eitaa logo
Tanha110
823 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالسمیع البصیر ادامه جنگ یا آتش بس؛ واما جنگ؛ برای شخص بنده این جنگ و دفاع مقدس، مثل مبارزه با گروههای تجزیه طلب و منافقین تروریست درسالهای اول پیروزی انقلاب اسلامي ، مثل جنگ ۸ ساله با صدام افلغی ، مثل جنگ با گروههای تکفیری در آنسوی مرزها ، مثل مبارزه با فتنه گران و گروههای آشوب گر داخلی و... بود. نه بیشتر و نه کمتر . و اما آتش بس؛ ما با رضای خدا و به اذن امام خود و در جهت ادای وظیفه سربازی به این امت مبعوث وارد میدان شدیم و با دستور و اذن امام خود دست از تعقیب و انهدام دشمن بر میداریم. ما مامور به انجام وظیفه ایم، نه نتیجه. به همین دلیل ؛ - پیروزی و شکست برای ما هیچ مفهومی ندارد . - ادامه جنگ و یا پذیرش آتش بس فرقی ندارد. - نه از ادامه جنگ و نه از تکرار جنگ و نه از آتش بس و نه از صلح و نه از حیله دشمن ، هیچ ترسی نداریم. قطعا در تصمیم امام و رهبر ما چه برای ادامه جنگ و چه برای قبول آتش بس، حکمت ها ، راز ها و برکات فراوانی وجود دارد که در اینده مکشوف خواهد شد . واما انچه که بنده را در ان روزهای جنگ و همچنین در این روزهای آتش بس شرمنده می کند؛ ضعف و ناتوانی بنده در انجام خدمت و سربازي شایسته است . بنابراین در همین جا ؛ هم از پیشگاه خدای متعال، هم از پیشگاه امام شهید و امام حاضر مان، هم از پیشگاه خانواده های معظم شهدا، هم از پیشگاه این امت مبعوث، بدلیل همه قصورها و نقص ها و ضعف هایی که در مدت جنگ در انجام وظیفه سربازی داشته ام ، طلب عفو و بخشش دارم . خدایا بر محمد و ال محمد درود بفرست، به مقام معظم رهبری سلامتی و توفیق روز افزون عنایت فرما ، به مقام شهدای ما بیفزا و ما را در امر سربازی به اسلام عزیز و این نظام مقدس و به امت مبعوث بیش از پیش یاری فرما. امین یا رب العالمین تا زنده ایم ، رزمنده ایم. ان شاالله علیرضا تنهای کیسمی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر یک تذکر و اما مذاکره در پاکستان؛ تذکر ؛ اگر آشوب گران و مزدوران داخلی ، توان مارا قبل از جنگ، برای خوب درخشیدن در جنگ تضعیف کردند، نیروهای انقلابی نباید با تضعیف اقتدار ملی و تصمیم نظام ، توان مارا در امتیاز گیری از نتایج جنگ در دوره اتش بس تضعیف کنند . مذاکره در این مرحله یعنی ؛ - گرفتن امتیازها و چیدن میوه های جنگ. - به نتیجه رساندن و ثبت نتایج جنگ. و اما برای مذاکره با امریکاییها در پاکستان؛ از اردوگاه امام علی (ع) و ایران اسلامی ، افراد زیر را برای مذاکره بفرستید . از اعزام اشعث ها به مذاکره خود داری کنید . - سردار احمد وحیدی ، - سردار سید مجید موسوی، - دکتر سعید جلیلی ، علیرضا تنهای کیسمی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر مرز بین پیروزی قاطع و شکست مطلق ایران در این جنگ؛ (در دو یادداشت قبل کاملا از تصمیم نظام در پذیرش آتش بس حمایت کردم و لیکن این نقد را بر بیانیه شعام تقدیم میکنم تا انان بفهمند که ملت می فهمد.) بدون شک متن بیانیه شورای عالی امنیت ملی در پذیرش آتش بس، دارای اشتباهات و اشکالات فاحشی است. به چند مورد اشاره می‌کنم؛ اما با همه این مسایل مطیع امر امام خود هستیم . - اعلام پیروزی - برگذاری جشن ها پیروزی - اعلام خودسرانه پذیرش