eitaa logo
Tanha110
823 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
"زیباترین نقاشی خدا در عصر ما که با این زبان و قلم قابل توصیف نیست." ای اقا و مولای ما ؛ هرگز گمان مبر که ز یاد تو غافلم بنشستم ار خموش، خدا داند و دلم، مایل به وصل گل نبُوَد هیچ بلبلی اندازه‌ای كه من به وصال تو مایلم ، گر جان ندادم از غم هجرت مرا ببخش بد كرده‌ام ولی به بدِ خویش قائلم،
هوالسمیع البصیر به زنان و دختران مبعوث شده این سرزمین ، افتخار کنید؛ یاد کنید از وضعیت چند ماه پیش، که تصور می شد ، زنان و دختران ما با بی حجابی و بد حجابی ، در حال نابودی ریشه انقلاب و اسلام و عفت و غیرت در کشور ما هستند. امروز هم وضعیت زنان ما را در میادین شهرها و در دفاع از این انقلاب و نظام و اسلام عزیز، انهم در زیر آتش موشک های غرنده دشمن ببینید. اینجانب به زنان و دختران این سرزمین مباهات می کنـم و به تک تک انان درود و احترام خالصانه خودم را هدیه می کنم، نسبت به چند ماه قبل ، حقیقتا تحولی مهمی در زنان و دختران ما پیـدا شـده است ، زنان و دختران ما با برداشتن پرچم عزت و مقامت، عملا تمام نقشه های شیاطین و مفسدین داخلی و خارجی را که با هزینه های سنگین تلاش می کردند انها را در مقابل ارزش های الهی قرار دهند، خنثی کردند . از وابستگان بـی شرف به نظام آپستین‌ و رژیم صهیونی ، تا مطبوعات بی شرف، تا سلبریتی های بی غیرت ، تا فضاهای مجازی هرزه ، تا دستگاههای تبلیغاتی بی شرف منطقه ای و فرا منطقه ای که تلاش می کردند زنان و دختران ما را فاسد کنند و با فاسد شدن زنان و دختران کل جامعه ایران فاسد بشوند و... زنان و دختران ما نقشه های همه این ها را نقـش بر آب کردند . زنان ما اثبات کردند که در این میدان هم ، معلم مردان ما هستند ، به مانند زمان پیروزی انقلاب اسلامی ، به مانند ایام تظاهرات علیه رژیم پهلوی ، این بار هم زنان و دختران ما ، محکمتر و ثابت قدم تر از مردان هستند. علیرضا تنهای کیسمی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر رسانه ها، ملت ایران را با اینگونه اخبار بچه گانه ، خام نکند؛ ملت هم مراقب باشند با اینگونه اخبارها فریب نخورند. "با وجود اخطارها و تهدیدات متعدد ناوگروه نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا ، "نفت کش ایرانی سیلی سیتی" با حمایت عملیاتی نیروی دریایی ارتش و در امنیت کامل، پس از گذر از دریای عربی، شب گذشته وارد آب های سرزمینی ایران شد و از ساعاتی پیش دریکی از لنگرگاههای بنادر جنوبی جمهوری اسلامی ایران مستقر شده است." ما به نیروهای مسلح خودمان خداقوت عرض میکنیم؛ - اما میدانیم همچنان ایران در محاصره دریایی امریکاییها قرار دارد. - امریکاییها همچنان کشتی تجاری توسکا را به همراه تمامی خدمه ان در گروگان خود دارند . - امریکاییها با حضور در حواشی اب های ایران ، موجب نا امنی کشتی های ایرانی هستند . - عدم انجام اقدامات عملیاتی علیه کشتی های ایران توسط امریکاییها ، همزمان با تداوم محاصره دریایی ، به معنای فریب ایران و کشاندن ایران به اسلام اباد و مذاکره‌ مستقیم است. خواسته ملت؛ زدن ناوچه های مهاجم امریکایی و فرستادن انها به قعر دریا و دور کردن هر گونه تهدید و در نهایت تامین امنیت پایدار در کلیه نقاط دنیا برای کشتی های ایران است . ‌علیرضا تنهای کیسمی اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از رحمانی
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام الله اکبر واقعا عجیب است انگار امام خمینی رحمه الله علیه زنده است ودر سال ۱۴۰۵ جواب این قمار باز اپستینی را میدهند حکمت تاریخ انقضاء ندارد وچقدر راه انقلاب روشن و قاطع است مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
هوالسمیع البصیر توپ اینک در زمین ایران است؛ انچه که رخ داد تا امروز اینگونه بوده است؛ - امریکا با اراده خود، در حالی که خود را خدای روی زمین می پنداشت، جنگ را علیه ایران آغاز کرد، - امریکا با اراده خود ، در حالی که در استانه شکست قطعی بود، آتش بس را بر ایران تحمیل کرد، - امریکا با اراده خود ، در حالی که وانمود می کرد پیروز جنگ است ، میز مذاکره را بر ایران تحمیل نمود . - امریکا با اراده خود ، در طول دوره اتش بس ، محاصره دریایی را که نقض قطعی آتش بس است بر ایران تحمیل کرد. - امریکا با اراده خود ، در حالی که مجموع تلاش هایش برای کشاندن ایران برای دور دوم به پشت میز مذاکره ، با شکست روبرو شد ، یک طرفه اعلام تمدید آتش بس کرد . سوال؛ ایا امریکا قادر است بدون اینکه ؛ - از تحمیل جنگ بر ایران مجازات شود . - قاتلین امریکایی شهدای ایرانی مجازات شوند . - خسارات جنگ تحمیلی را پرداخت کند . - از زبان تهدید و اقدامات تحریک امیز و از جمله افزایش نیرو و تجهیزات نظامی در منطقه دست بر دارد . - محاصره دریایی ایران را رها کند . - حقوق ایران را بر کنترل تنگه هرمز به رسمیت بشناسد ، - و... - در سایه این اتش بس یک طرفه، از مجازات، از پرداخت خسارات ، از برسمیت شناختن حقوق ایران و... رها شده و از امنیت خودش و متحدینش لذت ببرد ؟ - در سایه این آتش بس یک طرفه، همچنان خود را برای جنگ بعدی و شرارت بیشتر اماده کند؟ - ایا پس از این جنگ، آتش بس، مذاکره‌، مجددا؛ جنگ، آتش بس و مذاکره، خواهد بود؟ - طرح و نقشه ایران برای بر هم زدن این روش مرسوم امریکایی ها که معمولا از این طریق دشمنان خود را فرسوده و مضمحل می کنند ، چیست؟ - حرف غلط و غیر منطقی این است که ایران بگوید؛ دست به ماشه اماده است. مسئولین ما پس از پذیرش آتش بس در جنگ ۱۲ روزه هم ، همین مطلب را گفتند؛ دست به ماشه اماده ایم‌. ملت هم دید که چگونه در مذاکرات فریب خوردند و حاصل ان شعار ؛ دست بر ماشه اماده بودن ، شهادت امام ما و بیش از ۳۵۰۰ نفر از فرماندهان و مردم ما و اینهمه خسارات در این جنگ شد. - ایا فرماندهان و مسئولین ما می توانند در دوره اتش بس تحمیلی، دست بر ماشه بودن را بر دشمنان ما تحمیل کنند و انها را چنان در ترس و وحشت قرار دهند که هرلحظه منتطر اقدامات تلافی جویانه و نابود کننده ایران ، باشند؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر سپاه معجزه ایمان است؛ با تبریک سالروز تاسیس "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و با یاد اوری این جمله معمار کبیر انقلاب اسلامی و موسس سپاه ، حضرت "امام خمینی (ره )"، (این جمله‌ حضرت امام را امروز نه تنها مردم ایران بلکه تمام آزادگان دنیا با تمام وجود خود درک می کنند)؛ "اگر سپاه نبود ، کشور نبود." بدون اینکه بخواهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با هر نهاد و سازمان دیگری قیاس کنم، در یک جمله می توانم بگویم؛ همه برکات سپاه در طول همه سالها و در همه حوادث ، از وجود ایمان در این سازمان بوده است، سپاه یک سازمانی مکتب محور است ، نه تجهیزات و تکنولوژی محور و با انسانهایی پاک ،راسخ ، عالم ، شجاع ، خداباور و دشمن شناس که به تکاليف خود می اندیشد و به انها می پردازد . سپاه و پاسداران با عملکرد خود، معجزه ایمان به خدای متعال را تحت هدایت و راهبری ائمه اطهار (ع) و ولی فقیه حاضر به همه جهانیان نشان داد. امروز درس سپاه شناسی ، درس خداشناسی ، درس ایمان شناسی ،ایثار ، فداکاری، علم ، عقل و شجاعت است. بر این اساس این نهاد تمام توان خود را جهت اجرای فرمان خدا وانچه که بصورت مصداقی از این شریف فهم می شود ، بکار گرفت و نتیجه انرا امروز تمام جهانیان می توانند مشاهده کنند . بسم الله الرحمن الرحیم وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ. ﴿سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰﴾ "هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها ، آماده سازید و اسب های ورزیده ، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد." آری ، همه موفقیت سپاه در همین باور نهفته است ، سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی باور دارند که اگر با تمام توان در جهت مقابله با دشمنان خدا در روی زمین تلاش کنند ، قطعا خدا نه تنها انها را رها نمی کند ، بلکه به انها عصای موسایی ( علم و توانایی ساخت و بکارگیری پیشرفته تربن تکنولوژی ها و فن اوری ها و سلاح ها و...) عنایت می کند که می توانند اسمانها و دریاها را بشکافند و تمام دشمنان اسلام و مسلمین را نابود کنند. هزاران هزار درود به همه شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. علیرضا تنهای کیسمی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
از B1 و B2 و B52 نترسید؛ از B وطن و B شرف و B غیرت بترسید.
هوالسمیع البصیر لزوم پاسداری از شهد شیرین پیروزی‌های نظامی، بر روی سفره های معیشت مردم . اثر منفی افزایش تورم کالاها و خدمات دولتی ، افزایش بیکاری کارگران ، بی انضباطی در ارائه خدمات اجتماعی، عدم پرداخت بیمه بیکاری ، حتی بی اعتنایی به مردم در جبران خسارات وارده به انها در طول این جنگ تحمیلی و... بر روحیه و انگیزه و میزان مقاومت و حضور مردم در صحنه دفاع مقدس و در میادین شهرها را نباید نادیده گرفت. دولت باید با دقت زیاد و بشدت مراقب حال ، سفره و جیب مردم باشد. آشوبگر و مزدور و خرابکار فقط کسانی نیستند که اطلاعات اماکن و اشخاص و مراکز جمعیتی را به دشمن میدهند ، کسانیکه در امر تولید کوتاهی می کنند و موجب کمبود کالا ، افزایش قیمت ها و... می شوند . کسانیکه با ترک فعل خود ، از دادن خدمات دولتی عزت مندانه و به موقع و منظم به مردم کوتاهی می کنند و خلاصه اینکه ؛ با ایجاد اختلال ، بی نطمی، بی توجه ای ، ترک فعل در حوزه های مختلف ، حتی بی تدبیری در اخذ مالیات‌ها و... فشارهای اجتماعی و معیشتی را بر مردم افزایش می دهند . دولت،، شهرداری ها و بیمه ها که مسئوليت جبران خسارات وارده به مردم و بازسازی خرابی ها را بر عهده دارند ، همه کارمندان و مدیران دولتی، واسطه های دولت، حلقه های میانی و.... همه باید تلاش کنند؛ مردم صداقت را در انها ببینند . خدای ناکرده سو استفاده و رانت و اختلاس و رشوه در اعمال انها را نبینند ، گزارش های دروغ از انها نشنوند . سازمانهای اطلاعاتی ، امنیتی ، حراستی، بازرس ها ، قضات ، دادستان‌ها. مدعی العموم ها ، بشدت مراقب این بخش از نظام حکمرانی کشور و اداره درست جامعه هم باشند . مبادا با فهم غلط یک وزیر ، سیاسی کاری یک وکیل ، ترک فعل یک استاندار ، فساد اخلاقی یک مدیر، اختلاس یک رئیس شرکت خصولتی ، شایعه سازی یک رسانه ، فرصت طلبی یک گروه سیاسی و... افکار عمومی بسمت دیگری هدایت شود . ما همچنان در زمان جنگ هستیم . مجازات خطای یک کارگزار منصوب به دولت، باید ضریب صد برابر بگیرد ، موفق و موید باشید. علیرضا تنهای کیسمی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر این افراد را عزل کنید، اینها بدرد این شرایط نمی خورند؛ برای مقابله با لفاظی ها، حیله ها و نقشه های کاخ سفید ، ایران به افراد وزین تر، محکم تر، عالم تر و قوی تر، هم در وزارت خارجه و هم در سازمان ملل و هم در سفارت خانه های ایران در سراسر دنیا نیاز دارد ، ممکن است چنین افرادی در شرایط گل و بلبل و بخور و بخواب خوب باشند، ولی برای شرایط جنگی بدرد نمی خورند. لطفا این فرد را عزل کنید ، ایا واقعا قحط الرجال است،؟ افرادی که هیچ فهمی و شناختی از امریکا ندارند و تشنه مذاکره‌ هستند، به چه دلیل باید در چنین جایگاههایی باشند؟؟ نا سلامتی این فرد (سعید ایروانی)، سفیر ایران در سازمان ملل است ببینید چه گفته بود؛ "به محض اینکه آنها محاصره را لغو کنند، دور بعدی مذاکرات در اسلام‌آباد برگزار خواهد شد. ایران برای هر سناریویی آمادگی دارد.ما آغازگر تجاوز نظامی نبوده‌ایم. اگر آنها به دنبال راه‌حل سیاسی باشند، ما آماده‌ایم. اگر به دنبال جنگ باشند، ایران برای آن آماده است." خدا را شکر میکنیم ، کسی به حرفش اعتنا نکرد. - تیم ایران برای مذاکره به اسلام اباد نرفت ، - مذاکره انجام نشد، - جنگ هم نشد. این فرد در چنین جایگاهی هنوز نمی فهمد که برای ترامپ بازي با کلمات هیچ مشکلی ندارد ، الان اعلام می کند؛ محاصره لغو ، یک ساعت بعد می گوید ؛ محاصره شدید تر . چرا ؟؟ چون ذات شیطان اینگونه است، چون حرمتی برای شما قائل نیست، چون اشتیاق در مذاکره‌ را در وجود شما می بیند . نباید فردی در چنین جایگاهی خود را تشنه مذاکره نشان دهد. مذاکره راهکار نیست ، مذاکره میدان فریب و ابزار تحمیل اراده است. علیرضا تنهای کیسمی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از سید جمال
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ " ... دیشب خواب آقا را دیدم دوباره..." نسخه‌ی جدید سرود خاطره‌انگیز مادر که منطبق بر آوای گروه سرود بچه‌های آباده در دهه‌ی شصت و به‌مناسبت سوز و گدازِ فراقِ اما‌م شهیدمان «ره» توسط گروه سرود ری‌نوا تهران اجرا گردیده است.
هوالسمیع البصیر ترامپ و سردرگمی در یک انتخاب راهبردی و سرنوشت ساز؛ امروز ترامپ بین دو انتخاب قرار گرفته است؛ انتخاب پترو دلار؛ یعنی حفاظت و مراقبت از اعتبار دلار که این مساله به سرنوشت کشورهای تولید و توزیع کننده نفت و گاز مستقر در حاشیه جنوبی خلیج فارس مربوط می شود، یعنی کویت، قطر ، عربستان، امارات ، بحرین و عمان . که در این جنگ دم تیغ ایران قرار گرفته و ترامپ تصور انرا نمی کرد که در صورت تحمیلی جنگ به ایران ، ایران انها را نابود می کند و اگر مجددا به جنگ ادامه دهد ایران انها را کاملا از روی نقشه محو می کند و به این شکل ، تولید و صادرات نفت انها نابود می شود و با حذف نفت و گاز این کشورها که اصلی ترین پشتوانه دلار است ، دلار و اقتصاد امریکا سقوط می کند . گزینه دوم ؛ انتخاب رژیم صهیونی است؛ برای رژیم صهیونی نه تنها این کشورهای عربی هیچ ارزشی ندارند ، بلکه حتی امریکاییها هم اگر نابود شوند ارزشی ندارد.. رژیم صهیونی با تمام قدرت بدنبال حداکثر استفاده از حضور آمریکا در منطقه جهت استمرار جنگ است . اگر امریکا در این شرایط از جنگ فرار کند و از منطقه برود مرگ رژیم صهیونی همراهش حتمی است. اینکه می بینید یکبار ترامپ از آتش بس، یکبار از ادامه جنگ حرف می زند ، فقط بدلیل گیر افتادن بین این دو انتخاب است . علیرضا تنهای کیسمی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110