eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
521 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالسمیع البصیر یکی از یادداشت هایی که در همان لحظات اول انتشار بیانیه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر پذیرش شروط ده گانه ایران توسط امریکا و اعمال اتش بس بین طرفین تقدیم کردم، آوردم؛ این بیانیه را چند تا بچه بیسواد نوشته اند . هر روز که از انتشار ان بیانیه بیشتر می گذرد ، بیشتر یقین میکنم ؛ ان بیانیه را چند تا بچه بیسواد نوشته بودند. این مورد را تکرار میکنم، تا ان اشتباه مجددا تکرار نشود. کسانیکه این اتش بس را به عنوان یک پیروزی اعلام کردند و حتی به مردم وعده برگذاری جشن پیروزی داده بودند , صلاحیت ندارند . از اینها عبور کنید. فقط امیدوارم از نفوذی هایی نباشند که شعار نه غزه ، نه لبنان میدادند و بعدا به اروپا و امریکا پناهنده بشوند و به ما بخندند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر ایمان و عمل صالح؛ هم الفاظ ایجابی مانند نماز و دعا و هم الفاظ سلبی مانند مرگ بر امریکا و مرگ بر وطن فروش خائن ، هیچکدام نشانه ایمان منتج به عمل صالح نیست و ان ارزش و اهمیت حقیقی را ندارد. ایمان منتج به عمل صالح یعنی ؛ بیان این الفاظ با صدای بلند در میادین شهر و انهم در زیر عملیات موشکی دشمن. این ایمان نشاط اور ، زنده کننده ، قدرت افرین و نجات بخش است. بهش مهمی از مردم ما امروز به این درجه از ایمان رسیدند . ایمان منتج به عمل صالح. موشک را می بینند، صحنه تکه تکه شدن همسایه ها و رفقایشان را می‌بینند، بالگردهای هجومی دشمن را می بینند، کماندوهای تا بن دندان مسلح امریکایی را می بینند ، بجای اینکه فرار کنند، مخفی شوند ، با دست خالی بسوی انها هجوم می برند ، فریاد الله اکبر انها هر لحظه بلند تر می شود. از آشکار ترین نشانه های ایمان منتج به عمل صالح اینکه؛ مرگ را به سخره می گیرند. ملت ایران امروز ، ملت از خسران رها شده هستند . قسم به شما مردم ، قسم به ماه و خورشید و تک تک ستارگان ، قسم به عصر و زمان و لحظات و تک تک ثانیه ها ، که شما پیروزید. اساسا پیروزی همین است ، از خود جدا شدن و به خدا پیوستن. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر چرا این بچه حذف نمی شود؟؟ به این اظهارات توجه کنید؛ وزیر ارتباطات: - اینترنت طبقاتی یا لیست سفید موضوعیتی ندارد. - دسترسی با کیفیت به شبکه اینترنت جهانی، حق همه مردم است. - امیدواریم این هدف در کوتاه‌ترین زمان محقق شود."" واما چند نکته پیرامون این اظهارات ؛ - وجود اینترنت طبقاتی و... ناشی از وجود فساد در خود دولت است و به مردم مربوط نمی شود. - اگر این بچه هنوز نفهمیده است که اینترنت جهانی یعنی چه ؟؟ دلیلش این است که خوب درس نخوانده، اساتیدش ادم های سالمی نبوده اند و خودش هم درست انتخاب نشد، - اینترنتی که در ایران بنام اینترنت جهانی شناخته می شود با خیانت مشتی احمق و مزدور در کشور ما رواج پیدا کرد و مشتی احمق و جاسوس هم از رواج و توسعه ان حمایت کرده و می کنند. - این اینترنت تاکنون ضربات بسیار و تلفات متعدد جانی و مالی بر مردم و زیر ساختارهای کشور ما فراهم کرده است . - این حرف هم حرف درستی است؛ یکی از اقدامات مهم در این زمان ، گرفتن این اسباب‌بازی بسیار. خطرناک از وزارت ارتباطات و سپردن آن به نیروهای امنیتی است، - سطح این بحث خیلی فراتر از جایگاه وزارت ارتباطات و فهم چنین افرادی است ، لذا اگر این بچه مساله را نمی فهمند ، حق دارد ، - هرچیزی که اسمش بین المللی و جهانی است ، حتی سازمان ملل، حتی حقوق بشر ، بهداشت جهانی، بانک جهانی ، خواروبار جهانی ، حمل و نقل جهانی ، اینترنت جهانی و... همه برخواسته از اراده و ابزاری در خدمت نظام آمریکایی‌ و صهیونیستی جهانی است و برای سلطه بر جهان ایجاد شده اند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر شروط اولیه ایران برای مذاکره مجدد؛ بر این حرف خودم مجددا تاکید می کنم؛ مذاکره دور اول با دروغ و فریب یا پاکستانی ها، یا عراقچی و یا امریکایی ها و یا ترکیبی از اینها شکل گرفت؛ این آتش بس در زمان دلخواه امریکاییها و در حالیکه ایران در دور تک بود، کاملا بنفع آمریکایی ها تمام شد . این روزها مجددا خبرهایی از تکرار مذاکره به گوش می رسد ، با فرض بر اینکه ؛ با خواهش و التماس امریکاییها ، مجددا ایران هم می خواهد به میز مذاکره بر گردد، شروط زیر حتما باید قبل از مذاکره محقق شود؛ - امریکاییها متعهد شوند و رسما اعلام کنند که موضوع مذاکره پیرامون ۱۰ بند پیشنهادی ایران است‌ و انها هستند که خواهان مذاکره می باشند. - محاصره دریایی در حین آتش بس ، همان اعلام جنگ مجدد و یک گام به جلو برای اغاز جنگ است، لذا نقص آتش بس محسوب شده و ایران می بایست بلافاصله واکنش نظام نشان می داد و اینک قبل از آغاز مجدد مذاکره بساط محاصره دریایی باید برچیده شود . - آتش بس کامل ، باید بین حزب الله و رژیم صهیونی نیز در همه سطوح برقرار شود. - نیروهای نظامی و از جمله ناوهای امریکا حداقل ۲۰۰۰ کیلومتر از آب‌های سرزمین ایران فاصله بگیرند. - در طول مذاکره و آتش بس ، هرگونه جابجایی و تقویت نیرو در پایگاههای امریکا در منطقه باید متوقف شود. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از محراب محراب
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش من هم به اندازه‌ی تو عرضه داشتم کاری برای دین و وطنم کنم... رضوان خدا بر مرحوم آیت الله مرعشی نجفی که می‌فرمودند از خداوند متعال مسئلت دارم فردا قیامت مرا با بعضی از لاتهای لوتی تهران محشور فرماید... 🆔 @roqe313
هوالسمیع البصیر تحلیلی بر وضعیت امروز آتش بس و جنگ؛ حقایق مساله؛ ۱- بین آغاز مجدد تهاجمی نظامی دشمن با آتش بس هیچ رابطه ای وجود ندارد، یعنی امریکاییها اجازه دارند و قادرند وسط مذاکرات و وسط آتش بس حمله نظامی داشته باشند و اگر حمله نظامی انها به نتیجه لازم نرسید ، مجددا اعلام اتش بس نمایند، چرا وضعیت اینگونه است؟؟ برای اینکه جمعی از مسئولین تصمیم ساز نظام ما ، تربیت شده و تحت سلطه معنوی امریکاییها قرار دارند . برای اینکه از نگاه ما دو راه برای رسیدن به صلح پایدار وجود دارد، یک راه جنگ، یک راه دیپلماسی ، در حالیکه برای امریکاییها یک راه برای صلح وجود دارد و ان فقط جنگ است و دیپلماسی ابزار جنگ است. ۲- هنوز پزشکیان و وزارت امور خارجه ما نفهمیده اند؛ شرایط امروز ما با شرایط قبل از اغاز جنگ متفاوت است ، اگر ایران قبل از اغاز جنگ رمضان، کمی در شروط خود نرمش داشت به این دلیل بود که نمی خواست جنگ اغاز شود، اینک جنگ اغاز شد ، ایران هزینه های زیادی در طول این جنگ پرداخت ، ضربات زیادی هم بر دشمن وارد کرد ، دشمن درخواست آتش بس داشت ، اینکه پزشکیان و عراقچی بیایند مجددا همان حرف ها و شرایط قبل ازجنگ را مطرح کنند ، این سادگی نیست ، چیز دیگری است . اینکه دشمن شکست خورده برای ما در مذاکرات شرط بگذارد و ما را تهدید کند ، این سادگی نیست ، چیز دیگری است . ۳- هدف قاطع امروز امریکا در جنگ ، پیش بردن مذاکرات و یا تداوم اتش بس نیست، مذاکرات و ضریب دادن به اخبار تمدید آتش بس، یک عملیات فریب است. ۴- هدف قاطع امروز امریکا در جنگ ، محاصره دریایی ایران نیست، این یک عملیات فریب است. ۵- هدف قاطع امروز امریکا در جنگ، بازکردن تنگه هرمز و اشغال جزایر ایران نیست ، این یک عملیات فریب است . ۶- هدف قاطع امروز آمریکا، تقویت و اماده شدن برای اجرای یک عملیات برق اسا، غافلگیرانه ، مشابه عملیات جنوب شهرضای اصفهان در نقطه ای دیگر برای دست یابی به دو هدف عملیاتی مهم است؛ - اشغال و انهدام مرکز فرماندهی و کنترل جنگ ایران . - انهدام و یا ربایش اورانیوم غنی شده . و سپس خروج از ایران و اعلام پایان جنگ . آنچیزی که امریکا نیازدارد و می تواند اورا نجات دهد و شکست اورا در این جنگ جبران کند ، فقط این نتیجه است . - اینکه ایران به مذاکره برود ، یا نرود ، فرمانده ارتش پاکستان برای واسطه گری در تهران باشد یا نباشد . اینکه شروط و موضوع مذاکرات چه باشد یا نباشد . هیچکدام هیچ ارزش و اهمیتی برای امریکاییها و ترامپ ندارد. - امریکا با بهره گیری از قدرت نظامی و سیاسی و اطلاعاتی و عوامل داخلی خود در مرحله اول جنگ به هدف قاطع عملیاتی خود که بشهادت رساندن امام امت بود ، رسید. اما بازیابی مجدد نظام ما و تداوم مقاومت و جنگ ، به آمریکایی‌ها این اجازه را نداد که جشن پیروزی بگیرند . جنگ پس از شهادت امام ما تازه اغاز شده بود و هر روز بیش از روز قبل بنفع ایران تمام می شد. مجددا دشمن از حیله نظامی اتش بس استفاده کرد ، مجددا افرادی با تخصص مذاکره کننده وارد میدان شدند ، مجددا ما مذاکره کننده ها را برای فریب خودمان، قهرمانان ملی نامیدیم . اشتباهی که مرتب تکرار می کنیم. در حالیکه ، مذاکره‌ کننده ها، به حکم عقل و شرع، به اندازه خاک کفش یک رزمنده هم قرب و ارزش ندارند. بهرحال شد انچه که نباید می شد. ما در شرایطی به سمت آتش بس رفتیم که در میدان پیروز بودیم ، اما در تعیین شروط آتش بس ، شکست خورده بودیم . نتیجه در این دوره اتش بس این شد؛ دشمن بسرعت خودرا تقویت نمود ، تمام اسیب های وارده به سیستم های پدافند هوایی و کمبود مهمات و نقص در کمبود و ترکیب و گسترش نیروهای خودرا در منطقه بر طرف کرد. در مدت آتش بس مرتب در اسمان ایران به جمع اوری اطلاعات پرداخت و در یک گام مهم ، به محاصره دریایی ایران رو اورد. و اما ما همچنان به توهم آتش بس ، به تماشا نشستیم. اگر آتش بس تحمیلی محصول اراده شعام و دولت بود، که بود. مراقبت از تحرکات دشمن در این سطح و واکنش مناسب به نقص آتش بس های مکرر هم می بایست توسط شعام و دولت صورت می گرفت . یعنی بلافاصله پس از حضور پهپادها و هواپیماهایی شناسایی و جنگی دشمن بر فراز اسمان ایران و تعرض اسرائیل به حزب الله لبنان و یا اغاز محاصره دریایی ایران ، شعام باید اغاز عملیات نظامی ایران را ابلاغ می کرد‌ ‌. جمعبندی ؛ داغ شدن اخبار مذاکرات مجدد و احتمال تمدید آتش بس را به معنای اغاز مجدد تهاجم سخت و غافلگیرانه دشمن تفسیر کنید .
امریکا و رژیم صهیونی در میدان جنگ ضربات بسیار سختی از رزمندگان ما خورده اند ، می‌خواهند با غافلگیری نظامی، این ضربات را جبران کنند و با دستاورد نظامی ، به خانه های خود برگردند . دشمنان ما بدنبال کسب دستاورد در میدان دیپلماسی نیستند . مردم و نیروهای مسلح ما ، بدون توجه به موضوع و نتایج مذاکره و تمدید آتش بس ، همچنان باید دست به ماشه در میدان و خیابان اماده نبرد باشند . نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِيبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ. امین یا رب العالمین علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر سخنی با اعضای شورای عالی امنیت ملی ؛ مردم در مورد این چند اقدام شما ابهام دارند؛ ۱- زمان پذیرش آتش بس؟ ۲- محتوای ان بیانیه بچه گانه؟ ۳- عدم تعیین پیش شرط برای پذیرش اتش بس؟ ۴- محتوای شروط ایران در مذاکره به عنوان موضوع بحث؟ ۵- رها سازی حزب الله لبنان؟ ۶- عدم واکنش به نقض انش بس های مکرر امریکا و رژیم صهیونی ؟ ۷- عدم واکنش مناسب به اخبار مذاکره مجدد‌؟ ۸- عدم انتشار گزارش مذاکره اسلام اباد؟ ۹- عدم پیگیری و مطالبه انتقام و قصاص از قاتلین امام شهید و سایر شهدا؟ ۱۰- علت تداوم ارتباط بعضی از مسئولين ایرانی با ویتکاف یهودی ؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
نمی دانم چه تصوری از مقامات پاکستانی دارید؟ این تصویر واقعی انها است . بازرسی بدنی از مقامات پاکستانی (رییس‌جمهور و فرمانده ارتش) ، در استقبال از ونس و وزیر دفاع آمریکا ، در فرودگاه اسلام آباد ، توسط سربازان آمریکایی. اگر اینها در نزد ملت خود شیرند و برای ما قیافه می گیرند . نزد امریکاییها موشند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ فروردین ۱۴۰۵
هوالسمیع البصیر مهمترین ضعف و نقص ما، نداشتن اعتماد به نفس در بعضی از مسئولین ما هست. در حدیکه نمی توانند شرایط جدید را بفهمند و متناسب با ان نسبت به امریکا ، موضعگیری و رفتار داشته باشند . برای عده ای از مسئولين ما آمريکا همچنان ابرقدرت عالم است. نمی توانند بفهمند و قبول کنند که این امریکا ، ان آمریکا نیست ، امریکای فعلی در مقابل ایران خرد شد، شکست. متحدین خود را از دست داد. اینها چون این وضعیت جدید را نمی فهمند ، لذا همان حرف ها و رفتارهای دوره ارباب و رعیتی را تکرار میکنند . خود را رعیت و امریکا را ارباب و صاحب قدرت می بینند. به همین دلیل وقتی به محورهای پیشنهادی ایران در ابن دور از مذاکرات توجه میکنیم، می بینیم ؛ خواسته ایران حتی نسبت به دوره برجام هم ضعیف تر و تعدیل شده تر است . در حالیکه ما با امریکا و متحدینش جنگیدیم ، انها را شکست دادیم و وادار کردیم برای آتش بس التماس کنند. خوب اگر به قدرت خودمان باور داشتیم ؛ هرگز اجازه نمی دادیم در مورد غنی سازی، تنگه هرمز ،گرفتن پول های بلوکه شده و... با ما بحث کنند. هرکشوری که به ما بدهکار است و یا در تحریم علیه ما مشارکت دارد در تنگه هرمز یقه اش را می گرفتیم. علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110