هوالسمیع البصیر
تکرار می کنم ؛
شرایط فرهنگی ، سیاسی، اجتماعی، اطلاعاتی و توان رزمی و قدرت نظامی ایران در این جنگ بسیار بسیار بهتر از دوران جنگ با صدام است .
گرچه ایران ما امروز آشکارا با امریکا و رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای مزدور محلی و نوکر صفت و بی شرف مثل امارات و کویت و بحرین و عربستان و قطر و فرانسه و انگل یس حدیث و... می جنگد .
و جنگ قبلی ، جنگ ایران با صدام بوده است.
اما واقعیت این است؛
۱- در این جنگ وحدت و انسجام ملی مردم ایران بسیار قویتر از وحدت و انسجام مردم ایران در زمان جنگ با صدام است.
۲- امروز نظام ما حدود ۳۳ میلیون فقط در داخل کشور جان فدا دارد.
آماری که در هبچ قواعد بشری نمی گنجد .
۳- اقتصاد کشور ما در این جنگ خیلی قویتر از اقتصاد کشور در سالهای ۵۹ تا ۶۷ است.
۴- افکار عمومی دنیا در این جنگ تقریبا با ایران است ، اکثر مردم دنیا و حتی کشورهایی حاشیه خلیج فارس و اروپاییها دعا می کنند ایران در این جنگ پیروز شود و شاخ امریکا و رژیم صهیونی را بشکند .
۵- اکثر سران کشورهای دنیا در ان جنگ کنار صدام ایستاده بودند ، گرچه در این جنگ هم در کنار امریکا و رژیم صهیونی هستند ، اما جرائت آشکار سازی خود را ندارند .
۶- برکات پیروزی در این جنگ بسیار بسیار با ارزش تر از پیروزی بر صدام است و میتواند تمام معادلات در دنیا را تغییر دهد.
به امید پیروزی رزمندگان اسلام
علیرضا تنهای کیسمی
۲۲ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر
لحظات و گلوله های حیاتی:
بنظر می رسد جنگ ایران و امریکا به حساس ترین و حیاتی ترین لحظات خود رسیده است .
- بر حسب وضعیت روحی افتضاح ترامپ و سربازانش ،
- فشارهای افکار عمومی مردم امریکا و کشورهای هم پیمانش بر دولت مردان این کشورها ،
- ضربات سنگینی که بر توان و آمادگی نظامی امریکا و متحدینش در منطقه وارد شده است ،
مجموعه ای از تحلیل های کارشناسان نظامی و اجتماعی دنیا ، به ما می گوید ؛
امریکا در حال فرار از منطقه است
ایران باید؛
- در این لحظات اخر جنگ ، فرصت را عنیمت شمرده و شدید ترین صدمات و تلفات را بر امریکاییها وارد کند .
- از قطع کردن عملیات آتشباری خود علیه پایگاههای امریکا در منطقه بشدت پرهیز کند ،
- به هر بهانه ای ، پایگاههای امریکا را در منطقه بکوبد،
- تلاش خودرا بر گرفتن تلفات انسانی سنگین و بر غرق کردن ناوها و ناو چه های انها متمرکز نماید .
- پایگاههای امریکا در مناطق دور تر مانند اردن و عربستان در اولویت باشد.
- از هر کجا تیری بسمت ایران شلیک شد ، اسراییل را هم بکوبد .
و مخلص کلام؛
ارام نگه داشتن خطوط درگیری و دادن فرصت به امریکاییها برای طراحی هر اقدام دیگری به هیچ وجه به صلاح نیست.
امریکاییها اگر مایل به امضای توافقی با ایران هستند باید از زیر موشک های ایران که در حال انهدام پایگاهها و دفن سربازانش است ، عبور کنند.
علیرضا تنهای کیسمی
۲۲ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر
(یادداشت منتخب)
انتخابات ریاست جمهوری ١٣٨٨ از قضا مانند امسال ٢٢ خرداد و جمعه بود.
دوباری که کل محتوای علنی رهبر شهید را برای تالیف دو کتاب مرور کردم نکته ای را متوجه شدم.
در طول عمر مبارزاتی۶٣ ساله ایشان، علیرغم حضور در کانون های سخت بحران- خصوصا پس از انقلاب اسلامی -هیچ حادثه ای برای ایشان سهمگین تر و آزار دهنده تر از فتنه ٨٨ نبود.
حال ایشان بعد آن، به دوران قبل برنگشت.
همانگونه که حال امام بعد از پذیرفتن قطعنامه ۵٩٨ و داستان آیت الله منتظری به قبل آن برنگشت.
بعضی افراد را از آن روز تا شهادت یکبار هم ملاقات نکرد و اجازه ملاقات در بیمارستان را نیز نداد.
