هوالحبیب
شنیدم وزیر علوم تهدید به استعفا کرده .
الحمدالله ،
حالا که مجلس عرضه ندارد ابن فرد را استیضاح کند ، بهتر است خودش برود .
مهم این است،
این فرد بی لیاقت و حامی فتنه گران در این جایگاه نباشد .
اینکه این وزیر هم اکنون در جایگاه طلبکار ایستاده است ، نشانه بی عرضگی مجلس است .
در حالیکه پیشتر این وزیر نا لایق و فتنه گر را باید بدلیل؛
- سپردن اختیار دانشگاهها به افراد فاسد و فتنه گر ،
- حمایت و بازگرداندن افراد فاسدی مثل زارچی به دانشگاهها،
- فراری دادن زارچی های فتنه گر و مجرم انهم با بودجه بیت المال از کشور
و...
اخراج و سپس محاکمه و مفتضح می شد.
ابن وزیر را ول نکنید ، عامل خیلی از انحرافات و کثافت کاریها در دانشگاه همین فرد است.
علیرضا تنهای کیسمی
۶ اسفند ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب
خرما نتوان خوردن از این خار که کِشتیم
دیبا نتوان کردن از این پشم که رِشتیم
بر حرف معاصی خط عذری نکشیدیم
پهلوی کبائر حسناتی ننوشتیم
ما کُشتهٔ نفسیم و بس آوخ که برآید
از ما به قیامت که چرا نفس نکُشتیم
افسوس بر این عمر گرانمایه که بگذشت
ما از سر تقصیر و خطا درنگذشتیم
دنیا که در او مرد خدا گِل نسرشتهست
نامرد که ماییم چرا دل بسرشتیم
ایشان چو ملخ در پس زانوی ریاضت
ما مور میان بسته دوان بر در و دشتیم
پیری و جوانی پی هم چون شب و روزند
ما شب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم
واماندگی اندر پس دیوار طبیعت
حیف است دریغا که درِ صُلحْ بِهشتیم
چون مرغ بر این کنگره تا کی بتوان خواند
یک روز نگه کن که بر این کنگره خشتیم
ما را عجب ار پشت و پناهی بوَد آن روز
کامروز کسی را نه پناهیم و نه پشتیم
گر خواجه شفاعت نکند روز قیامت
شاید که ز مشاطه نرنجیم که زشتیم
باشد که عنایت برسد ورنه مپندار
با این عمل دوزخیان کاهل بهشتیم
سعدی! مگر از خرمن اقبال بزرگان
یک خوشه ببخشند که ما تخم نکِشتیم
هوالحبیب
فرض واجب و حتمی ، وقوع و وجود جنگ بین حق و باطل، ایران و امریکاست ؛
آنگاه، اگر:
امریکا حمله نظامی نمی کند ، خوشحالی ندارد .
بلکه به معنای حمله به شکل دیگر است .
اگر امریکا هواپیما و موشک نمی فرستد به معنای انصراف از جنگ نیست ،
بلکه به معنای فرستادن ابزارهای دیگری است که ما انها را نمی بینیم.
پس جنگ وجود دارد،
بمباران ادامه دارد،
شاید بجای حمله موشکی، مشغول حمله با ابزارهای سایبری است.
شاید بجای حمله به مراکز هسته ای ، فرزندان ما، زیر بمباران اخبارهای جعلی در فضاهای مجازی باشند .
شاید بجای موشک از نفوذی ها استفاده می کند .
شاید هم اینک مشغول طراحی و اجرای فتنه تورم ، بازار سیاه، بی ثباتی اقتصادی و به گروگان گرفتن معیشت مردم است.
بهرحال ؛ هدف امریکا براندازی جبهه و پرچم حق است؛
شاید دلش به اغتشاشات داخلی خوش است ،
شاید دلش به خیانت وزارت اقتصاد و بانک مرکزی خوش است.
