eitaa logo
Tanha110
821 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شوخی خدا با ترامپ ؛ ترامپ ۷ فروردین: ایران دارد نابود میشود! ۲۶ خرداد: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران وسط لس آنجلس.. ظاهرا خدا اینگونه مقرر فرمود ؛ مسابقه جام جهانی فوتبال در خاک امریکا برگزار شود تا این اتفاق مبارک را همه جهانیان تماشا کنند .
هوالسمیع البصیر نگاه راهبردی به عمق تفاهم و توافق نامه؛ حقایق مساله؛ ۱- این روزها ایران و آمریکا بسمت تفاهم و توافقی در حرکتند که هیچ یک به پایداری و ماندگاری ان اعتقادی ندارند. ۲- هر دو کشور معتقدند؛ مفاد ان هر چه باشد، نمی تواند اختلافات فی ما بین دو کشور را برطرف کند. ۳- ادعای پیش روی امریکا اینگونه است؛ اگر توافقنامه انتظارات حداکثری امریکا را تامین نکند ، امریکا مجددا با ایران وارد جنگ خواهد شد. ۴- این جنگ بازیگر دیگری هم دارد بنام رژیم صهیونی، که به هیچ وجه ، معتقد و متعهد به هیچ توافقی نبوده، نیست و نخواهد بود. ۵- تقریبا همه مسئولین و احاد مختلف مردم ایران باور دارند که اگر امریکا و رژیم صهیونی در قبل ، حین و پس از امضای توافقنامه، به فرصتی برسند که بتوانند بعضی از فرماندهان و مقامات ایران را ترور کنند ، بلافاصله این کار را خواهند کرد . ۶- گرچه در جنگ ۴۰ روزه تحمیلی سوم امریکا و رژیم صهیونی به بعضی از اهداف اعلامی خود نرسیدند اما این به ان معنا نیست که از پیگیری اهداف خود منصرف شده و انها را کنار گذاشته اند . ۷- اعلام جنگ ، اتش بس، نگارش تفاهم نامه ، توافقنامه و... همه برای امریکاییها و رژیم صهیونی فقط گام هایی است در جهت نابودی ایران و انقلاب اسلامی. ۸- سوال؛ چرا امریکائی ها برای رسیدن به این تفاهم و توافق که هیچ ارزشی برای انها ندارد و حتی یک ساعت به ان وفادار نخواهند بود، اینهمه وقت صرف می کنند؟؟؟ دلائل؛ الف- آمریکا و رژیم صهیونی به فرصتی برای پر کردن خشاب های خود و تکمیل بانک اهداف خود نیاز داشتند و آتش بس و مذاکره این فرصت را به انها داد. ب- انها در صدد بودند و هستند به اهدافی که در جنگ دست نیافتند در مذاکرات برسند و به همین دلیل بسمت مذاکره جهت رسیدن به بعضی از اهداف خود ، در حرکت هستند‌ . ج- فارغ شدن از جنگ مستقیم نظامی و رفتن به سمت مذاکره باعث شد فضای عمومی دنیا و داخلی امریکا فشار خود را بر روی ترامپ کاهش دهد و قیمت نفت از ۱۲۰ دلار به زیر ۹۰ دلار برسد. ج- امریکا و رژیم صهیونی بخوبی، هم از اراده اکثر مردم ایران که خواهان "تداوم جنگ" و هم از اراده اکثریت دولت مردان و سیاسیون ، که خواهان "توقف جنگ" هستند، مطلع بوده اند ، تداوم جنگ "باعث اتحاد بیشتر مردم ایران" می شد و مطرح شدن مذاکره، "باعث تفرقه بین مردم ایران"، لذا انها بسیار امیدوار بودند و هستند با کشاندن ایران به پشت میز کثیف و خیانت بار مذاکره ، اختلاف بین مردم با مردم و با دولت مردان را افزایش داده ، تاب اوری مردم، در مقابل فشارهای مستقیم جنگ، تورم، کاهش درامد و... را تضعیف ، خیابانها را خلوت و آشوب های داخلی را جهت تعقیب همان اهداف اولیه جنگ آغاز نمایند. امریکا و رژیم صهیونی همچنان به این راهکار بسیار امیدوارند. د- کشاندن ایران به صحنه مذاکره و فرسایشی کردن مذاکره ، باعث تخفیف دستاوردهای اصلی جنگ شده و پرچم ایران را از قله عزت و افتخار جهانی به یک بازیگر سياسی هم سطح سایر کشورها تبدیل می کند . ه- امریکا در این جنگ دریافت که هر ضربه نظامی ایران به انها ، غرش هر موشک ایرانی ، موجب بیداری جمعی از ملت های مظلوم دنیا و ایستادگی انها را در مقابل امریکا را باعث میشود ، اما دادن ده ها امتیاز به ایران از طریق مذاکره ، هرگز دستاوردی محسوب نشده و موجب بیداری و تهییج ملت های مظلوم جهان علیه نظام استکباری جهانی نخواهد شد. ۹- آیا حکمرانان و مسئولين ایرانی ، از این حقایق اگاه نیستند ؟ انها چرا بسمت مذاکره و تفاهم و توافق با امریکا حرکت کردند؟؟ من تاکنون پاسخ درستی برای این سوال نیافته ام. این تفاهم و توافق با آمریکا کدام مشکل ایران با آمریکا وبا رژیم صهیونی را برطرف میکند؟ الله اعلم علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به شما ؛ از برنامه کودک صدا و سیمای ما استفاده کنید . مشغول آموزش به فرزندان ما هستند به انها یاد میدهند؛ سازش بهترین راهکار است . احسنت به این دانشگاه ملی .
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اول دشمنت را خوب بشناس ، بعد با او بجنگ یا صلح کن ، یا مذاکره‌ کن . ببین دشمن در مورد شما چه می گوید . ترامپ: از اینکه ما اقای خامنه‌ای را ترور کردیم و دوباره پسر او جایگزین او شد خیلی ناامید شده‌ام و کار ما بدتر شد. با داخلیها داریم برای یک رهبر جدید حرف میزنیم .
«مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَه» بیانات حضرت آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه تقریباً یازده روز قبل از شهادتشان: «ملّت ایران درسهای اسلامی و شیعیِ خودش را خوب بلد است؛ میداند که چه‌ کار کند. امام حسین (علیه السّلام)  فرمود: مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛ کسی مثل من، با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملّت ایران در واقع میگویند: ملّتی مثل ما، با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند، بیعت نخواهد کرد.»  (۱۴۰۴/۱۱/۲۸)
هوالسمیع البصیر بنام وحدت و حفظ انسجام ملی ، به کام سازشکاران و کدخدا پرستان؛ مطلب اول؛ تکلیف معلوم است؛ ""اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند و قولاً و عملاً مظهر انسجام و یکپارچگی ملّت باشند،"" ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اما چه کسانی مظهر تبدیل اختلاف نظر ، به نزاع هستند ؟؟ وجه قالب انها، همان منافقین و افراد خارج از جامعه ایرانی و اسلامی هستند، همان‌ها که جسم و روح انها ، نه برای ایران می تپد و نه برای اسلام. اما شرح مساله؛ این روزها ، منافقین با تبلیغات وسیع خود ، مخالفین با مذاکره را به عنوان تندرو به جامعه معرفی و انواع اتهامات را به انها نسبت میدهند. امیدوارم نیروهای انقلابی و صادق و درست حسابی موافق مذاکره و مخالف مذاکره ، درهمان صفی که منافقین و روحانی و ظریف قرار دارند نباشند، همان حرف های سازشکاران و کدخدا پرستان را تکرار نکنند ، همان نسبت های ناروایی که گوگوش ها به اقای جلیلی و قالیباف نسبت می دهند را نشخوار نکنند . بهرحال هر کس هر چه هست ، هر جا هست، به اطرافش و به کلماتش خوب نگاه کند ، همان حرف های روحانی و ظریف را که جهت دو قطبی سازی جامعه و تحمیل برجام پر خسارت بر ملت ایران مطرح می کردند را مطرح نکنند . مطلب دوم؛ از کجا بفهمیم افرادی که از وحدت و انسجام ملی حرف می زنند ، راست می گویند؛ در جبهه خودی حکم این است؛ ""حفظ وحدت و انسجام ملی ، تحمل مخالف و حتی گذشت کردن از حق خود."" قطعا بسیاری از افرادیکه موافق یا مخالف مذاکره هستند ، حسب نیت پاک خود ، این افکار خودرا ترویج میکنند ، بنابراین همه آنانیکه در دایره انقلاب و نظام و ولایت حضرت اقا ، موافق یا مخالف مذاکره هستند ، جز نیروهای خودی محسوب شده و برابر حکم حضرت اقا ، حتی اگر در باب موافقت و مخالفت با مذاکره حق با انان باشد ، نباید این اختلاف نظر را به نزاع و توهین تبدیل کنند . و اما خط قرمز ؛ قطعا نه موافقین و نه مخالفبن مذاکره حق ندارند در اثبات حقانیت باور خود به عناصر باطل تمسک کنند . برای یار گیری بسمت اصلاح طلبان بروند ، حرف های انان را در اثبات درستی یا غلط بودن عقاید طرف مقابل منتشر کنند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر تفاهم نامه خاتمه جنگ بین ایران و امریکا امضا شد ، بد یا خوب ،کامل و یا ناقص، اینکه ایا همین تفاهم نامه مقدمه جنگ است ، یا دفع کننده شر دشمن از سر ملت ایران . اما واقعیت ها و حقایق مسلم؛ از ۹ اسفند تا به امروز و در راس همه، رهبری حکیمانه ، امت مبعوث و نیروهای مسلح ایران عزیز نقش بسیار مهمی برای اینکه این جنگ و در ادامه ان ، اتش بس ، مذاکره ، تفاهم نامه ، توافقنامه و... به قله افتخار ایران تبدیل شود، داشته اند. از امام شهیدمان که راست قامت در سنگر خود ایستاد و در همانجا بشهادت رسید ، تا رزمندگان ما که در حین شلیک موشک ها بشهادت رسیدند، تا امت مبعوث ما که در مقابل هواپیماهای جنگی دشمن سینه سپر کردند . تا فداکاریهای بخش های خدماتی نظام در اوج بمباران وحشیانه دشمن ، همه و همه سند افتخار نظام است و در نهایت هم آهنگ سازی و مقاوم سازی همه اجزا و اضلاع نظام توسط رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی ما ، که توانست نظام ما را با افتخار از این پیچ مهم تاریخی عبور دهد. امروز که این تفاهم نامه به امضا رسید؛ مردم ما و نظام ما در شرایطی بسیار امیدوار تر به اینده ، بسیار قویتر و پر صلابت تر و عزیز تر از گذشته بر روی این کره زمین می درخشند. امروز که این تفاهم نامه به امضا رسید؛ دشمنان ما نسبت به قدرت و جایگاه ایران عزیز ، بسیار ضعیف تر و نا امیدتر جلوه می کنند. ودر مجموع ؛ امروز اعتراف دوست و دشمن به قدرت ایران ، به حقوق ملت ایران ، به صلابت نیروهای مسلح ایران، به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به قدرت رهبری در ایجاد وحدت ، انسجام و هدایت همه اجزای نظام و تکیه گاه بی بدیل مردم ، جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ، صد چندان متحول و ارتقا یافته است. قطعا امروز ایران ، از جایگاه بسیار بالاتری و با دستان بازتری نسبت به همه ادوار تاريخي خود به محیط پیرامونی خود توجه دارد و به مناسبات با دوستان و دشمنان خود در منطقه و در کل کره زمین می اندیشد و متقابلا همه بازیگران اصلی و فرعی در نظام بین الملل به ایران امروز بسیار متفاوت از گذشته می نگرند. قطعا دولت و تک تک ارکان حاکمیتی نظام ، امروز بیش از گذشته توفیق خدمت به مردم را دارند . قطعا همه اینها مرهون لطف خدای مهربان، درایت و هوش امام شهیدمان ، خون های پاک فرزندان شهید و مجروح و مجاهد و رزمنده این سرزمین و صبر و استقامت ملت ایران است . خدا را بواسطه همه این نعمت ها، بی نهایت شاکریم، بر استانش سجده شکر بجا می اوریم ، و از او می‌خواهیم همچنان ملت ایران را در مسير صبر و سلامت و عزت و برخورداری از زندگی همراه با آسایش و آرامش یاری فرماید، دشمنان این ملت را نیست و نابود بگرداند. و همه ما را قدر دان اسلام عزیز ، قران مجید و ائمه اطهار (ع) و بویژه عنایات حضرت حجت (عج) که افتخار ما به سربازی تحت فرماندهی ایشان و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای حفظه الله است ، بگرداند. به لطف و مرحمت دائم خود ، امین یا رب العالمین علیرضا تنهای کیسمی ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110