eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
510 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالسمیع البصیر فتنه دو گانه سازی دولت و نیروهای مسلح. اینهم از افاضات جدید پزشکیان؛ پزشکیان ؛ در دوره جنگ ۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به نیروی هوا فضا دادیم تا بتواند بجنگد. اقای پزشکیان؛ ما ملت مبعوث ۳۰ میلیون بشکه نفت به شما میدهیم، انهم نه از بیت المال ، و از شما می‌خواهیم ؛ با جمیع فرزندان و اقوام و اعضای دولتت فقط یک هفته با امریکا و رژیم صهیونی بجنگ ، البته خدا را شکر می کنیم که دولت پزشکیان هیچ شهیدی در این جنگ نداد ( وزیر اطلاعات شهید از وزرای شهید رئیسی و وزیر دفاع شهید از اعضای نیروهای مسلح بودند) و در مقابل بیشترین شهدا و نقش محوری در پیروزی‌های رزمندگان ایران متعلق به نیروی هوا فضای سپاه بوده است . مطالب زیادی می توان در مورد اینگونه حرف های بچه گانه و خاله زنکی پزشکیان مطرح کرد، در این یادداشت به یک مورد اشاره می کنم ؛ پشتیبانی مالی قوی از رزمندگان نقش مهمی در توان رزمی نیروهای مسلح دارد، اما رکن پشتیبانی در کنار شجاعت و نبوغ و ابتکار و شهادت طلبی رزمندگان ما ، ارزش و اهمیت چندانی ندارد. اوج تعجب انجاست که فردی در جایگاه رئیس جمهور که وظیفه ذاتی ان پشتیبانی از نیروهای مسلح و تقویت قدرت نظامی در سطح بازدارندگی از هرگونه گمان تعرض به این اب و خاک است ، اینهمه فداکاریها ، جانبازیها و انهمه شهدای نیروی هوافصای سپاه را در این جنگ نبیند، اما بشکه های نفت را ببیند و بشمارد و بدتر اینکه این نفت که متعلق به کل ملت ایران است و حسب علم و عقل در زمان جنگ وجودی باید در اختیار نیروهای مسلح باشد ان را متعلق به دولت بداند و بابت تحویل ان به نیروهای مسلح منت هم بگذارد. ضمنا؛ - دوگانه سازی دولت و نيروهاي مسلح کار بسیار زشتی است. - دادن ۲۰ میلیون بشکه نفت به هوافضای سپاه کمترین کار دولت بود، (البته معلوم نیست پزشکیان راست گفته باشد) ، ولی اگر این کار را هم نمی کرد ، باید به جرم خیانت به کشور تیرباران می شد. از بقیه موارد می گذرم. علیرضا تنهای کیسمی ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر پای درس مکتب جهادی امام شهید رحمه الله علیه؛ ""اسلام همان اسلام است؛ این اسلام، میتواند دنیای امروز را از این رو به آن رو کند؛ میتواند. ما میتوانیم ــ ما، نه لزوماً من و شما ــ این طرف‌داران اسلام، معتقدان به اسلام، مؤمنان به اسلام، میتوانند دنیا را از سراشیبی فساد به سمت ارتفاعات صلاح و نجات و شرافت بیرون بکشند؛ میتوانند از طرف جهنّم بکشند به طرف بهشت؛ امروز هم میشود. امروز هم میشود، منتها یک شرط دارد: وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَون؛ «اَنتُمُ الاَعلَون» یعنی همین: میتوانید دنیا را پشت‌ سر خودتان راه بیندازید؛ امّا کِی؟ «اِن کُنتُم مُؤمِنین» ایمان لازم است. خب من و شما یک ایمانی داریم، الحمدلله، خدا را شکر، امّا این ایمان، ایمان ابوذر نیست؛ عملمان را باید درست کنیم، کارمان را باید درست کنیم، دلمان را باید درست کنیم. اگر توانستیم این کارها را بکنیم، به نصیحت قرآن، به نصیحت اسلام، به نصیحت پیغمبر گوش فرا بدهیم، به نهج‌البلاغه اهمّیّت بدهیم و عمل بکنیم، ما هم همان چیزی را خواهیم داشت که آن روز پیغمبر داشت، همان کاری را خواهیم توانست کرد که پیغمبر آن روز کرد؛ میتوانیم دنیا را برگردانیم به سمت صلاح؛ جوامع تحت سلطه‌ی همین آدمهای ناباب را میتوان تبدیل کرد به جامعه‌ی پیشرفتِ انسان‌ساز، اگر چنانچه ان‌شاء‌الله «اِن کُنتُم مُؤمِنین‌» تحقّق پیدا کند. بایستی مراقبت کنیم، به آنچه میدانیم عمل کنیم، از گناه پرهیز کنیم. ایمان امروز ما ایمان ابوذرساز نیست. البتّه خوشبختانه در جمهوری اسلامی، به صورت فردی، افراد ابوذرگونه داشته‌ایم، [از قبیل] همین شهدای بزرگ، نامدار و بعضی حتّی گمنام؛ اینها هستند، امّا جامعه باید تغییر پیدا کند، صلاح باید سراسر جامعه را فرابگیرد." علیرضا تنهای کیسمی ۱ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر چگونه می توان دستاوردهای عظیم خونهای مقدس، جهاد رزمندگان و صبر و شجاعت مردم در جنگ سوم تحمیلی را نابود کرد؟؟ راهش فقط در همین یک جمله است؛. ضعف ایمان، پیروی از هوا و هوس های نفسانی ، عدم شناخت از دشمن و از جریان نفوذ در درون حاکمیت و همچنین عدم باور به توانایی های خودمان ، مجموع این موارد باعث می شود؛ رفتار و گفتار مان جای پیروز در جنگ (ایران عزیز) را با شکست خورده در جنگ ( امریکا و رژیم صهیونی ) در دوره اتش بس و مذاکره جابجا کند. امروز که تیم مذاکره کننده ایران در سوئیس است ، نقطه عطف این جابجایی است . بی تدبیری و تصمیم غلط دولت ، تیم مذاکره کننده و شعام در انتخاب این راه انحرافی ، در حال نابود کردن همه دستاوردهای جنگ تحمیلی سوم و بلکه دستاوردهای جنگ های گذشته است . راهی که امروز قالیباف و پزشکیان بر ان قدم گذاشته اند بارها و بارها امتحان شده است ، سفر هیات مذاکره کننده ایرانی به سوئیس برای مذاکره با طرف آمریکایی، اولین بار نیست که با یک افتصاح سنگین روبرو می شود، اوج افتضاح را می توانید در مصاحبه های ترامپ و ونس دقیقا در یکی دو ساعت قبل و حین مذاکره ببینید؛ - ترامپ خطاب به پزشکیان گفت: او بهتر است مراقب حرف زدنش باشد،بهتر است رفتارش را درست کند، وگرنه کشورش را هم تصرف خواهیم کرد. - ترامپ در خطاب به هیات ایرانی : «اگر تنگه هرمز را ببندید،کشوری نخواهید داشت.حتی نمی‌توانید به کشور لعنتی خودتان برگردید.» - ترامپ در خطاب به هیات مذاکره کننده ایرانی: «ایران باید فوراً جلوی گروه‌های نیابتی خود در لبنان که درحال ایجاد دردسر هستند را بگیرد.اگر این کار را نکند دوباره ضربهٔ بسیار سختی به ایران خواهیم زد.دقیقاً مثل همان کاری که هفته گذشته کردیم. فقط این‌بار بسیار سخت‌تر! ایا هیات مذاکره کنندگان ایرانی برای شنیدن این اهانتها با عجله به ژنو سفر کردند؟ علت اینکه در طول ۴۷ سال گذشته و در حدود ۳۰ بار مذاکره با امریکاییها همواره هیات ایرانی با کوله باری از این توهین ها و تحقیرها به کشورمان بازگشتند چند مساله بیشتر نیست؛ ۱- ضعف ایمان به خدا و وعده های پیروزی خدا در صورتیکه فقط به او توکل کنیم و تا انتها استقامت داشته باشیم. ۲- ضعف باور به سخنان نایب اقا امام زمان (عج)، که مذاکره سم است. ۳- عدم شناخت امریکا و رژیم صهیونی ، مبنی بر اینکه حتی باسن ترامپ را هم ببوسید انها دست از سر شما بر نمی دارند. ۴- عدم شناخت نفوذی ها و احمق های داخلی که موجب اشتباه محاسباتی مسئولین تصمیم گیرنده در کشور می شوند ، اینها بودند و هستند که مذاکره با امریکا را در نزد مسئولین ضعیف النفس ما ، راه نجات ملت معرفی میکنند‌. ۵- عدم باور و شناخت توانایی‌های خودی (شامل توانایی رزمندگان و تاب آوری ملت ایران در جنگ) ، اینکه امام، امت و رزمندگان ما جنگ را تا لبه نابودی امریکا پیش بردند ، در نزدیکی خیمه معاویه دستور توقف جنگ صادر شد . مجموع این اتفاقات نشان میدهد؛ - هم پذیرش اتش بس اشتباه بود، - هم رفتن برای مذاکره به اسلام اباد اشتباه بود. - هم تنظیم و امضای این تفاهم نامه اشتباه بود، - هم رفتن به سوئیس برای انجام مذاکره اشتباه بود. علیرضا تنهای کیسمی ۱ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر با چه کسی باید درد دل کنیم؟ این حرف برای ما که یک عمر گفتیم ؛ پدر و مادر و جانم، فدای امام حسین (ع). یک عمر گفتیم ؛ الله اکبر ، جانم فدای رهبر ، امریکا ۹ اسفند ۱۴۰۴ امام مارا بشهادت رساند، الان ما پیگیر اخبار مذاکره برد برد با امریکا هستیم. خیلی سخت و خفه کننده است. دشمن اگر می دانست ما اینگونه ایم و هزینه بشهادت رساندن امام ما فقط ۴۰ روز جنگ است ، بعدش ؛ اتش بس ، مذاکره ، جشن پیروزی های خیالی ، تفاهم نامه ، توافقنامه و...‌ ، حتما ۴۰ سال پیش این کار را انجام می داد. حتما در بشهادت رساندن امام سید مجتبی خامنه ای حفظه الله هم لحظه ای دریغ نمی کند . علیرضا تنهای کیسمی ۱ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از حسن روحانی و ظریف تا ونس تلاش برای نجات کشاورزان امریکایی؛ شاید شنیده باشید ؛ امروز ونس معاون ترامپ در نشست سوئیس اعلام کرد ؛ پول های آزاده شده ایران باید صرف خرید سویا از کشاورزان امریکایی بشود ، شاید از این خبر تعجب کرده باشید ؛ اما واقعیت این استکه یکی از خدمات ارزنده دولت حسن روحانی و ظریف به امریکاییها در ان دوره همین بود، خرید سویا از امریکا. امروز ونس دقیقا همان خواسته اجابت شده توسط حسن روحانی را از پزشکیان بصورت دستوری مطرح کرد. پس حرف عجیبی نزد. به این بخش از مناظره احمد زیدآبادی و صادق کوشکی که در ۱ ابان ۱۴۰۱ از شبکه ۴ صدا و سیما پخش شد ، دقت کنید. یقین بدانید با این دست فرمان که دولت پزشکیان و تیم مذاکره کننده ما در حرکت است به همین عمل ننگین هم خواهیم رسید . مگر اینکه امت مبعوث، با فریاد خود، مانع تکرار این فضاحت بشود. علیرضا تنهای کیسمی ۱ تیر ۱۴۰۵
هوالسمیع البصیر (یادداشت منتخب) تحلیل دقیق شهید سنوار از چرایی اصرار نظام سلطه غرب بر انجام مذاکره؛ به آنهائیکه به رغم آنهمه تاکیدات امام شهیدمان بر مضر بودن مذاکره ، همچنان معتقدند ؛ مذاکره با امریکا یک ابزار و ادامه جنگ است ، به انها سفارش می کنم ، کتاب زیر را مطالعه کنند. شهید ‌یحیی سنوار رمان مشهوری دارد به نام «خار و میخک» که در دوران اسارت و در زندان‌های رژیم صهیونیستی نگاشته است، شهيد سنوار در این رمان جذاب، ضمن تحلیل زوایای گوناگون نبرد مسلحانه، به توصیف یک الگوی فرسایشی توسط دشمنان نیز می‌پردازد که چگونه در مسئله فلسطین و روند مذاکره با رژیم صهیونیستی و امریکا بارها و بارها تکرار شده است: - مذاکرات طولانی... - نشست‌های بی‌پایان... - میانجی‌های متعدد... و در نهایت تغییر اندک (و برگشت‌پذیر) به واقعیت‌های میدانی! دست بر قضا و اتفاقا مذاکره کنندگان هم گمان می‌کردند که مذاکره برایشان،‌ بخشی از یک نبرد‌ است درحالیکه مذاکره برای غرب، تنها ابزاری است برای فریب و نیرنگ و حُقّه‌بازی... آنها براحتی در مورد تعهدشان به شما دروغ می‌گویند و تا می‌بینند که شما عصبانی می‌شوید، یک میانجی می‌فرستند با اندکی پول! آنها یقین دارند که شما اهل دروغ نیستید و هیچ‌گاه بر روی تعهد خود پا نمی‌گذارید... پس براحتی دروغ را تکرار می‌کنند و براحتی عهدشکنی می‌کنند و بلافاصله باز هم میانجی می‌فرستند! شهید یحیی ‌سنوار در انتهای رمان نیز در وصیت‌اش اینگونه می‌نگارد: "دشمن می‌خواهد ما از مقاومت دست برداریم و مسألهٔ ما را به مذاکراتی بی‌پایان تبدیل کند." پی‌نوشت: الگوی مذاکره فریب آمریکایی‌ها ۴۷ سال است که بر همین مدار می‌چرخد... ایا خون نائب امام زمان(عج) برای عبرت گرفتن کافی نیست؟ علیرضا تنهای کیسمی ۱ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
علیرضا تنهای کیسمی تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر تمام قصه همین است؛ واضح ترین دروغی که من در خلال جنگ تحمیلی سوم شنیدم، این جمله بود؛ مذاکره ادامه نبرد است. در حالیکه ؛ مذاکره سم است، اما دشمن ، برای خوراندن این سم به ملت ایران از ادم ها و روش های مختلفی بهره می گیرد، آدم ها: - گاهی با دست مسئولین دلسوز دارای حسن نظر ، - گاهی توسط نفوذی ها و منافقین و افرادیکه که تاکنون چهره واقعی انها بر ما آشکار نبوده است ، - گاهی توسط مسئولین احمق و بیسواد کشور. روش ها؛ - گاهی با استفاده از روش آب نبات چوبی ، - گاهی با استفاده از اعداد و محاسبات ۲+۲= ۴ جهت بهم زدن محاسبات نیروهای خودی. - گاهی با استفاده از زور و تهدید ها . - گاهی با استفاده از کشورهای وابسته. علیرضا تنهای کیسمی ۱ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
علیرضا تنهای کیسمی تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر حکم شرعی ؛ امام شهید انقلاب اسلامی در خطاب به دانشجویان: "در دفاع از نظام اسلامی تقیه نکنید؛ صریح باشید." (۱۶ آذر ۱۴۰۳) علیرضا تنهای کیسمی ۲ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا همینجا خساراتی که ایران از این مذاکرات خورد را در سخنان اقای فواد ایزدی که در صداوسیما پخش شد ببینید. نقش غرب زده هایی که در جایگاههای حکمرانی ما هستند لیکن خدمت گذار امریکا هستند را ببینید. موفق باشید .