شروط ایران توسط امریکا و... همه اینها واژه هایی بچه گانه ، بی معنا، بی ارزش ، از روی احساس و نسنجیده است . زیرا این نتیجه گیری خیلی خیلی خیلی زود بود و تصور می‌کنم بیانیه شورای عالی امنیت ملی توسط چند بچه ی بیسواد انشا شده باشد . انچه که از امروز تا ۱۵ روز دیگر رخ میدهد؛ تنگه هرمز که توسط ما بسته شده بود ، باز می شود ، امریکا و رژیم صهیونی از امروز، از مزایای آتش بس بهره می برند. در حالیکه ایران؛ در ظرف این ۱۵ روز ، هم امتیاز بسته نگه داشتن تنگه هرمز را از دست میدهد و هم ما به ازای آن هیچ چیزی در این ۱۵ روز بدست نمی اورد. اینکه بعد از ۱۵ روز چه اتفاقی می افتد ، الله اعلم . اگر امریکا به هر بهانه ای مدت این آتش بس را تمدید کند، یعنی شکست مطلق ایران‌. علیرضا تنهای کیسمی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر نیروی هوایی ارتش و ماموریت پیش رو؛ برخلاف دوره جنگ ، در دوره اتش بس نقش پهپاد های پنهان و نیمه پنهان دشمن جهت اجرای عملیات ترور اشخاص و تخریب اماکن حساس و حیاتی نسبت به سایر جنگنده های دشمن بشدت افزایش خواهد یافت . بنظر می رسد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، با استفاده از هواپیماهای جنگی بتواند ، اسمان ایران را از لوث وجود این پرنده های مخرب و بسیار خطرناک پاک سازی نمایند. ملت ایران منتظر شگفتانه های ارتش در اجرای این ماموریت هست، واما نکته اضافی ؛ اگر نیروی هوایی ارتش به هر دلیلی توانایی انجام این ماموریت را ندارد ، پس باید برای این نیرو فکری کرد ، که در جای خود پیشنهاد خود را تقدیم میکنم. به عبارت دیگر علیرضا تنهای کیسمی ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر اسرائیل و پایبندی به تعهدات انسانی و آتش بس یک توهم خائنانه است؛ هرگاه شنیدید از کسی که کمترین باوری به اینکه؛ رژیم صهیونی به اصولی از اصول انسانی و حقوقی و آتش بس و... پایبند است ، بدانید که، او حتما یا احمق و یا مزدور است . اتش بس ، پرده دوم جنگ افروزی رژیم صهیونی در همه طول تاریخ و علیه همه کشورها بوده، است و خواهد بود. سیاست رسمی اسرائیل در دوره اتش بس پیروی از اصل "چمن زنی" است ؛ مانند همان کاری که همیشه علیه غزه ، لبنان ، سوریه و ده ها سال علیه تک تک کشورهای عربی منطقه انجام داد، رژیم صهیونی پس از پذیرش آتش بس با هر کشوری ، به خانه بر نمی گردد ، نیروهای نظامی خودرا فراخوان نمی دهد ، زمین و اسمان و خیابانهای کشور هدف را رها نمی کند ، بلکه بیشتر از گذشته تلاش میکند ، سلطه اطلاعاتی و عملیاتی خودرا افزایش دهد . مرتب بر اسمان و زمین کشورهای هدف پرسه می زند و هر فرد و هدف را بلافاصله منهدم میکند. برای این رژیم مفاد توافق اتش بس و واژه هایی مانند حقوق بشر و اخلاق و انسانیت و... هیچ ارزشی ندارند. اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته یعنی از زمان شروع آتش بس با ایران ، هم همین کار را با ایران کرد و ادامه هم خواهد داد . در همین ۲۴ ساعت اول بارها مفاد آتش بس را نقض کرد ، اینکه نیروهای مسلح ایران در مقابل اقدامات این رژیم چه پاسخی داده اند مشخص نیست. اما کاری که باید کرد این است؛ در مقابل هر نقض آتش بس بشدت و چند برابر و بلافاصله باید پاسخ داده شود، اگر یک لحظه در پاسخ دادن تعلل