eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب باور کنیم ما پیروزیم، چون مردم ما، از قوم حضرت موسی (ع)، بسیار شايسته ترند. وقتی حضرت موسی (ع)، به امر خدای متعال، قوم بنی اسرائیل را جهت فرار از ظلم فرعونیان به کنار دریای غیر قابل عبور (نیل یا دریای سرخ) رساند ، قوم حضرت موسی (ع) با دیدن دریا و سپاه عظیم فرعونیان که در تعقیب انها بودند ، وحشت زده شدند. ابتدا منافقین و افراد پست و لعین و سپس اصحاب خاص حضرت موسی (ع)، (همان نیروهای مومن و انقلابی) با اعتراض به شرایط پیش آمده، یک صدا گفتند؛ ما اینجا هلاک می شویم . و اینچنین؛ هم، وعده ی خدای مهربان را که به انها اطمینان داده بود ، شما هم، در امنیت هستید و هم، پیروز هستید، را فراموش کردند، هم، وجود پیامبر خدا حضرت موسی (ع) را در بین خود نادیده گرفتند و با عقل و فهم خودشان به قضاوت نشستند . دقیقا در همین زمان خداوند سبحان به عصای موسی (ع) قوت و قدرت داد؛ هم، راه عبور از دریا را برای انها گشود ، بدون اینکه این جماعت ناامید در گشودن این راه و عبور از دریا قایقی ساخته باشند و متحمل زحمتی بشوند، هم، سپاه فرعونیان را نابود کرد ، باز بدون اینکه در جهت نابود کردن این دشمنان، تلاشی کرده باشند ، تیری پرتاب کرده باشند ، با دشمنی گلاویز شده باشند . امروز عصای موسایی ملت ما ، اتحاد و حضور در صحنه و ایمان ملت ما و شجاعت ، نبوغ ، ایمان ، پایداری و.... جوانان ما هست. یقین داشته باشید ؛ خدای ما همان خدای حضرت موسی (ع) است ، با این تفاوت که؛ مردم ما از حیث پاکی، صداقت، سلامت ، شجاعت، ایمان ، اعمال صالح ، وفا داری، حضور در میدان، صبر ، پذیرش خطر و.... در مرتبه ای بسیار بالاتر و شایسته تر از قوم بنی اسرائیل و اصحاب حضرت موسی (ع) قرار دارند . لذا مردم ما بسیار شایسته پیروزی، بر دشمنان خود هستند و این پیروزی را بزودی مشاهده خواهند کرد.. ان شاالله علیرضا تنهای کیسمی ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب کتابچه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۵؛ قبلا نوشتم ؛ این روش برنامه نویسی و بودجه بندی در کشور ما از اساس غلط است . - مجلس و دولت شهامت داشته باشند ، به این سوال پاسخ دهند؛ کتابچه برنامه و بودجه سال‌های گذشته چند درصد اجرایی شده است؟ اگر درصد آن ناچیز است ، که هست، چرا برای تدوین آن اینهمه وقت صرف می کنید ؟ پیش بینی میکنم ؛ دولت و مجلس قادر نخواهند بود حتی همان کتابچه نیم بند برنامه و بودجه سال ۱۴۰۵ را منتشر کنند. زیرا ؛ - نه دولت و نه مجلس فهم درست از وضعیت جامعه و اولویت های مردم را ندارند . - گام اول تدوین برنامه ها دانستن میزان بودجه حتمی است ، دولت و مجلس چون نمی دانند میزان درامد کشور در سال ۱۴۰۵ چقدر است ، لذا نمی توانند برای کشور برنامه ریزی و بودجه بندی داشته باشند . - ظاهرا قرار است ۶۰ درصد از درآمد کشور جهت اجرای برنامه ها، از محل جمع اوری مالیات ها فراهم شود ، بدلیل وجود فساد شدید در بخش ها و شرکت های مختلف دولتی و خصولتی این منابع تامین نخواهد شد . - دولتی که نتوانست ارزهای ترجیحی پرداختی را کنترل کند و به داخل کشور بر گرداند ، هرگز نمی تواند مالیات ها را درست و از اهلش اخذ و به خزانه کشور واریز کند. - دولتی که مدعی است روزانه ۲۰ میلیون لیتر نفت قاچاق می شود ، یعنی فقط حرف . - وقتی در امدهای قابل وصول بر اساس حدس و گمان باشد ، درصد تحقق برنامه ها هم فقط بر اساس حدس و گمان نوشته می شود.. - برنامه ریزی و بودجه بندی برای این نظام و این مردم مظلوم؛ هم سواد میخواهد . هم تجربه میخواهد . هم ادم هایی را طلب می کند که سالم باشند ، حقوق دریافتی انها در ماه از حقوق متوسط کارمندان دولت بیشتر نباشد . - اگر یکنفر را از آن جمع با همه این مشخصات پیدا کردید سلام مرا به انها برسانید . - خدای منان به حقوق بگیران نجومی توفیق کار خیر نمی دهد . علیرضا تنهای کیسمی ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب فاصله بین بی شرفی و با شرفی نمایندگان مجلس ، معتمدین ، مشهورین و... ؟؟ علاوه بر تاکیدات مکرر حضرت اقا مبنی بر اینکه ؛ مهمترین وظیفه ما در این زمان روشنگری ، جلوگیری از تحریف حقایق و واقعیت ها و دفاع از انقلاب اسلامی و.... است، بنظر می رسد؛ در زمان ها و شرایط خاص هم این امر روشنگری مردم و دفاع از نظام و ولایت ، از اهمیت و اولویت بالا تری نسبت به بقیه مسائل قرار می گیرد . یکی از ان زمان ها، زمان فتنه ها است . و شاید بشود اینگونه گفت؛ در زمان فتنه که دشمن با تمام توان در حال فریب مردم و تحریف واقعیت ها و حقایق است و از این راه درصدی از جوانان را به خیابان‌ها می کشاند و به اعمال تروریستی وا می‌دارد و هر لحظه ممکن است با اقدامات این جوانان خون هایی از انسان ها بر زمین بریزد ، نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، معتمدین ، مشهورین و شخصیت های شاخص و... ، جهت اخذ تماس با مردم و روشنگری و بصیرت افزایی جوانان ، بسیار ویژه و مهم خواهد بود. مثلا ؛ قبل و حین وقوع فتنه امریکایی - صهیونی شبه کودتا ۱۸ دی ماه ، مثلا ؛ در همین روزهایی که درآن هستیم و دشمن در حال تحریف واقعیت و کشاندن مجدد جوانان به خیابانها و اعمال تروریستی است. با ارزیابی محدودی که بنده داشتم، نشان میدهد؛ نقش نمایندگان مجلس در قبل ، حین و بعد از این فتنه آمریکایی، صهیونی شبه کودتا ۱۸ دی ماه، تا به امروز جهت اخذ تماس با مردم ، تشریح وضعیت و اگاه سازی جوانان ، خیلی ضعیف بوده است . حتی بعضی از نمایندگان مجلس مایل به استفاده از این عنوان جهت این واقعه نیستند . عده ای هم ترجیح میدهند گم شوند، در مجامع عمومی ظاهر نشوند ، تا مجبور به اتخاذ موضع روشنی نباشند ، تا اقوام و دوستان تروریست ها و آشوب گران کشته و دستگیر شده از انها رنجیده خاطر نشوند. بهرحال؛ عدم اخذ تماس با مردم، عدم اتخاذ موضع روشن ، عدم مشارکت در امر تشریح انچه که رخ داد، عدم محکوم کردن جنایات اشوب گران تروریست، عدم افشای طرح ها و اهداف دشمن ، رفع شبهات مردم و ... ، بخصوص ازسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، دقیقا به معنای بی شرفی و بی لیاقتی و... است. والبته این رفتار بعضی از نمایندگان بی بوته مجلس را همه می فهمند و علاوه بر درج در لوح محفوظ الهی ، در خاطره مردم هم باقی خواهد ماند. علیرضا تنهای کیسمی ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب تعیین زمان ظهور حضرت حجت (عج) و زمان وقوع ان واقعه عظیم الهی غلط است . گاهی دهن لقی، صبر نکردن، اعتراض بیخود، تحلیل غلط تاثیر تاریخی دارد؛ لذا باید خیلی مراقبت کرد؛ ""در زمان امام صادق (علیه الصلاة والسّلام) در