eitaa logo
Tanha110
819 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
521 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالحبیب‌ ‌۱- دختر شهید باقری ۲- پسر شهید رشید ۳- پسر شهید لاریجانی اگر تا دیروز ؛ مدعی بودید ؛ تمام آقازاده های مسئولین جمهوری اسلامی با رانت پدراشون در خارج هستند ، حتما این حرف نادرست را اصلاح کنید. اگر تا دیروز، بحق از آقازاده های خوش نشین در خارج بد گویی می کردید‌، انصاف این است که ستایش گر آقازاده های شهید و پیشمرگ ملت هم باشید . به زیارت این اقا زاده های شهید بروید و با صدای بلند این شهدا را به مردم معرفی کنید . تا مردم راز ماندگاری نظام را بدانند. در ایران عزیز ما ، بسیاری از فرماندهان و مسئولین ما ، با همه اعضای خانواده خود، جلوتر از سربازان و مردم ، در سنگر رزم مشغول جهاد هستند و زودتر از سربازان و مردم عادی نیز، بشهادت می رسند . روح همه شهدا غرق در محبت و لطف خدا . ان شا الله. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ اسفند ۱۴۰۴
هوالحبیب چقدر دلتنگم؛!!! با همه مسائل ، امسال نیز ما در هنگام خواندن دعای یا محول القلوب ..‌. مشتاق دیدن این قاب از تلویزیون، در ساعت نوروز هستیم، خدایا به حق امام شهید و همه شهیدان این مرز و بوم ، متحول کن حال این امت مبعوث را به احسن الحال ، و نابود کن دشمنان این ملت را . چون دشمنان حضرت موسی (ع) در رود نیل. امین یا رب العالمین . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ اسفند ۱۴۰۴
هوالحبیب از نگاه مردم ایران ، چه وقت این جنگ متوقف خواهد شد؛ مساله بسیار ساده است : ۱- در اختیار گرفتن کامل تنگه هرمز و برداشتن هر گونه تهدید خارجی . ۲- تحمیل اراده خود بر تمامی کشورهای متخاصم ، تحریم کننده ها و خسارت زننده ها به ملت ایران در طول ده ها سال گذشته . ۳- گرفتن تضمین های لازم و اطمینان از اینکه منبعد هیچ جنگی ، تهدیدی ، تحریمی و فتنه ای علیه ملت ایران نخواهد بود. ۴- پاکسازی کامل خلیج فارس از لوث وجود نحس بیگانگان . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالحبیب مدیران صدا و سیما با شما هستم؛ صدا و سیمای ما در ایام خاص بخصوص در ایام نوروز در کنار یک الی دو نفر افراد موجه و سالم ، مشتی رقاص و خواننده و بازیگر و بازیکن عوضی و لاشی را وارد برنامه های شبکه های خود می کند و به گمان اینکه ؛ اینها طرفدار دارند ، چهره و مشهور و پر آوازه هستند و به همراه خود می توانند بیننده ها و مشتری های صدا و سیما را افزایش دهند، اینچنین هم خود را بی اعتبار کرد، هم مردم متدین و سالم را از تلویزیون نا امید کرد، هم مشتریان تلویزیون را بیشتر نکرد ، ضمن اینکه به رقاص های و دلقک های عوضی اعتبار داد تا محکمتر به نظام و انقلاب لگد بزنند. خوب تا اینجا می توان با اغماض و به حرمت شهدایی که صدا و سیما در این سه جنگ تقدیم کشور کرد از خطای مدیران صدا و سیما عبور کرد . با این تجربه امیدواریم؛ منبعد از قاب تلویزیون افرادی را ببینیم که فرزندان حقیقی این سرزمین هستند . - جانبازانی که تا مرز شهادت در پای آرمان‌ها و عزت این ملت ایستانده اند، - خانواده های معظم شهدا که بالاترین سطح فداکاری و صبر را بر دوش می کشند. - جوانان غیوری که پای لانچر ها تا مرز شهادت می ایستند . - دانشمندانی که مرزهای تکنولوژی را در نوردیده و با ساخت انواع پهپاد ها و موشک ها و سیستم های پدافند هوایی با تمام وجود به دفاع از عزت ملت ایران ایستاده اند . - خادمین پر افتخار و فداکار ملت در بخش های هلال احمر ، آتش نشانی ، یمارستانها و شهرداری ها و... - مرزبان در دورادور مرزهای این سرزمین و... - حافظان امنیت. - و خلاصه اینکه همین مردم معمولی در کوچه پس کوچه ها و روستاها را به شبکه های صدا و سيما بیاورید که در حال رزم و صبر خاموش هم در مقابل تهاجم و تحریم ها و تهدیدات خارجی و هم در مقابل تورم و نامردی مشتی وطن فروش و هم در مقابل هزار مشکل دیگر ، راست قامت پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده اند . کافی است مدیران صدا و سیما باور کنند که مردم از ديدن خود واقعی خودشان بيشتر لذت می برند. بیشتر آنهایی که در گذشته به شبکه های صدا و سیما در ایام خاص دعوت می کردید ، ایرانیان واقعی نبودند . مردم از دیدن چهره های سوخته ، لباس های نشسته و دست های زمخت خود و آشناهای خود بیشتر لذت می برند . استفاده از مردان اتو کشیده و بزک کرده و زنان رنگی و بوقلمون صفت ، در شبکه های صدا و سیما بیشتر حال به هم زن است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از یارسولله ص
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌مناظره ی دیده نشده حاج قاسم سلیمانی و جواد ظریف😳 🔸چگونه حاج قاسم ثابت میکنه برخی خائن هستن!! 📽این تبیین مهم را از زبان سردار دلها بشنویم... ⭕️کوچه دادن، بدترین نوع خیانت است... شهدای غواص دست بسته کانال🌹175نفر🌹 @nafar175 آدرس رانشر دهید
هوالحبیب سال ۱۴۰۴ سال امام شهید ، ملت مبعوث و ایران پر افتخار. با تبریک فرا رسیدن دو عید سعید فطر و عید نوروز و بیاد امام و شهدا. سال ۱۴۰۴ سالی بود که امام شهید و شهدای ما پاداش یک عمر صبر و جهاد خودرا از خدای خود گرفتند و به آرزوی خود رسیدند. اگر از انها بپرسید بهترین سال عمر شما کدام سال بود، قطعا سال ۱۴۰۴ و ان لحظه پرواز را خواهند گفت ، ایران عزیز نیز در سال ۱۴۰۴ با تمام وجود خود در مقابل سخت ترین طوفان ها ایستاد و ثابت کرد ؛ نمی شکند ، راست قامت در تاریخ ماندگار خواهد ماند. گر چه در این سال هزاران تیر و تبر و فتنه و بمب و موشک و... بسمت ایران پرتاب شد . اما اینک و در این ساعات پایانی سال ، ایران قویتر , مقتدرتر و با صلابت بیشتر در روی این کره زمین می‌درخشد. مجموع اینها نشان میدهد : سال ۱۴۰۴ سال بی نظیری در تاریخ ایران عزیز بوده است . سالی بسیار پر از افتخار ، سالی پر از برگ های زرین ، پر از جلوه های ویژه ، پر از حماسه های بی تکرار. سالی پر از محبت و لطف خدای مهربان . بله در این سال بواسطه سه جنگ بی امان تحمیلی ، خسارات مادی و معنوی فراوانی به ملت ایران وارد شد، یکی از انها شهادت فرزند زهرای اطهر (س) نایب اقا امام زمان ، امام خامنه ای عزیز ما بود و در کنار ایشان هزاران شهید عزیز که یاد هر یک از انها دلها را پریشان میکند و قامت انسان را می شکند . همه اینها درست ، اما انچه که در پس همه این مصائب باقی ماند و قیمتش بسیار بسیار بالاتر از همه این هدایا است ؛ باقی ماندن نام خداست ، نام مکتب حیات بخش اسلام عزیز است . عزت ملت عزیز ایران است ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ما همه فدای نام خدا ، فدای ملت ایران . پس تا تاریخ باقی است ، شرح حوادث سال ۱۴۰۴ نیز باقی خواهد ماند. در پس ماجرای های تلخ و شیرین این سال ، ملتی در عرصه بین المللی ظاهر خواهد شد که بسیار متفاوت با ملت گذشته است . ملتی که قادر است بندهای تهدید و تحریم بیگانگان را بشکند و انها را تا پشت مرزهای خودشان به عقب براند و اراده خود را آنگونه که به مصلحت خود می داند بر دشمنان خود تحمیل نماید . به همین دلیل