علت آن بود که طراحان غائله در تلآویو و واشینگتن و لندن...نبودند،
بلکه از درون حاکمیت بودند.
به همین دلیل به جناب جهانگیری معاون اول وقت ریاست جمهوری فرمودند:
"با طراحان فتنه ۸۸ نه آشتی می کنم و نه شکایتم را از خدا پس می گیریم".
با همین وضعیت به استقبال شهادت رفت و نبخشید و شکایتش را پس نگرفت.
رحمت و رضوان الهی بر او باد ان شاالله.
(عبدالله گنجی)
علیرضا تنهای کیسمی
۲۲ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
893.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باز ارزو میکنم این مطالب متعلق به این پزشکیان نباشد .
اگر ترامپ اینقدر گستاخ شده حق دارد،
چون فردی مثل پزشکیان با این افکار و عقاید ، لیاقت این را هم ندارد که تا سر کوچه برود دو عدد نان بگیرد .
چه رسد به اینکه بخواهد با فردی مثل ترامپ روبرو بشود .
جریان مفسدین عالم عجب موجودی را به ملت ایران قالب کردند،
واقعا نیاکان ما ، با همین حرف های ايشان این سرزمین را حفظ کردند ؟
یعنی باید باور کنیم ؛
ایشان ایرانی هست؟
ایشان مسلمان است؟
ایشان شناختی از امام علی (ع) دارد؟
در دنیایی که ترامپ می گوید من زور و قدرت دارم ، پس همه چیز دارم،
این پزشکیان با این افکار چطور میخواهد از ایران دفاع کند؟
حتی عقل دولت مردان تایوان که هیچ دینی ندارد ولی در مقابل تهدید چین ، باشدت و سرعت زیاد در حال تجهیز خودشان هستند هزاران برابر از پزشکیان بیشتر است .
حتی عقل زلنسکی هم از ایشان بیشتر است ،
دروسط جنگ با روسیه مرتب دنیال تجهیز بیشتر کشورش است .
باور کردن اینکه یک ایرانی مسلمان چنین اعتقادی داشته باشد ، خیلی سخت است .
والسلام
هوالسمیع البصیر
از شب ۲۲ خرداد ۸۸ تا صبح ۹ اسفند ۱۴۰۴؛
خداوند سبحان برای هدایت مردم بسوی حق و رهایی از انواع فتنه ها ، فقط یک بار و دوبار و چند بار حق را آشکار نمی کند ،
بارها و بارها مردم را با جلوه های متنوع حق روبرو میکند ، تا شاید در هر مرحله حتی یک نفر از جبهه کفر و نفاق و شرک و ضلالت بسوی نور گام بردارد.
از ان شب ۲۲ خرداد ۸۸ که رمز فتنه ۸۸ از حلقوم نفرین شده شیطان بصدا در آمد، تا به امروز، خداوند سبحان بارها. بارها بر فتنه گران ۸۸ حق را آشکار کرد ، تا شاید یکی از این منافقین توبه کنند و برگردند .
یکی از مهمترین حجت خدا در روی زمین برای هدایت فتنه گران ۸۸ وجود نازنین امام شهید حضرت ایت العظمی امام خامنه ای رحمه الله علیه بودند.
سلام بر روزی که متولد شدند ،
سلام بر روزی که لباس هدایت و امامت این امت را بر تن کردند،
و سلام بر روزی که با زبان روزه و در محضر قران مجید، راست قامت، همچون اجداد طاهر خود ، بدست جانی ترین جانیان روزگار، به شهادت رسیدند.
و بدا بحال فتنه گران ۸۸ ،
همان لعن شدگان توسط امام شهیدمان،
که منبعد هیچ راهی بسوی نور و هدایت و فلاح و رستگاری ندارند،
براستی سران فتنه ۸۸ چگونه خواهند مرد؟
در طول تاریخ همه کسانیکه در مقابل امام معصوم ، هادیان امت ، صلحا و شهدا ایستادند ، با حداکثر نکبت و بدبختی و ضلالت و در کفر و نفاق مطلق مردند .
قطعا نوع مرگ منافقین و سران فتنه ۸۸ هم می تواند ، حجت و درس عبرت دیگری از سوی خدای مهربان برای مردم مردد و مذبذب جهت رها کردن کفر و شرک و حرکت بسوی نور و ایمان باشد.
خداوندا ما را همچون شهدا بمیران.
خداوندا ما را مانند منافقین و کفار و مشرکین نمیران .
امین یا رب العالمین
بسم الله الرحمن الرحیم
سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَسْتَغْفَرْتَ لَهُمْ أَمْ لَمْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ لَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ.
(ایه ۶۳ سوره منافقین)
برای آنان یکسان است چه برای آنان آمرزش بخواهی چه نخواهی،
خدا هرگز آنان را نمی آمرزد.
