eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالسمیع البصیر حرکت مردم را مصادره نکنید ؛ مردم برای اینکه کار جنگ خوب پیش برود ، شب ها به میادین می آیند، نه برای اینکه کار مذاکره خوب پیش برود . یادتان باشد ؛ این قیام شبانه مردم در میادین ، از اغاز جنگ تحمیلی سوم شکل گرفته است ، نه از زمان اغاز مذاکرات . اغاز مذاکرات. تاثیر مثبتی بر افزایش قیام شبانه مردم در میادین نداشته است . در عوض ، هر وقت که کوره جنگ و تبادل اتش بین ایران و امریکا شدیدتر و داغ تر میشود، کمیت و کیفیت حضور مردم در میادین شهرها هم افزایش می یابد . علیرضا تنهای کیسمی ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
بسم الله الرحمن الرحیم ‌«فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ» پس هر کس به شما حمله کرد، همان گونه که به شما حمله کرد، به او حمله کنید.
هوالسمیع البصیر سوال؛ اگر همه شروط ایران به استثنای خونخواهی امام شهید و سایر شهدا ، عملی شود ، ایا حق این است که جشن شادی بپا کنیم؟؟؟ یعنی بعد از امضای چنین توافقی، می توانیم با ترامپ و رفقایش قهوه بخوریم ؟؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر نقش ائمه جمعه ها، در این شرایط حساس کشور ؛ - امروز مردم و نظام ما در حساس ترین زمان خود قرار دارند. - اولویت اول امریکا و رژیم صهیونی، شکستن قدرت تاب اوری و اراده مقامت مردم است . - جنگ روانی ، پخش شایعات ، تضعیف روحیه مردم ، رواج تفسیر غلط از فرمایشات امامین انقلاب و... از ابزارهای اصلی دشمنان جهت شکستن اراده نظام و مردم و به تسلیم کشاندن ایران است. - تنها امید ترامپ برای عملی کردن تهدیدات خود ، ایجاد اختلاف در جامعه و افزایش شکاف بین مسئولین نظام است، - تاکنون و به دلائل مختلف مسئولين نظام، آنگونه که باید، از شرح و شروط ایران و امریکا در مذاکرات جاری کمتر با مردم صحبت داشته اند. همین عامل موجب گمانه زنی های بسیار زیادی در فضای عمومی جامعه ، در مورد رعایت و یا عدم رعایت شروط و منویات ابلاغی مقام معظم رهبری توسط تیم مذاکره و دولتی های مرتبط گردیده است. انچه که واقعیت دارد ؛ - جایگاه ائمه جمعه ها بسیار با ارزش و مواضع اعلامی در خطبه های نمازهای جمعه ، دارای اثر بخشی زیاد در فضای داخلی و در محیط خارج از کشور ارزیابی می شود، - ائمه جمعه های سراسر کشور ، منسوبان با و یا بی واسطه مقام معظم رهبری هستند، - خطبه های نمازهای جمعه انحصارا ، محفلی برای بیان و انتقال نظرات مسلم و محکم معظم له در بین اقشار مختلف جامعه است . - بنابراین؛ ابتدایی ترین انتظار از ائمه جمعه های سراسر کشور همین است؛ نظرات و منویات محکم مقام معظم رهبری ، در مورد جنگ ، آتش بس، مذاکره ، شروط ابلاغی ، میزان پیشرفت مذاکرات و... را برای مردم تبیین نمایند. - ائمه جمعه ها به یقین نمایندگان و سخنگوی دولت ها نیستند. - از همین رو انتطار نمی رود ائمه جمعه ها در نقش سخنگوی دولت و یا تیم مذاکره ظاهر شده و به تشریح نظرات انها از جایگاه مقدس نماز جمعه به عنوان نظرات رسمی نظام بپردازند . - تا این لحظه مقام معظم رهبری ، هیچ اظهار نظری در مورد مذاکرات جاری با امریکاییها نداشته اند و حتی اصل برگزاری مذاکرات را نیز مورد تائید و یا رد قرار نداده اند.‌ بنابراین اگر امام جمعه ای بگوید؛ معظم له با این روند مذاکرات و توافقات حاصله (که البته همه اخبار مربوطه شایعاتی بیش نیست) تا به امروز'، موافقت دارند، یقین بدانید؛ دروغ می گوید و پشت سر چنین افرادی نماز خواندن جایز نیست. مقام معظم رهبری حرف محرمانه ای با مردم ندارند ، هروقت و در هر موضوعی که صلاح بدانند، نظرات خود را بصورت مستقیم با مردم در میان خواهند گذاشت. و یقین بدانید ائمه جمعه ها، تحلیل گران سياسی، و... بیشتر از ما مردم عادی ، از نظرات حضرت اقا مطلع نیستند و انچه که از پشت پرده ها ، از قول ایشان نقل می شود ، همگی شایعاتی بیش نیست . مسیر مذاکرات و تیم مذاکره و دولت در حوزه دیپلماسی ، پس از تایید مستقیم حضرت اقا ، مورد تایید ملت قرار خواهد گرفت. در اینجا ما تجربه برجام را داریم که برای ملت کافی است؛ همه چیز از ابتدا تا انتها به امام شهیدمان نسبت داده می شد و در انتها دیدیم؛ انچه که حاصل شد، هیچ نسبتی با نظرات ایشان نداشت و در نتیجه خسارت محض شد . در تاریخ هم شهادت دروغ شریح قاضی در کوفه را داریم، که به مردمی که دارالعماره حکومت را محاصره کرده بود دروغ گفت و در نتیجه مسیر حرکت نهضت اقا امام حسین(ع) به کربلا رسید . ائمه های جمعه ها، باید بسیار مراقب مواضع خود باشند تا خدای ناکرده روایت غیر محکمی از قول امام حاضر در مورد مذاکرات و... از بلند گوی نمازهای جمعه بیان نشود. علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر آنهائیکه در پشت جبهه و در خط عقب هستند ، نباید در مورد سرنوشت جنگ تصمیم بگیرند . چون شرایط جبهه ، حال رزمندگان و وضعیت دشمن را نمی فهمند . دلیل؛ جنگ صفین . آنهائیکه به امام علی (ع) فشار اوردند تا جنگ را متوقف و به سمت مذاکره با معاویه برود، اگر در کنار مالک اشتر و در خط مقدم بودند و معاویه را در حال فرار می دیدند، هرگز مرتکب چنین خیانت سنگيني نمی شدند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر تکرار می کنم ؛ شرایط فرهنگی ، سیاسی، اجتماعی، اطلاعاتی و توان رزمی و قدرت نظامی ایران در این جنگ بسیار بسیار بهتر از دوران جنگ با صدام است . گرچه ایران ما امروز آشکارا با امریکا و رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای مزدور محلی و نوکر صفت و بی شرف مثل امارات و کویت و بحرین و عربستان و قطر و فرانسه و انگل یس حدیث و... می جنگد . و جنگ قبلی ، جنگ ایران با صدام بوده است. اما واقعیت این است؛ ۱- در این جنگ وحدت و انسجام ملی مردم ایران بسیار قویتر از وحدت و انسجام مردم ایران در زمان جنگ با صدام است. ۲- امروز نظام ما حدود ۳۳ میلیون فقط در داخل کشور جان فدا دارد. آماری که در هبچ قواعد بشری نمی گنجد . ۳- اقتصاد کشور ما در این جنگ خیلی قویتر از اقتصاد کشور در سال‌های ۵۹ تا ۶۷ است. ۴- افکار عمومی دنیا در این جنگ تقریبا با ایران است ، اکثر مردم دنیا و حتی کشورهایی حاشیه خلیج فارس و اروپاییها دعا می کنند ایران در این جنگ پیروز شود و شاخ امریکا و رژیم صهیونی را بشکند . ۵- اکثر سران کشورهای دنیا در ان جنگ کنار صدام ایستاده بودند ، گرچه در این جنگ هم در کنار امریکا و رژیم صهیونی هستند ، اما جرائت آشکار سازی خود را ندارند . ۶- برکات پیروزی در این جنگ بسیار بسیار با ارزش تر از پیروزی بر صدام است و میتواند تمام معادلات در دنیا را تغییر دهد. به امید پیروزی رزمندگان اسلام علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر لحظات و گلوله های حیاتی: بنظر می رسد جنگ ایران و امریکا به حساس ترین و حیاتی ترین لحظات خود رسیده است . - بر حسب وضعیت روحی افتضاح ترامپ و سربازانش ، - فشارهای افکار عمومی مردم امریکا و کشورهای هم پیمانش بر دولت مردان این کشورها ، - ضربات سنگینی که بر توان و آمادگی نظامی امریکا و متحدینش در منطقه وارد شده است ، مجموعه ای از تحلیل های کارشناسان نظامی و اجتماعی دنیا ، به ما می گوید ؛ امریکا در حال فرار از منطقه است ایران باید؛ - در این لحظات اخر جنگ ، فرصت را عنیمت شمرده و شدید ترین صدمات و تلفات را بر امریکاییها وارد کند . - از قطع کردن عملیات آتشباری خود علیه پایگاههای امریکا در منطقه بشدت پرهیز کند ، - به هر بهانه ای ، پایگاههای امریکا را در منطقه بکوبد، - تلاش خودرا بر گرفتن تلفات انسانی سنگین و بر غرق کردن ناوها و ناو چه های انها متمرکز نماید . - پایگاههای امریکا در مناطق دور تر مانند اردن و عربستان در اولویت باشد. - از هر کجا تیری بسمت ایران شلیک شد ، اسراییل را هم بکوبد .‌ و مخلص کلام؛ ارام نگه داشتن خطوط درگیری و دادن فرصت به امریکاییها برای طراحی هر اقدام دیگری به هیچ وجه به صلاح نیست. امریکاییها اگر مایل به امضای توافقی با ایران هستند باید از زیر موشک های ایران که در حال انهدام پایگاهها و دفن سربازانش است ، عبور کنند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر (یادداشت منتخب) انتخابات ریاست جمهوری ١٣٨٨ از قضا مانند امسال ٢٢ خرداد و جمعه بود. دوباری که کل محتوای علنی رهبر شهید را برای تالیف دو کتاب مرور کردم نکته ای را متوجه شدم. در طول عمر مبارزاتی۶٣ ساله ایشان، علیرغم حضور در کانون های سخت بحران- خصوصا پس از انقلاب اسلامی -هیچ حادثه ای برای ایشان سهمگین تر و آزار دهنده تر از فتنه ٨٨ نبود. حال ایشان بعد آن، به دوران قبل برنگشت. همانگونه که حال امام بعد از پذیرفتن قطعنامه ۵٩٨ و داستان آیت الله منتظری به قبل آن برنگشت. بعضی افراد را از آن روز تا شهادت یکبار هم ملاقات نکرد و اجازه ملاقات در بیمارستان را نیز نداد. علت آن بود که طراحان غائله در تل‌آویو و واشینگتن و لندن...نبودند، بلکه از درون حاکمیت بودند. به همین دلیل به جناب جهانگیری معاون اول وقت ریاست جمهوری فرمودند: "با طراحان فتنه ۸۸ نه آشتی می کنم و نه شکایتم را از خدا پس می گیریم". با همین وضعیت به استقبال شهادت رفت و نبخشید و شکایتش را پس نگرفت. رحمت و رضوان الهی بر او باد ان شاالله. (عبدالله گنجی) علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
893.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باز ارزو میکنم این مطالب متعلق به این پزشکیان نباشد . اگر ترامپ اینقدر گستاخ شده حق دارد، چون فردی مثل پزشکیان با این افکار و عقاید ، لیاقت این را هم ندارد که تا سر کوچه برود دو عدد نان بگیرد . چه رسد به اینکه بخواهد با فردی مثل ترامپ روبرو بشود . جریان مفسدین عالم عجب موجودی را به ملت ایران قالب کردند، واقعا نیاکان ما ، با همین حرف های ايشان این سرزمین را حفظ کردند ؟ یعنی باید باور کنیم ؛ ایشان ایرانی هست؟ ایشان مسلمان است؟ ایشان شناختی از امام علی (ع) دارد؟ در دنیایی که ترامپ می گوید من زور و قدرت دارم ، پس همه چیز دارم، این پزشکیان با این افکار چطور میخواهد از ایران دفاع کند؟ حتی عقل دولت مردان تایوان که هیچ دینی ندارد ولی در مقابل تهدید چین ، باشدت و سرعت زیاد در حال تجهیز خودشان هستند هزاران برابر از پزشکیان بیشتر است . حتی عقل زلنسکی هم از ایشان بیشتر است ، دروسط جنگ با روسیه مرتب دنیال تجهیز بیشتر کشورش است . باور کردن اینکه یک ایرانی مسلمان چنین اعتقادی داشته باشد ، خیلی سخت است . والسلام
هوالسمیع البصیر از شب ۲۲ خرداد ۸۸ تا صبح ۹ اسفند ۱۴۰۴؛ خداوند سبحان برای هدایت مردم بسوی حق و رهایی از انواع فتنه ها ، فقط یک بار و دوبار و چند بار حق را آشکار نمی کند ، بارها و بارها مردم را با جلوه های متنوع حق روبرو می‌کند ، تا شاید در هر مرحله حتی یک نفر از جبهه کفر و نفاق و شرک و ضلالت بسوی نور گام بردارد. از ان شب ۲۲ خرداد ۸۸ که رمز فتنه ۸۸ از حلقوم نفرین شده شیطان بصدا در آمد، تا به امروز، خداوند سبحان بارها. بارها بر فتنه گران ۸۸ حق را آشکار کرد ، تا شاید یکی از این منافقین توبه کنند و برگردند . یکی از مهمترین حجت خدا در روی زمین برای هدایت فتنه گران ۸۸ وجود نازنین امام شهید حضرت ایت العظمی امام خامنه ای رحمه الله علیه بودند. سلام بر روزی که متولد شدند ، سلام بر روزی که لباس هدایت و امامت این امت را بر تن کردند، و سلام بر روزی که با زبان روزه و در محضر قران مجید، راست قامت، همچون اجداد طاهر خود ، بدست جانی ترین جانیان روزگار، به شهادت رسیدند. و بدا بحال فتنه گران ۸۸ ، همان لعن شدگان توسط امام شهیدمان، که منبعد هیچ راهی بسوی نور و هدایت و فلاح و رستگاری ندارند، براستی سران فتنه ۸۸ چگونه خواهند مرد؟ در طول تاریخ همه کسانیکه در مقابل امام معصوم ، هادیان امت ، صلحا و شهدا ایستادند ، با حداکثر نکبت و بدبختی و ضلالت و در کفر و نفاق مطلق مردند . قطعا نوع مرگ منافقین و سران فتنه ۸۸ هم می تواند ، حجت و درس عبرت دیگری از سوی خدای مهربان برای مردم مردد و مذبذب جهت رها کردن کفر و شرک و حرکت بسوی نور و ایمان باشد. خداوندا ما را همچون شهدا بمیران. خداوندا ما را مانند منافقین و کفار و مشرکین نمیران . امین یا رب العالمین بسم الله الرحمن الرحیم سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ. (ایه ۶۳ سوره منافقین) برای آنان یکسان است چه برای آنان آمرزش بخواهی چه نخواهی، خدا هرگز آنان را نمی آمرزد. مسلماً خدا مردم فاسق را هدایت نمی کند. والسلام علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110