eitaa logo
Tanha110
822 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
محتشم كاشانى: ترسم جزاى قاتل او چون رقم زنند                   يك باره بر جريده رحمت قلم زنند ترسم كزين گناه، شفيعان روز حشر                 دارند شرم، كز گنه خلق دم زنند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ خرداد ۱۴۰۵
وقتی ترامپ پست خاص مارک تیسن را بازنشر کرد. «اگر در ایران دو جناح وجود دارد، یکی خواهان توافق است و دیگری نیست، بیایید آن‌هایی را که خواهان توافق نیستند، بکشیم.» به همین دلیل عده ای از نتیجه حاصله در مذاکرات خیلی خوشحالند . چون خون های مبارک و مقدسی که در این جنگ ریخته شد و منبعد ریخته می شود، همه از مخالفین آنها و از مخالفین برجام و از مخالفین مذاکره بوده اتد ، اینها به این دلیل خوشحالتد که تصور می کنند؛ راه برای وطن فروشی بازتر شده است . زهی خیال باطل. گر پدر رفت ، سلاح پدری هست ، هنوز علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ خرداد ۱۴۰۵
هوالسمیع البصیر فرزندان انقلابي‌ام، بغض و كينه‌ انقلابي‌تان را در سينه‌ها نگه داريد؛ "و اما در مورد قبول قطعنامه كه حقيقتاً مسئله بسيار تلخ و ناگواري براي همه و خصوصاً براي من بود، اين است كه من تا چند روز قبل معتقد به همان شيوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و مصلحت نظام و كشور و انقلاب را در اجراي آن مي‌ديدم،‌ ولي به واسطه حوادث و عواملي كه از ذكر آن فعلاً خودداري مي‌كنم و به اميد خداوند در آينده روشن خواهد شد و با توجه به نظر تمامي كارشناسان سياسي و نظامي سطح بالاي كشور، ‌كه من به تعهد و دلسوزي و صداقت آنان اعتماد دارم،‌ با قبول قطعنامه و آتش‌بس موافقت نمودم و در مقطع كنوني آن را به مصلحت انقلاب و نظام مي‌دانم. و خدا مي‌داند كه اگر نبود انگيزه‌اي كه همه ما و عزت و اعتبار ما بايد در مسير مصلحت اسلام و مسلمين قرباني شود،‌ هرگز راضي به اين عمل نمي‌بودم و مرگ و شهادت برايم گواراتر بود. در آينده ممكن است افرادي آگاهانه يا از روي ناآگاهي در ميان مردم اين مسئله را مطرح نمايند كه؛ ثمره خون‌ها و شهادت‌ها و ايثارها چه شد.؟ اينها يقيناً از عوالم غيب و فلسفه شهادت بي‌خبرند و نمي‌دانند كسي كه فقط براي رضاي خدا به جهاد رفته است و سر در طبق اخلاص و بندگي نهاده است، حوادث زمان به جاودانگي و بقا و جايگاه رفيع آن لطمه‌اي وارد نمي‌سازد و ما براي درك كامل ارزش راه شهيدان‌مان فاصله طولاني را بايد بپيماييم و در گذر زمان و تاريخ انقلاب و آيندگان آن را جستجو نماييم. مسلم خون شهيدان، انقلاب و اسلام را بيمه كرده است. خون شهيدان براي ابد درس مقاومت به جهانيان داده است و خدا مي‌داند راه و رسم شهادت كور شدني نيست و اين ملت‌ها و آيندگان هستند كه به راه شهيدان اقتدا خواهند نمود و همين تربت پاك شهيدان است كه تا قيامت مزار عارفان و عاشقان و دلسوختگان و دارالشفاي آزادگان خواهد بود. خوشا به حال آنان‌كه با شهادت رفتند! خوشا به حال آنان‌كه در اين قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آن‌هايي كه اين گوهرها را در دامن خود پروراندند! خداوندا! اين دفتر كتاب و شهادت را همچنان به روي مشتاقان باز و ما را هم از وصول به آن محروم نكن. خداوندا!‌كشور ما و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه‌اند و نيازمند به مشعل شهادت، تو خود اين چراغ پرفروغ را حافظ و نگهبان باش. خوشا به حال شما ملت! خوشا به حال شما زنان و مردان! خوشا به حال جانبازان و اسرا و مفقودين و خانواده‌هاي معظم شهدا! و بدا به حال من كه هنوز مانده‌ام و جام زهر آلود قبول قطعنامه را سر كشيده‌ام و در برابر عظمت و فداكاري اين ملت بزرگ احساس شرمساري مي‌كنم و بدا به حال آناني كه در اين قافله نبودند!‌ بدا به حال آن‌هايي كه از كنار اين معركه بزرگ جنگ و شهادت و امتحان عظيم الهي تا به حال ساكت و بي‌تفاوت و يا انتقاد كننده و پرخاش‌گر گذشتند! آري، ديروز روز امتحان الهي بود كه گذشت و فردا امتحان ديگري است كه پيش مي‌آيد و همه ما نيز روز محاسبه بزرگ‌تري را در پيش‌رو داريم. آنهايي كه در اين چند سال مبارزه و جنگ به هر دليلي از اداي اين تكليف بزرگ طفره رفتند و خودشان و جان و مال و فرزندانشان و ديگران را از آتش حادثه دور كرده‌اند مطمئن باشند كه از معامله با خدا طفره رفته‌اند، و خسارت و زيان و ضرر بزرگي ديده‌اند كه حسرت آن را در روز واپسين و در محاسبه حق خواهند كشيد كه من مجدداً به همه مردم و مسئولين عرض مي‌كنم كه حساب اينگونه افراد را از حساب مجاهدان در راه خدا جدا سازند و نگذارند اين مدعيان بي‌هنر امروز و قاعدين كوته‌نظر ديروز به صحنه‌ها برگردند. من در ميان شما باشم يا نباشم به همه شما وصيت و سفارش مي‌كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. فرزندان انقلابي‌ام، بغض و كينه‌ انقلابي‌تان را در سينه‌ها نگه داريد، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگريد و بدانيد كه پيروزي از آن شماست."" ( بخشی ازپیام امام خميني(ره) به مناسبت سالگرد كشتار خونين مكه و پذيرش قطعنامه ۵۹۸، ۲۹ تير سال ۶۷) علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر از عجایب روزگار ؛ همه پیامبران الهی قبل از مبعوث شدن، از بهترین انسانهای روی زمین بودند. بهترین صفات انسانی متعلق به همین ها بود، مردم بنام انها قسم می خوردند. اما بعد از اینکه مبعوث شدند، پرچم خدا را به دست گرفتند ، مردم را به اطاعت از امر خدا دعوت کردند؛ جمعی از همان مردم ، انها را کذاب ، ساحر ، کاسب و ... می خواندند . جالب است بدانید؛ بعضی از همین پیامبران الهی به رغم ده ها سال تبلیغ ، از بین هزاران نفر از مردم ، حتی نتوانستند یک صدم مردم را جذب کنند. امت مبعوث ما این انتظار را هم باید داشته باشند، هرچقدر بر رسالت خود بیشتر تاکید کنید؛ کینه های منافقین و کفار بیشتر آشکار می شود. ما هنوز در ابتدای مسیر ساخت تمدن انسانی و الهی هستیم. علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر برای درس گرفتن از این جنگ ، باید اهداف پنهان و دراز مدت دشمن را هم شناخت ؛ شاید درست نباشد که مرتب تکرار می کنیم ؛ آمریکا و رژیم صهیونی به اهداف خود در این جنگ دست نیافته اند. آمریکا و رژیم صهیونی در این جنگ دارای اهداف متعددی بوده ، هستند و خواهند بود؛ - اهداف اعلامی ، - اهداف پنهان ، - اهداف کوتاه مدت ، - اهداف بلند مدت . برای درس گرفتن از این جنگ بهتر است، اهداف پنهان و دراز مدت دشمن را هم بشناسیم و بر انها تمرکز کنیم. بهتراست بدقت به این سوال‌ها پاسخ دهیم؛ - چگونه اینهمه خسارات بر ما تحمیل شد؟ - چه اتفاقی افتاد که نتوانستیم از جان امام خودمان دفاع کنیم؟ دشمن امام ما را بشهادت رساند ، یعنی ؛ به هدف قاطع خود در این جنگ دست یافت. براستی کدام دستاورد این جنگ در مقابل شهادت امام و تک تک شهدا هم وزن است؟ به یقین تکرار و تمرکز و تبلیغ مداوم بر آندسته از اهدافی که دشمن در این جنگ نتوانست به انها دست یابد ، - هم ما را از نقشه های پنهان و دراز مدت دشمن غافل خواهد کرد . - هم باعث می شود که نفهمیم در این جنگ چه هزینه های سنگینی را متحمل شده ایم . - هم نفهمیم ضعف های اصلی ما چه بوده است که براحتی اینهمه خسارت بر ما وارد شد. قطعا این جنگ دارای پیامدهای متعددی است؛ پیامدهای تلخ ، خیلی تلخ ، شیرین و خیلی شیرین. هم در فضاي داخلی کشور و هم بر فضای بیرون مرزها . هم بر دوستان ما ، هم بر دشمنان ما ، برای تک تک این موارد باید طرح داشت ، برنامه داشت . هریک از این موارد به مقدمات ، ابزارها و اسباب خاص خود متکی است . باید انها را فراهم کرد، به خدمت گرفت. بر همین اساس باید گفت ؛ جنگ واقعی از اولین ثانیه‌ای های امضای توافق ، با شدت بیشتر اغاز خواهد شد و همه مردم ایران در هر جایگاهی و با هر سطح از توانمندی، باید لباس رزم بپوشند و در سنگر سربازی و خدمت خود حاضر شوند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفسیر بسیار خوب از شکل انتقام از خون آقای شهید ما، توسط حاج مهدی رسولی در اولین شب از حسینیه معلی شبکه سه.
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم مربوط به ابراز علاقه مردم مکزیک به تیم ملی فوتبال ایران است. انچه که اعضای تیم ملی فوتبال ما باید خوب درک کنند ؛ اینکه؛ این استقبال و ابراز علاقه مردم مکزیک به شخص انها نیست . بخاطر مردم ایران است ، بخاطر مقاومت رزمندگان ایرانی است که با شجاعت و درایت و نبوغ خود توانستند ، ایران قهرمان را به جهانیان معرفی کنند . پس؛ قدر نعمت ایرانی بودن خودرا بدانند و تلاش کنند ایران قدرتمند را بیشتر به جهانيان بشناسانند ، در انجا با رفتار و کردار خود باعث زینت مردم ایران باشند . سرود ملی ایران را بلند تکرار کنند. مبادا لال مونی بگیرند و حرکات ناشایست انجام دهند ، اگر بی ادبی و بی احترامی کردند همین فردا در میادین انها را سنگسار می کنیم. علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
برای سقوط ایران هشتگ زدند، تحریم کردند، تبلیغ کردند، آرزو بافتند، هزاران تن مهمات بر سر ملت ایران ریختند. اما بفضل الهی و به برکت خونهای پاک شهدا و بویژه خون مطهر امام شهید مان ، این پرچم جمهوری اسلامی ایران است که در لس‌آنجلس بر همه جا سایه افکنده است و میلیون‌ها نفر به احترامش ایستادند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ خرداد ۱۴۰۵