مسلماً خدا مردم فاسق را هدایت نمی کند.
والسلام
علیرضا تنهای کیسمی
۲۲ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻این تحلیل تابستان سال ( ۱۴۰۳) و بعد از ترور اسماعیل هنیه در تهران است.
پیشبینی این جوان تا امروز به وقوع پیوسته...
چند دقیقه وقت بذارین و گوش کنید...
هوالحبیب
از گذشته ها درس بگیریم؛
می خواهم کمی به عقب برگردیم؛
- اگر پس از انقلاب در میادین شهرها چوبه دار برپا میکردیم و منافقین و گروههای چپ و منحط و ضد انقلابیون و سلطنت طلب ها را به دار مجازات آویزان میکردیم.
- اگر صدام را بین راه رها نمی کردیم و جنگ را نه تا قطعنامه ۵۹۸ بلکه تا تصرف کامل کل عراق و به دار آویختن صدام ادامه میدادیم.
- اگر فتنهگران ۷۸ و ۸۸ و... را در همان روزهای اغازین فتنه در میادین شهرها آویزان می کردیم .
- اگر ویژه خواران و مفسدین اقتصادی و اخلالگران اقتصادی و اختلاس گران از بیت المال و کدخدا پرستان را در همان روز کشف جرم در میادین شهرها تیر باران می کردیم .
- اگر جنگ با داعش را تا انتها ادامه میدادیم و زبان توهین کنندگان به مدافعین حرم را می بریدیم.
- اگر با اولین ترور دانشمندان ما ، خاک رژیم صهیونی را زیر و رو می کردیم .
- اگر در جنگ ۱۲ روزه یقه رژیم صهیونی را رها نمی کردیم،
- اگر در روزهای ۱۸ و ۱۹ دی ماه ۱۴۰۴ اشوب گران و کودتا گران را بشدت مجازات می کردیم .
انوقت امروز گرفتار این جنگ نمی شدیم،
اگر در زمان اقا امیرالمؤمنین علی (ع) یک بار مالک اشتر نیمه کاره جنگ را رها کرد و آنهمه مصیبت به عالم اسلام وارد شد،
ما هم ، از تاریخ درس نگرفتیم و در همین ۴۷ سال ، ده ها بار مالک اشتر را بی نتیجه از چند قدمی خیمه معاویه بر گرداندیم .
مجموع اشتباهات ما باعث شد؛
امروز همه دشمنان ما ' با هم و با تمام قدرت، به ما حمله ور شوند .
و ما امروز مجبوریم با همه انها با هم بجنگیم .
- کودتا و آشوب ۱۸ دی ماه ۱۴۰۴ ناشی از نتیجه ناقص و ناتمام جنگ ۱۲ روزه بود.
- جنگ ۱۲ روزه ناشی از نتیجه اقدام ضعیف ما در تلافی ترور اسماعیل هنیه، حاج قاسم و سایر دانشمندان ما بود.
- فتنه ۸۸ و سایر فتنه ها ، نتیجه ناقص عدم تنبیه امریکا و رژیم صهیونی در شرارت های متعدد علیه ملت ایران بود.
و این داستان تا بهمن سال ۵۷ ادامه دارد. .
و من یقین دارم اگر این جنگ را تا مجازات کامل ترامپ و نتانیاهو ادامه ندهیم، حتما در اینده نزدیک گرفتار مصیبت سنگین تری خواهیم شد .
علیرضا تنهای کیسمی
۲۲ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر
امام خامنه ای عزیز حفظه الله ؛
"مجلسِ تحوّلآفرین و آیندهساز باید باشد."
بنظر می رسد نمایندگان مجلس برای رسيدن به چنین جلیگاهی، خیلی باید تلاش کنند .
اولین گام انها باید این باشد؛
بفهمند هم اکنون در مملکت چه خبر است.
بتواند چند کلمه در مورد توافقات صورت گرفته در این مذاکرات حرف بزنند .
امیدوارم ملت ایران به مجلسی برسد که اشتیاق فهمیدن و پاسخگو بودن داشته باشد.
علیرضا تنهای کیسمی
۲۳ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این تفکر فردی مثل علی اکبر صالحی است ،
از روسا و اساتید کشور.
دشمن این دسته از مسئولین مملکت را خوب می شناسد.
به همین دلیل نسبت به ملت ایران اینهمه جسارت میکند .
در حالیکه ؛
جنس ملت ایران با چنبن افرادی کاملا متفاوت است ،
افرادی مثل صالحی هیچ شباهتی با ملت ايران ندارند ،
اینها ادم هایی هستند ، با جایگاهها و عناوین بسیار طولانی ولی با عقلی بچه گانه و احمقانه .
علیرضا تنهای کیسمی
۲۳ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110