eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از رضا
زمانه،زمانه عجیبی است! برخی مردمان امام گذشته را عاشقند نه امام حاضر را، میدانی چرا؟ امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر میکنند، اما امام حاضر را باید فرمان برند و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند.
هدایت شده از نجم صادقی
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺صداوسیما رأی‌های موافق و مخالف جلسه شعام برای توافق‌نامه با آمریکا رو اعلام کرد. همه بجز یک نفر(جلیلی) موافق بودند...!!!
هوالسمیع البصیر امت مبعوث به مسئولینی با ایمان ابوذری نیازمند است؛ باید باور کنیم ؛ معیارهای انتخاب حکمرانان در نظام ما هم باید تغییر کند ، منبعد هر فردی لیاقت پذیرش مسئولیت در این کشور را ندارد. حضرت ابوذر سلام الله علیه بیشتر از ۱۵ سال از اقا امیرالمؤمنین علی (ع) بزرگتر بودند ، اما در دوره همه خلفای ثلاثه و تا روز رحلت، در همه مسایل مدافع کامل اسلام ناب و حق اقا امام علی (ع) بودند . در همه عمر با این سن و سال و با آنهمه سابقه و خدمت در رکاب اقا رسول خدا (ص) ، آن چنان در پشت سر امام علی (ع) حرکت می کردند که گویی از ان مسیر فقط بک نفر عبور کرده است، حتی در دوره ای که اقا امیرالمؤمنین خانه نشین بوده و اختیارات حکمرانی نداشته اند . حقیقتا وقتی اقای زاکانی گفتند؛ در زمان بررسی این تفاهم نامه ۲۵ بار جمعبندی نطرات شورای عالی امنیت ملی توسط حضرت اقا ویرایش خورده است و هر بار بدلیل کامل نبودن متن پیشنهادی شعام ، حضرت آقا سؤالاتی را مطرح می کردند،" خیلی دلم گرفت ، ظاهرا ۲۵ بار حضرت اقا نوشتند این طور ، اینها چیز دیگری نوشتند و در نهایت متنی را جمعبندی کردند که نظر حضرت اقا نبود. من کاری به شکل مساله ندارم ، ولی دعا میکنم ؛ هرگز نسبت من با اقا به این شکل و سطح کشیده نشود. خدا رحمت کند سید حسن نصرالله را ، می فرمودند ؛ "برای ما فقط این مهم بود که بفهمیم نظر و رضایت حضرت اقا چیست، هر چه بود، ان می شد نظر و تصمیم ما و به آن عمل می کردیم ." شهيد قاسم سليماني فرمودند؛ " والله والله والله از مهمترين شئون عاقبت به خيري، رابطه قلبي و دلي و حقيقي ما با اين حکيمي است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد. در قيامت خواهيم ديد، مهمترين محور محاسبه اين است." علیرضا تنهای کیسمی ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر یکی که به پزشکیان نزدیک است این موارد را به ایشان برساند ؛ اساسا مساله هسته ای ایران، برای آمریکا بهانه است . چرا پزشکیان با این جایگاه باید بگوید ؛ "تنها نکته آمریکا این است که ما بمب اتم نداشته باشیم. این موردی است که رهبر شهید هم بارها فرمودند ما بمب اتم نمیخواهیم." چرا رئیس جمهور ما باید به توجیه اهداف امریکا از حمله به ایران و خلق اینهمه جنایات کمک کند؟ اگر ترامپ بحث هسته ای و بمب اتم ایران را مرتب تکرار میکند، فقط برای خر کردن بعضی ها و توجیه جنابات خودش در ایران ، برای افکار عمومی دنیا است . ترامپ در ابن مدت ده ها علت را برای حمله به ایران مطرح کرد و ده ها بار گقت؛ ما باید ۴۷ سال پیش ایران را نابود می کردیم. ایا ایران ۴۷ سال پیش، مساله هسته ای و موشکی و محور مقاومت داشت؟ ضمنا ؛ ما با امریکا پدر کشتگی داریم ، ایا پزشکیان این مساله را میفهمد ؟ ایا با این الفاظ و کلمات حق مطلب در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ ادا می شود.؟ چرا پزشکیان بیشتر به دعوا کردن با داخلی ها و خودی ها علاقه دارد؟ یک سر اصلی بروز اختلافات داخلی در کشور رفتار و گفتار شخص پزشکیان و اطرافیان فتنه گر ایشان است. آقای پزشکیان آنکس که قصد داشت تو را بکشد و مردم تو را کشت ، امام تو را کشت ، بچه های خردسال و جوانان و فرماندهان و دانشمندان تو را کشت ، ترامپ است، کلا جهت و مسیر و مخاطب سخنت را عوض کن. ممنون علیرضا تنهای کیسمی ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
‌ نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی نوشت: شهوت وزارت خارجه برای شروع مذاکره، عجیب است. - حق ماموریت به دلار در سفرهای خارجه رو ازشون بگیرید، نصف شهوت‌ شون برای مذاکره از بین میره ، - اگر اعلام کنید هزینه رفت و برگشت و اقامت در هتل های لوکس پنج ستاره و غذاهایی که میل میکنید هم با خودتونه نصف دیگش از بین میره ، - اگر در ادامه اعلام کنید چیزی رو امضا کنید که باعث خسارت میشه و رهاتون نمیکنیم ، کلاً مذاکره با امریکا رو "خسارت محض" معرفی خواهند کرد. میگید نه؛ امتحان کنید...
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما امروز از دوستان می ترسیم....
هوالسمیع البصیر فتنه دو گانه سازی دولت و نیروهای مسلح. اینهم از افاضات جدید پزشکیان؛ پزشکیان ؛ در دوره جنگ ۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به نیروی هوا فضا دادیم تا بتواند بجنگد. اقای پزشکیان؛ ما ملت مبعوث ۳۰ میلیون بشکه نفت به شما میدهیم، انهم نه از بیت المال ، و از شما می‌خواهیم ؛ با جمیع فرزندان و اقوام و اعضای دولتت فقط یک هفته با امریکا و رژیم صهیونی بجنگ ، البته خدا را شکر می کنیم که دولت پزشکیان هیچ شهیدی در این جنگ نداد ( وزیر اطلاعات شهید از وزرای شهید رئیسی و وزیر دفاع شهید از اعضای نیروهای مسلح بودند) و در مقابل بیشترین شهدا و نقش محوری در پیروزی‌های رزمندگان ایران متعلق به نیروی هوا فضای سپاه بوده است . مطالب زیادی می توان در مورد اینگونه حرف های بچه گانه و خاله زنکی پزشکیان مطرح کرد، در این یادداشت به یک مورد اشاره می کنم ؛ پشتیبانی مالی قوی از رزمندگان نقش مهمی در توان رزمی نیروهای مسلح دارد، اما رکن پشتیبانی در کنار شجاعت و نبوغ و ابتکار و شهادت طلبی رزمندگان ما ، ارزش و اهمیت چندانی ندارد. اوج تعجب انجاست که فردی در جایگاه رئیس جمهور که وظیفه ذاتی ان پشتیبانی از نیروهای مسلح و تقویت قدرت نظامی در سطح بازدارندگی از هرگونه گمان تعرض به این اب و خاک است ، اینهمه فداکاریها ، جانبازیها و انهمه شهدای نیروی هوافصای سپاه را در این جنگ نبیند، اما بشکه های نفت را ببیند و بشمارد و بدتر اینکه این نفت که متعلق به کل ملت ایران است و حسب علم و عقل در زمان جنگ وجودی باید در اختیار نیروهای مسلح باشد ان را متعلق به دولت بداند و بابت تحویل ان به نیروهای مسلح منت هم بگذارد. ضمنا؛ - دوگانه سازی دولت و نيروهاي مسلح کار بسیار زشتی است. - دادن ۲۰ میلیون بشکه نفت به هوافضای سپاه کمترین کار دولت بود، (البته معلوم نیست پزشکیان راست گفته باشد) ، ولی اگر این کار را هم نمی کرد ، باید به جرم خیانت به کشور تیرباران می شد. از بقیه موارد می گذرم. علیرضا تنهای کیسمی ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر پای درس مکتب جهادی امام شهید رحمه الله علیه؛ ""اسلام همان اسلام است؛ این اسلام، میتواند دنیای امروز را از این رو به آن رو کند؛ میتواند. ما میتوانیم ــ ما، نه لزوماً من و شما ــ این طرف‌داران اسلام، معتقدان به اسلام، مؤمنان به اسلام، میتوانند دنیا را از سراشیبی فساد به سمت ارتفاعات صلاح و نجات و شرافت بیرون بکشند؛ میتوانند از طرف جهنّم بکشند به طرف بهشت؛ امروز هم میشود. امروز هم میشود، منتها یک شرط دارد: وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَون؛ «اَنتُمُ الاَعلَون» یعنی همین: میتوانید دنیا را پشت‌ سر خودتان راه بیندازید؛ امّا کِی؟ «اِن کُنتُم مُؤمِنین» ایمان لازم است. خب من و شما یک ایمانی داریم، الحمدلله، خدا را شکر، امّا این ایمان، ایمان ابوذر نیست؛ عملمان را باید درست کنیم، کارمان را باید درست کنیم، دلمان را باید درست کنیم. اگر توانستیم این کارها را بکنیم، به نصیحت قرآن، به نصیحت اسلام، به نصیحت پیغمبر گوش فرا بدهیم، به نهج‌البلاغه اهمّیّت بدهیم و عمل بکنیم، ما هم همان چیزی را خواهیم داشت که آن روز پیغمبر داشت، همان کاری را خواهیم توانست کرد که پیغمبر آن روز کرد؛ میتوانیم دنیا را برگردانیم به سمت صلاح؛ جوامع تحت سلطه‌ی همین آدمهای ناباب را میتوان تبدیل کرد به جامعه‌ی پیشرفتِ انسان‌ساز، اگر چنانچه ان‌شاء‌الله «اِن کُنتُم مُؤمِنین‌» تحقّق پیدا کند. بایستی مراقبت کنیم، به آنچه میدانیم عمل کنیم، از گناه پرهیز کنیم. ایمان امروز ما ایمان ابوذرساز نیست. البتّه خوشبختانه در جمهوری اسلامی، به صورت فردی، افراد ابوذرگونه داشته‌ایم، [از قبیل] همین شهدای بزرگ، نامدار و بعضی حتّی گمنام؛ اینها هستند، امّا جامعه باید تغییر پیدا کند، صلاح باید سراسر جامعه را فرابگیرد." علیرضا تنهای کیسمی ۱ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر چگونه می توان دستاوردهای عظیم خونهای مقدس، جهاد رزمندگان و صبر و شجاعت مردم در جنگ سوم تحمیلی را نابود کرد؟؟ راهش فقط در همین یک جمله است؛. ضعف ایمان، پیروی از هوا و هوس های نفسانی ، عدم شناخت از دشمن و از جریان نفوذ در درون حاکمیت و همچنین عدم باور به توانایی های خودمان ، مجموع این موارد باعث می شود؛ رفتار و گفتار مان جای پیروز در جنگ (ایران عزیز) را با شکست خورده در جنگ ( امریکا و رژیم صهیونی ) در دوره اتش بس و مذاکره جابجا کند. امروز که تیم مذاکره کننده ایران در سوئیس است ، نقطه عطف این جابجایی است . بی تدبیری و تصمیم غلط دولت ، تیم مذاکره کننده و شعام در انتخاب این راه انحرافی ، در حال نابود کردن همه دستاوردهای جنگ تحمیلی سوم و بلکه دستاوردهای جنگ های گذشته است . راهی که امروز قالیباف و پزشکیان بر ان قدم گذاشته اند بارها و بارها امتحان شده است ، سفر هیات مذاکره کننده ایرانی به سوئیس برای مذاکره با طرف آمریکایی، اولین بار نیست که با یک افتصاح سنگین روبرو می شود، اوج افتضاح را می توانید در مصاحبه های ترامپ و ونس دقیقا در یکی دو ساعت قبل و حین مذاکره ببینید؛ - ترامپ خطاب به پزشکیان گفت: او بهتر است مراقب حرف زدنش باشد،بهتر است رفتارش را درست کند، وگرنه کشورش را هم تصرف خواهیم کرد. - ترامپ در خطاب به هیات ایرانی : «اگر تنگه هرمز را ببندید،کشوری نخواهید داشت.حتی نمی‌توانید به کشور لعنتی خودتان برگردید.» - ترامپ در خطاب به هیات مذاکره کننده ایرانی: «ایران باید فوراً جلوی گروه‌های نیابتی خود در لبنان که درحال ایجاد دردسر هستند را بگیرد.اگر این کار را نکند دوباره ضربهٔ بسیار سختی به ایران خواهیم زد.دقیقاً مثل همان کاری که هفته گذشته کردیم. فقط این‌بار بسیار سخت‌تر! ایا هیات مذاکره کنندگان ایرانی برای شنیدن این اهانتها با عجله به ژنو سفر کردند؟ علت اینکه در طول ۴۷ سال گذشته و در حدود ۳۰ بار مذاکره با امریکاییها همواره هیات ایرانی با کوله باری از این توهین ها و تحقیرها به کشورمان بازگشتند چند مساله بیشتر نیست؛ ۱- ضعف ایمان به خدا و وعده های پیروزی خدا در صورتیکه فقط به او توکل کنیم و تا انتها استقامت داشته باشیم. ۲- ضعف باور به سخنان نایب اقا امام زمان (عج)، که مذاکره سم است. ۳- عدم شناخت امریکا و رژیم صهیونی ، مبنی بر اینکه حتی باسن ترامپ را هم ببوسید انها دست از سر شما بر نمی دارند. ۴- عدم شناخت نفوذی ها و احمق های داخلی که موجب اشتباه محاسباتی مسئولین تصمیم گیرنده در کشور می شوند ، اینها بودند و هستند که مذاکره با امریکا را در نزد مسئولین ضعیف النفس ما ، راه نجات ملت معرفی میکنند‌. ۵- عدم باور و شناخت توانایی‌های خودی (شامل توانایی رزمندگان و تاب آوری ملت ایران در جنگ) ، اینکه امام، امت و رزمندگان ما جنگ را تا لبه نابودی امریکا پیش بردند ، در نزدیکی خیمه معاویه دستور توقف جنگ صادر شد . مجموع این اتفاقات نشان میدهد؛ - هم پذیرش اتش بس اشتباه بود، - هم رفتن برای مذاکره به اسلام اباد اشتباه بود. - هم تنظیم و امضای این تفاهم نامه اشتباه بود، - هم رفتن به سوئیس برای انجام مذاکره اشتباه بود. علیرضا تنهای کیسمی ۱ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110