کنید؛ - هم مزدوران داخلی این رژیم ، همین سیاسیون و بقیه ، - هم آمریکا و هم کشورهای میانجی - هم سازمانهای بین المللی و... بلافاصله وارد میدان می شوند ، از ما می خواهند خویشتن داری کنیم و ... واین رویه کم کم به یک عادت رژیم صهیونی و نیز عادت ما تبدیل می شود. آنگاه ایران هم مثل همه کشورهای دنیا خواهد پذیرفت که این حق اسراییل است که هرکاری که بخواهد علیه ایران انجام دهد ، ایران هم فقط حق دارد در پاسخ اطلاعیه بدهد ، شکایت کند و مشتی واکنش های سیاسی و لفاظی های احمقانه داشته باشد . اگر نمی خواهید ایران مثل لبنان و سوریه و بقیه کشورها بشود ، باید در دوره اتش بس هم محکمتر بر سر این رژیم بکوبید. علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر تیم مذاکره کننده ایران، حق مذاكره با امریکاییها را ندارد ؛ حسب شبهاتی که کاخ سفید در مورد مبنای آتش بس دو هفته ای و مبنای مذاکرات در پاکستان بوجود اورد ، ۱- عملا آتش بسی بین ایران و امریکا و رژیم صهیونی وجود ندارد. بنابراین هر لحظه باید منتظر اغاز مجددا حملات رژیم صهیونی و امریکا به میهن اسلامی بود. . اینکه ایا مجددا می‌خواهیم انها شروع کننده تهاجم باشند؟ متاسفانه از همان خطاهای راهبردی ایران بوده و است . ۲- تیم مذاکره کننده ایران حق رفتن به پاکستان و شرکت در مذاکرات را ندارد؛ دلیل؛ - مبنای مذاکرات چیست ؟ دشمن به ایران حمله کرد ، تا توانست زد ، کشت ، ویران کرد، حالا می‌ خواهیم بر سر چه چیزی مذاکره کنیم؟؟ - کاخ سفید رسما و چندین بار مبنای ادعایی بیانیه شعام را رد کرد. شورای عالی امنیت ملی ایران می گوید ؛ امریکا شروط ۱۰ گانه ایران را مبنای مذاکرات قرار داده ، خود کاخ سفید می گوید ؛ ما انرا در سطل آشغال انداختیم . تیم مذاکره کننده ایران زمانی حق دارد برای مذاکره به پاکستان برود که کاخ سفید رسما اعلام کند ؛ شروط ۱۰ گانه ایران مبنای مذاکرات است، در غیر اینصورت این کار یک خیانت و حماقت کامل است . ضمن اینکه ؛ تمدید مدت آتش بس ، مگر در صورت نقدشدن بعضی از مفاد ۱۰ گانه شروط برای ایران هم، هم خیانت و هم حماقت است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر راز فتنه پذیرش آتش بس و تکرار حماقت "امضای کری تضمین است"؛ جمله زیر در بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی (مورخه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۵) راز فتنه آتش بس فعلی است. این موضوع اگر خدای ناکرده خوب مدیریت نشود، خسارات وحشتناکی به کشور ما وارد می کند، می تواند موجب هدر رفتن خون های همه شهدا ، زحمات همه مجاهدت های رزمندگان و صبر و پایداری و استقامت همه ملت ما و گروه های مقاومت گردد؛ ""اکنون نخست وزیر محترم پاکستان به ایران اطلاع داده که طرف آمریکایی برغم همه تهدیدهای ظاهری این اصول را به عنوان مبنای مذاکرات پذیرفته و تسلیم اراده ملت ایران شده است. بر این اساس در عالی ترین سطح تصمیم گرفته شد ؛ ایران به مدت دو هفته و صرفا بر مبنای این اصول مذاکراتی را در اسلام‌آباد با طرف آمریکایی انجام بدهد."" این بخش از بیانیه شعام بر اساس؛ - یا ترامپ و آمریکایی‌ها انروز ده شرط ایران را واقعا قبول کرده بودند و بعدا زیرش زدند. - یا نخست وزیر پاکستان از قول انها دروغ گفت. - یا عراقچی دروغ گفت. تنظیم شده است. اما انچه که واضح است ؛ حتی اگر عراقچی پیام نخست وزیر پاکستان را درست شنیده باشد و درست هم منتقل کرده باشد ، بدون گرفتن سند رسمی این کار را کرده است ، اینک دستش خالی است و فقط منتطر است پاکستانی ها شهادت بدهند چه شنیده اند و چه گفته اند . مهمتر از نقش عراقچی در این فتنه ، اعضای ساده لوح ما در شورای عالی امنیت ملی هستند ، معلوم نیست چرا اینها، قول عراقچی را پذیرفته اند.؟ چرا از عراقچی سندی و مدرکی نگرفته اند.؟ مگر خاطره "امضای کری تضمین است" را از قول رئیس عراقچی بیاد نداشتند.؟ در هر موضوعی که یک طرف ماجرا عراقچی ، تخت روانچی ، اساتید و شاگردهای اینها باشند، انجا قابل اعتماد نیست. علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر تذکر ؛ در این شرایط رفتن برای مذاکره خطای راهبردی است . حال اگر قرار است در این شرایط به مذاکره برویم، چه کسانی را باید برای مذاکره بفرستیم ؛ ۱- تربیت شده و درس خوانده در مکتب غربی ها نباشد. ۲- با ظریف و روحانی و عراقچی دم خور نباشد. ۳- سابقه حضور در مذاکرات فضاحت بار گذشته را نداشته باشد. ۴- مرعوب قدرت آمریکا نباشد . ۵- بفهمد و درک کند که به عنوان نماینده ایران پیروز در جنگ در مذاکرات حاضر می شود و امریکا طرف شکست خورده در جنگ است. ۵- انقدر شعور داشته باشد که ماوقع مذاکرات را صادقانه به مقامات کشور منتقل کند. ۶- در مقابل زیاده خواهی و توهین امریکاییها قادر باشد در همان محل مذاکرات تو گوش امریکاییها بزند ‌. ۷- به خدای متعال و به قدرت ملت ایران ایمان داشته باشد. علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر این فرصت را غنیمت بشمارید ؛ شکی نیست که این جنگ با شدت بیشتر تکرار می شود ، با فرض بر اینکه در این دو هفته شرایط همینگونه پایدار می ماند ، بنابراین هم ایران ، هم امریکا و هم رژیم صهیونی حداکثر ۱۴ روز فرصت دارند تا ضعف های خودرا در حد توان برطرف کنند و برای جنگیدن مجدد از روز پانزدهم اماده بشوند؛ لذا بر همه ملت ایران لازم است کمک کنند این ضعف ها و نقص های آشکار ایران.در این جنگ شناسایی و راهکارهای بر طرف کردن انها نیز از نگاه عموم مردم که فاقد طبقه بندی امنیتی و اطلاعاتی است بیان شود . ضعف های آشکار ایران در این جنگ چه بود؟ - نداشتن نیروی هوایی قابل ؛ این جنگ نشان داد نیروی هوایی ارتش ایران فاقد قابلیت عملیاتی است ، که باید برای ان فکری کرد. این نیروی هوایی بدرد ابن جنگ نمی خورد. - نداشتن پدافند هوایی مقتدر؛ در این جنگ برتری هوایی با دشمن بود ، گرچه در مواردی هم پدافند هوایی ما خوب درخشید، ولی در مجموع نتوانست از پس پرنده های ریز و درشت دشمن بر بیاید . انها بر اسمان ایران مسلط بودند. - اشرافیت اطلاعاتی دشمن: در این جنگ دشمن نشان داد که اطلاعات وسیعی از اهداف عملیاتی خود در ایران دارند و می توانند این اطلاعات را به عملیات تبدیل کند. اینکه این اشراف اطلاعاتی از طریق عوامل انساني ( نفوذی ها و جاسوس ها) یا ازطریق عوامل الکترو نیکی و هوش مصنوعی و ... حاصل می شود موضوع دیگری است. - ضعف در شبکه های ارتباطاتی بی سیم و باسیم؛ دشمن دارای اشرافیت نسبی بر شبکه های ارتباطی بخصوص بر تلفن های همراه و ثابت و بر دوربین های مداربسته و هر چیزی که در بستر