eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالسمیع البصیر شیعیان اگر پیرو امام معصوم و ولایت نباشند ، هر چقدر هم تلاش کنند ، در نهایت مثل ابومسلم خراسانی می توانند بنی امیه را سرنگون کنند و بنی عباس را که هزاران برابر خبیث تر از بنی امیه بودند ، بر سرکار بیاورند. یا مثل اشتباهاتی که مردم ما در اکثر انتخابات ها با خود اجتهادی مرتکب شدند امر ولایت را رها کرده بودند و افرادی را به قدرت رساندند که از سران امریکا و انگل یس بدتر بودند . اما اگر شیعیان پیرو ولایت باشند ، تبدیل می شوند به امت مبعوث ، مثل مردم امروز ما، هیچ قدرتی نمی تواند امروز با ملت ایران و با این امت مبعوث مقابله کند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر یکی از یادداشت هایی که در همان لحظات اول انتشار بیانیه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر پذیرش شروط ده گانه ایران توسط امریکا و اعمال اتش بس بین طرفین تقدیم کردم، آوردم؛ این بیانیه را چند تا بچه بیسواد نوشته اند . هر روز که از انتشار ان بیانیه بیشتر می گذرد ، بیشتر یقین میکنم ؛ ان بیانیه را چند تا بچه بیسواد نوشته بودند. این مورد را تکرار میکنم، تا ان اشتباه مجددا تکرار نشود. کسانیکه این اتش بس را به عنوان یک پیروزی اعلام کردند و حتی به مردم وعده برگذاری جشن پیروزی داده بودند , صلاحیت ندارند . از اینها عبور کنید. فقط امیدوارم از نفوذی هایی نباشند که شعار نه غزه ، نه لبنان میدادند و بعدا به اروپا و امریکا پناهنده بشوند و به ما بخندند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر ایمان و عمل صالح؛ هم الفاظ ایجابی مانند نماز و دعا و هم الفاظ سلبی مانند مرگ بر امریکا و مرگ بر وطن فروش خائن ، هیچکدام نشانه ایمان منتج به عمل صالح نیست و ان ارزش و اهمیت حقیقی را ندارد. ایمان منتج به عمل صالح یعنی ؛ بیان این الفاظ با صدای بلند در میادین شهر و انهم در زیر عملیات موشکی دشمن. این ایمان نشاط اور ، زنده کننده ، قدرت افرین و نجات بخش است. بهش مهمی از مردم ما امروز به این درجه از ایمان رسیدند . ایمان منتج به عمل صالح. موشک را می بینند، صحنه تکه تکه شدن همسایه ها و رفقایشان را می‌بینند، بالگردهای هجومی دشمن را می بینند، کماندوهای تا بن دندان مسلح امریکایی را می بینند ، بجای اینکه فرار کنند، مخفی شوند ، با دست خالی بسوی انها هجوم می برند ، فریاد الله اکبر انها هر لحظه بلند تر می شود. از آشکار ترین نشانه های ایمان منتج به عمل صالح اینکه؛ مرگ را به سخره می گیرند. ملت ایران امروز ، ملت از خسران رها شده هستند . قسم به شما مردم ، قسم به ماه و خورشید و تک تک ستارگان ، قسم به عصر و زمان و لحظات و تک تک ثانیه ها ، که شما پیروزید. اساسا پیروزی همین است ، از خود جدا شدن و به خدا پیوستن. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر چرا این بچه حذف نمی شود؟؟ به این اظهارات توجه کنید؛ وزیر ارتباطات: - اینترنت طبقاتی یا لیست سفید موضوعیتی ندارد. - دسترسی با کیفیت به شبکه اینترنت جهانی، حق همه مردم است. - امیدواریم این هدف در کوتاه‌ترین زمان محقق شود."" واما چند نکته پیرامون این اظهارات ؛ - وجود اینترنت طبقاتی و... ناشی از وجود فساد در خود دولت است و به مردم مربوط نمی شود. - اگر این بچه هنوز نفهمیده است که اینترنت جهانی یعنی چه ؟؟ دلیلش این است که خوب درس نخوانده، اساتیدش ادم های سالمی نبوده اند و خودش هم درست انتخاب نشد، - اینترنتی که در ایران بنام اینترنت جهانی شناخته می شود با خیانت مشتی احمق و مزدور در کشور ما رواج پیدا کرد و مشتی احمق و جاسوس هم از رواج و توسعه ان حمایت کرده و می کنند. - این اینترنت تاکنون ضربات بسیار و تلفات متعدد جانی و مالی بر مردم و زیر ساختارهای کشور ما فراهم کرده است . - این حرف هم حرف درستی است؛ یکی از اقدامات مهم در این زمان ، گرفتن این اسباب‌بازی بسیار. خطرناک از وزارت ارتباطات و سپردن آن به نیروهای امنیتی است، - سطح این بحث خیلی فراتر از جایگاه وزارت ارتباطات و فهم چنین افرادی است ، لذا اگر این بچه مساله را نمی فهمند ، حق دارد ، - هرچیزی که اسمش بین المللی و جهانی است ، حتی سازمان ملل، حتی حقوق بشر ، بهداشت جهانی، بانک جهانی ، خواروبار جهانی ، حمل و نقل جهانی ، اینترنت جهانی و... همه برخواسته از اراده و ابزاری در خدمت نظام آمریکایی‌ و صهیونیستی جهانی است و برای سلطه بر جهان ایجاد شده اند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر شروط اولیه ایران برای مذاکره مجدد؛ بر این حرف خودم مجددا تاکید می کنم؛ مذاکره دور اول با دروغ و فریب یا پاکستانی ها، یا عراقچی و یا امریکایی ها و یا ترکیبی از اینها شکل گرفت؛ این آتش بس در زمان دلخواه امریکاییها و در حالیکه ایران در دور تک بود، کاملا بنفع آمریکایی ها تمام شد . این روزها مجددا خبرهایی از تکرار مذاکره به گوش می رسد ، با فرض بر اینکه ؛ با خواهش و التماس امریکاییها ، مجددا ایران هم می خواهد به میز مذاکره بر گردد، شروط زیر حتما باید قبل از مذاکره محقق شود؛ - امریکاییها متعهد شوند و رسما اعلام کنند که موضوع مذاکره پیرامون ۱۰ بند پیشنهادی ایران است‌ و انها هستند که خواهان مذاکره می باشند. - محاصره دریایی در حین آتش بس ، همان اعلام جنگ مجدد و یک گام به جلو برای اغاز جنگ است، لذا نقص آتش بس محسوب شده و ایران می بایست بلافاصله واکنش نظام نشان می داد و اینک قبل از آغاز مجدد مذاکره بساط محاصره دریایی باید برچیده شود . - آتش بس کامل ، باید بین حزب الله و رژیم صهیونی نیز در همه سطوح برقرار شود. - نیروهای نظامی و از جمله ناوهای امریکا حداقل ۲۰۰۰ کیلومتر از آب‌های سرزمین ایران فاصله بگیرند. - در طول مذاکره و آتش بس ، هرگونه جابجایی و تقویت نیرو در پایگاههای امریکا در منطقه باید متوقف شود. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از محراب محراب
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش من هم به اندازه‌ی تو عرضه داشتم کاری برای دین و وطنم کنم... رضوان خدا بر مرحوم آیت الله مرعشی نجفی که می‌فرمودند از خداوند متعال مسئلت دارم فردا قیامت مرا با بعضی از لاتهای لوتی تهران محشور فرماید... 🆔 @roqe313
هوالسمیع البصیر تحلیلی بر وضعیت امروز آتش بس و جنگ؛ حقایق مساله؛ ۱- بین آغاز مجدد تهاجمی نظامی دشمن با آتش بس هیچ رابطه ای وجود ندارد، یعنی امریکاییها اجازه دارند و قادرند وسط مذاکرات و وسط آتش بس حمله نظامی داشته باشند و اگر حمله نظامی انها به نتیجه لازم نرسید ، مجددا اعلام اتش بس نمایند، چرا وضعیت اینگونه است؟؟ برای اینکه جمعی از مسئولین تصمیم ساز نظام ما ، تربیت شده و تحت سلطه معنوی امریکاییها قرار دارند . برای اینکه از نگاه ما دو راه برای رسیدن به صلح پایدار وجود دارد، یک راه جنگ، یک راه دیپلماسی ، در حالیکه برای امریکاییها یک راه برای صلح وجود دارد و ان فقط جنگ است و دیپلماسی ابزار جنگ است. ۲- هنوز پزشکیان و وزارت امور خارجه ما نفهمیده اند؛ شرایط امروز ما با شرایط قبل از اغاز جنگ متفاوت است ، اگر ایران قبل از اغاز جنگ رمضان، کمی در شروط خود نرمش داشت به این دلیل بود که نمی خواست جنگ اغاز شود، اینک جنگ اغاز شد ، ایران هزینه های زیادی در طول این جنگ پرداخت ، ضربات زیادی هم بر دشمن وارد کرد ، دشمن درخواست آتش بس داشت ، اینکه پزشکیان و عراقچی بیایند مجددا همان حرف ها و شرایط قبل ازجنگ را مطرح کنند ، این سادگی نیست ، چیز دیگری است . اینکه دشمن شکست خورده برای ما در مذاکرات شرط بگذارد و ما را تهدید کند ، این سادگی نیست ، چیز دیگری است . ۳- هدف قاطع امروز امریکا در جنگ ، پیش بردن مذاکرات و یا تداوم اتش بس نیست، مذاکرات و ضریب دادن به اخبار تمدید آتش بس، یک عملیات فریب است. ۴- هدف قاطع امروز امریکا در جنگ ، محاصره دریایی ایران نیست، این یک عملیات فریب است. ۵- هدف قاطع امروز امریکا در جنگ، بازکردن تنگه هرمز و اشغال جزایر ایران نیست ، این یک عملیات فریب است . ۶- هدف قاطع امروز آمریکا، تقویت و اماده شدن برای اجرای یک عملیات برق اسا، غافلگیرانه ، مشابه عملیات جنوب شهرضای اصفهان در نقطه ای دیگر برای دست یابی به دو هدف عملیاتی مهم است؛ - اشغال و انهدام مرکز فرماندهی و کنترل جنگ ایران . - انهدام و یا ربایش اورانیوم غنی شده . و سپس خروج از ایران و اعلام پایان جنگ . آنچیزی که امریکا نیازدارد و می تواند اورا نجات دهد و شکست اورا در این جنگ جبران کند ، فقط این نتیجه است . - اینکه ایران به مذاکره برود ، یا نرود ، فرمانده ارتش پاکستان برای واسطه گری در تهران باشد یا نباشد . اینکه شروط و موضوع مذاکرات چه باشد یا نباشد . هیچکدام هیچ ارزش و اهمیتی برای امریکاییها و ترامپ ندارد. - امریکا با بهره گیری از قدرت نظامی و سیاسی و اطلاعاتی و عوامل داخلی خود در مرحله اول جنگ به هدف قاطع عملیاتی خود که بشهادت رساندن امام امت بود ، رسید. اما بازیابی مجدد نظام ما و تداوم مقاومت و جنگ ، به آمریکایی‌ها این اجازه را نداد که جشن پیروزی بگیرند . جنگ پس از شهادت امام ما تازه اغاز شده بود و هر روز بیش از روز قبل بنفع ایران تمام می شد. مجددا دشمن از حیله نظامی اتش بس استفاده کرد ، مجددا افرادی با تخصص مذاکره کننده وارد میدان شدند ، مجددا ما مذاکره کننده ها را برای فریب خودمان، قهرمانان ملی نامیدیم . اشتباهی که مرتب تکرار می کنیم. در حالیکه ، مذاکره‌ کننده ها، به حکم عقل و شرع، به اندازه خاک کفش یک رزمنده هم قرب و ارزش ندارند. بهرحال شد انچه که نباید می شد. ما در شرایطی به سمت آتش بس رفتیم که در میدان پیروز بودیم ، اما در تعیین شروط آتش بس ، شکست خورده بودیم . نتیجه در این دوره اتش بس این شد؛ دشمن بسرعت خودرا تقویت نمود ، تمام اسیب های وارده به سیستم های پدافند هوایی و کمبود مهمات و نقص در کمبود و ترکیب و گسترش نیروهای خودرا در منطقه بر طرف کرد. در مدت آتش بس مرتب در اسمان ایران به جمع اوری اطلاعات پرداخت و در یک گام مهم ، به محاصره دریایی ایران رو اورد. و اما ما همچنان به توهم آتش بس ، به تماشا نشستیم. اگر آتش بس تحمیلی محصول اراده شعام و دولت بود، که بود. مراقبت از تحرکات دشمن در این سطح و واکنش مناسب به نقص آتش بس های مکرر هم می بایست توسط شعام و دولت صورت می گرفت . یعنی بلافاصله پس از حضور پهپادها و هواپیماهایی شناسایی و جنگی دشمن بر فراز اسمان ایران و تعرض اسرائیل به حزب الله لبنان و یا اغاز محاصره دریایی ایران ، شعام باید اغاز عملیات نظامی ایران را ابلاغ می کرد‌ ‌. جمعبندی ؛ داغ شدن اخبار مذاکرات مجدد و احتمال تمدید آتش بس را به معنای اغاز مجدد تهاجم سخت و غافلگیرانه دشمن تفسیر کنید .
امریکا و رژیم صهیونی در میدان جنگ ضربات بسیار سختی از رزمندگان ما خورده اند ، می‌خواهند با غافلگیری نظامی، این ضربات را جبران کنند و با دستاورد نظامی ، به خانه های خود برگردند . دشمنان ما بدنبال کسب دستاورد در میدان دیپلماسی نیستند . مردم و نیروهای مسلح ما ، بدون توجه به موضوع و نتایج مذاکره و تمدید آتش بس ، همچنان باید دست به ماشه در میدان و خیابان اماده نبرد باشند . نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ. امین یا رب العالمین علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر سخنی با اعضای شورای عالی امنیت ملی ؛ مردم در مورد این چند اقدام شما ابهام دارند؛ ۱- زمان پذیرش آتش بس؟ ۲- محتوای ان بیانیه بچه گانه؟ ۳- عدم تعیین پیش شرط برای پذیرش اتش بس؟ ۴- محتوای شروط ایران در مذاکره به عنوان موضوع بحث؟ ۵- رها سازی حزب الله لبنان؟ ۶- عدم واکنش به نقض انش بس های مکرر امریکا و رژیم صهیونی ؟ ۷- عدم واکنش مناسب به اخبار مذاکره مجدد‌؟ ۸- عدم انتشار گزارش مذاکره اسلام اباد؟ ۹- عدم پیگیری و مطالبه انتقام و قصاص از قاتلین امام شهید و سایر شهدا؟ ۱۰- علت تداوم ارتباط بعضی از مسئولين ایرانی با ویتکاف یهودی ؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
نمی دانم چه تصوری از مقامات پاکستانی دارید؟ این تصویر واقعی انها است . بازرسی بدنی از مقامات پاکستانی (رییس‌جمهور و فرمانده ارتش) ، در استقبال از ونس و وزیر دفاع آمریکا ، در فرودگاه اسلام آباد ، توسط سربازان آمریکایی. اگر اینها در نزد ملت خود شیرند و برای ما قیافه می گیرند . نزد امریکاییها موشند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ فروردین ۱۴۰۵