eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفسیر بسیار خوب از شکل انتقام از خون آقای شهید ما، توسط حاج مهدی رسولی در اولین شب از حسینیه معلی شبکه سه.
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم مربوط به ابراز علاقه مردم مکزیک به تیم ملی فوتبال ایران است. انچه که اعضای تیم ملی فوتبال ما باید خوب درک کنند ؛ اینکه؛ این استقبال و ابراز علاقه مردم مکزیک به شخص انها نیست . بخاطر مردم ایران است ، بخاطر مقاومت رزمندگان ایرانی است که با شجاعت و درایت و نبوغ خود توانستند ، ایران قهرمان را به جهانیان معرفی کنند . پس؛ قدر نعمت ایرانی بودن خودرا بدانند و تلاش کنند ایران قدرتمند را بیشتر به جهانيان بشناسانند ، در انجا با رفتار و کردار خود باعث زینت مردم ایران باشند . سرود ملی ایران را بلند تکرار کنند. مبادا لال مونی بگیرند و حرکات ناشایست انجام دهند ، اگر بی ادبی و بی احترامی کردند همین فردا در میادین انها را سنگسار می کنیم. علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
برای سقوط ایران هشتگ زدند، تحریم کردند، تبلیغ کردند، آرزو بافتند، هزاران تن مهمات بر سر ملت ایران ریختند. اما بفضل الهی و به برکت خونهای پاک شهدا و بویژه خون مطهر امام شهید مان ، این پرچم جمهوری اسلامی ایران است که در لس‌آنجلس بر همه جا سایه افکنده است و میلیون‌ها نفر به احترامش ایستادند. علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شوخی خدا با ترامپ ؛ ترامپ ۷ فروردین: ایران دارد نابود میشود! ۲۶ خرداد: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران وسط لس آنجلس.. ظاهرا خدا اینگونه مقرر فرمود ؛ مسابقه جام جهانی فوتبال در خاک امریکا برگزار شود تا این اتفاق مبارک را همه جهانیان تماشا کنند .
هوالسمیع البصیر نگاه راهبردی به عمق تفاهم و توافق نامه؛ حقایق مساله؛ ۱- این روزها ایران و آمریکا بسمت تفاهم و توافقی در حرکتند که هیچ یک به پایداری و ماندگاری ان اعتقادی ندارند. ۲- هر دو کشور معتقدند؛ مفاد ان هر چه باشد، نمی تواند اختلافات فی ما بین دو کشور را برطرف کند. ۳- ادعای پیش روی امریکا اینگونه است؛ اگر توافقنامه انتظارات حداکثری امریکا را تامین نکند ، امریکا مجددا با ایران وارد جنگ خواهد شد. ۴- این جنگ بازیگر دیگری هم دارد بنام رژیم صهیونی، که به هیچ وجه ، معتقد و متعهد به هیچ توافقی نبوده، نیست و نخواهد بود. ۵- تقریبا همه مسئولین و احاد مختلف مردم ایران باور دارند که اگر امریکا و رژیم صهیونی در قبل ، حین و پس از امضای توافقنامه، به فرصتی برسند که بتوانند بعضی از فرماندهان و مقامات ایران را ترور کنند ، بلافاصله این کار را خواهند کرد . ۶- گرچه در جنگ ۴۰ روزه تحمیلی سوم امریکا و رژیم صهیونی به بعضی از اهداف اعلامی خود نرسیدند اما این به ان معنا نیست که از پیگیری اهداف خود منصرف شده و انها را کنار گذاشته اند . ۷- اعلام جنگ ، اتش بس، نگارش تفاهم نامه ، توافقنامه و... همه برای امریکاییها و رژیم صهیونی فقط گام هایی است در جهت نابودی ایران و انقلاب اسلامی. ۸- سوال؛ چرا امریکائی ها برای رسیدن به این تفاهم و توافق که هیچ ارزشی برای انها ندارد و حتی یک ساعت به ان وفادار نخواهند بود، اینهمه وقت صرف می کنند؟؟؟ دلائل؛ الف- آمریکا و رژیم صهیونی به فرصتی برای پر کردن خشاب های خود و تکمیل بانک اهداف خود نیاز داشتند و آتش بس و مذاکره این فرصت را به انها داد. ب- انها در صدد بودند و هستند به اهدافی که در جنگ دست نیافتند در مذاکرات برسند و به همین دلیل بسمت مذاکره جهت رسیدن به بعضی از اهداف خود ، در حرکت هستند‌ . ج- فارغ شدن از جنگ مستقیم نظامی و رفتن به سمت مذاکره باعث شد فضای عمومی دنیا و داخلی امریکا فشار خود را بر روی ترامپ کاهش دهد و قیمت نفت از ۱۲۰ دلار به زیر ۹۰ دلار برسد. ج- امریکا و رژیم صهیونی بخوبی، هم از اراده اکثر مردم ایران که خواهان "تداوم جنگ" و هم از اراده اکثریت دولت مردان و سیاسیون ، که خواهان "توقف جنگ" هستند، مطلع بوده اند ، تداوم جنگ "باعث اتحاد بیشتر مردم ایران" می شد و مطرح شدن مذاکره، "باعث تفرقه بین مردم ایران"، لذا انها بسیار امیدوار بودند و هستند با کشاندن ایران به پشت میز کثیف و خیانت بار مذاکره ، اختلاف بین مردم با مردم و با دولت مردان را افزایش داده ، تاب اوری مردم، در مقابل فشارهای مستقیم جنگ، تورم، کاهش درامد و... را تضعیف ، خیابانها را خلوت و آشوب های داخلی را جهت تعقیب همان اهداف اولیه جنگ آغاز نمایند. امریکا و رژیم صهیونی همچنان به این راهکار بسیار امیدوارند. د- کشاندن ایران به صحنه مذاکره و فرسایشی کردن مذاکره ، باعث تخفیف دستاوردهای اصلی جنگ شده و پرچم ایران را از قله عزت و افتخار جهانی به یک بازیگر سياسی هم سطح سایر کشورها تبدیل می کند . ه- امریکا در این جنگ دریافت که هر ضربه نظامی ایران به انها ، غرش هر موشک ایرانی ، موجب بیداری جمعی از ملت های مظلوم دنیا و ایستادگی انها را در مقابل امریکا را باعث میشود ، اما دادن ده ها امتیاز به ایران از طریق مذاکره ، هرگز دستاوردی محسوب نشده و موجب بیداری و تهییج ملت های مظلوم جهان علیه نظام استکباری جهانی نخواهد شد. ۹- آیا حکمرانان و مسئولين ایرانی ، از این حقایق اگاه نیستند ؟ انها چرا بسمت مذاکره و تفاهم و توافق با امریکا حرکت کردند؟؟ من تاکنون پاسخ درستی برای این سوال نیافته ام. این تفاهم و توافق با آمریکا کدام مشکل ایران با آمریکا وبا رژیم صهیونی را برطرف میکند؟ الله اعلم علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به شما ؛ از برنامه کودک صدا و سیمای ما استفاده کنید . مشغول آموزش به فرزندان ما هستند به انها یاد میدهند؛ سازش بهترین راهکار است . احسنت به این دانشگاه ملی .