معتقدم ؛ ما با ابرانی وارد سال ۱۴۰۵ می شویم که بسیار متفاوت با ایران گذشته است ، ایرانی آزاد، مستقل ، خودکفا ، تهدید و تحریم ناپذیر . ایرانی که به یمن فداکاری‌های امام کبیر و امام شهید و تک تک شهدا و صبر تک تک آحاد ملت ایران، به این نقطه از عزت رسیده است. جامعه ای که امروز به امت مبعوث تبدیل شد. ملت ایران در سال ۱۴۰۴ ، انچه را که بظاهر از دست داده است ، در مقابل انچه که بدست آورد، قابل قیاس نیست. خدای مهربان را بواسطه همه نعمت ها و محبت هایش شکر می کنیم و از درگاهش می‌خواهیم؛ آرزوهای امام کبیر و امام شهید را در حق ملت ایران، درسال ۱۴۰۵ به اجابت برساند. امین یا رب العالمین علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
🇮🇷 آیت‌الله سیدمجبتی امام خامنه‌ای (حفظه الله): امیدوارم پس از آن حضورهای وظیفه‌ شناسانه شبانه و روزانه شما ملت عزیز و خلق حماسه روز قدس، حق‌تعالی جز با کرَم و حِلم و عفو و لطف عَمیم خود که ما و شما با آن خو گرفته‌ایم با ما رفتار نفرمایند و بخصوص" امیدواریم بزودی با بشارت گشایش کلی در امر ظهور عامّ سرورمان حضرت ولی‌الله الاعظم"، قلب مبارک آنجناب را پر از سُرور فرمایند که از قِبَل آن، انواع برکات بر اهل دنیا نازل خواهد شد بِمَنِّه و کرمه.
هدایت شده از محق 🌷حقیقی
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم گرفته و این حال، حالِ دلتنگی‌ست ۱۴۰۵ سال دلتنگی‌ست ... شعر از: محمد رسولی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هوالحبیب‌ متن بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پاسخ به اراجیف دانشگاه الازهر مصر؛ باسمه تعالی خبر محکومیت حمله ایران به همسایگانش به وسیله الازهر مایه تأسف و تعجب گردید. علیرغم این که ایران بر پای میز مذاکره برای دستیابی به صلحی پایدار بود، به وسیله دشمن غدار صهیونیستی مورد هجوم ناجوانمردانه قرار گرفت. در عرض چند ساعت موجب شهادت مرشد اعلای ما رهبر شهید سید علی خامنه‌ای قدس الله نفسه الزکیه و تعدادی از مدیران و نظامیان ما، در حالی که در منازل خود در کنار خانواده و فرزندان معصوم خویش بودند، گردید. توقع از ازهر شریف این بود که در همان ابتدا این حمله ناجوانمردانه را محکوم کند اما دریغ از یک پیام تعزیت! آیا اینک دوستی با کفاری که علیه مسلمانان سلاح بدست گرفته و پیش از این 80 هزار تن از فلسطینیان را به شهادت رسانده که بیش از نیمی از آنان زنان و کودکان بی‌گناه بودند شایسته محکومیت نبود! آیا قران کریم از دوستی با دشمنان خداوند نهی نفرموده «یا ایها الذین آمنوا لاتتخذوا الیهود و النصاری اولیاء بعضهم اولیاء بعض و من یتولّهم منکم فانه منهم ان الله لا یهدی القوم الظالمین» (المائدة:51)؟ آیا شایسته نبود ازهر شریف به اقتضای «اشداء علی الکفار» دولتهای منطقه خلیج فارس را تنبه دهد که دوستی با حامیان رژیم صهیونیست کاری خداپسندانه نیست و آن را محکوم کند و والیان کشورهای عربی را از این خطای عظیم برحذر دارد؟ آیا مکر دشمن اسلام را نمی‌بینید که در پس خاک عربی سنگر گرفته و به سوی ما شلیک می‌کند؟ آیا ما بنشینیم و رادارهای دشمن در سرزمین‌های عربی جنگی نابرابر را برای ما رغم بزنند و ما تماشاگر باشیم؟ هیهات منا الذلة! آیا به راستی هوش از سر ما رفته که اعتداء حاضر را ایرانی می‌دانیم و معتدی واقعی را رها کرده‌ایم. آیا این ایران نبود که در میدان عمل به کمک فلسطینیان شتافت و اینک نیز تاوان همان حمایت‌های میدانی را می‌پردازد؟ آیا شما فراموش کردید که زمان جنگ غزه حتی یک گلوله از سوی حکام عربی به اسرائیل شلیک نشد؟ آیا همسایگان ما مجازند سرزمین خود را در اختیار حامیان دشمن مشترک جهان اسلام قرار دهند تا سیادت ایران اسلامی بر زمینش و نیز رهبری آن را مورد حمله ناجوانمردانه قرار دهند؟ آیا دولتهای همسایه قرار نیست مسئولیت عملکرد پایگاههای امریکایی را در خاک خود بپذیرند؟ آیا شما دست دشمن اسلام را در پس این تحرکات صهیونیستی نمی‌بینید؟ آیا وقت آن نیست که ازهر شریف از دانش انباشته هزار ساله خود بهره ببرد و با تمسک به آیات قرانی حکم جهاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی را زنده کند و از حکام عربی بخواهد که با تأسیس اتحادیه کشورهای اسلامی ید واحدة علیه زیاده‌طلبی و تمامیت‌خواهی سرکردگان جانی این رژیم باشند؟ آیا شما دست یاری آشکار استکبار جهانی و دست یاری پنهان دست‌نشاندگان آنان در منطقه را به رژیم غاصب نمی‌بینید؟ ما هرگز با همسایگان خود دشمنی نکرده ایم و در صدد تغییر حکومت در کشورهای امارات نشین و پادشاهی منطقه نبوده ایم. ما در مقابل کفار حربی دست به سلاح شده‌ایم. ما مسلمانان را هدف قرار نداده‌ایم و آنها را از یک امت می‌دانیم و دوستی، رحمت و تواضع میان امت اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم. حتی اگر همسایگان ما اهل نامهربانی باشند. ما هرگز به سوی آنان سلاح نکشیده‌ایم و نخواهیم کشید. ما هرگز به سمت هیچ مسلمانی محترمی نشانه نرفته‌ایم. ما هرگز حق حرمت مسلمانی را نشکسته‌ایم. ما هرگز میدان جنگ را توسعه نداده‌ایم. دشمنی این قوم ستیزه‌جوی مکار صهیونی با ما باعث نمی‌شود از مدار عدالت خارج شویم. بدانید که اگر اینک جهان عربی و همسایگان به حق روی نیاورند و از ظالم حمایت کنند روزی این ظلم گریبان‌گیر حکام منطقه خواهد شد و آنگاه است که یاری و گریزگاهی نخواهد بود. بدانید که ما ایرانیان ملتی استوار در طول تاریخ بوده‌ایم هرگز سر به ظلم و ستم فرونیاورده و نخواهیم آورد. ما از خود دفاع می‌کنیم. این جهاد دفاعی عزت ایرانی-عربی را برای امت اسلامی به ارمغان می‌آورد. زبان زخمهای دوستان را نیز در کنار ترورهای دشمن به جان می‌خریم ولی از مقاومت و جهاد دفاعی مقدس خود دست نمی‌کشیم. ما آماده‌ایم قومی باشیم که خداوند ما را دوست می‌دارد و ما نیز او را دوست می‌داریم. در کنار امت اسلامی می‌مانیم و با دشمنان اسلام در راه خدا می‌جنگیم و از ملامت ملامت‌گران نمی‌هراسیم این فضل الهی است که به هر کس بخواهد عطا کند و خداوند واسع علیم است (المائدة:54) بدانید دشمن غدار چون نتوانست بر غزه به اهداف خود برسد در صدد سرپوش نهادن بر شکست خود بود به ایران اسلامی حمله کرد. ابزار حمله او نیز پایگاه‌های امریکایی-صهیونیستی در منطقه شدند تا فتنه‌ای دیگر بپا کند تا شاید از شکست خود در غزه رها گردد یا آن را پنهان سازد.
اما ندانست که اینجا ما تا پای جان در کنار امت اسلامی ایستاده‌ایم و از حقیقت دفاع می‌کنیم و گلایه خود را از دوستان و همسایگان نزد خدا خواهیم برد تا او بین ما حکم کند و او بهترین حکم کنندگان است. به ازهر شریف توصیه می‌کنیم در این جنگ حق و باطل در طرف درست تاریخ بیاستد و به تبلیغات دشمن که قصد اجرای داستان تلخ تاریخ صهیون «تفرقه بیانداز و آقایی کن» گوش ندهد. آنان به دنبال این هستند که منطقه را به آشوب بکشند و میان ما تفرقه و نزاع ایجاد کنند. با هوشیاری بیشتر عمل کنیم و و با احتیاط فراخور سخن بگوییم و اگر موانعی برای سخن حق داریم لااقل به باطل سخن نگویم یا سکوت کنیم. و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی