eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب‌ این روزها سران نظام ج. ا. ا تحت چه فشارهایی قرار دارند؛؟؟ ۱- فشار آمریکا؛ هدف از اعمال فشار ؛ نابودی تمام توان هسته ای ایران . ۲- فشار رژیم صهیونی؛ هدف از اعمال فشار ؛ تسلیم محض ایران ، نابودی تمام توان هسته ای ، تمام توان موشکی و انصراف ایران در حمایت از گروه‌های محور مقاومت . ۳- فشار گروههای منحط و معارض خارج پایه؛ هدف از اعمال فشار ؛ تجزیه ایران . ۴- فشار اکثر کشورهای همسایه؛ هدف از اعمال فشار ؛ تسلیم و تجزیه ایران . ۵- فشار بعضی از گروه‌های سیاسی داخلی و بعضی ازدولت مردان ما؛ هدف از اعمال فشار ؛ حفظ موقعیت خود در کشور و ادامه بخور بخور. علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب‌ جشنواره فیلم فجر ؛ گرچه جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی با هدف مقدس تولید و نمایش فیلم های در تراز ارزش های انقلاب اسلامي و همچنین تربیت هنرمندانی با شان و منزلت ایرانی مسلمان وضع و خلق گردید . اما باید اعتراف کنیم که در مسیر حرکت خود ، هم فجر را گم کرد و هم به جدال همه جانبه با مختصات فرهنگ ایرانی و اسلامی پرداخت. به همین دلیل می توان گفت؛ از سالهای خیلی دور جشنواره فیلم فجر عموما به محل جولان زنان و مردانی تبدیل شده است که فاقد فرهنگ و هنر و ادب و اخلاق و سلامت و صداقت و شخصیت حداقلی در تراز عموم مردم ما هستند . - از سال های قبل جشنواره فیلم فجر به محل عقده گشایی و نمایش رفتارهای سخیف و شرم آور فتنه گران و اغتشاش گران و هرزه های زن ، زندگی تبدیل شده است. در مجموع ،معدل اهالی سینما و تئاتر ، (بازیگران و بازیکنان و بازی گردانان در این عرصه ها) از حیث کثافت کاریهای اخلاقی، بی دینی ، بی غیرتی، فساد سازی، اغتشاش گری و... رتبه نخست را در بین همه صنوف و مشاغل دارد. مردانشان کمتر صفات مردانگی دارند و زنانشان کمتر حرمت و ماموریتی که خدای منان به زنان داده است را تمکین می کنند . از سوی دیگر ، با همه این مشخصات و مختصات شرم اور ، همچنان نظام مظلوم ج. ا. ا در حد اعلا به تکریم عموم اعضای این قشر پرداخت ، به مقام و منزلت انها افزود و امتیازات مادی و غیر مادی فراوانی به انها اعطا کرد. در عوض اکثر انان ، بجای سجده به پیشگاه مردم و نظام ما، در هر فرصتی ، بشکلی به لگد پراکنی و قدر نشناسی پرداختند و رفتارها و گفتارهای انها در برخورد با جشنواره فیلم فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال موید این ادعاست . باید این دندان کرم زده را کند و دور ریخت. باید به هر قیمت ممکن ، تمامی اهالی فعال در عرصه سینما و تئاتر کشور را مورد پالایش جدی قرار داد. افراد. بهائی ، وابسته به خارج، دارای سابقه شرارت ، فتنه گری ، فساد سياسی ، اخلاقی ، اعتقادی و مالی را پاکسازی نمود. .باید به کمک اهالی شريف همین صنف ، این صنف را (که می تواند دروازه صدور فرهنگ تابناک ایرانی اسلامی باشد)، از وجود افراد فاسد پاکسازی نمود . باید به سراغ مبانی فعالیت سینما و تئاتر در کشور رفت و همه قواعد را بازخوانی و باز آفرینی مجدد نمود. همه امتیازاتی که به عوامل در این حرفه داده شده است را پس گرفت . بسیار از اینها نه تنها مستحق برخورداری از معافیت مالیاتی نیستند ، بلکه بدلیل رفتارها و گفتارهای ضد ایرانی و اسلامی ، نباید در خاک ایران و در قبرستان مسلمین دفن شوند . و نکته اخر ؛ امروز روز پاکسازی این صنف است ، همه کسانیکه از فتنه ۱۸ دی ماه و از تروریست ها حمایت کرده و علیه نظام اراجیف بافته اند را با لگد محکم از صحنه سینما ، تلویزیون و سالن های تئاتر اخراج کرد . هرچقدر بسمت تحکیم ارزش های انسانی، ایرانی و اسلامی در این صنف حرکت کنید ، افرد مریض و فاسد را دور بریزید ، اعتبار این صنف و در نتیجه اعتماد مردم به اهالی سینما و تئاتر افزایش خواهد یافت . ویادمان با شد فرصت همیشه فرصت باقی نمی ماند ، قصور کنید به تهدید تبدیل می شود . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر می خواهید باعظمت ترین و با اخلاص ترین و ماندگارترین بخش راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را مشاهده کنید ، این فیلم را ببینید . - دمای هوا؛ زیر صفر. - محل راپیمایی ؛ روستایی دورافتاده در میانه کوه‌های زاگرس... - شعارها ؛ همان شعارهای اصلی، - ترکیب جمعیت ؛ بصورت محلی و خانوادگی ( زن و مرد و فرزندان)، - پوشش رسانه ای ؛ صفر ، - نیت ؛ فقط انجام وظیفه در لبیک گویی به امر امام خود و پاسداری از خون شهدا . - برای عبور از انقلاب اسلامی ؛ باید از روی قلب ها و باورهای این مردم که از کوه‌ های زاگرس و البرز بلند تر و سخت تر است ، عبور کرد . - اگر دشمنان ایران و اسلام و این مردم؛ چنین قوت و قدرتی در خودشان می بینند ، وارد میدان شوند . سلام و صلوات بر امام (ره) و شهدا و این مردم و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مد). علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب‌ اگر راست اینه ؛ خانواده ایرانی، غنی ترین ، اصیل ترین و سالم ترین خانواده در روی کره زمین است که هست، چرا؛ اعضای خانواده ی ما بخصوص در آداب و رفتار و سبک زندگی و ارتباط با هم و در پوشش و گویش و... اینهمه از خانواده ها و فرهنگ غربی تقلید دارند ؟ چرا؟ با پیدایش فضای مجازی و آسان شدن دسترسی فرزندان ما به شبکه های مجازی ، که ماحصل آن؛ دور شدن فرزندان ما از ادب و فرهنگ اصیل ایرانی است ، ملت ما و نظام ما اقدام به محدود کردن این دسترسی ها، حفظ فرزندان خود و در نتیجه حفظ اصالت خانواده و فرهنگ خود ننموده اند ؟؟ چرا ملت ها و کشورهایی که هیچگونه فرهنگ مشخصی ندارند و اصالت خانوادگی را در کتاب ها مطالعه کرده اند، در محدود کردن دسترسی فرزندان خود به فضاهای مجازی بسیار حساس بوده و قوانین موثر و اقدامات متعددی را تاکنون در دستور کار خود قرار داده اند؟ این سوال فقط یک پاسخ دارد؛ دشمنان ملت ایران قبل از نفوذ به سایر بخش های حاکمیتی ایران ، ابتدا در بخش فرهنگ وارد شدند ، اختیار حوزه های مجازی را هم بدست گرفتند. علت اینکه نظام ما هنوز دسترسی فرزندان زیر ۱۸ سال را به فضاهای بی در و پیکر مجازی محدود نکرده است، چون افراد با اصالت خانوادگی و فرهنگی، در این جایگاه‌ها حضور ندارند . اگر افراد صاحب صلاحیت و با اصالت خانوادگی ، مسیولیت فرهنگ و ارزش های خانوادگی و تربیت فرزندان این سرزمین را بر عهده داشتند ، حداقل زودتر از استرالیا ، قوانین مربوط به عدم دسترسی افراد زیر ۱۸ سال به فضاهای مجازی را مصوب و اجرایی می کردند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
همسر مادورو در دادگاه نیویورک با علائم ضرب و جرح . ترامپ و اکثر امریکاییها از تسلط بر مادورو و همسرش و تحمیل اراده خود بر مردم ونزوئلا احساس پیروزی میکنند . همانطور که مادورو و همسرش و ملت ونزوئلا در پی ناتوانی در دفاع از خودشان ، احساس ذلت و بدبختی دارند . ما کجای تاریخ ایستاده ایم ؟؟ می‌خواهیم ذلیل و اسیر بمیریم .؟ ایا می‌خواهیم کشور و ناموس ما زیر لگد دشمن نابود شود؟؟ دقیقا مرز حق و باطل و درست و غلط و شرف و بی شرفی و آزادگی و ذلت همینجاست. هرکس که بسمت تضعیف اقتدار ملی ایران می رود و خواهان آشوب و تسلط امریکا بر ملت ایران است .، دقیقا در جبهه دشمنان ملت ایران قرار دارد و ملت ایران جهت حفظ خود ، باید خیلی سخت و محکم با انها برخورد کند ، تا اینگونه اسیر و ذلیل نشود . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ بهمن ۱۴۰۴
