته اند؛ - اغتشاش، فقط دارای یک بُعد عملیاتی و خیابانی و سطحی و کوچه بازاری دارد . - فتنه، هم فقط دارای بُعد شناختی و غبارآلودگی و نظری دارد. - اما «کودتا» ؛ - به «قصد براندازی صورت می گیرد. - در همان گام اول نمادهای اصلی حاکمیت و قدرت را هدف قرار میدهد . - با حداکثر سرعت و خشونت همراه است . - دارای نظم و سازمان چند لایه و ترکیبی است. - از پشتوانه خارجی برخوردار است . - برای چند گام و فرضیه و حالت های بعدی ، طرح و پیش بيني دارد . - دارای اتاق تصمیم‌ساز و فرماندهی واحد است. - از ساختارهای پشتیبانی مالی و لجستیکی و پیاده‌نظام برخوردار است. - دارای رسانه است. - می تواند انسجام اجتماعی ایجاد کند . - برای جذب اقوام و مذاهب خاص پاسخ دارد . - تعجیلی نیست. و اما ماهیت واژه « سرکوب شد.» حاوی چه پیامی است ؟؟ «سرکوب شد» یعنی؛ - فتنه بر زمین نشست ، از حرکت بازماند . - به معنای «پایان یافتن» نیست ، بلکه به معنای فرو نشستن است . - فقط یک ضربه است که به یک یا چند رکن کودتا (سران یا بدنه یا پیاده نظام) وارد شده است. آیا نظام با شروع اعتراضات ، سعی کرد با صبر هوشمندانه ، خود را جهت زدن ضربه تمام کننده، به تمام لایه های کودتا آماده نماید ؟؟ و بر همین اساس اجازه داد تمام لایه‌های کودتاچیان، از مخفی گاه ها بیرون امده خود را افشا کنند و سپس در زمان مناسب، ضربه نهایی را وارد کرد،؟؟؟ - اینها فقط یک فرضیه است. زیرا انچه که در این فرضیه به بازی گرفته می شود ؛ سرنوشت ادم های کشته شده، شرایط روحی مردم ، امنیت اجتماعی و وجاهت نظام و انقلاب و اسلاام است . لذا با صراحت می توان چند نتیجه را اعلام نمود ؛ ۱- نظام می توانست از وقوع این "فتنه شبیه کودتا" جلو گیری نماید اما بدلیل ضعف شناختی و نداشتن مرکزیت واحد در امر تصمیم گیری عملیاتی، موجب شد؛ اعتراض به کودتا تبدیل و خسارت بار شود. ۲- هنوز در ابتدای راه هستیم ، سرکوب "فتنه شبیه کودتا" ، علاج واقعه نیست . ۳- علت های وقوع اعتراض و زمینه های تبدیل اعتراض به اغتشاش و فتنه و کودتا باید بصورت کاملا اساسی کشف و درمان شود . ۴- بنظر نمی رسد سازمان و نفراتی که مدیریت بر جامعه را بر عهده دارند و خود با ترک فعل ، یا عدم فهم مساله، پدید آورنده این "فتنه شبیه به کودتا" بوده اند ، توان درمان این وضعیت را هم داشته باشند . حتما باید چاره ای دیگر کرد . علیرضا تنهای کیسمی ۱۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
مقام معظم رهبرى(مد): روز ولادت امام زمان، برای همه بشر و تاریخ عید است. واقعاً اگر ما امروز را "عید الله‌الاکبر" بنامیم، مبالغه و گزاف نیست. ( ۷۴/۱۰/۱۷) سلامتى آقا امام زمان عج و امام خامنه اى(مد) صلوات.
هوالحبیب‌ من تعجب میکنم از این حرف پزشکیان . ایشان حرف خدا و امامین انقلاب و تجربه بسیار سنگین و تلخی که همه مردم جهان بویژه ملت ایران و حتی خودش از مذاکره با شیطان بزرگ ، امریکای جنایتکار دارد را رها کرد و با حرف چند تا از گاوهای شیرده امریکا ، بسمت مذاکره می رود . اقای پزشکیان ، عاقبت گوش کردن به حرف های علیف آذربایجان، اردوغان ترکیه ، بن سلمان عربستان و...، تبدیل شدن به مثل همین ها است . اقای پزشکیان ما نمی خواهیم شما مثل اینها بشوید. لطفا به حرف خدا و امامین انقلاب برگردید. عزت ، شرف، استقلال، انسانیت، ازادی و حتی رفاه و امنیت مردم ما در مقاومت است. علیرضا تنهای کیسمی ۱۴ بهمن ۱۴۰۴
جناب آقای قائم پناه، این حرف شما که "هیچ جنگی خوب نیست." حرف "اربابان امریکایی" است، حرف حسن روحانی است . حرف منافقین است ، که در گوش برده ها ، فرو کردند . حرف کسانی است که به امریکا بدهکارند ، به آمریکاییها فرزند داده اند . برده نباش . تقوای الهی پیشه کن، خدا میخواهد تو آزاده باشی، به همین دلیل می فرماید؛ "كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ، (سوره بقره ایه ۲۱۶) ""جنگ [با دشمن] بر شما مقرّر و لازم شده، و حال آنکه برایتان ناخوشایند است. و بسا چیزی را خوش ندارید و آن برای شما خیر است، وبسا چیزی را دوست دارید و آن برای شما بد است؛ وخدا [مصلحت شما را در همه امور] می داند و شما نمی دانید."" کاش شما و پزشکیان بجای اینکه از روی دست امریکاییها و همسایه های دوست !!!! مشق می نوشتید ، از نسخه خدا و اقا امام علی (ع) مشق می نوشتید . علیرضا تنهای کیسمی ۱۴ بهمن ۱۴۰۴