ساید مطمئن است خواص بی بصیرت و فاسد با ترویج بی عدالتی ، مانند موریانه نظام مارا پوک می کنند .
شاید امیدوار است همین قانون بودجه ۱۴۰۵ فاتحه کشور را خواهد خواند .
شاید دلش به کودتای این دولت مردان ، علیه نظام خوش باشد .
شاید به خیانت سران مجلس و قوه قضائیه بسیار امیدوار است.
شاید تصور می کند به همه اهداف جنگ ، از طریق میز مذاکره می رسد .
شاید، شاید، شاید.
بهرحال این سکوت ، این بی خبری ما ، اینکه امروز دست ها ، ابزارها و روش های تهاجم و محل بمباران امریکا را نمی بینیم ، دلهره اور است.
همین الان ایران در حال بمباران و فتنه گری هست .
اما بر روی کدام هدف ، با کدام ابزار و... ؟
من بی اطلاع هستم .
پس اگر شنیدید از کسی که می گوید؛
ما به توافقی امیدوار کننده ، منصفانه و برد برد با امریکا رسیده ایم . بدانید؛
یا احمق است ، یا خائن و یا هر دو.
علیرضا تنهای کیسمی
۷ اسفند ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالحبیب
(فیلم تکراری)
جمع احمق ترین ها و خائن ترین ها؛
(خدا نکند یکی از احمق ها و خائنین حاضر در این جلسه، خواننده ، این مطلب بنده باشند. در اینصورت خون من حلال می شود)
این فیلم را ببینید؛
در این فیلم هاشمی با دادن اطلاعات دروغ ، در حال القای این مطلب است که ایران نیازی به نیروی نظامی ندارد .
در حالیکه؛
- در همان زمان سخنرانی، بودجه نظامی ژاپن و آلمان ۴ برابر ایران بود و این وضعیت تا امروز هم ادامه دارد.
- نسبت تهدیدات علیه ایران با ژاپن و المان به هیچ وجه قابل مقایسه نبوده و نیست .
- در هر دو کشور بخشی از نیروهای نظامی آمریکا مستقر و عملا این کشور را در اشغال خود دارند .
- و...
اما نکته مهمتر در این فیلم ، افرادی هستند که این سخنان هاشمی را تایید می کنند .
گرچه هاشمی در دستشویی و یا در استخر فرح با سکته مرد .
اما اکثر این احمق ها که اینگونه هاشمی را تشویق می کنند ، متاسفانه تاکنون هم زنده اند و هم دارای نفوذ و قدرت در کشور ما هستند .
همین ها هستند که با دادن تحلیل های غلط، هم تصمیم گیرندگان داخلی و هم دشمنان خارجی را دچار اشتباه محاسباتی نموده و هزینه نظام ما را در پیشبرد اهداف اقتصادی و امنیتی و ... افزایش میدهند .
یقین بدانید؛
تا ریشه تک تک این احمق ها و خائنین کنده نشود ، ایران عزیز ما به قدرت بازدارندگی نخواهد رسید و دشمن از افزایش فشار نظامی و اقتصادی خود به ملت ایران مأیوس نخواهد شد .
احمق های در این جمع را شناسایی و نشانه گذاری کنید .
علیرضا تنهای کیسمی
۷ اسفند ۱۴۰۴
هوالحبیب
ماه مبارک رمضان، ماه حسرت های بیشمار همگانی؛
به یقین تاکنون با تفسیرهای متنوعی از ماه مبارک رمضان روبرو بوده اید ،
در این یادداشت میخواهم تفسیر خاصی را به محضر شما تقدیم کنم و امیدوارم قابل استفاده باشد؛
همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین رسالت رسولان الهي ، تذکر ، یاد اوری ، انذار ، همراه با آگاهی دادن به مردم است.
اما این تذکر و یاد اوری و انذار و آگاهی به چه موضوعی ؟؟
به اینکه ؛
ای مردم این دوره از حیات، بسیار کوتاه و با سرعت گذرا و فقط محل جمع اوری توشه برای اخرت است.
آن عالم ، عالم عرضه توشه ها و در نتیجه، عالم حسرت است،
بر مبنای این ایه شریفه ؛
وَأَنْذِرْهُمْ يَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِيَ الْأَمْرُ وَهُمْ فِي غَفْلَةٍ وَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ
(سوره مریم، آیه ۳۹)
"و آنان را از روز حسرت ، آن گاه که کار از کار بگذرد ـ بترسان،
در حالی که آنان در بی خبری [شدیدی] هستند و ایمان نمی آورند."
پس همه باید بترسند از کمی توشه و از مقبول واقع نشدن توشه .
معنای کمی توشه مشخص است .
اما بهترین توشه ای که باید باخود به عالم آخرت ببریم، بر مبنای این آیه شریفه ، تقوای الهی است ؛
«وَتَزَوَّدُواْ فَإِنَّ خَيْرَ الزَّادِ التَّقْوَى» .
(آیه ۱۹۷:سوره بقره)
"«زاد و توشه فراهم سازيد كه بهترين زاد و توشه ، پرهيزگارى است»"
اما مبارک ترین و مقدس ترین و در دسترس ترین فرصت برای جمع اوری با ارزش ترین توشه برای عالم حسرت ، ماه مبارک رمضان است.
در این عمری که خدای منان به ما داده است ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و یا بیشتر ، ماه مبارک رمضان است.
بر مبنای این آیه شریفه ، خداوند سبحان می فرماید ؛
حال و احوال و موقعیت ماه رمضان را بنحوی قرار داده ام که جمع اوری توشه های بسیار با ارزش و بدرد بخور برای روز حسرت و کسب تقوای الهی در این ماه، بسیار آسانتر است .
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَی الَّذینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ.
(آیه ۱۸۳ سوره بقره)
"ای افرادی که ایمان آورده اید! روزه بر شما نوشته شده ، همان گونه که بر کسانی که قبل از شما بودند نوشته شد تا پرهیزکار شوید."
پس تا اینجا قبول کردیم که موقعیت ماه مبارک رمضان در این عالم موقعیتی ویژه و بسیار حساس است.
در مورد اهمیت این ماه آقا رَسُولُ اللّه ِ صلي الله عليه و آله وسلم می فرمایند :
لَوْ يَعْـلَمُ الْعَبْدُ ما فى رَمَضانَ لَوَدَّ أَنْ يَكُونَ رَمَضانَ السَّـنَةُ.
" اگر بنده «خدا» مى دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى داشت كه تمام سال، رمضان باشد."
جمعبندی ؛
- اگر ماموریت ما در این عالم جمع کردن توشه است،
- اگر ان دنیا ، دنیای حسرت است،
- اگر مصداق حسرت در این دنیا ، غفلت در از دست دادن فرصت ها جهت کسب تقوای الهی است .
- اگر اینک در ماه مبارک رمضان هستیم و این مطلب را میخوانید،
- بنابراین همه ما فرصت داریم از این ماه مبارک رمضان در جمع اوری حداکثر توشه و کسب تقوای الهی نهایت بهره را ببریم.
مجموع این ایات و و روایات می فرمایند؛
انگاه که جایگاه ماه مبارک رمضان در عالم قیامت ، آشکار می شود، حتی خاص ترین بندگان خدا نیز دچار حسرت می شوند .
زیرا می فهمند که توان انها برای جمع کردن توشه و کسب تقوای الهی بی نهایت بوده است ، لیکن توجه و کوشش انها برای جمعکردن توشه و تقوای الهی بسیار اندک بوده است .
