eitaa logo
💓💓مــــُـــــحَنــــــــــــّٰٓــــــــــا💓💓
2.1هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
8.2هزار ویدیو
481 فایل
فعلا مادر شش فرزند، مشاور، نویسنده، مسیول خوابگاه دختران، علاقه‌مند به خوشبختی همه، اینجاباهم از زندگی، به حیات می‌رسیم استفاده از مطالب کانال بلااستثنا آزاد است. بگو تابگم @barannejat https://eitaa.com/joinchat/1763180548Cdca1fa9741
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله محورهای سخنرانی امروز رهبر انقلاب، نقش پیامبر درهدایت جامعه و اینکه انقلاب اسلامی ادامه‌ی این حرکت پیامبر اکرم است. فرمودند: جنگ نرم دشمن، عبارتست از ۱/وارونه نمایی حقیقت ازجمله در حمله به یمن و بحث انرژی هسته ای ۲/نگهداشتن افراد جامعه از تواصی به حق وصبر، که طبق آیات قرآن، عامل جلوگیری از خسارت بشر است. راه مقابله با دشمن این است که جوانان جامعه که افسران جنگ نرم هستند باید با تواصی به حق، صبر وایستادگی وشناسایی حقیقت، به جامعه امید تزریق کنند. :چطوره اگه بعنوان یه عده آدم ولایی، بیایم پاکار وبا استفاده از کتاب صعود چهل ساله، ومجموعه چی بودیم و چی شدیم، امیدوار بشیم وامید تزریق کنیم؟؟؟ پیشنهاد۲/ امروز امتحانی از صحبتهای رهبری، چارتی طراحی کردم. نظرتون چیه این کارو با همه‌ی صحبت‌های رهبر انجام بدیم. کاری که در لبنان، اعضای حزب الله انجام میدن وسیاستمداران غرب و آمریکا. اما ما ازش غافلیم😟 ۳/به نظر عده‌ای این صحبت‌ها براساس سخنرانی طرح کلی اندیشه اسلامی درقرآن ایشان هست، نظرتون چیه لااقل این کتاب رو بخونیم؟ حواسمون باشه خیلی ها تنشان بااین حرفها می لرزه وبراساس اون برنامه میریزن، سهم ما چی هست؟؟؟ @zedbanoo
4_5931672877446202854.mp3
2.08M
✅ اگر دوست دارید فرزند بیشتری داشته باشید اما نگران مشکلات اقتصادی هستید، این فایل صوتی رو گوش کنید. 👌بسیار عالی و راهگشا @zedbanoo
دیروز میلاد حاتمی و امروز عوامل باند ساسی مانکن دستگیر شدند! خداقوت به رئیسی که بخاطر قدرت طلبی‌های کثیف انتخاباتی برای برخورد با کثافتی مثل ساسی مانکن سست نشد و بعد از اینکه نفس کله گنده‌های فاسد و مفسدین اقتصادی رو گرفت، رفت سراغ مفسدین اخلاقی! آقای رئیسی خیلی مردی 👌 "محمد پازوکی" @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام و روز بخیر می خواستم بدونم آیا شاهد تاریخی، قرآنی و روایی برای همگانی بودن حجاب در جامعه اسلامی داریم؟
👉1👈 📝 پاسخ: ✍️ همگانی بودن را دو جور می‌توان معنا کرد. اول: همگانی برای همه‌ی مسلمانان؛ اعم از مومنِ رده بالا و رده پائین؟ دوم: همگانی بودن برای ولو اقلیت‌ها (اهلکتاب و کافران) در کشورِ اسلامی. 1️⃣ الزامی بودنِ حجاب برای همه‌ی مسلمانان ـ با هر سطحِ تقیدِ اسلامی ـ در جامعه‌ی اسلامی، شواهدِ قرآنی و حدیثی دارد. ✔️ شاهد قرآنی: در آیه‎ی 59 سوره‎ی احزاب و نیز 31 سوره‌ی نور، فعلِ "قُل" فاعلَش و مخاطبش پیامبر است. خدا در این دو آیه بجای خطاب به مردم، پیامبر را بعنوانِ رهبرِ جامعه‎ی ایمانی موردِ خطاب قرار داد. این نشان می‎دهد در مسئله‎ی حجاب، حاکم اسلامی باید ایفای نقش کند و نمی‎تواند مثلِ حکومت‌های سکولار، بی‌تفاوت باشد. ❓حالا سوال این است که مکلفِ آیاتِ حجاب چه کسی است؟ زنانِ پیامبر؟ دخترانِ پیامبر؟ زنانِ مومنین؟ همه‎ی زنان؟ پاسخ این سوال را در آیاتِ مورد بحث جداگانه بررسی می‎کنیم. 🔔 به آیه‎ی 59 سوره‎ی احزاب چشم بدوزید. این آیه، پوششِ سرتاسریِ جلباب (چادر) را الزام می‎کند. الزامِ جلباب (حجاب حداکثری) به سه طائفه است: 👈 1. زنانِ پیامبر (لِأزواجِک): همسرِ پیامبر باید بیش از عوام الناس، به حجاب مقید باشد و پوششِ او چادر است و لا غیر. 👈 2. دخترانِ پیامبر (و بَناتِک): حکمِ زنانِ پیامبر عیناً در موردِ دخترانِ پیامبر نیز ساری و جاری است. 👈 3. زنی که از آنِ مؤمن است (نساء المؤمِنینَ): در این عبارت واژه‎ی "نساء"، مضاف است و "المؤمنینَ" مضافٌ إلیه. این یعنی ایمان، صفتِ شوهر یا پدر یا برادرِ این زنان است. اما آیا واقعا جلباب (چادر) بر زنی که منسوب به مؤمنان باشد واجب است؟! 👌برای پاسخ به این سوال کمی برگردید عقب‎تر و به سه تعبیرِ "أزواجِکَ" و "بَناتِکَ" و "نساءِ المؤمنین" ـ که هر سه ترکیبِ مضاف و مضافٌ الیه‎ی دارند ـ دقت کنید. الزامِ جلباب به این سه طائفه بخاطرِ مضافٌ الیه‌شان است. یعنی به ترتیب عایشه بودن، فاطمه‏ی زهرا بودن و جعده‎ی خبیثه بودن بخودیِ خود، جلباب را واجب نمی‎کند. آن‎چه موجبِ الزامِ جلباب می‎شود زوجه‎ی پیامبر بودنِ عایشه و بنتِ پیامبر بودنِ زهرا و همسرِ امام حسن بودنِ جعده است. ➕ با توجه به این‎که عبارتِ "نساء المؤمنین" در امتدادِ "أزواجکَ" و "بناتِک" آمده و از جهتِ اسلوبی به این‎دو شبیه است، شاید بتوان گفت نساء در این آیه، زنانی هستند که به نکاحِ مومنانی در آمدند که همچون پیامبر در ایمان، شاخص هستند. مثلا همسرِ امام هستند. یا همسرِ عالم هستند. یا همسرِ چهره‎های شاخصِ دینی هستند. این عده حجابشان الزماً چادر است و لا غیر. ➕ جلباب (چادر) پرچم و نشانه‎ی ایمان است، معرِّفِ ایمان و عفاف است: "ذالک أدنی أن یُعرَفنَ"؛ نتیجه‎ی معروف شدن به ایمان و عفاف این است که موردِ اذیت قرار نمی‎گیرند: "فلا یؤذینَ". فاء در این عبارت، نتیجه‎ی التزام به جلباب است. یعنی محصولِ تقید به جلباب، در امان ماندن از اذیتِ هوسرانان است. استفاده از پوششِ چادر یعنی نه گفتن به هوسرانان. البته این آیه، تلبس به جلباب (حجاب حداکثری) را برای مؤمنانِ عوام نهی نکرد. 🔔 حالا به آیه‌ی 31 سوره‎ی نور، چسم بدوزید. خدا "المؤمنات" را در این آیه به چهار چیز الزام می‎کند: 👈 1. غضِ بصر: يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَرِهِنَّ 👈 2. حفظ فرج: وَ يحَفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ 👈 3. اختفاء زینت: وَ لَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا 👈 4. روسری: وَ لْيَضْرِبْنَ بخُمُرِهِنَّ عَلىَ‏ جُيُوبهِنَّ ❓سوالِ ما اکنون این است که مکلفِ این چهار حکمِ الزامی چه کسی است؟ آیا مثلِ آیه‎ی قبل، این الزامات، اختصاص به همسران و دخترانِ رسول و نیز مؤمنانِ عالی‎مقام دارد؟ یا مؤمنانِ عوام و عادی هم مخاطبِ این آیه هستند؟ و در یک کلام مصداقِ مؤمناتِ مکلف به این چهار الزام چه کسی است؟ 👌درست است که مصداقِ مؤمن در این‎جا نامشخص است اما تکلیف و ماموریتِ آن مُؤمن که روشن است. وقتی می‎توان با بررسیِ تکلیف و مشقِ دانش‎آموز پی به رتبه‎ی علمی او بُرد، پس با بررسیِ تکالیفِ چهارگانه‎ی فوق می‎توان رتبه‎ی ایمانیِ مؤمناتِ این آیه را نیز کشف کرد. ادامه 👇👇👇 .
👉2👈 ادامه👆👆👆 ✍️ غضِ بصر، اولین تکلیف است. آیا این تکلیف فقط به مؤمنانِ عالی‎رتبه واجب است؟ حفظِ فرج از نگاه و زنا آیا فقط به نساء پیامبر و بناتِ پیامبر و نساء مؤمنان واجب است؟ پاسخِ این‎دو سوال منفی است. بفرموده‎ی آیه‎ی 12 سوره‎ی ممتحنه زنانِ صدرِ اسلام به محض این‎که ایمان آوردند، با همان ایمانِ اندکشان در بیعت با پیامبر از زنا نهی شدند: "إِذا جاءَكَ الْمُؤْمِناتُ يُبايِعْنَكَ عَلى‏ أَنْ لا يُشْرِكْنَ بِاللَّهِ شَيْئاً وَ لا يَسْرِقْنَ وَ لا يَزْنينَ...". ✅ پس این‎طور نیست که تا ایمانش تکمیل نشده باشد و به درجاتِ عالیه نرسیده باشد، زنا و چشم‎چرانی و شرکِ و سرقت بر اینان حلال باشد. در این آیه تعبیرِ "مؤمنات" برای مؤمنِ حداقلی هم بکار رفته و این یعنی مؤمنِ ابتدائی، متوسطه، عالیه و حتی مُسلِم همه‎شان مکلف به انجامِ دستوراتِ دین هستند. ➕بنابراین دو دستورِ اول، به عمومِ مؤمنان است با هر درجه و رتبه‎ای. حال که دو مورد از چهارگانه، مصداقش عمومِ زنان مؤمن شد چه ایرادی دارد همان حکمِ سابق را به دو موردِ باقی مانده سرایت دهیم و بگوئیم اختفاء زینت وتلبس به روسری هم تکلیفِ عُمومِ مُؤمنان است و نه فقط مخدراتِ علیا مقام و زنانِ مؤمنانِ والا مقام؟ ❌ پس این نیست که مرد باید مومنِ کامل باشد تا حجاب زنش رعایت شود. ضمن این‎که به آخرین فقره‎ی آیه‎ی 31 و مشخصاً رویِ واژه‎ی "جمیعاً" دقت کنید: "تُوبُواْ إِلىَ اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُون". این آیه، جمیع المؤمنین را موردِ خطاب قرار داده و نه مؤمنان خاص ➕ حاصل جمعِ آیاتِ دو سوره‎ی احزاب و نور: حاصلِ کلام این شد که هر دو آیه به پوششِ الزامی تاکید دارند اما میزانِ پایبندی به حجاب در دو آیه به اقتضایِ مکلفِ آن، متفاوت است. طبقِ آیه‎ی 59 سوره‎ی احزاب، حجاب حداکثری یعنی جلباب (چادر)، پوششِ الزامیِ زنِ پیامبر، دخترِ پیامبر و زنِ مؤمنانِ عالی‎مقام است. اما حجاب حداقلی یعنی تلبس به روسری و اختفاء زینت، پوششِ الزامیِ عمومِ مؤمنات است. 👈 شاهد حدیثی: در ادامه به نمونه‌های از برخوردهای رسمیِ پیامبر و امام علی ـ که صاحب حکومت بودند ـ را با بی‌حجابی نقل می‌کنیم: ➖ 1. پیامبر وقتی عمرو بن حزم را بعنوان والی نجران منصوب کرد در نامه‌ای به او نوشتند: "مردم را از نماز خواندن در یک لباس کوچک نهى کن مگر این‌که پوششى باشد که بتواند دو طرف آن را به دو شانه خود گره بزند؛ و مردم را از این‌که لباس کوچکى بپوشند که عورتشان آشکار شود باز دارد و از اینکه کسى موهایش را پشت سرش انباشته کند، نهى کند". مکاتیب ‏الرسول/ج2/ص528. ➖ 2. جابربن عبدالله انصاری می‌گوید پیامبر از توقف زنان در مسیر رفت و آمد و این‌که زنان هنگام بیرون آمدن از خانه لباس شهرت بپوشند، نهی می‌کرد مستدرک‏الوسائل/ج14/ص280 ➖ 3. امیر المومنین خطاب به اهلِ عراق فرمود: " ای اهلِ عراق! خبردار شدم زنان شما با مردان برخورد می‌کنند آیا شرم نمی‌کنید"؟ اصول کافی/ج5/ص537 2️⃣ الزامی بودنِ حجاب برای حتی اقلیت‌های دینیِ ساکم در بلاد اسلامی، بخشِ دومِ سوال شما بود. باید توجه داشته باشیم که زنانِ اهلِ کتاب از زمان پیامبر تا قبل از رنسانس دارایِ حجاب بودند. یهودیان و مسیحیانِ صدر اسلام بخاطرِ آموزه های کتُب آسمانی مقید بودند به رعایتِ حجابی که خیلی سفت و سخت تر از حجابِ مورد توصیه اسلام است. ➕ حتی شما اگه کارتون هایِ دهه شصت را ببینید، غالبا لباس‌های بلندی می‌پوشدند خانم‌ها. حتی وقتِ بیرون رفتن، کلاه بر سر می‌گذاشتند. حتی مشرکینِ صدر اسلام هم عریانی و بی‌حجابی را قبیح می‌دانستند. 👈 با این نگاهِ تاریخی خواستم بگویم اصلا در زمان اهلبیت، بی‌حجابی به معنایِ امروزیَش و این شدّت و حدت، رواج نداشت تا بگوئیم "اجبار" وجود داشته یا نداشته. یا مثلا بگوییم بی‌حجاب‌ها می‌رفتند بیتِ اهلبیت و امامان هم در برابرِ حجابشان ساکت بودند! ➕ طبقِ نص صریحِ قرآن عرب‌های جاهلی روسریشان را سرشان می‌کردند اما گردنشان آشکار بود؛ که قرآن، این نوع پوشش را کامل‌تر کرد و فرمود گردن را هم بپوشانید. 🔔 البته قبل از ظهور اسلام، فقط و فقط به بردگان اجازه‌ی پوششِ سر [فقط پوشش سر] داده نمی‌شد تا از غیرِ برده‌ها شناخته شوند. از همان ابتدا، بی‌حجابی نشانه‌ی بردگی و حقارت بوده. بی‌حجاب نگه داشتنِ کنیزها یک پدیده‌ی "اجباری" و ظالمانه بود که توسط اشراف، به کنیزان تحمیل می‌شد. این سنتِ زشت با ظهور اسلام و تشکیلِ حکومت اسلامی، منسوخ شد. ادامه 👇👇👇 .
👉3👈 ادامه👆👆👆 📣 پس در صدرِ اسلام به دلیلِ نبودِ بسترِ بی‌حجابی ـ به معنای امروزی ـ، اصلا بحثِ اجبار به حجاب موضوعیتی نداشت تا بگوییم پس چرا اهلبیت با بی‌حجاب ها برخوردِ مکرر نداشتند؟ مثلِ این می‌ماند کسی بگوید چرا نیروی انتظامی گواهی نامه را اجباری کرده مگر امام صادق اجباراً کسی را وادار می‌کرد به گرفتنِ گواهی‌نامه؟!! ➕ علاوه بر اینکه رعایت حجاب، واجب شرعی است طبقِ نصِ قرآن. وقتی چیزی واجب شد، مقدماتَش نیز واجب است. مثلا خدا وقتی می‌گوید برقراریِ عدالت واجب هست، برخورد با مفسدین اقتصادی نیز چون مقدمهی عدالت است، می‌شود واجب. 👌 مثلا وقتی شما به من می‌گوئید ساعتِ هفت بیا سرِ قرار، به من واجب است لباسَم را بپوشم، سوار ماشین شوم و همه‌ی این مقدمات، واجب است تا برسم به قرارِ شما. این مقدمات گرچه تک تک بیان نشده اما لازم هست. ✍️ حالا وقتی در سوره‌ی نور خدا ریشه‌کنیِ فحشا را وظیفه‌ی حکومت اسلامی می‌داند، حاکمیت وظیفه دارد با همه‌ی بسترهای فحشا ساز، مقابله کند. آیا با مقدمات و بسترهای فحشا اگر مقابله نشود، می‌شود فحشا را نابود کرد؟! ☝️از این مطلب استفاده می‌شود که اگر اقلیت‌ها نیز در حکومت اسلامی، ضوابط پوشش را رعایت نکنند و بسترِ فحشا فراهم شود، حکومت اسلامی حق برخورد با آنان را دارد. ➕ در احکامِ "جزیه" نیز آمده است که حکومتِ اسلامی بابتِ تامینِ امنیتِ اقلیت‌ها باید از آنان تعهداتی بگیرد. یکی از این تعهدات، پذیرش قوانین و ضوابط حکومت اسلامی است. .
آرمان برتر: ⭕️ کلیپ معرفی دوره ⚠️ با رفتار های نوجوان خود مشکل دارید!؟ مباحث و مهارتهای مطرح شده در این دوره: 🔸 شناخت خصوصیتات نوجوانان 🔹 چگونگی ابراز عاطفی به نوجوانان 🔸 علت ناراحتی و پرخاشگری نوجوان 🔹 چرا نوجوانان ترجیح میدهند تنها باشند؟ 🔸 چگونه نوجوانمان را تحت تربیت و نظارت قرار بدهیم؟ 🔹 خصوصیات نوجوانان و رابطه آن با ارتباط گیری با نوجوان 🔸 ۱۰ مورد از اموری که باعث سد ارتباط با فرزند نوجوانمان میشود و باعث فاصله و دوری او از ما می شود. ♦️ ویژه والدین و مربیان 🎦 شش جلسه کارگاه آموزشی توسط 💰 قیمت: ۴۰.۰۰۰ تومان 🔸 خرید از طریق لینک زیر: 🌐 b2n.ir/t65332 🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گاهی چقدر راحت میشه بعضیا رو به آرزوشون رسوند... کافیه دغدغه داشته باشیم و دقیق نگاه کنیم. راستی حرفهای پسر خطاب به پدرش هم کلی نکته داره برای خیلی از پدر و مادرها... پ.ن. نشر این فیلم بمعنای تایید عصرجدید نیست. @zedbanoo
1694113539_-213730.pdf
15.23M
🎉 به مناسبت عید مبعث منتشر شد: 🧒 *مجموعه شعر کودکانه "نیکوترین الگو"* دریافت نسخه مجازی 🔺️ زن، خانواده و سبک زندگی در نگاه رهبرانقلاب👇 ❣ @Khamenei_Reyhaneh @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شكوه ها با پیامبر (ص) همان گونه كه نشسته بودم، خواب چشمانم را ربود، رسول خدا (ص) را دیدم، پس گفتم ای رسول خدا! از امت تو چه تلخیها دیدم و از لجبازی و دشمنی آنها چه كشیدم؟ پیامبر (ص) فرمود: نفرینشان كن. گفتم: خدا بهتر از آنان را به من بدهد، و بجای من شخص بدی را بر آنها مسلط گرداند. (كلمه (اود) یعنی كجی و انحراف و (لدد) یعنی دشمنی و خصومت، و این از فصیحترین كلمات است) > فی سحرة الیوم الذی ضرب فیه < مَلَكَتْنِی عَیْنِی وَ أَنَا جَالِسٌ فَسَنَحَ لِی رَسُولُ اللَّهِ ( صلی الله علیه وآله ) فَقُلْتُ یَا رَسُولَ اللَّهِ مَا ذَا لَقِیتُ مِنْ أُمَّتِكَ مِنَ الْأَوَدِ وَ اللَّدَدِ فَقَالَ ادْعُ عَلَیْهِمْ فَقُلْتُ أَبْدَلَنِی اللَّهُ بِهِمْ خَیْراً مِنْهُمْ وَ أَبْدَلَهُمْ بِی شَرّاً لَهُمْ مِنِّی . کنیم @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از چهل و دو سال هنوز ناشناخته اند. هیچ نام ونشان از آنان بر در و دیوار شهر ها نیست. ۲۲اسفند روز شهدا گرامی باد یاد وخاطره شهدای زن راگرامی می داریم وبرای شادی روحشان صلواتی هدیه می نمائیم. @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شاید اگر چهل سال پیش قرار بود راجع به اعتماد بنفس عمومی ایرانیان واداشته هایشان صحبت کنیم، چیزی جز فرهنگ ۲۰۰۰ ساله و مفاخر قرون گذشته مثل ابو ریحان وابن سینا نداشتیم. اما امروز چهل سال مقاومت، چهل سال افتخارآفرینی، چهل سال تلاش و پیشرفت داریم. مردان مردی که مایه‌ی امید وشگفتی جهانیان شدند. کسانی که در زمان جنگ تحمیلی صدام، نتوانست، یک قطعه از خاکشان را در ازای پشتیبانی تمام جهان، بگیرد. و حالاحتی ذره ای از خاک همسایه‌شان هم. مردان مردی که چهل سال با حرف و حدیث و خوب وبد‌و سختی ها ساختند. وبی آنکه ذره ای بنامشان کنند، سینه چاک امام و انقلابشان ماندند. ما همان ملتی هستیم که چهل سال قبل شاهمان برای رفت وامدهایش وحتی امورشخصی باید از اربابانش در آمریکا اجازه می‌گرفت، حالا رهبر ما حتی ابا دارد نام خبیثشان را برزبان پایان مبارکش بیاورد. ما مردمی هستیم که تا اوایل انقلاب تعداد زیادی از مردم در نداری می زیستند وحالا زندگی آنها برای ما شبیه خوابی دور است. چیزی که حالا انگار هزارسال نوری با آن فاصله داریم. این کشور، مردانی دارد که ده سال قبل، آنقدر تحریم های آمریکا را بی ارزش وبی اثر دانستند که بدون ذره‌ای کمک با ماهواره ای صفرتا صد ایرانی، میمون زنده به فضا فرستادند. اینجا هرسال، تسلیحات نظامی ای، به میدان می آید که در یک ضرب شصت معلوم آمریکایی ها شد چقدر از داشته ها و دانسته‌های آنها فراتر است. ما احتیاجی به بمب اتم نداریم، از یک سخن قاطع رهبرما، آنها در کاخشان می لرزند وبا یک اشاره‌اش، جنگ آذربایجان و ارمنستان پایان می یابد. اینجا جوانانی داریم که فراتر از هرچیز، ارق ملی والایی دارند که تاب کمترین جسارت ندارند ووقت وقتش، مردتر از آرش و رستم، به میدان می آیند. ما امیدواریم و دل محکم داریم وهرگز اسیر ناامیدی وناتوانی وبی انگیزگی نخواهیم شد. @zedbanool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ در پی اقدام خلاف شرع و قانون شهرداری تهران در برگزاری کنسرت با تک خوانی زن بدون حجاب با حضور تماشاگران مرد؛ خطاب به مسئولینی که نان جمهوری اسلامی را در خون شهدا میزنند و میخورند و فکر میکنند با عدم برخورد با حریم شکنیها میتوانند قبل ازانتخابات مملکت را برای انتخابات آرام نگهدارند! بدانید و آگاه باشید هیچ بویی از مکتب فاطمی و عاشورایی نبرده اید اصلا مسلمان نیستید ولو با تپه ای از ریش یا عمامه ای بر سر یا چادری که گردنتان را شکسته! هیچ گونه عذرخواهی وتوجیه پذیرفته نیست تمام دست اندکاران این برنامه به جهت مقابله علنی با احکام شریعت در حکومت اسلامی، باید محاکمه شوند. شاید شما دینتان را فراموش کرده اید و شاید مرده اید صرفا جهت اطلاع؛ ما زنده ایم هنوز و بر عهدمان پاینده ⬅️ شماره تلفنهای تماس اعتراضی به شهرداری تهران ❌پیامک و تماس به مع شهرداری منطقه ۱۳: 09306458427 🔻دفتر مسئول بازرسی: 02155634667 🔻دفتر مسئول سازمان فرهنگی هنری 02188981703 🔻مرکز رصد شهری: 021-84169940 🔻پیامک: 1370000055 @banooyetamadonsaz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله روزای آخر زمستان، اطراف سبزوار، هدیه‌ی خدا، یک برف زیبا که با آفتاب بعدش تبدیل میشه به ذخیره‌ی آب برای سال دیگه🌹 بازی خوب برای بچه‌ها و آدم‌برفی، خاطره‌‌ی‌ بچگی‌ هامون... ممنون خدا @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا