eitaa logo
Tanha110
820 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
521 ویدیو
4 فایل
@alirezatanha110 https://sapp.ir/tanha110 بررسی و تحلیل اخبار و رویدادهای ایران و جهان
مشاهده در ایتا
دانلود
هوالسمیع البصیر از فرماندهی در میادین رزم تا اداره میادین شهرها؛ (بیاد شهید مهدی خوش سیرت) این روزها اخبار متعددی از محل تجمع مردم در میادین شهرها بگوش می رسد ؛ - عده ای، از شعارهای ساختار شکنانه در این میادین می گویند . - عده ای، از حضور افراد بی‌حجاب در این اجتماعات شکایت دارند . - عده ای ، بعضی از دست نوشته های در دست مردم را صحیح نمی دانند ، والی اخر . و من در میان این غوغاها بیاد شهید مهدی خوش سیرت از فرماندهان لشکر قدس گیلان افتادم، امروز ۶ تیرماه سالروز شهادت این شهید و البته جمع دیگری از شهدای لشکر قدس گیلان در سلسه عملیات های نصر در سال ۶۶ جهت آزاد سازی شهر ماووت عراق است. سعی کنید حال و احوال و وصیت نامه این شهید را هم مطالعه کنید . بنظرم راهکار حل بسیاری از مسایل امروز جامعه‌ ما ، همچنان در نزد این شهداست ، من یقین دارم اگر اداره میادین شهرها در دست افرادی از جنس شهید مهدی خوش سیرت باشد ، حتما برکات و توفیقات میادین ما همچون توفیقات گردانهای رزمی ما در دوران جنگ تحمیلی چند بعدی و ترکیبی خواهد بود ، شهید خوش سیرت واقعا قادر بود ، جوان صفر کیلومتر را تحویل بگیرد و انرا در یک مدت کوتاه و در حین جنگ با رژیم افلقی صدام به یک رزمنده در تراز سپاه اسلام بسازد ، از همین رو فرماندهان بالاتر عشق می کردند به گردان‌هایی که افرادی مانند مهدی خوش سیرت فرماندهی انرا بر عهده داشتند. برای انها مهم نبود که تعداد نفرات این گردانها چقدر است؟ کیفیت اموزش و روحیه و معنویت نیروهای ورودی به این گردانها چگونه است؟ حتی وضعیت سلاح و مهمات و لجستیک این گردانها ایا کافی است یا خیر؟ یقین داشتند که مهدی خوش سیرت می تواند همه را سازماندهی و برای رزم اماده کند . یقین داشتند که هر فردی که وارد گردان مهدی خوش سیرت شود، در تراز یک رزمنده شجاع ، کار بلد ، منظم و نماز شب خوان خارج خواهد شد ، انها یقین داشتند جوهر وجودی ، معرفت ، معنویت ، شجاعت، روح پاک و بی آلایش و خلق نازنین مهدی خوش سیرت انقدر فراگیر است که بتواند ؛ رزمندگان در گردان را با همه سلایق و تفاوت های در ظاهر و باطن به یک رنگی برساند و انها را چون یک رزمنده قابل اعتماد در میدان عمل تا عشق به شهادت(جان فدایی) اماده کند، امروز نیز عطر خوش شهید مهدی خوش سیرت می تواند معجزه کند، کافی است میادین شهرها را به ایشان بسپارید. یقین داشته باشید اگر بی حجاب هتاک هم از روی غفلت و اشتباهی و اتفاقی بخواهد از وسط جمعیت در این میادین عبور کند بلافاصله جذب معرفت و معنویت ابن عارف میادین نبرد می شود و از آنسو با حجاب کامل و مقید به اداب الهی و به عنوان جان فدای ایران عزیز خارج خواهد شد . از الزامات جنگ ترکیبی همین است؛ همه ملت و بلکه همه ازادگان دنیا و از جمله چنین جوانانی باید جهت شرکت در جنگ نهایی و وجودی با امریکا و رژیم صهیونی، جذب و به سلاح علم و اخلاق و معنویت و تخصص به نهایت آمادگی رزمي نائل گردند، در جنگ ترکیبی جدید ، تماشاچی و بی طرف ، بی معنا است. در جنگ ترکیبی، تضعیف ساختارهای رسمی و غیر رسمی و احزاب و گروهها و سلایق و ... صحیح نیست ، بلکه همه افراد و همه قابلیت ها و همه امکانات نظام و این سرزمین ، در همه ابعاد برای پذیرش جنگ نهایی باید وارد میدان شوند . در جنگ ترکیبی، میادین شهرها، میدان رزمایش و مرکز تعلیم و تربیت و پرورش نسل جدید جهت حفاظت و پاسداری از پرچم خدا و پرچم ایران در روی زمين است. علیرضا تنهای کیسمی ۶ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر مرگ ۱۰۹ نفر در فرانسه و ۳۲۷ نفر در اسپانیا و عده ای دیگر در سایر کشورها تا به الان انهم بر اثر گرما، فقط یک پیام دارد؛ - "گرانی انرژی" - جایگاه ویژه تنگه هرمز در حیات بشریت بر روی کره زمین. - اشتباه بودن تحمیل جنگ به ایران ، - حماقت فرانسه و بقیه کشورها در مشارکت در این جنگ بنفع امریکا و رژیم صهیونی . علیرضا تنهای کیسمی ۷ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالسمیع البصیر بیانیه ی اعضای مجلس خبرگان رهبری در مورد اتش بس، مذاکره ، تفاهم نامه و فصل‌الخطاب‌بودن تدابیر رهبر معظم انقلاب و...؛ بسمالله‌ الرحمن‌ الرحیم مردم شریف و حاضر در صحنه ایران اسلامی و مسئولان محترم کشور اینک که خبرهای متفاوتی از مذاکرات و توافق‌نامه احتمالی شنیده می‌شود، لازم می‌دانیم به‌عنوان خادمان ملت، نکاتی را تقدیم کنیم. ۱. مطابق بیان امام شهید رضوان‌الله‌علیه در موضوع مذاکرات با دشمن، امر محرمانه و مخفی وجود ندارد و مصداق همدلی با مردم، اطلاع‌رسانیِ شفاف مسئولان در این زمینه است. ۲. فصل‌الخطاب در این موضوع،‌ تدابیر رهبر معظم انقلاب مدّظله‌العالی و خطوط قرمز و چارچوب مشخص‌شده از جانب ایشان است. ۳. هرگونه عدول از این خطوط قرمز، اقدامی نامشروع و غیرقابل‌پذیرش است و با عکس‌العمل ملت مواجه خواهد شد. ۴. باتوجه به اقدامات خصمانه و تجاوزهای مکرر دشمن غدّار، به‌ویژه اقدام جنگی در محاصرهٔ دریایی و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان،‌ وضعیت رویارویی با دشمن کماکان در وضیعتِ جنگی است و مفهومی به‌نام آتش‌بس، عملاً معنا ندارد. ۵. با ملاحظه اقدامات دشمن، اقدامات متقابل به‌ویژه در پاسخ به محاصره دریایی، ضروری است. ۶. مطابق چارچوب تعریف‌شده توسط رهبری معظم، تعیین متجاوز و مجازات آن و اخذ غرامت جنایات و خسارات وارده و مدیریت تنگه هرمز به‌عنوان حق غیرقابل‌اغماض ملت ایران و عدم‌گفتگو در باب حق مسلم هسته‌ای کشور نباید به هیچ بهانه‌ای، نادیده گرفته شود. ۷. مردم حاضر در صحنه که همه سختی‌ها و تحریم‌ها را به جان خریده‌اند، به‌هیچ‌وجه حاضر نیستند که عزت ملی و شرافت تاریخی آن‌ها زیر سؤال برود و نتایج جهاد درخشان رزمندگان و خون پاک شهیدان، آسیب ببیند؛ ازاین‌رو تا دستیابی به نتیجه نهایی و اهداف تعریف‌شدهٔ نظام و ناامیدی کامل دشمن و احقاق حقوق ملت ایران ساکت نخواهند نشست و هیچ‌گونه اهمال و سستی را در این زمینه تحمل نخواهند کرد. ۸. ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان محترم،‌ انتظار می‌رود که در این قیام للّه، پشت‌سر رهبری و در کنار مردم قدم برداشته و نسبت به تحقق و اجرای رهنمودها و اوامر مقام ولایت، لحظه‌ای تردید و تأمل نداشته باشند و از هرگونه عقب‌نشینی در مقابل دشمن، پرهیز کنند. ۹. ملت مبعوث و ولایت‌مدار همچون گذشته، ضمن پافشاری بر اتحاد مقدس و حضور باشکوه در تجمعات شبانه، در همۀ مراحل تابع فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) هستند. سلامت و عزت روز افزون رهبری عظیم‌الشأن امت و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسألت داریم.
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آتش بس علی الاصول باید اینگونه باشد که امام کبیر ما می فرمایند . اما شرایط حدود ۹۰ روز پس از اتش بس؛ - قیمت نفت از قبل از شروع جنگ هم ارزان‌تر شد، - تنگه هرمز فقط به هزینه تبدیل شد ، - تعرض به خاک ایران عادی سازی شد، - بچه سوسول های مجلس هم بدلیل نداشتن امنیت جرائت تشکیل جلسه ندارند، و... - ایا ما الان بسمت حل این مشکلات در حرکتیم ؟؟؟ - یعنی اگر یک سال، دوسال و... این مذاکرات و این شرایط ادامه پیداکند روز به روز وضعیت ما بهتر می شود ؟ - ایا این مذاکرات و تفاهم نامه ما را در دنیا و در نزد دشمن قویتر جلوه داده است ؟ - ایا معنای "مذاکره ادامه جنگ است" ، " تفاهم نامه تثبیت دستاوردهای جنگ است ،" و... پذیرش و عادی شدن همین شرایط بر کشورمان است ؟ - حالا که جنگ بر ما تحمیل شد و حزب الله بخاطر ما وارد جنگ شد می‌خواستیم کاری بکنیم که دیگر رژیم صهیونی جرائت نکند بچه های حزب الله را هر وقت و هر جا پیدا کرد با عملیات آشکار نظامی بشهادت برساند، ایا به این سمت در حرکتیم؟ - آیا شرایط بسمتی پیش می رود که مسئولين ما در ایران و تهران جرائت آشکار شدن در زیر آفتاب را پیدا کنند؟ پیروزی در جنگ یعنی؛ شکل گیری قدرت بازدارندگی ، بنحویکه دشمن ازادی عمل دوره قبل از جنگ را نداشته باشند ، یعنی جرائت نکند هر وقت خواست به ایران ، به حزب الله ، به تنگه هرمز حمله کند. یعنی یقین کند هزینه حمله به ایران از دستاوردها و نتایج حمله به ایران بیشتر است. ما می‌خواهیم؛ با ادامه جنگ ، با ادامه مذاکره ، با اجرای تفاهم نامه و هرچیزی و هر حرکتی به اینجا برسیم. علیرضا تنهای کیسمی ۷ تیر ۱۴۰۵
گزارش فوق ظاهرا بیانگر میزان تحقق شروط رهبر انقلاب در اجرای یادداشت تفاهم اسلام آباد است که گفته شده دیشب توسط کمیته رسانه‌ای هیئت مذاکره‌کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» تنظیم و دقیقا پس از گزارش منفی اعضای مجلس خبرگان رهبری از سلامت و نتیجه مذاکرات، منتشر شده است. ممکن است این گزارش واقعا توسط این تیم منتشر شده باشد ، اما محتوای ابن گزارش دروغ است، اگر منسوب به تیم مذاکره کنندگان باشد ، از انها می‌خواهیم؛ به ملت دروغ نگویند . همه محتوای این گزارش دروغ است. با تکرار دروغ هم ، دروغ راست نمی شود. با انتساب این گزارش دروغ ، حتی با امضا و قسم جلاله تیم رسانه ای مذاکره کنندگان هم ، محتوای این گزارش دروغ ، راست نمی شود. مذاکره سم و بی فایده بوده ، است و خواهد بود، کسانیکه به امید به نتیجه رسیدن مذاکره با امریکا بنفع ملت ایران نشسته اند ، اشتباه میکنند. نتیجه مذاکره و اجرای صد در صد تفاهم نامه هم، هرگز نمی تواند بحال ملت ما مفید باشد. دلیل ؛ ؟؟ - حکم خدا و تذکر مکرر نایب ولی خدا ، - گرچه افراد موذی و منحرف و ترسو می خواهند القا کنند ؛ مذاکره هم راهکاری برای کمک و خیر خواهی و نجات ملت ایران از این مشکلات است ، اما مذاکره چاه است، سم است ، راه نیست. حتی یک بار، نه خدا و نه ولی خدا نگفتند ؛ مذاکره با شیطان بنفع بنده خدا و ملت ایران تمام می شود، - تجربه تاریخی . - ذات کثیف امریکا. - وجود نفوذی ها در دستگاه دیپلماسی کشورمان . و... علیرضا تنهای کیسمی ۷ تیر ۱۴۰۵
هوالسمیع البصیر یادداشت منتخب مگر سردار اشعث در صفین چه می‌گفت⁉️ راستی، مگر سخنان اشعث بن قیس، شاخ و دم داشت که نتوان در هر عصر و زمانه‌ای نمونه‌هایی از آن را دید؟ اشعث که برادر همسر پیامبر بود و فرمانده سپاه میسره علی در صفین چه کرد⁉️ منطق اشعث بسیار روشن، جذاب و فریبنده بود. او در حساس‌ترین لحظات جنگ صفین، در سخنانی مشهور چنین گفت: «چرا وقتی می‌توان مذاکره کرد، جنگی را ادامه دهیم که این همه خسارت و هزینه بر ما تحمیل کرده است؟» سپس افزود: «شما شجاعت مرا می‌شناسید. به سن پیری رسیده‌ام و از مرگ هراسی ندارم. هیچ‌کس از من نسبت به مردم عراق دلسوزتر و نسبت به شامیان کینه‌مندتر نیست.» اما نگرانی خود را این‌گونه بیان کرد: «من برای زنانی می‌ترسم که بیوه می‌شوند و کودکانی که یتیم خواهند شد. فردا اگر ما از میان برویم، چه کسی پاسخگوی آنان خواهد بود؟» و در پایان نیز با لحنی خیرخواهانه گفت: «خدایا، تو خود می‌دانی که من خیر قوم خود و اهل دینم را خواسته‌ام.» پس از آن، اشعث به سوی امیرالمؤمنین علیه‌السلام رفت تا از تردیدی که در دل‌ها افکنده و از روحیه عافیت‌طلبی که در سپاه دمیده بود، بهره بگیرد و امام را در برابر افکار عمومی قرار دهد. گفت: «ای علی! اگر حق با توست، چرا از مذاکره بیم داشته باشی؟ مردم نیز دیگر از جنگ خسته شده‌اند؛ قَدْ أَحَبَّ النَّاسُ الْبَقَاءَ وَكَرِهُوا الْقِتَالَ.» با این سخنان ، فتنه بالا گرفت. تجمع‌هایی به سود رأی اشعث در سپاه شکل گرفت و گروهی نزد امیرالمؤمنین آمدند و گفتند: «دعوت آنان را بپذیر؛ ما دیگر فرسوده شده‌ایم.» مردم تحت تأثیر فضای ایجادشده قرار گرفتند و بسیاری از مؤمنان دچار تردید شدند. اینجای تاریخ را معمولاً آن‌گونه که باید روایت نمی‌کنند. بخش بزرگی از سپاه امیرالمؤمنین در فتنه اشعث گرفتار شد؛ حتی همان کسانی که تا دیروز در خط مقدم نبرد بودند و لحظه‌ای به ترک جهاد نمی‌اندیشیدند. کار به جایی رسید که تنها گروه اندکی بر ادامه جنگ اصرار داشتند، اما همان عده اندک نیز در برابر موج اکثریت منفعل شدند و سرانجام به ترک نبرد تن دادند. آیا می‌دانستید که تقریباً تمام سپاه امیرالمؤمنین سخن اشعث را پذیرفتند؟ در همین هنگام بود که امیرالمؤمنین علیه‌السلام با اندوهی عمیق فرمود: «من تا پیش از این از شما راضی بودم، تا آن هنگام که تلخی‌های جنگ به شما رسید. اگر سختی جنگ برای شما دشوار است، برای دشمن شما دشوارتر است. تا دیروز فرمانده شما بودم، اما امروز می‌خواهید فرمانبر شما باشم! اکنون که همگی دل به ماندن و دنیا بسته‌اید، من شما را بر چیزی که نمی‌پسندید مجبور نخواهم کرد.» در میان آن همه سیاستمدار، قبیله‌سالار و سردار نامدار، جوانی به نام حُضَین رَبَعی برخاست و سخنی جاودانه بر زبان آورد: «ای مردم! اگر بنا بود همه چیز با عقل‌ورزی‌های ظاهری و مصلحت‌ سنجی‌های شما اداره شود، دیگر چه نیازی به دین و امام بود؟» اما سخنش را نپذیرفتند و او را از میان جمع کنار زدند. پس از او، مالک اشتر با حسرت و خشم گفت: «به خدا سوگند، از این پس دیگر روی عزت را نخواهید دید.» (حمیدآقاسی‌زاده) علیرضا تنهای کیسمی ۷ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس و رئیس تیم مذاکره کننده: آمریکا به‌دروغ ادعا می‌کند که دارایی‌های آزادشده ما صرف خرید محصولات کشاورزی آن‌ها خواهد شد. جالب است؛ تنها محصولی که ما برداشت می‌کنیم همان چیزی است که خودتان کاشته‌اید: دهه‌ها بی‌اعتمادی. این محصول کاملاً طبیعی، فراوان و بومی است. اما ظاهراً تنها صادرات آمریکا دانه‌های سویای دست‌کاری‌شده ژنتیکی، وعده‌های شکسته و یاوه‌گویی است. همتی رییس بانک مرکزی و عضو تیم مذاکره کننده: اولین پارت خرید گندم و سویا و... از امریکا در چند روز آینده انجام خواهد شد. علی برکت الله
هوالسمیع البصیر این تابو را بشکنبد: کشور به یک ریزش و رویش و پاکسازی راهبردی و خیلی حیاتی نیاز دارد. چه کسی و با چه منطقی می گوید که استیضاح و عزل و یا استعفای پزشکیان در جایگاه ریاست جمهوری اسلامي ایران در همین شرايط فعلی به ضرر نظام جمهوری اسلامی ایران است؟ بنده معتقد نیستم که اگر مدتی رئیس جمهور نداشته باشیم، هیچ خسارت و ضرری به کشور وارد نمی شود، خیر . امروز و هر روز این کشور و این سرزمین به تک تک مردم خود و به همه امکانات خود بشدت نیاز دارد و متعاقبا همه اجزا و اضلاع نظام حکمرانی کشور هم ، باید در جایگاه خود با حداکثر توان کار و تلاش نمایند، بخصوص جایگاه روسای قوا اهمیت بسیار کلیدی و راهبردی در پیشبرد امورات کشور دارد. اما مساله در این مورد به نسبت سود و ضرر ، وجود شخصی مانند پزشکیان در جایگاه رياست جمهوری اسلامی ایران است. حتما لازم است خاصیت و فایده و کار آمدی این شخص و مجموعه عوامل وابسته به ایشان بخصوص در این شرایط خاص مورد بررسی دقیق قرار گيرد. از نگاه بنده نبود پزشکیان با این سطح از عقل و فکر و انگیزه و توانایی و شجاعت و ... بسیار بسیار بیشتر بنفع کشور است. و حتی معتقدم بودنش در هر روز و ساعت ، خسارات سنگینی را به کشور ما وارد میکند. پیشنهاد می کنم؛ مسئوليتي مانند اداره درمانگاهی ، کلینیکی و... به ایشان داده شود و از خدمت به این نظام مرخص بشود . "قائد شهید امام خامنه ای رحمه الله علیه؛ اگر جمهوری اسلامی دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرئت ندارند، جسارت ندارند در خود احساس قدرت نمی‌کنند، در مردم خودشون احساس توانایی و قدرت نمی‌کنند، کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود." علیرضا تنهای کیسمی ۷ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110