eitaa logo
Tanha110
822 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
511 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب اقای پزشکیان بیا مارا بخور؛ آقای پزشکیان مبارزه با فساد ، ویژه خواری و حقوق نجومی را از شخص خودت شروع کن. شما با این ادعا و اینکه همه فرزندان و خانواده و دوستان خودرا نیز وارد دولت کرده اید و حتما هم انها به همین میزان حقوق میگیرند ، منبعد چگونه میخواهید از صبر و صداقت و درست کاری و خدمت به مردم حرف بزنید،؟ پزشکیان: حقوق من که رئیس‌جمهور هستم ۱۰۰۰ دلار است. یاخدا ، مگه داریم؟؟ منبعد اگر از امام علی (ع) حرف زدی ، باید تو دهنت زد. آقای پزشکیان اگر می‌خواهید با فساد میارزه کنید؛ - از خودتان شروع کنید ، - از خانواده خودتان شروع کنید. - مجموع دریافتی شما و فرزندان و داماد و اقوام درجه یک شما از بیت المال به عنوان حقوق و سایر موارد و هدیه و رو میزی و ... در ماه چقدر است ؟ - مبارزه با فساد را از کسانیکه به شما به دلار حقوق میدهند، شروع کنید . حقوق در ایران به ریال است. - ایا بقیه وابستگان شما هم به دلار حقوق میگیرند ؟ - چرا باید یک آدم مجرد اینهمه در ماه حقوق بگیرد؟؟ - اگر دریافت این میزان حقوق در ماه حق شما هست که نیست ، حتما اسراف است . اقای پزشکیان ، پرداخت اینهمه حقوق در ماه بشما ، نشانه وجود فساد در نظام پرداخت حقوق در دولت است . این میزان حقوق بشما ، نوعی پرداخت رشوه و حق سکوت به شماست. تا خودشان بیشتر بخورند. تا زمانیکه شما اینهمه حقوق از بیت المال میگیرید ، توانایی برخورد با اطرافیان خودتان را که حتما چندین برابر بیشتر از حق قانونی خود حقوق میگیرند را ندارید . انها این پول را بشما میدهند تا خودشان بتوانند بیشتر غارت کنند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب گرامی باد یاد و نام سردار شهید حاج "حسن شاطری" معروف به حسام خوش‌نویس در لبنان و سوریه. - متولد؛ ۱۳۴۱ سمنان. - محل شهادت؛ مسیر دمشق به لبنان ، - تاریخ شهادت ؛ ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ . مسیولیت های اصلی؛ - فرمانده یگانهای مهندسی رزمی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در سال های اخر جنگ تحمیلی ، - مسئول مهندسی نیروی قدس در اوایل شکل کیری این نیرو ، - مسئول بازسازی لبنان پس از جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ . الحق و الانصاف با اینکه سردار شهید حسن شاطری را از سال ۶۱ و از زمانیکه مسئول پشتیبانی سپاه سردشت بودند ، می شناسم و در همه سال ها و تا ایام شهادتش از نزدیک از همه احوالات و مجاهدت ها و فعالیت هایش مطلع بوده ام، اما به خودم این اجازه را نمی دهم ، که حتی جمله ای در توصیفش و معرفی ایشان بنویسم . اما شخصیت سردار حاج حسن شاطری را از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای شما توصیف میکنم ؛ " «وقتی صحبت از شهید شاطری می‌کنیم حرف از یک فرمانده لشکر، فرمانده پادگان یا فرمانده نظامی منصوب شده نیست. چرا؟ (چون) دفاع مقدس ما تبدیل به یک مدرسه شده (بود) ، مدرسه‌ای عمیق‌تر از دفاع مقدس پیدا نمی‌شود که مدل رفتاری حقیقی دینی، اخلاقی، مدیریتی در ابعاد گوناگون را به نمایش گذاشته باشد. شهید شاطری چهره غم گرفته در اثر خرابی‌های وسیع را (جنوب لبنان در جنگ ۳۳ روره سال ۲۰۰۶ میلادی بدلیل تهاجم رژیم صهیونی کاملا ویران شده بود)، با رفتارش چنان عوض کرد که فکر نمی‌کنم هیچ کس توانسته باشد به این اندازه تبلیغ مذهب کند.‌ نمی‌توان به شاطری مدال داد و گفت؛ او فلان تپه را گرفت. کار او بزرگتر از فتح تپه و مکان بود. او دل‌ها را تصرف کرد، با حقیقت عمل خود و اخلاق خودش؛ برای همین بزرگی‌اش زمانی نمایان شد که رفت. باید بروید جنوب لبنان تا ببینید، مسیحی‌ها برای کمتر شهیدی می‌روند در کلیسا و در مناطق خود مجلس می‌گیرند، اما تمام مذاهب و ادیان جنوب لبنان برای شهید شاطری مراسم گرفتند. او صدور اخلاق و رفتار کرد و از این رو ماندگار شد. در جایی شهید شاطری را دیدم( جنوب لبنان) که مردم برای او دست تکان می‌دادند و در مشکلات به او رجوع می‌کردند. این‌ها فرد نیستند، شهر نیستند، بزرگتر از یک شهر هستند. بعضی وقت‌ها انسان فرد را از دست می‌دهد، بعضی وقت‌ها یک فرد اندازه یک شهر و استان، گاهی بزرگ‌تر از یک استان است و اندازه کشور است و نماد مذهبی است. انسان لذت می‌برد از این افراد، شیعه یعنی این، کدام قلب است که تسلیم این افراد نشود؟؟" شادی روحش صلوات. ضمنا؛ دولت‌ لبنان ، به پاس خدمات گسترده و جان فشانی‌های شهید شاطری در لبنان، بزرگراه ۴۵ کیلومتری که منطقه نبطیه در جنوب لبنان را به شهرک مشغره در بقاع غربی پیوند می‌زند، به نام ایشان مزین کرده اند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ این روزها سران نظام ج. ا. ا تحت چه فشارهایی قرار دارند؛؟؟ ۱- فشار آمریکا؛ هدف از اعمال فشار ؛ نابودی تمام توان هسته ای ایران . ۲- فشار رژیم صهیونی؛ هدف از اعمال فشار ؛ تسلیم محض ایران ، نابودی تمام توان هسته ای ، تمام توان موشکی و انصراف ایران در حمایت از گروه‌های محور مقاومت . ۳- فشار گروههای منحط و معارض خارج پایه؛ هدف از اعمال فشار ؛ تجزیه ایران . ۴- فشار اکثر کشورهای همسایه؛ هدف از اعمال فشار ؛ تسلیم و تجزیه ایران . ۵- فشار بعضی از گروه‌های سیاسی داخلی و بعضی ازدولت مردان ما؛ هدف از اعمال فشار ؛ حفظ موقعیت خود در کشور و ادامه بخور بخور. علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ جشنواره فیلم فجر ؛ گرچه جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی با هدف مقدس تولید و نمایش فیلم های در تراز ارزش های انقلاب اسلامي و همچنین تربیت هنرمندانی با شان و منزلت ایرانی مسلمان وضع و خلق گردید . اما باید اعتراف کنیم که در مسیر حرکت خود ، هم فجر را گم کرد و هم به جدال همه جانبه با مختصات فرهنگ ایرانی و اسلامی پرداخت. به همین دلیل می توان گفت؛ از سالهای خیلی دور جشنواره فیلم فجر عموما به محل جولان زنان و مردانی تبدیل شده است که فاقد فرهنگ و هنر و ادب و اخلاق و سلامت و صداقت و شخصیت حداقلی در تراز عموم مردم ما هستند . - از سال های قبل جشنواره فیلم فجر به محل عقده گشایی و نمایش رفتارهای سخیف و شرم آور فتنه گران و اغتشاش گران و هرزه های زن ، زندگی تبدیل شده است. در مجموع ،معدل اهالی سینما و تئاتر ، (بازیگران و بازیکنان و بازی گردانان در این عرصه ها) از حیث کثافت کاریهای اخلاقی، بی دینی ، بی غیرتی، فساد سازی، اغتشاش گری و... رتبه نخست را در بین همه صنوف و مشاغل دارد. مردانشان کمتر صفات مردانگی دارند و زنانشان کمتر حرمت و ماموریتی که خدای منان به زنان داده است را تمکین می کنند . از سوی دیگر ، با همه این مشخصات و مختصات شرم اور ، همچنان نظام مظلوم ج. ا. ا در حد اعلا به تکریم عموم اعضای این قشر پرداخت ، به مقام و منزلت انها افزود و امتیازات مادی و غیر مادی فراوانی به انها اعطا کرد. در عوض اکثر انان ، بجای سجده به پیشگاه مردم و نظام ما، در هر فرصتی ، بشکلی به لگد پراکنی و قدر نشناسی پرداختند و رفتارها و گفتارهای انها در برخورد با جشنواره فیلم فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال موید این ادعاست . باید این دندان کرم زده را کند و دور ریخت. باید به هر قیمت ممکن ، تمامی اهالی فعال در عرصه سینما و تئاتر کشور را مورد پالایش جدی قرار داد. افراد. بهائی ، وابسته به خارج، دارای سابقه شرارت ، فتنه گری ، فساد سياسی ، اخلاقی ، اعتقادی و مالی را پاکسازی نمود. .باید به کمک اهالی شريف همین صنف ، این صنف را (که می تواند دروازه صدور فرهنگ تابناک ایرانی اسلامی باشد)، از وجود افراد فاسد پاکسازی نمود . باید به سراغ مبانی فعالیت سینما و تئاتر در کشور رفت و همه قواعد را بازخوانی و باز آفرینی مجدد نمود. همه امتیازاتی که به عوامل در این حرفه داده شده است را پس گرفت . بسیار از اینها نه تنها مستحق برخورداری از معافیت مالیاتی نیستند ، بلکه بدلیل رفتارها و گفتارهای ضد ایرانی و اسلامی ، نباید در خاک ایران و در قبرستان مسلمین دفن شوند . و نکته اخر ؛ امروز روز پاکسازی این صنف است ، همه کسانیکه از فتنه ۱۸ دی ماه و از تروریست ها حمایت کرده و علیه نظام اراجیف بافته اند را با لگد محکم از صحنه سینما ، تلویزیون و سالن های تئاتر اخراج کرد . هرچقدر بسمت تحکیم ارزش های انسانی، ایرانی و اسلامی در این صنف حرکت کنید ، افرد مریض و فاسد را دور بریزید ، اعتبار این صنف و در نتیجه اعتماد مردم به اهالی سینما و تئاتر افزایش خواهد یافت . ویادمان با شد فرصت همیشه فرصت باقی نمی ماند ، قصور کنید به تهدید تبدیل می شود . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر می خواهید باعظمت ترین و با اخلاص ترین و ماندگارترین بخش راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را مشاهده کنید ، این فیلم را ببینید . - دمای هوا؛ زیر صفر. - محل راپیمایی ؛ روستایی دورافتاده در میانه کوه‌های زاگرس... - شعارها ؛ همان شعارهای اصلی، - ترکیب جمعیت ؛ بصورت محلی و خانوادگی ( زن و مرد و فرزندان)، - پوشش رسانه ای ؛ صفر ، - نیت ؛ فقط انجام وظیفه در لبیک گویی به امر امام خود و پاسداری از خون شهدا . - برای عبور از انقلاب اسلامی ؛ باید از روی قلب ها و باورهای این مردم که از کوه‌ های زاگرس و البرز بلند تر و سخت تر است ، عبور کرد . - اگر دشمنان ایران و اسلام و این مردم؛ چنین قوت و قدرتی در خودشان می بینند ، وارد میدان شوند . سلام و صلوات بر امام (ره) و شهدا و این مردم و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مد). علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب‌ اگر راست اینه ؛ خانواده ایرانی، غنی ترین ، اصیل ترین و سالم ترین خانواده در روی کره زمین است که هست، چرا؛ اعضای خانواده ی ما بخصوص در آداب و رفتار و سبک زندگی و ارتباط با هم و در پوشش و گویش و... اینهمه از خانواده ها و فرهنگ غربی تقلید دارند ؟ چرا؟ با پیدایش فضای مجازی و آسان شدن دسترسی فرزندان ما به شبکه های مجازی ، که ماحصل آن؛ دور شدن فرزندان ما از ادب و فرهنگ اصیل ایرانی است ، ملت ما و نظام ما اقدام به محدود کردن این دسترسی ها، حفظ فرزندان خود و در نتیجه حفظ اصالت خانواده و فرهنگ خود ننموده اند ؟؟ چرا ملت ها و کشورهایی که هیچگونه فرهنگ مشخصی ندارند و اصالت خانوادگی را در کتاب ها مطالعه کرده اند، در محدود کردن دسترسی فرزندان خود به فضاهای مجازی بسیار حساس بوده و قوانین موثر و اقدامات متعددی را تاکنون در دستور کار خود قرار داده اند؟ این سوال فقط یک پاسخ دارد؛ دشمنان ملت ایران قبل از نفوذ به سایر بخش های حاکمیتی ایران ، ابتدا در بخش فرهنگ وارد شدند ، اختیار حوزه های مجازی را هم بدست گرفتند. علت اینکه نظام ما هنوز دسترسی فرزندان زیر ۱۸ سال را به فضاهای بی در و پیکر مجازی محدود نکرده است، چون افراد با اصالت خانوادگی و فرهنگی، در این جایگاه‌ها حضور ندارند . اگر افراد صاحب صلاحیت و با اصالت خانوادگی ، مسیولیت فرهنگ و ارزش های خانوادگی و تربیت فرزندان این سرزمین را بر عهده داشتند ، حداقل زودتر از استرالیا ، قوانین مربوط به عدم دسترسی افراد زیر ۱۸ سال به فضاهای مجازی را مصوب و اجرایی می کردند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
همسر مادورو در دادگاه نیویورک با علائم ضرب و جرح . ترامپ و اکثر امریکاییها از تسلط بر مادورو و همسرش و تحمیل اراده خود بر مردم ونزوئلا احساس پیروزی میکنند . همانطور که مادورو و همسرش و ملت ونزوئلا در پی ناتوانی در دفاع از خودشان ، احساس ذلت و بدبختی دارند . ما کجای تاریخ ایستاده ایم ؟؟ می‌خواهیم ذلیل و اسیر بمیریم .؟ ایا می‌خواهیم کشور و ناموس ما زیر لگد دشمن نابود شود؟؟ دقیقا مرز حق و باطل و درست و غلط و شرف و بی شرفی و آزادگی و ذلت همینجاست. هرکس که بسمت تضعیف اقتدار ملی ایران می رود و خواهان آشوب و تسلط امریکا بر ملت ایران است .، دقیقا در جبهه دشمنان ملت ایران قرار دارد و ملت ایران جهت حفظ خود ، باید خیلی سخت و محکم با انها برخورد کند ، تا اینگونه اسیر و ذلیل نشود . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