التماس دعا
علیرضا تنهای کیسمی
۷ اسفند ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب
امروز به مانند برادران حضرت یوسف (ع) که وقتی از روی ناچاری و قحطی و نیاز شدید و واقعی به درگاه عزیز مصر رسیدند و عاجزانه درخواست گندم داشتند ، ما نیز دست ها را با تمام وجود به درگاه الهی بلند کنیم و از خدای مهربان بخواهیم؛
فَلَمَّا دَخَلُوا عَلَيْهِ قَالُوا؛
يَا أَيُّهَا الْعَزِيزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْكَيْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَيْنَا إِنَّ اللَّهَ يَجْزِي الْمُتَصَدِّقِينَ.
﴿سوره یوسف ایه ۸۸ ﴾
"پس چون [برادران] بر او وارد شدند گفتند؛
اى عزيز به ما و خانواده ما آسيب رسيده است و سرمايه اى ناچيز آورده ايم بنابراين پيمانه ما را تمام بده و بر ما تصدق كن كه خدا صدقه دهندگان را پاداش مى دهد. :
ای خدای مهربان؛
بر ما ترحم فرما و در میان محاصره اقتصادی و انواع تحريم ها و تهدیدات متنوع دشمنان داخلی و خارجی، ان منجی عالم بشریت را برما بفرست ،
تا همه بشریت را از سرگردانی و جنگ و نا امنی و آوارگی و گرسنگی نجات دهد و همه اهداف خودت را از افرینش عالم و ادم بر روی این زمین و در حق همه موجودات ساری و جاری نماید ،
تا تمام موجودات روی زمین جلوه های متعدد صفات روح بخش و با کراماتت همچون عدالت ، برکت ، نعمت ، بخشندگی ، عزت ، محبت ، امنیت و... را با تمام وجود درک کنند ،
که تو خود این عالم را بیهوده نیافریده ای و به یقین ایشان را برای چنین زمانی ذخیره فرموده ای.
امین یا رب العالمین .
علیرضا تنهای کیسمی
۸ اسفند ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب
یا حجه بن الحسن العسکری (عج)
ميشود عاشق بمانی مست و دلدارم كنی
آن زمان از بوی خوشدلبريز و سرشارم كنی
ميشود اندوه دل را با تو خاكستر كنم
در مسير زندگی چون درّ پر بارم كنی
عمرمن درحسرت يك لحظه لبخند تو رفت
عهد كردی بی وفا با عشق خود زارم كنی
آتشی از سمت تو بر عمق روح خسته رفت
هر نفس بيچاره تر هر لحظه بيمارم كنی
چون تو با من رفته ای تا عمق دريای خيال
غرقه در امواج غم در خود گرفتارم كنی
خاطراتت عكس تودرمن به قاب دل كشيد
با خودم گفتم چو برگردی دگر يارم كنی
سينه ميسوزاندم آه از دلم بيرون رود
كاش با پيمانه ای اين روزه افطارم كنی
هوالحبیب
این نقشه توسعه ارضی و اشغالگری رژیم صهیونیستی در منطقه است.
نیت و هدف اصلی از تاسیس رژیم صهیونیستی و انتقال یهودیان بدخیم از سراسر جهان به سرزمین فلسطین، همین بوده و است،
تا مانند یک ویروس سرطانی در این منطقه توسعه وضعیت بدهد و این جغرافیا را کم کم و با نیرنگ و چوب و چماق و بمباران و کشتار ساکنان این سرزمین ها، اشغال کند .
از همین رو هرکسی؛
چه ایرانی، عراقی ، سوریه ای ، لبنانی ، عرب ، عجم ، کرد ، ترک و.... همراه و همسو و مرتبط با رژیم صهیونیستی باشد و با رفتار و گفتار و قلم خود ، این رژیم خونخوار را در ادامه اشغال سرزمین فلسطین و همچنین در تصرف کشورهای لبنان ، اردن ، سوریه ، عراق ، ایران و... کمک کند ، خائن و در دم باید اعدام و از روی زمین محو شود .
علیرضا تنهای کیسمی
۸ اسفند ۱۴۰۴
هوالحبیب
از کوزه همان طراوت که در اوست؛
از دانشگاه شریفی که رئیس ان مسعود آقامحمد تجریشی و استاد آن زارچی باشد جز انچه که دیده ایم ، بیرون نخواهد آمد.
پیرامون حوادثی که در دانشگاه شریف رخ داد، اظهارات بسیار عجیبی که نشانه یک نوع بیماری مزمن و خطرناک است از مسعود تجریشی بیرون آمد .
این فرد دانشجویان دانشگاه را به دو دسته سهمیه ای و غیر سهمیه تقسیم کرد و تمام گناهان حوادث رخ داده در دانشگاه شریف را بر گردن دانشجویان سهمیه ای گذاشت .
البته این قضاوت ایشان کاملا طبیعی است .
کسی که تربیت شده و درس آموز دانشگاههای امریکا باشد؛
از کارشناسی تا دکتری را در امریکا گذرانده است و بدون اینکه حتی یک روز سابقه دانشجویی در دانشگاههای ایران را داشته باشد، مسئوليت سرپرستی بیش از ۱۰ هزار دانشجوی کشور به ایشان سپرده شده است،
ضمنا:
- رشته تحصیلی ایشان هیچ ربطی به رسالت این دانشگاه ندارد ،
-:همه مراحل ورود به این دانشگاه تا کسب کرسی ریاست دانشگاه شریف را مدیون عیسی کلانتری و پزشکیان است.
- اگر میخواست در ایران به تحصیل ادامه دهد قادر به گرفتن حتی مدرک کارشناسی هم نبود.
برهمین اساس چنین فردی؛
- چه می فهمد، برای حفظ این سرزمین و ملت ایران ، چه خون هایی بر زمین ریخته شده است.؟؟
چه میفهمد ، ارزش پرچم ایران چه میزان است،؟؟
چه میفهمد ، حفظ حرمت ارزش های اخلاقی و انسانی و ایرانی و اسلامی یعنی چه.؟؟
به همین دلیل بجای اینکه بدلیل؛
توهین به پرچم ایران ، توهین به ساحت شهدا ، توهین به ارزش های ملی و اسلامی و بواسطه ان رفتارهای بسیار زشت و ان هرزگی ها و ان کلمات بسیار شنیع که توسط تعدادی از دانشجویان ان دانشگاه بیان شد ، از شدت خجالت ، بی لیاقتی و درد ، دق کند ، بمیرد ،
با تقسیم دانشجویان به دو دسته ، خودرا از همه گناهان مبرا نموده و قیافه حق به جانب گرفت .
جناب اقای تجریشی حقیقت همین است؛
هم روسا و اساتید دانشگاه شریف باید انسانهای شریف از حیث اخلاقی و رفتاری و ایمانی و اعتقادی و غیرتی و علمی ، نفرات اول کشور باشند .
هم باید دانشجویان ان دانشگاه از فرزندان پاک، با غیرت، سالم ، مومن و تراز اول کشورما باشند .
ایا خودت از دانش آموختگان برتر کشور هستی ؟؟
از زارچی چه خبر داری؟
میدانی که ملت ایران حق دارند تورا به جرم راه دادن افرادی مانند زارچی به آن دانشگاه محاکمه کنند؟؟
اگر پول و پارتی نداشتی ، الان حتی مدرک کارشناسی هم نداشتی .
و اما؛
از خیلی قبل و در وقایع گوناگون، رفتارها و گفتارها در این دانشگاه ۱۸+ است .
احتمالا اگر روزی پرونده این دانشگاه آشکار شود، صدای ان خیلی بلند خواهد بود.
در حال حاضر همه فسادها و گناهان در این دانشگاه، تحت این عنوان که این دانشگاه از دانشگاههای برتر کشور است ، آبروی کشور است ، پنهان شده است.
اقای تجریشی خجالت ، خجالت ، خجالت .
علیرضا تنهای کیسمی
اسفند ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110