ویندوز و اندروید و ماهواره فعال است می باشد و میتواند از طریق شنود مکالمات بخشی از ارتباطات مارا نا امن نماید . - و... ما حداکثر ۱۴ روز وقت داریم این ضعف ها را برطرف کنیم . علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر جايگاه قصاص خون امام خامنه ای رحمه الله علیه و تک تک شهدا از بانیان این جنایات در مذاکرات و در سیره زندگی ما؛ با هزاران تاسف و تاثر ، یکی از محورهای اصلی که معمولا در گفتمان اکثر سياسيون ، دولت مردان ، سخنرانان ، مداحان و حتی مراجع عظام ما مطرح نمی شود ، موضوع خونخواهی و قصاص قاتلین امام شهیدمان و تک تک شهدای در تاریخ ایران، از آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم صهیونی است، بنظرم همه شروط ۱۰ گانه و هرچیز دیگری که در هر زمانی و توسط هرکسی مطرح می شود، در مقابل این موضوع، ارزش و اهمیت چندانی ندارد. اصل این است؛ گذشته از هر نتیجه ای که این جنگ و آتش بس و توافق و ... با امریکا می خواهد داشته باشد؛ گذشته از هر اظهار نظر و هر تصمیمی که در مورد این جنگ و جهت تنظیم رابطه ایران با امریکا گرفته خواهد شد؛ **قصاص خون تک تک شهدا ، یک تکلیف حیاتی و دائمی بر گردن همه مسلمانان و ازادگان دنیا است .** هیچ عاملی و هیچ حکمی نمی تواند قاتلین و آمران این جنایات را از قصاص نجات دهد. واقعا انتظار داشتم ؛ مراجع تقلید فتوای قتل ترامپ و نتانیاهو را بدلیل بشهادت رساندن امام شهیدمان و سایر شهدا صادر کنند. قرآن کریم در این مورد می فرماید؛ «وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ»  (بقره/۱۷۹) ای صاحبان خرد! برای شما در قصاص مایه زندگی است، باشد که [از ریختن خون مردم بدون دلیل شرعی] بپرهیزید. امام شهیدمان درباره لزوم مجازات قاتلان سردار سلیمانی تاکید داشتند ؛ "آمران و قاتلان سردار سلیمانی باید انتقام پس دهند و این انتقام درهرزمانی که ممکن باشد قطعی است.° (۲۹ شهریور ۱۳۹۹) امروز نیز ملت ایران در باب خونخواهی از قاتلین تک تک شهدا و امام شهیدمان همین حکم را در مورد قاتلین شهدا صادر می کنند؛ «آمران و قاتلان امام شهیدمان باید انتقام پس دهند، این انتقام درهرزمانی که ممکن باشد قطعی است." این حکم بر گردن همه ما هست، با توافق یا بدون توافق در این جنگ و یا در هر زمان و شرایط دیگری . حتی اگر روزی ترامپ و نتانیاهو و دیگر جنایتکاران عالم ، همه امریکا و اسراییل را تسلیم ایران هم کنند حکم قصاص این جانیان در جای خود باقی است و در اولویت اول این جانیان باید مجازات شوند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر نقشه آمریکا برای ترکیه بعد از خروج از ناتو: نمی دانم سران و شخصیت ها و مردم ترکیه این موارد را می دانند یا نه ؟ ولی این روزها صهیونیست ها مرتب تکرار می کنند؛ بعد از متلاشی شدن ایران ، نوبت متلاشی کردن ترکیه است. با این حال ، ترکیه همچنان هم در خدمت صهیونیست ها و هم تمام قد در اختیار آمریکایی‌ها است . هم اکنون ترکیه اصلی ترین محور تامین کننده نفت و سایر نیازهای ضروری اسرائیل است. «جوزف کنت» مدیر سابق مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا ، در تحلیلی درباره دلیل پشت پرده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشت؛ "امریکا به این دلیل از ناتو خارج می شود، تا بتواند در صورت درگیری ترکیه و اسرائیل در سوریه، در کنار اسرائیل باشد». توجه کنید چنین جنگی چقدر جالب خواهد بود؛ آمریکایی‌ها از پایگاه نظامی خودشان در خاک ترکیه (پایگاه انجرلیگ ) ، ترکیه را بمباران خواهند کرد. ای خاک دو عالم بر سر سران کشور ترکیه. علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از تنها ۱۱۰
هوالسمیع البصیر معجزه "امت مبعوث"؛ اگر از بنده بپرسند مهمترین و بالاترین هنر امام کبیر و امام شهید در این ۴۷ سال چه بوده است ؟ خواهم گفت ؛ ساخت "امت مبعوث". ما امروز در ایران ده ها میلیون انسان صاحب رسالت داریم که پس از پذیرش حکم خدا ، به مانند رسول خدا محمد مصطفی (ص) که از بالای کوه و غار حرا وارد جامعه شدند ، این مردم نیز وارد خیابانها شدند تا پاسدار حریم خدا و مطیع اوامر نماینده خدا در روی زمین باشند . تا از نظام ج . ا. ا دفاع کنند. امروز این ملت ایران هستند که به مسئولین نظام می گویند؛ نترسید ، نگران نباشید بجنگید، بجنگید . در همه ادوار تاریخ زمامداران در تعقیب اهداف نظام و حکومتی که خود در راس ان بوده اند جلوتر از مردم بودند و از مردم به عنوان سپر و ابزار حفاظتی از خود استفاده می کردند . اما این بار در تاریخ، مردم ما ، که خود کمترین بهره مادی را از این نظام می برند و بیشترین اسیب را در این جنگ متحمل شده اند به وکلا و نماینده های مجلس که هیچ اسیبی در این جنگ ندیده اند و به وزرا که فقط دو شهید تقدیم کرده اند می گویند ؛ نترسید ، بمانید ، استقامت کنید و ... تکرار می کنم ؛ امروز مردم ما به وزرا و وکلا. استانداران و مدیران و... که اکثر انان از حقوق بگیران نجومی هستند و با چهار دست و پا بر سر بیت المال افتاده و تا بناگوش می خورند و می برند. می گویند: نترسید ، استقامت کنید ، در صحنه بمانید ، شب ها به خیابان‌ها بیایید و... در حالیکه اگر به این نظام اسیب وارد شود علی القاعده اولین کسانی که به دار آویخته می شوند همین وزرا و وکلا و استانداران و مدیران و روسای ادارات هستند. همه اینها از نشانه های کمال ، بالندگی ، رشد و بعثت این ملت است. امروز این امت مبعوث و صاحب رسالت ایران عزیز است که به فرماندهان ما می گوید؛ جنگ را در هر شرایطی و تا نابودی رژیم منحوس صهیونی و بیرون کردن امریکا از منطقه و گرفتن انتقام خون شهدا ادامه دهید ‌. همین امت مبعوث امروز ، هم به امریکا ، هم به اصل مذاکره و هم به وزرا و وکلایی که بدنبال مذاکره با امریکا هستند ، بشدت بدبین هستند . مردم ما در همه این ۴۰ شبانه روز همه سختی ها و مشکلات را با جان و دل خود تحمل کردند که نتیجه جنگ در میدان رزم تعیین بشود و در نیمه راه رها نشود ، سرنوشت ملت و ایران عزیز در پشت اتاق های محرمانه مذاکرات رقم نخورد ، این ملت عزیز امروز نیز با صدای بلند خواهان برگشت از اتاق مذاکره به میدان جنگ هستند . از تیم مذاکره کننده می خواهد؛ در صورت کوچکترین تخطی و تخلف و زیاده خواهی دشمن، میز مذاکرات را رها کنند و اسلحه بدست بگیرند و مستقیم با امریکا وارد جنگ بشوند . انصافا چنین ملتی با این کیفیت و کمیت و روحیه و فداکاری و شجاعت هرگز در روی این کره زمین نبوده است . قدر این ملت را بدانید. علیرضا تنهای کیسمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110