تقدیر الهی ــ و نه در قضای محتوم الهی ــ بنا بوده یک تحّولی اتّفاق بیفتد به نفع ائمّه‌ی هدیٰ (علیهم السّلام). این را در روایات متعدّدی که وارد شده، انسان میفهمد. یک روایت از حضرت صادق (علیه السّلام) است که میفرماید که «اِنّ اللهَ قَدّرَ هذا الاَمرَ فی سَنَةِ سَبعین». خدای متعال این امر را، یعنی امر امامت را ــ امامتِ به معنای واقعی را ــ در تقدیر خودش برای سال ۷۰ هجری گذاشته بود. ببینید؛ وقتی که امام حسن مجتبیٰ صلح کردند با معاویه، یک عدّه‌ای می‌آمدند گله میکردند و اعتراض میکردند. حضرت میفرمودند که: «ما تَدری لَعَلَّه فِتنَةٌ لَکُم وَ مَتاعٌ الی حین»؛ این تا یک وقتی است، این موقّت است. یعنی در کلمات امام حسن مجتبیٰ (علیه السّلام) اشاره شده به اینکه این حادثه، این تسلّط کفر و نفاق، بنا نیست دائمی باشد؛ در تقدیر الهی این موقّت است. تا کی؟ تا سال ۷۰. یعنی طبق همین روایت، سال ۷۰ هجری بنا است هر کس از اهل‌بیت در قید حیات است، قیام کند و حکومت را به دست بگیرد، و امامت واقعی تحقّق پیدا کند. بعد حضرت میفرمایند: فَلَمّا قُتِلَ الحُسینُ علیه السلام اِشتَدَّ غَضَبُ اللهِ عَلی اَهلِ الاَرضِ فَاَخَّرَهُ اِلی مِئَةٍ وَ اَربَعین؛ یعنی حادثه‌ی کربلا، این بی‌اعتنائی مردم به مبانی دینی، این اِعراض آنها، اثرش این بود که این تقدیر الهی عقب افتاد تا سال ۱۴۰. ۱۴۰ زمان امام صادق (علیه السّلام) است دیگر، که حضرت [سال] ۱۴۸ از دنیا رفتند. این را شیعه میدانستند. یعنی خواصّ شیعه میدانستند. لذا مثلاً در یک روایتی دارد که زُراره به اصحابش ــ زراره که خب جزو نزدیکان است ــ میگوید لا تَری عَلی أعوادِها اِلّا جعفراً؛ اعواد، [یعنی] پایه‌های منبر، منبر خلافت؛ یعنی من جعفر را دارم میبینم که روی این منبر خواهد نشست. این [جور] است. یا در یک روایت دیگر باز همین زراره ــ چون زراره ساکن کوفه بود ــ پیغام میدهد به حضرت صادق (علیه‌ السّلام) و عرض میکند که یکی از دوستان ما از شیعیان مقروض شده و طلبکارها دنبالش هستند. او هم برای اینکه پول ندارد، گذاشته از شهر رفته، آواره شده. اگر این قضیّه، یعنی قضیه‌ی خلافت، تا همین یکی دو سال بنا است انجام بگیرد ــ در روایت، هذا الأمردارد؛ [یعنی] اگر این قضیّه بنا است همین یکی دو سال انجام بگیرد ــ خب این [شخص] باشد تا شما بیایی سر کار و قضایا حل میشود؛ امّا اگر طولانی است، رفقا پول جمع کنند و قرض او را بدهند. یعنی کسی مثل زراره منتظر بوده که در همین یکی دو ساله مسئله تمام بشود. اینکه شما می‌بینید می‌آیند خدمت حضرت صادق و مدام میگویند آقا، چرا قیام نمیکنید، [چرا] قیام نمیکنید، ناشی از این است که منتظرند؛ [یعنی] یک چیزی شنفته‌اند، یک مطلبی به گوششان رسیده. بعد دنباله‌ی همان روایت که [سال] ۱۴۰ را معیّن فرمود، فرمود: شما افشا کردید، خدا عقب انداخت. یعنی اگر شیعیان دهنشان قرص بود و افشا نمیکردند، شاید همان وقت قضیّه تمام میشد؛ و شما ببینید تاریخ چقدر تغییر پیدا میکرد! اصلاً مسیر بشر یک مسیر دیگری میشد و امروز دنیا، دنیای دیگری بود. یعنی کوتاهی‌های ما، یک جا دهن‌ لقّی‌مان، یک جا کمک نکردنمان، یک جا اعتراض کردن بیخودی‌مان، یک جا صبر نکردنمان، یک جا تحلیل غلطی که از اوضاع میکنیم، گاهی تأثیر میگذارد ــ [آن هم] تأثیرات تاریخی ــ یعنی این‌جور مسیر را عوض میکند؛ لذا خیلی باید مراقبت کرد." (مقام معظم رهبری ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) علیرضا تنهای کیسمی ۱۸ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب چهره واقعی ساختار حکمرانی در امریکا؛ از زمان روی کار آمدن ترامپ ، بنظر می رسد؛ تمام بخش های رسمی در ساختار حکمرانی امریکا، کاملا تعطیل شده اند . - اگر مجلسینی در ساختار حکمرانی و تصمیم گیری در امریکا وجود دارند ، فقط به این دلیل است که خواسته های ترامپ را به قانون تبدیل کنند. - اگر قوه قضائیه ای وجود دارد ، فقط به این دلیل است که ترامپ مادورو رئیس جمهور ونزوئلا را برباید و انها برای ایشان یک دادگاه تشریفاتی تشکیل بدهند . - اگر رسانه ای ، مطبوعاتی و موسسات حقوق بشری و سلبریتی هایی و دانشمندانی در امریکا وجود دارند همه برای توجیه و فلسفه بافی و همراه سازی افکار عمومی داخلی و خارجی جهت همراهی با ترامپ است . - ترامپ تقریبا همه اتاق های فکر و مشاورین خودش را بیکار کرد ، حتی کار سخنگوی کاخ سفید و وزارت خارجه و ... بقیه را هم آسان کرد خودش با توئیت بازی بجای همه انها ، هم تصمیم گیری میکند ، هم اطلاع رسانی می کند و هم... این آخرین توییت ایشان است ؛ " گفت‌وگوهای امروز در عمان با ایران «خیلی خوب» بوده و اوایل هفته بعد جلسه دیگری برگزار خواهد شد." انگار در امریکا یک گروه راهزن و دزد و غارتگر دور هم جمع شده اند ، رئیس دزدها دستور میدهد امروز ، به عراق حمله کنیم، فردا به ونزوئلا ، بعد به گرینلند، کوبا ، ایران و... همه هم می گویند، چشم قربان. هرکس هم با انها همراهی نکرد ، غنایم از غارت ملت ها ، به او نمی رسد. درنتیجه همه افراد و موسسات و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی انتخابی و انتصابی ریز و درشت در امریکا با تصمیم رئیس دزدها همراهی میکنند تا در منافع از غارت ملت ها شریک بشوند . علیرضا تنهای کیسمی ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب از جنگ ستارگان ، تا جنگ خلیج فارس؛ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ. ﴿توبه ۵۴﴾ و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. بلوک غرب و ناتو با محوریت آمریکا، جهت شکستن اقتدار بلوک شرق و ورشو با محوریت اتحاد جماهیر شوروی، جنگ کذایی ستارگان را راه انداختند ، اتحاد جماهیر شوروی را به فضا کشاندند و انها را آنقدر در اسمان و بین ستارگان معطل کردند تا بخاطر هزینه های سنگین این جنگ ، بنیه اقتصادی اتحادیه جماهیر شوروی فلج شد . بنظر می رسد؛ اینبار جمهوری اسلامی ایران میخواهد همین بلا را بر سر امریکا بیاورد . بخش مهمی از توان نظامی امریکا و چند کشور اروپایی را به خلیج فارس کشاند . سپس وارد مذاکره شد و قصد دارد با طولانی کردن مذاکره ، سپاه عظیم امریکاییها و متحدینش را بواسطه هزینه هایی سنگینی که به ازای هر روز ماندن در این منطقه به انها تحمیل می شود ، مدتها در خلیج فارس به انتظار نگه دارد، تا تمام توان و آمادگی رزمی انها فرسوده شود . در حدی که؛ آرزوی سربازان امریکایی فقط این بشود؛ زنده از خلیج فارس فرار کنند . ترامپ اگر خاطرات ۳۵ هزار سرباز صدام را که در ابتدای جنگ تحمیلی به خودشان جرائت دادند و وارد خرمشهر شدند، اما فقط با یک یورش رزمندگان سپاه اسلام، حدود ۲۰ هزار نفر از انها اسیر و بقیه کشته ، مجروح و مفقود شدند و هیچکدام نتوانستند سالم از خاک ایران فرار کنند را می‌خواند، هرگز سربازانش را برای جنگ با ایران به خلیج فارس نمی آورد . علیرضا تنهای کیسمی ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
در آغاز پادشاهی خسرو پرویز، امپراتوری روم برای جلب رضایت شاه ایران، صدها صندوقچه طلا و ده‌ها زن زیباروی رومی به عنوان هدیه فرستاد. خسرو پرویز که از این پیشکش‌ها خوشحال شده بود، جشن باشکوهی برگزار کرد. درمیان این شادی، بوذرجمهر، وزیر خردمند دربار، به شاه توصیه کرد که سپاهیان ایران را به مرز روم بفرستد. درباریان از این پیشنهاد شگفت‌زده شدند و برخی با تمسخر به او خندیدند. اما خسرو پرویز که به هوش و درایت وزیر خود ایمان داشت، این فرمان را اجرا کرد. هنگامی که لشکر ایران به مرز رسید، سپاه عظیم روم را آماده حمله دید. اما رومیان که انتظار آمادگی ایرانیان را نداشتند، از یورش خود منصرف شدند. خسرو پرویز که به نقشه رومیان پی برده بود، تمام صندوق‌های طلا را تصاحب کرد و مردان و زنان همراه آن‌ها را اعدام نمود. پس از این واقعه، پادشاه از بوذرجمهر پرسید: «چگونه این موضوع را پیش‌بینی کردی؟» وزیر خردمند پاسخ داد: «دشمنی که صدها سال دشمن تو بوده، یک‌شبه دوستت نمی‌شود.»
هوالحبیب چرایی جنگ منطقه ای ؟؟؟ امریکاییها برخلاف سایر کشورهای استعماری ، از دوره روزولت، استراتژی تهاجمی خود را "دریا پایه" قرار دادند و بر همین اساس با هزینه های بسیار سنگین ، ۱۲ ناو بزرگ هواپیما بر ساختند و در خدمت ارتش حدود دو میلیون نفری خود قرار دادند . اما شرح عملیات های نظامی امریکا و نحوه گسترش انها در نقاط مختلف کره زمین نشان میدهد، همچنان متکی به خشکی هستند. در منطقه خلیج فارس نیز در اکثر کشورهای پیرامونی ایران ، پایگاه ثابت زمینی بسیار گسترده ای دارند . به عنوان مثال ؛ یک سوم کل مساحت خشکی کویت ، تمام اسمان قطر ، یک دوم همه سواحل بحرین و... رسما در اختیار امریکاییها قرار گرفته است. وسعت زمینی پایگاه اینجرلیگ امریکا در ترکیه از مساجد چند شهر ترکیه بیشتر است و محدوده فضایی که برای پرواز پرنده هایی آمریکایی اختصاص داده شده ، تقریبا نیمی از فضای پروازی اسمان ترکیه است. گرچه این روزها امریکاییها به بهانه برخورد نظامی با ایران ، بخشی از توان دریایی خود را وارد منطقه خلیج فارس نموده اند ، اما این توان دریایی انها ، نسبت به توانی که در خشکی دارند ، مقدار تعیین کننده ای نیست و در نتیجه برای تحمیل یک جنگ تمام عیار به ایران ، بشدت به اسمان و زمین و امکانات همه کشورهای منطقه نیاز دارند. در جنگ ۱۲ روزه نیز اکثر کشورهای منطقه مانند اردن ، عربستان ، امارات ، قطر ، کویت، بحرین، ترکیه و... + کشورهای فرامنطقه ای از جمله انگل یس خبیث ، فرانسه ، ایتالیا و... که در منطقه حضور داشتند و دارند ، کاملا در خدمت امریکا و رژیم صهیونیستی بودند . بنابراین در هر جنگ دیگری این کشورها که فاقد هر گونه اختیار و اراده و استقلالی هستند ، خواسته یا ناخواسته باید در خدمت امریکا باشند. درنتیجه ایران نیز در جنگ تمام عیار نمی تواند نسبت به پایگاه‌های امریکا در این کشورها و همچنین امکاناتی که این کشورها در اختیار امریکا قرار می دهند، بی تفاوت باشد. دکترین عملیاتی ایران می گوید ؛ پاسخ به دشمن متناسب با هر سطح تهدید و تهاجم ، توسط هر کشوری و علیه هر نقطه ای ، که از آنجا علیه ایران عملیات نظامی صورت میگیرد. در نتیجه در جنگ احتمالی اینده؛ سرزمین کشورهای میزبان سربازان و تحهیزات امریکاییها ، هدف قاطع عملیات تدافعی و بازدارنده ایران خواهد بود. علیرضا تنهای کیسمی ۱۹ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
28.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باور کنیم که شیطان دشمن ما هست. همین .
هوالحبیب‌ با این همه دغل کاری بسیاری از وزرا و وکلا و مدیران کشور چه کنیم؟؟ با عرض تسلیت به بسیاری از وزرا و وکلا ، مجددا میلاد اقا حضرت حجت (عج) را به همه انسان های صالح و منتظر تبریک عرض میکنم. آنچیزی که ما از مشخصات یاران و مدیران حضرت در دوره حکمرانی ایشان، حسب ایات و روایات می فهمیم این است؛ مدیران و کارگزاران حضرت؛ - انسانهای مستضعف و صالح هستند . - حتما حقوق بگیر نجومی نیستند . - حتما کت و شلوار ده ها میلیونی نمی پوشند. - حتما دارای زندگی مجللی نیستند . - حتما هزینه زندگی ماهانه انها و خانواده انها از هزینه زندگی مردم عادی بالاتر نیست . - حتما حساب بانکی آنچنانی ندارند. - حتما ماشين های شخصی انها آنچنانی نیست. و... از این نظر من فکر میکنم ؛ اندسته از مدیران نظام ما که این مشخصات را ندارند ، باید نسبت به تولد و ظهور حضرت ، واکنش منفی داشته باشند . یعنی بدانند با ظهور حضرت ، رسوا می شوند ، عزل می شوند ، به عنوان خائن محاکمه می شوند و در زندان باید اب خنک بنوشند . اینکه می بینید مسئولی با کت و شلوار و ژست اشرافی ، صورت تیغ زده و... میلاد اقا امام زمان (عج) را به مردم تبریک می گوید ؛ یا احمق است ، یا دروغگو و فریب کار. اینکه اساسا چنین فردی با چنین ظاهر و باطنی خود را فرماندار و استاندار و مدیر کل و نماینده مجلس و وزیر و... در نظام ج.ا.ا میداند، هم؛ دزدی است در این جایگاه ، دغلباز و فریب کار و کلاهبرداری است که با نفوذ به این جایگاه قصد تخریب نظام و آبروی ج.ا.ا را دارد . علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب راهکارهای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ دولت مردان و دست اندرکاران که خواهان افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات هستند به راهکارهایی درستی که دکتر حسین الله‌کرم، فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل جمعیت رزمنده‌ مدافع انقلاب اسلامی، ارائه داده اند ، دقت و توجه و اجرایی کنند. دکتر حسین الله‌کرم ؛ میزان مشارکت بستگی به عوامل متعددی دارد. برای نمونه: - پیروزی ایران در جنگ ۱۲ روزه مقابل دو قدرت اتمی آمریکا و اسرائیل و کشورهای همسو، - شکست تروریست‌ها در جنگ شهری دو روزه ۱۸ و ۱۹ دی ماه، - تغییر در روش اجرای جراحی اقتصادی با ثبات ارز، - واگذاری یارانه ماهانه یک میلیونی به هر فرد، - افزایش پلکانی حقوق از ۲۰ درصد به ۴۳ درصد و کاهش مالیات ارزش افزوده از ۱۲ درصد به ۱۰ درصد ، - مهم‌تر، افزایش یارانه پرداختی به مردم ، برابر با افزایش تورم، عملکرد مثبت و بی نقص در این موارد می‌تواند منجر به افزایش مشارکت مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بشود. امیدوارم وزرا و وکلا این موارد را شنیده و دیده باشند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110