هوالحبیب یا امام زمان (عج) و نایبش، یا ترامپ و نتانیاهو؛ مسأله فقط همین است . همه آدم های روی کره زمین ، یا با نظام ج.ا. ا بیعت می کنند ، یا در بیعت با امریکا و رژیم صهیونی هستند. بنده معتقدم ؛ دلیل عدم بیعت عده ای با ج .ا .ا. چندان اهمیتی ندارد . هم اکنون ممکن است ؛ بعضی از علما ، اساتید ، روسای احزاب و افراد مشهور و درصدی از مردم عادی ، حضرت اقا و ج. ا.ا را قبول نداشته باشند و دلایلی هم داشته باشند، حتی دلائل انها هم ممکن است با هم متفاوت باشد ، اما بنظرم اینها اهمیتی ندارد ، مهم این است؛ اگر کسی مسیرش فرود آمدن در نظام ج. ا. ا نباشد ، مقصدش بیعت کردن با نائب اقا امام زمان (عج) و پاکترین انسان روی زمین نباشد. حتما در جزیره ابر مفسدین و آدم خواران جهان فرود خواهد آمد، حتما مجبور می شود با ترامپ و نتانیاهو بیعت کند . مهم چیست ؟ مهم این است که بدانیم ؛ راه و مقصد سومی وجود ندارد. تاریخ نمونه های فراوانی دارد ، عبدالله بن عمر که از یاری امام حسین علیه السلام خود داری کرد ، محبور شد ، شبانه به منزل حجاج ابن یوسف لعنة الله علیه برود و با پای نجس این فرد فاسد بیعت کند، این تجربه تاریخی است . حالا اگر کسی بگوید من با هیچکس بیعت نمی کنم ، این هم حرف کاملا غلطی است . طبیعتا وقتی امام حسین (ع) نباشد، بخودی خود یزید هست. اگر ج. ا. ا نباشد ، یک حکومت طاغوتی اینجا خواهد بود، یعنی همه افرادیکه نایب امام رمان (عج) و این نظام را یاری نکرده اند، در خدمت طاغوت خواهند بود . حتی اگر موافق هزار درصد نظام و عاشق حضرت اقا هم باشیم ، ولی برای دفع شر و پیشبرد اهداف انقلاب در میدان نباشیم ، در خدمت طاغوت هستیم. عجایب روزگار را ببینید؛ این فرد عبدالله بن عمر ، این جمله را از پیامبر (صلی الله علیه و آله) شنیده بود و اتفاقا برای شخص امام حسین (ع) هم همان روز نقل کرد ؛ "امام حسین (ع) ، به سمت کوفه می رود و کشته خواهد شد و هر کسی امام حسین (علیه السلام) را یاری نکند، خوار و زبون می گردد." با این علم، حتی با گریه شدید سینه امام را از باب علاقه بوسید ، ولی باز بهانه آورد و با امام حسین (علیه السلام) بیعت نکرد. تقریبا همه گروهها و افرادی که علیه جمهوری اسلامی ایران موضع منفی دارند ، مایل به همراهی با امام خامنه ای عزیز نیستند ،چه افراد و گروههای داخلی و چه خارجی ، بدون استثنا، به حقانیت و پاکی اهداف انقلاب ما ، نظام ما و رهبر ما اعتراف دارند . همچنین از لجن بودن تمام دشمنان نظام ما ، کاملا آگاهند. اما چون پیروی از حق هزینه دارد ، زحمت دارد، توان همراهی با حق را ندارند . مساله فقط همین است. عبد الله بن عمر می دانست امام حسین (ع) حق است ، می‌دانست امام به سمت کوفه می رود، یقین داشت در این راه شهید می شود ، یقین داشت که اگر همراه امام نباشد ذلیل می شود، چون جرات پذیرش شهادت را نداشت ، حاضر شد ذلت را بپذیرد، خوار و خفیف بشود، اما با امام همراه نشود ، اینکه چه بهانه ای آورد و ما ها هم چه بهانه ای می آوریم که با امام همراه نشویم ، این بهانه ها مهم نیستند . تقریبا همه کسانیکه از حضرت اقا فاصله دارند ، همین طوری اند ، حتی یک نفر و یک کشور و یک دولت در بین مخالفین نظام ما نیست که پاک ، شجاع ، سالم، متدین، ایثارگر و خدمتگذار واقعی مردم باشد، همه مخالفین نظام ما میداند؛ هرکس با امام خامنه ای (مد) بیعت نکند، حتما مجبور می شود فلان جای ترامپ را ببوسد . انتخاب مخالفین نظام ما ، بوسیدن آنجای ترامپ است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
بسم الله الرحمن الرحیم وَ أْمُرْأَهْلَكَ‌بِالصَّلاةِ وَ اصْطَبِرْ عَلَيْها لا نَسْئَلُكَ رِزْقاً نَحْنُ نَرْزُقُكَ وَ الْعاقِبَةُ لِلتَّقْوى‌. ( آیه ۱۳۲سوره طه) وخانواده‌ات را به نماز فرمان ده و بر آن پايدار باش. ما از تو روزى نمى‌خواهيم، (بلكه) ما تو را روزى مى‌دهيم، و سرانجامِ (نيكو) براى (اهل) تقوا است.