eitaa logo
Tanha110
823 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالسمیع البصیر حال ما امروز ؛ پس از گذشت یک هفته از زمان مذاکرات اسلام اباد ، اطلاعات ترامپ و اعضای کاخ سفید از محتوای مذاکرات دو جانبه و سه جانبه بین تیم ایران با تیم امریکا ، بمراتب بیشتر از من و شماست . ملت ایران منتطر است تا گوشه ای از انچه که در مذاکرات گذشت را از طریق توئیت های ترامپ مطلع شود. انگار علاوه بر نامحرم بودن ملت ایران ، ان ۲۰ الی ۳۰ نفر هم که به عنوان خبرنگار و خبر نویس و مستند ساز و سخنگو و غیره ، همراه ابن هیات به پاکستان رفته بودند ، برای خرید و تفریح رفته بودند، در مذاکرات نبودند و اگر چیزی هم میدونند، به هیچ وجه وظیفه اطلاع رسانی ندارند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر صدا و سیما رعایت کند؛ ۱- ما در دوره سکوت هستیم نه در دوره اتش بس. از واژه آتش بس استفاده نکنید. ۲- در بیان اخبار میدان فقط اطلاعیه ها و نظرات فرماندهان میدان ، (سپاه ، ارتش و فراجا و قرارگاه خاتم الانبیا (ص)) را منتشر کنید. تصمیم گیری و انتشار اخبار مربوط به خلبج فارس و تنگه هرمز و امثالهم ، مربوط به فرماندهان میدان جنگ است . وزارت امور خارجه و عراقچی و سخنگوی دولت و... صلاحیتی برای ابراز نظر در این موارد را ندارند . آن توئیت عراقچی که کپی توئیت ترامپ است را به دیوار بکوبید . و اینکه ؛ پخش اخبار و نظرات هرکس و ناکس در اینگونه موضوعات مهم ، موجب تفرقه و اختلاف خواهد شد. ۳- مردم هم فقط به بیانیه ها و نظرات فرماندهان نیروهای مسلح واکنش نشان دهند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر از برکات جنگ تحمیلی رمضان و تنزل جایگاه امریکا و هم پیمانانش ؛ ۱- عملیاتی شدن امت مبعوث با اهداف و اراده عالی الهی، ۲- اثبات وجود انسجام ساختاری در نظام ج.ا.ا و وجود وحدت نهادینه شده در ملت ایران ، بنحویکه می تواند در مقابل طوفان های سخت، محکم و پایدار مقاومت نماید . ۳- تقویت اراده ملی در مبارزه با امریکا و رژیم صهیونی و حمایت از محور مقاومت، ۴- اثبات قدرت ایران که می تواند امریکا و رژیم صهیونی را به ذلت بکشاند . ۵- رهاشدن از شر مزاحمت و آزارهای نوچه های امریکا در منطقه که به پشتوانه امریکا ، همواره موی دماغ ایران بودند. از طریق وارد شدن ضربات سخت به انها بنحویکه فهمیدند، دشمنی با ملت ایران ، موجب محو انها از روی زمین خواهد شد. ۶- تسلط بر تنگه هرمز که تا قبل از جنگ تردد در ان حتی برای دشمنان و بدهکاران به ایران آزاد بود. اما اینک به محل تسویه حساب ایران با دشمنان و بدهکاران خود تبدیل شده است. ۷- برداشته شدن جرائت و شهامت از هرگونه ، دشمنی ، تحریم ، تهدید و غارت اموال ایران توسط کشورهای مختلف. ۸- جهانی شدن حمایت ، اعتبار و عزت مردم ایران ، در نزد مردمان اقصی نقاط عالم ، ۹- بوجود آمدن تفرقه در بین هم پیمانان دیروز امریکا و رژیم صهیونی. ۱۰- احیا و برگشت قدرت مند حزب الله لبنان به صحنه مبارزه‌ با رژیم صهیونی. ۱۱- تثبیت مجدد جایگاه حشدالشعبی مقدس در صحنه عراق و بازگشایی جبهه جنگ با امریکا.. ۱۲- وارد شدن ضربه سنگین به دولت اقلیم کردستان عراق و گروههای معارض ایرانی مستقر در این منطقه. ۱۳- مرعوب شدن کشورهای موذی و متخاصم منطقه ای و فرامنطقه ای از قدرت ایران و مجبور به اتخاذ بی طرف در این جنگ ‌. ۱۴- منزوی شدن احزاب و گروههای سياسی و سلبریتی های عوضی و کاسب که همواره به فکر بازگشایی سفارت امریکا در تهران بودند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
کاربر لبنانی.
هوالسمیع البصیر ابن بخش از بیانیه امروز دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، مشکل دارد؛ ""ایران مصمم است تا زمان پایان قطعی جنگ و تحقق صلح پایدار در منطقه، نظارت و کنترل بر تردد از تنگه هرمز را اعمال نماید."" تنگه هرمز ، هرگز به شرایط قبل از جنگ بر نخواهد گشت و مالکیت ایران بر این تنگه ازلی بوده و ان شا الله ابدی خواهد بود. ایران مصمم است ، منبعد و تا همیشه تاریخ ، کلیه تردد ها را در تنگه هرمز کنترل نموده و قوانین و حقوق مالکیت خودرا بر این تنگه اعمال نماید. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر این اصل را بیاد داشته باشیم ؛ ضدولایت واقعی کسیست که به مذاکره اعتقاد دارد ، اعتقاد به مذاکره علامت نفاق درونی و ازعلامات افراد بی دین و بی ولایت است. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر از فضای جنگ روانی ، تا فضای جنگ واقعی؛ فضای جنگ روانی، حسب توئیت های ترامپ و نظرات کارشناسان مختلف بر موضوع پیروزی ایران و شکست امریکا ، تکرار مذاکره و تمدید آتش بس ، حکایت دارد. اما فضای واقعی حسب ترکیب , گسترش و استعدادی که دشمن وارد منطقه کرده است ، همچنین حسب مشخصات روحی و روانی ترامپ و اطرافیانش، همچنین حسب سابقه شرارت و حجم رذالت و دروغ گویی امریکایی ها و صهیونیست ها ، بنظر می رسد؛ تکرار مجدد حملات نظامی دشمن به همان شکل قبلی بسیار محتمل و نزدیک است . بمباران مراکز حیاتی ، حساس ، نظامی، انتظامی ، صنعتی و زیر ساختارهای مربوط به اب، برق و ارتباطات ، ترور اشخاص در تمام استان‌های کشور، ، همراه با اشغال بعضی از جزایر، ممکن است در دستور کار دشمن قرار داشته باشد. ضمنا ممکن است؛ دشمن از شکست در عملیات ویژه دشت مهیار شهرضا که فقط و فقط به لطف خدای مهربان بوده است، درس نگرفته باشد و چنین عملیاتی را در نقطه ای دیگر تکرار نماید . بهرحال اگر امریکا با دست خالی از این جنگ‌ خارج شود. عملا اضمحلال امریکا را شاهد خواهیم بود. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر در صورت شکسته شدن آتش بس ، امریکا و رژیم صهیونی بهمراه سران قبایل چند جزایر و شبه جزایر جنوبی ایران ، با ما وارد جنگ های محدود و موضعی مانند اشغال چند جزیره ایرانی و تشدید محاصره دریایی و... نخواهند شد . بلکه کمیت و کیفیت جنگ انها همه جانبه و جهت تسلیم ، براندازی ، تجزیه و جدا کردن خليج فارس از محدوده کنترلی کامل ایران خواهد بود. لطفا به اهداف عملیاتی خرده پا که تاثیری در وجاهت جهانی امریکا ندارد فکر نکنید . هژمونی و جایگاه جهانی و ابر قدرتی امریکا در این جنگ شکسته شد. علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر سخنی با همه مسئولين و اعضای تیم مذاکره‌ کننده و اصحاب رسانه ها؛ به سخنان و مطالبه امام شهیدمان در باب انتقام از آمران و قاتلان سردار سلیمانی دقت کنید، امام شهیدمان این سخنان را آشکارا مطرح فرموده بودند و شنیدم بارها هم، موضوع کشتن قاتلین حاج قاسم را پیگیری کردند . پس شما نترسید ، ملاحظه نداشته باشید ، ابن حکم خداست. قاتلین امام شهیدمان باید قصاص بشوند ، در حکم خدا برکات فراوانی است که بر ما ممکن است پوشیده باشد . پس در مذاکرات ، در اظهار نظرها، در تعیین شروط آتش بس و هرچیزی که به دشمن مربوط است، مطالبه قصاص قاتلین امام شهیدمان و سایر شهدا را بر وزن همان عباراتی که امام شهیدمان در مورد انتقام از قاتلین شهید حاج قاسم سلیمانی بیان فرموده اند ، بیان کنید ، همان عبارات و کلمات را بیاورید و با صدای بلند تکرار کنید؛ "آمران و قاتلان سردار سلیمانی باید انتقام پس دهند و این انتقام درهرزمانی که ممکن باشد،قطعی است.° (۲۹ شهریور ۱۳۹۹) "آمران و قاتلان امام شهیدمان باید انتقام پس دهند و این انتقام درهرزمانی که ممکن باشد، قطعی است.° علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر چماق وحدت؛ در اکثر دوره ها ، مردم با خیانت ها ، سازش ها و رفتارهای دون شان مردم، از سوی دستگاههای سياسی و اهالی دیپلماسی نسبت به منافع کشور و در تعامل و توجیه و جلب اعتماد مردم روبرو بوده اند . انصافا کارنامه اهالی دیپلماسی در فهم و انگیزه و پاسداری از حفظ منافع کشور ، سیاه و بسیار سیاه و غیر قابل اعتماد است . توقع اینکه مردم‌ این بار هم بیایند و مجددا به دستگاه دیپلماسی کشور اعتماد کنند، خلاف منطق و عقل است . چماق حفظ وحدت بجای این‌که بر سر مردم گرفته شود، باید بر سر مسئولين کوبیده شود . باید از مسئولين و اهالی دستگاه دیپلماسی کشور خواسته شود ؛ برای حفظ وحدت و جلب اعتماد مردم تلاش کنند ‌. باید از مذاکره کنندگان و دستگاه دیپلماسی کشور خواسته شود؛ از اتاق های دربسته خارج شوند ، بین مردم ظاهر شوند و حداقل آن‌چیزی را که از مذاکرات و نشست و برخاست ها با دشمنان این ملت، که دشمنان ملت بر ان اخبار و محتواها اشرافیت دارند را با مردم چهره به چهره در میان بگذارند. با توهم محرمانه بودن اتفاقات در مذاکرات ، که سبب بروز شایعات و تضعیف وحدت بین مردم و مردم با دستگاه دیپلماسی کشور می شود ، به کشور خیانت نکنند. تصور اینکه با چند خط توئیت مردم باید گوش بفرمان دستگاه دیپلماسی باشند و تصمیم انها را تمکین کنند ، حماقت است. ما در جنگ ۱۲ روزه و در جنگ رمضان نیز و در جریان این مذاکرات نیز ، تلاشی از سوی مسئولين و تیم مذاکره کننده جهت جلب اعتماد ، حمایت و رضایت مردم ندیده ایم. از سویی دیگر، ما الگوی کاملا موفق هم داریم؛ امروز بین مردم و بین مردم با نیروهای مسلح حداکثر وحدت و هماهنگی وجود دارد. نیروهای مسلح بدلیل اطلاع رسانی دقیق و بموقع ، از حداکثر پشتیبانی مردم برخور دارند. مردم نیز جانفشانی های نیروهای مسلح را در میدان نبرد و در بذل جان خود می بینند و در مقابل: هر انچه که در توان خود دارند و از جمله؛ صبر در مصیبت، فریاد الله اکبر در زیر آتش دشمن ، شرکت در مراسم تشییع شهدا، حضور در میادین تا سحرگاهان و... به حمایت همه جانبه خود از نیروهای مسلح ادامه میدهند. اما دستگاه دیپلماسی کشور ، که تاکنون هیچ هزینه ای در دفاع از کشور پرداخت نکرده است و از سوی دیگر فقط بر سر سکه ها و مدال های تشویقی نشسته است ، تاکنون در جلب حمایت مردم ، بسیار عقب افتادگی و در ماندگی دارد. بنظر می رسد ؛ دچار یک نوع خوش نشینی افراطی ، همراه با کبر و غرور و خود برتر بینی است. به همین دلایل ؛ هم جنسش و هم جایگاهش باید تغییر کند، هم ، بسیار بسیار باید تلاش کند تا خود را به مردم و به میدان نزدیک کند . دستگاه دیپلماسی و دیپلماتها، امروز باید تحت امر میدان و خیابان باشند . علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر ملت به رزمندگان خود اعتماد دارند نه به دیپلماتها؛ چرا ؟؟ چون خداوند منان به مجاهدین(رزمندگان در میدان جنگ) فضیلت داد. اما معلوم نیست به مذاکره کنندگان هم فضیلت داده باشد. ساحت و سابقه اکثر اقدامات دیپلماسی در کشورما و اکثر دیپلمات‌های ارشد ما , آلوده و آغشته به خیانت است . ایا کسی می داند؛ چه اتفاقی در کشور ما رخ داده است که باید خیال ما از دیپلماتها آسوده باشد و به انها اعتماد کامل داشته باشیم ؟ علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110