eitaa logo
الوارثین
200 دنبال‌کننده
49.3هزار عکس
39.5هزار ویدیو
88 فایل
این کانال درجهت رشد آگاهیهای عمومی واطلاعات روز در جهت اطاعت امر ولی فقیه در جهاد تبیین ایجاد شده است. آیدی مدیر کانال: @Eblagh110
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✳ مراقبه‌ی بعد از عاشورا 🔻 برای انسانی که به رسیده است، بعد از عاشورا، مراقبه‌ در مراتب حضور است. چنین فردی باید محاسبه کند که آیا توانسته است به آن‌هایی که همه چیز خود را در راه بذل کرده‌اند، بپیوندد؟ آیا به جایی رسیده است که حاضر باشد در مقابل ولی خدا قطعه قطعه شود، فقط برای آن‌که ولی خدا بتواند یک دیگر بخواند؟ 👤 📚 کتاب 📖 ص ۱۱۸ ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f
♨️ پاسخ دکتر سید محمد حسینی به (دهباشی مشاور رسانه ای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 😏😏) @mobahesegroup
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا انگلستان است .مرکز درست کردن رهبران جدید برای جهان اسلام واین مرد ریش قرمز که آخر از همه از ساختمان خارج میشود رهبر آینده مسلمانان پاکستان است که آماده تحویل به مسلمانان پاکستان میباشد. این صحنه آشنا نیست؟؟؟!! 🧩امام زمان دروغین در کشورݕاکستان نقشه های شوم برای ظهور ،،مدعیان دروغین ظهور 🆔 @mobahesegroup
▪️مگه کیش مستعمره ی چین نشده بود؟ پس اینا دارن کجا میرن؟! 💬 Elham yaghoobi @mobahesegroup
فقط دوست داریم این جماعت وقتی برگشتن پاچه هیئت ها رو بگیرن @mobahesegroup
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴«عزاداری تک نفره ♥️پیرمرد روستایی» 👈میتونید جلوی این عشق رو بگیرید؟ در یکی از روستاهای استان مرکزی، کرونا مانع عزاداری این عاشق امام حسین علیه السلام نشده است و با زنجیر زنی و نوحه خوانی آرام عزاداری میکند. 💚 👌 یعنی همین. فیلم بردار نمیتونه جلوی گریه هاشو بگیره 😭 (ع) 👉 @roshangarii 🚩
🔴 دوران «تبلیغ برای عدالت‌خواهی» گذشته؛ اما مطالبه‌گری و اجرای عدالت‌ همیشگی است حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان: 🔹می‌گویند: «فلانی گفته است دوران عدالت‌خواهی، مطلقاً تمام شده است!» بعضی‌ها یک کلمه پس و پیشِ صحبت بنده را نمی‌شنوند و دنبال بهانه برای فحش‌‌دادن می‌گردند. 🔹قبل از سخنرانی کسی پرسید «نمی‌خواهی دربارۀ عدالت‌خواهی سخنرانی کنی؟» گفتم «نه؛ دوران عدالت‌خواهی گذشته» یعنی دوران «سخنرانی و تبلیغ دربارۀ عدالت‌خواهی» گذشته است. البته باید یک کلمه اضافه می‌کردم که بعضی‌ها بهانه به دست‌شان نیاید؛ باید می‌گفتم «دوران سخنرانی‌کردن دربارۀ عدالت‌خواهی گذشته است» 🔹اگر کسی کمی انصاف داشته باشد می‌فهمد که بنده در مقام اینکه موضوع سخنرانی خودم را عدالت‌خواهی بگذارم می‌گویم دورانش گذشته است، یعنی الان ما نیاز به تبلیغ اینکه «عدالت‌خواهی مهم است» نداریم. 🔹مطالبه‌گری در عدالت‌خواهی که تمام نمی‌شود! ولی الان نیاز به تبلیغ و سخنرانی دربارۀ اهمیت عدالت‌خواهی نیست، بلکه الان موقع اجرای عدالت است، کمااینکه قوۀ قضائیه بخشی از آن را الان دارد اجرا می‌کند. 🔹اگر من بالای منبر، به جوانان بگویم: «وقتی دیدید کسی عدالت نمی‌کند و ظلم می‌کند فریاد بزنید!» می‌گویند: ما نسبت به این مسئله توجیه هستیم، حرف جدیدی نداری که بگویی؟! 🔹بنده به‌عنوان مبلّغ، موضوعی که ضرورتش را بیشتر از تبلیغ عدالت‌خواهی می‌دانم موضوع مواسات و آمادگی برای گذشتن از دارایی‌ها است. 🔹بعضی‌ها مواسات را در حد صدقه تنزل می‌دهند؛ مواسات فراتر از صدقه است؛ یک سبک زندگی است. فرهنگ مواسات، سبک زندگی را برای مسئولینِ جامعه، بیشتر از بقیۀ افراد جامعه، تغییر خواهد داد. 🔹ما رهبر انقلاب را بالاتر از اسوۀ اجرای عدالت می‌دانیم؛ ایشان را اسوۀ اجرای مواسات می‌دانیم. پرهیز کردنِ ایشان از خوردن خیلی از میوه‌جات گران‌قیمت-حتی قبل از انقلاب که مسئول نبودند- چیزی فراتر از عدالت است؛ این یعنی اهل مواسات بودن. 🔹مواسات یعنی «تو حق نداری بهتر از برادر دینی‌ات زندگی کنی، حتی در خلوت خودت» البته این کار سختی است. شما ببینید چند نفر از مسئولین کشور، در مواسات، به رهبر انقلاب تأسی می‌کنند؟ ✍️بیداری ملت @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
From bullets to pellets!! "گلوله‌های ساچمه‌ای روی صورت" بهایی‌ست که شیعیان کشمیر بابت عزاداری سیدالشهدا(ع) میپردازند.. ما چه بهایی میدهیم؟! | کشمیر، دیروز | *سـیـّد مـنـصـور مـوسـوی 🏴* 💠 @Sepahiy.. اخبار سپاه پاسداران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ویدیو حاوی الفاظ رکیک🚫 لشگر یزید با آلات طُرب و توهین مقابل مقدسات آمده‌اند تفاله‌های پهلوی و مدعیان آزادی عقیده! روز عاشورا مقابل مسجد تشیع (امام علی) واقع در هامبورگ آلمان، دی‌جی آوردن و با شعارهای توهین‌آمیز به امام حسین و ائمه اطهار عقده‌هاشون رو خالی کردند جالبه که فیلم گیرنده داره میگه برای اعتراض به اسلام و محرم! مشکل اینا با مردم ایران دقیقا همینه، اسلام و محرم @tahlile_siasi @tahlile_siasi
🔴نعل وارونه بی بی سی در روایت ایرانی ✍محمد عبدالهی 🔰طی دو سال گذشته و پس از افشاگری ها درباره «هاروی واینستین» تهیه کننده معروف هالیوودی و سابقه تجاوز وی به دست کم 80 زن، در غرب موجی تحت عنوان جنبش راه افتاد که دنیا را شگفت زده کرد. زنان زیادی در اروپا و آمریکا و حتی برخی کشورهای آسیای شرقی با انتشار تصاویر خود به همراه هشتگ به این جنبش پیوستند و مدعی شدند بارها مورد تجاوز قرار گرفته و سکوت کرده اند. 🔰مهمترین حقیقتی که در ماجرای جنبش «من هم همینطور» افشا شد، این بود که که مدعی بود رهاوردش برای انسان ها آزادی و رفاه و امنیت است، با ترویج (بخوانید بی بند و باری) چنین دست پختی به ارمغان آورده. 🔰البته در سال های اخیر و به دنبال غرب برخی رویکردهای کم رنگ انسانی و اخلاقی در اروپا و ایالات متحده آغاز شد که سعی داشت داری (Sexual Abstinence Approach) را به عنوان نوشداروی این مرض مسری ترویج کند که چون حامی قدرتمندی بین سیاسیون و جامعه نخبه غربی ندارد و نیز اقداماتش در تضاد با منافع کمپانی های بزرگ پورن، مشروب و فیلم سازی ست نتوانسته توفیق چندانی کسب کند. 🔰اما اخیرا موجی در توییتر فارسی این بار در دفاع از قربانیان در ایران شکل گرفته که برخی کاربران به بیان تجربیات خود از تجاوز جنسی می پردازند و در رسانه هایی چون به صورت پررنگ بازتاب داشته است. این بازتاب ها همراه بود با تحلیل هایی که مدعی بود زنان ایرانی بالاخره تصمیم گرفته اند سکوت مرگبار خود در برابر تجربه های مکرر تجاوز به عنف را بشکنند و علیه ساختار مذهبی و حقوقی و اجتماعی که هیچ حمایتی از آنان در این موضوع ندارد، بشورند. 🔰فارغ از اینکه این موضوع حقیقت دارد یا دچار بزرگنمایی شده، به عنوان یک پدیده رسانه ای باید در جستجوی هدف پینوکیوی دماغ دراز بی بی سی و برخی اکانت های تابلودار توییتر فارسی از پرچمداری این موضوع بود. 🔰روی دست گرفتن این موضوع درواقع پیگیری یک خط است که همواره در دستور کار بوقچی های رسانه ای غرب برای پوشاندن مشکلات خویش بوده. همزمانی این موج توییتری و بازتاب عجیب و غریبش با حادثه تکان دهنده هتل دریای سرخ و تجاوز گروهی سی مرد اسرائیلی به یک دختر 16 ساله که این روزها افکار عمومی اسرائیل را در شوک فرو برده و می تواند منجر به یک رسوایی اخلاقی بزرگ برای در جهان شود، جالب توجه است. 🔰گویی رسانه های غربی به عنوان پادوی رژیم صهیونیستی تنها چاره شستن این لکه ننگ را هدایت افکار عمومی به کانال انحرافی برساخته ی بالا بودن آمار تجاوز به عنف در ایران دیده اند. 🔰البته دستاورد دیگر آنان از این تحریف روایت، به اسلام در موضوع است که تحلیل گران این رسانه ها سعی کرده اند با استفاده از کم اطلاعی مخاطبان عام از احکام قضایی جمهوری اسلامی در این موضوع، این وظیفه را به انجام برسانند. 🔰به این صورت که با التقاط اثبات قضایی مساله زنا با تجاوز به عنف، شرع مبین اسلام را بر علیه زنان مورد تجاوز قرار گرفته معرفی کنند. آنان می گویند زنی که به او تجاوز شده باید چهار شاهد مرد برای ادعای خود بیاورد که چنین چیزی محال است و به همین دلیل متجاوز به عنف معمولا در هیچ دادگاهی محکوم نمی شود. 🔰درحالی که در قانون مجازات اسلامی، این اثبات زناست که وابسته به شهادت چهار مرد عادل یا سه مرد و دو زن است نه تجاوز به عنف. اثبات تجاوز به عنف نه محدود به شهادت شهود است و نه اقرار متجاوز؛ بلکه قاضی می تواند طبق علم خود که به طرق متعارف حاصل شده عمل کند که امروزه کسب علم قاضی با روش های پیشرفته ی پزشکی قانونی آسان تر شده. 🔰همچنین تخفیف هایی که در شرع مقدس برای جرم جنسی همراه با رضایت مثل پذیرش توبه مجرم پیشبینی شده، درباره تجاوز به عنف وجود ندارد و دین مبین اسلام به هیچ عنوان از حق فرد مورد تجاوز قرار گرفته و شکایت او در این موضوع نمی گذرد. 🔰پس هدف آمیختن شیطنت آمیز احکام این دو جرم متفاوت، تحریف واقعیت ها در کشور ما و انداختن توپ رسوایی غربی ها در زمین جمهوری اسلامی ست. @tahlile_siasi @tahlile_siasi
‍ ‍ حضرت زینب (س) پیروز جنگ روایت های بعد از واقعه عاشورا ✍️معصومه نصیری ـ مدرس سواد رسانه ای ▪️سال ۶۱ هجری قمری، حسین(ع) و یارانش در کربلا به شهادت می رسند. دورانی که تصور بر این است رسانه فاقد معنا بوده و هنوز اثری از تکنیک های رسانه ای وجود نداشته است اما نگاهی به قبل، حین و بعد از این حادثه نمایانگر چیزی جز آنچه می پنداریم، است. برای وقوع چنین جنایتی آماده سازی افکار عمومی و دارای اهمیت است. حاکمان آن دوران با تکیه بر شیوه های رسانه ای همچون عملیات روانی و شایعه سازی سعی در اقناع افکار عمومی برای همراهی با برنامه هایشان را داشتند و از همین روی مردم کوفه به یکباره تحت تاثیر روش های مورد اشاره، تغییر رویکرد داده و از همراهی با امام(ع) منصرف می شوند. آنها که خود حسین ابن علی را دعوت کرده بودند، تحت تاثیر القائات آن زمان، رفتاری مغایر با آنچه باید را اتخاذ کردند. در واقع با ایجاد _اختلال_در_معیار، در رویه و محاسبات نیز اختلال ایجاد شد. ▪️عملیات روانی گسترده دستگاه حاکم و القای دروغ در پوشش واقعیت، افکار عمومی آن دوران را برای همراهی در جنگ علیه خاندان رسالت، اقناع و متقاعد کرد. پنهان سازی بخشی از واقعیت و استفاده از تکنیک دروغ بزرگ توسط دستگاه حاکم، باعث شد تا بعد از حادثه عاشورا بسیاری ندانند آنکسی که یزید و ابن زیاد از او به عنوان خارجی یاد کردند و به قتلش رساندند، نوه رسول خدا (ص) بوده است. آنها با روایت سازی و تمسک به تکنیک برچسب زنی و عنوان سازی مردم را متقاعد کردند علیه کسی وارد جنگ شوند که در برابر حکومت خروج کرده است و «قیام علیه ظلم» را به روایت «خروج علیه خلیفه» تغییر دادند. بنابراین استفاده از تکنیک های مختلف پیش از وقوع حادثه کربلا، در وقوع آن نقش مهمی را ایفا کرد. حین حادثه عاشورا تک تک رفتارهای امام حسین(ع) و یارانشان کارکرد رسانه ای خاص خود را داشته است. از نماز ظهر عاشورا در میان جنگ تا توبه حر و رفتار ابوالفضل العباس و …. همگی حاوی پیام رسانه ای به مخاطب است. ▪️اما نکته مهم رفتار و نقش رسانه‌ای حضرت زینب کبری(س) پس از عاشوراست. نقش رسانه ای ایشان در این مقطع تاریخی بر کسی پوشیده نیست. اوست که پیام عاشورا را در محیطی که دستگاه حاکم با القای دروغ و انگاره سازی های مختلف علیه امام حسین(ع) وارد عمل شده است، به گوش افکار عمومی زمانه ای خویش می رساند و با خطبه های تاریخی اش و رفتار توام با صبر و وقارش به گوش دنیا می رساند که آنچه به آن ها گفته شده، دروغ بوده و آنکه در دشت کربلا به شهادت رسیده، حسین (ع) بوده و آنجاست که مردم متوجه می شوند چه روی داده و آنکسی که علیه اش وارد جنگ شدند نوه رسول گرامی اسلام بوده است. زینب کبری(س) با خود، انگاره سازی و دستکاری واقعیت توسط دستگاه حاکم را ناکارآمد می کند. حضرت زینب (س) توانست تمام عمق فاجعه دشت کربلا را به گوش همگان برساند . ▪️بانوی گرامی کربلا پس از حادثه، با ایفای نقش رسانه‌ای خود امکان هرگونه یا اشتباه را از مخاطب سلب و او را با حجمی از اطلاعات مواجه می کند تا چرایی و اهداف قیام حضرت اباعبدالله در برابر ظلم را برای همیشه تاریخ زنده نگه دارد که اگر او و خطبه هایش نبودند، دروغ پردازی دستگاه، جور حادثه را به گونه ای دیگر روایت می کرد. این ایشان بود که توانست افکار عمومی را آگاه و تمام فضاسازی های شکل گرفته را بی اثر کند. آنچه به عنوان کارکرد رسانه ای آن دوران توسط حاکمیت صورت گرفته بود سرکوب افکار از طریق حذف و قلب حقایق بود. آن ها با ، گاه بخشی از حقیقت را حذف و گاه بخشی غیرواقعی به آن اضافه می کردند و دست به تخریب و فریب افکار عمومی می زدند. آن ها با برچسب زدن (خروج علیه خلیفه) به ایجاد حوزه معنایی منفی برای سرکوب موضوع و فرد موردنظر، می پرداختند. ▪️ زینب (س) در عصر تحریف و دروغ و نیرنگ، توانست با ایفای نقش دقیق و به هنگام خود پیام واقعی کربلا و آنچه رخ داده بود را به گوش افکار عمومی برساند و تمام تکنیک های رسانه ای حاکمان دورانش را خنثی و پیام واقعی کربلا را برای همیشه در تاریخ زنده نگه دارد. در دوره ای که روایت های ارائه شده مبتنی بر دروغ و نیرنگ و تحریف عمیق تاریخی بوده است، حضرت زینب (س) با ارائه روایت مبتنی بر واقعیت و اثرگذاری ویژه افکار عمومی را با حقیقت بزرگی روبرو کردند که بنیانگذار جریانات پس از عاشورا و تا ابد خواهد بود. و شاعر چه نیکو گفته است: «سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود» @asrehooshmandi @tahlile_siasi @tahlile_siasi
📌تحریف موضوع، این‌بار در روستای ابوالفضل! 🔶درگیری روز چهارشنبه در روستای ابوالفضل اهواز منجر به مجروح شدن تعدادی از اهالی روستا با گلوله‌های ساچمه‌ای پلاستیکی شد تا خوراک خبری رسانه‌های معاند برای حمله به بنیاد مستضعفان فراهم شود. نکات تحلیلی: 1- مخابره این حادثه یکی از مصادیق تحریف به شمار می‌رود، چراکه این اتفاق ارتباطی با بنیاد مستضعفان نداشته و به اجرای رأی کمیسیون ماده 100 شهرداری، به‌منظور رفع تصرف غیرقانونی زمین‌خواران توسط نیروی انتظامی مربوط می‌شده است که برخی رسانه‌ها آن را به تلاش بنیاد مستضعفان برای تصاحب زمین‌های روستاییان تغییر دادند. 2- به گفته فرماندار اهواز، روستایی به نام «ابوالفضل» در تقسیمات کشوری اهواز وجود ندارد. آنچه به روستای ابوالفضل نامیده می‌شود، یک سکونت‌گاه غیررسمی است که از سال ۲۰۰۵ شکل گرفته و مالکیت و اسناد این اراضی متعلق به بنیاد مستضعفان است. 3- در سال‌های اخیر زمین‌خواران به صورت شبانه زمین‌های زیادی را تصرف کرده‌اند و تاکنون چندین بار شهرداری برای رفع تصرفات به این روستا رفته و زمین‌های مذکور را آزاد کرده است که البته با هیچ‌گونه اعتراضی از سوی اهالی مواجه نشده است. 4- در کنار برخی تصرفات غیرقانونی در این منطقه، حدود 60 الی 70 خانوار نیز زندگی می‌کنند که وضعیت اقتصادی ضعیفی دارند. تعدادی از زمین‌خواران با قصد پوشش دادن به اقدمات غیرقانونی خود از طریق تحریک این قشر مستضعف و دادن اطلاعات غلط به آن‌ها، باعث شده‌اند که آنان با پرتاب سنگ و شیشه به سمت مأموران نیروی انتظامی، مانع از اقدام قانونی آنان شوند. در این درگیری تعدادی از مردم مجروح می‌شوند. سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی برای دلجویی از مردم مستضعف این منطقه صورت گرفت و بررسی علل و عوامل اصلی این حادثه نیز در دست بررسی است. نکته راهبردی: بی‌قانونی زیبنده جمهوری اسلامی ایران در هیچ سطح و موضوعی نیست. اجرای قانون باید اولویت اول نهادهای اجرایی در همه دستگاه‌ها باشد و روستای ابوالفضل نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌یقین رسالت بنیاد مستضعفان که حمایت از اقشار ضعیف جامعه است، حمایت از اهالی واقعی این روستا را نیز وظیفه خود می‌داند و با در نظر گرفتن ملاحظات شهرداری و فرمانداری اهواز و با رعایت قانون، اقدامات لازم را انجام خواهد داد ولیکن رسانه‌های داخلی نباید بوق رسانه‌ای دشمن شده و اجازه دهند عده‌ای زمین‌خوار با جریحه‌دار نمودن افکار عمومی، خواسته اصلی اهالی واقعی را تحریف نموده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند! (نویسنده: علی کارگر) ✅‌‌کانال بصیرت را به بهترین دوستان و همکاران خود  سفارش کنید.💐 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
⭕️دلسوزی برای ملت! 🔹در روزهای گذشته خبری تحت عنوان «بیانیه جمعی از فعالین سیاسی و مدنی» به‌صورت هم‌زمان در رسانه‌های معاند و رسانه‌های منتسب به جریان اصلاح‌طلب داخلی منتشر شد که در آن به محکومیت تعدادی از چهره‌های سیاسی اعتراض شده است. در بخشی از این بیانیه آمده است: «همگان مستحضرند که به علت افزایش سه برابری قیمت بنزین، قشرهای مختلف مردم به اعتراض برخاستند که متأسفانه در ادامه به خشونت‌های گسترده و جان‌باختن دست‌کم ۲۳۰ تن از هم‌وطنانمان منجر شد. حال نهادهای مسئول به‌جای بررسی علل و عوامل این خطا و محاکمه مسببان آن، شهروندانی را محاکمه می‌کنند که از سر دلسوزی و برای حفظ امنیت و اعتبار کشور و دفاع از حقوق شهروندان، به مقامات و معترضان هشدار دادند که از توسل به هر نوع خشونت بپرهیزند.» اولین نکته قابل‌تأمل در این بیانیه اعتراضی، ماهیت امضاکنندگان آن است که خود را دلسوز ملت جا می‌زنند: «اردشیر امیرارجمند» (مشاور یکی از سران فتنه ۸۸ که از کشور متواری شد و به فرانسه گریخت)؛ «رجبعلی مزروعی» (از نمایندگان متحصن در مجلس ششم و از فعالین فتنه ۸۸ که چندی پس از فتنه، متواری و سپس به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج شد)؛ «عبدالعلی بازرگان» (از سران گروهک نهضت آزادی و از اعضای اتاق فکر فتنه ۸۸ در خارج از کشور) قرار گرفتن نام این افراد در کنار افرادی چون حجاریان و تاجزاده و علوی‌تبار، بیش‌ازپیش بر پیوند طیف تندروی اصلاح‌طلب و جریان برانداز در خارج از کشور صحه می‌گذارد. ثانیاً؛ در آبان سال گذشته، بی‌تدبیری در بخش‌هایی از دولت اصلاح‌طلبان در کنار برنامه‌ریزی گسترده دشمن در پشتیبانی از اغتشاشات خیابانی، منجر به قربانی شدن تعدادی از هم‌وطنانمان شد. حال جریان اصلاح‌طلب به‌عنوان بانی وضع موجود و متهم اصلی اتفاقات آبان ۹۸، ژست شاکی و منتقد به خود گرفته است؟! ✅‌‌کانال بصیرت را به بهترین دوستان و همکاران خود  سفارش کنید.💐 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپی که یادآور عصر عاشورا بود! ماجرای سوزناک ارسال یک کلیپ برای همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری ویدئویی از جنایت تکفیری‌ها که او را به یاد عصر عاشورا و غارت خیمه‌ها انداخته است، آنجا که داعشی‌ها حتی به جنازه شهدا هم رحم نمی‌کردند و سعی داشتند اموال آنها را بدزدند.یکی سر از تنش جدا بود😔 پ؛ن اونایی که میگن ماجرای کربلا باور کردنی نیست این کلیپ را ببینید @AntiBBC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی از زیر گرفتن عزاداران حسینی در شهر قدس در دو نقطه از شهر قدس عزاداران را با ماشین زیر گرفتن در شب عاشوار ۶ نفر زخمی شد ؛حالا هم گفتن راننده مست بود! یزیدیان همیشه هستن با احتمال ۹۰ درصداز عمد این کار کردن مشروب را هم وسیله کردن برای نجات خود که بگن ما حواسمون نبوده! چون که ازین موارد زیاد داشتیم چند وقت دیگه برایشان از همون هشتگ های اعدام نکنید میزنن بدون توجه به این جنایتشون! @AntiBBC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم منتشر شده در مجازی به عنوان خودکشی اسب شمر! که بگفته صاحبش بخاطر اینکه در تعزیه خوانی مانند گذشته اسب امام حسین نبود و نقش اسب دشمن را داشت خودکشی کرد ! @AntiBBC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اهانت به امام حسین علیه السلام سخنان تکان دهنده شهید مرتضی مطهری در مورد تفریح رفتن در ایام محرم تفریح وقت زیادی دارد /هر وقت یک خطر عمیقی کشور را تهدید میکنه میان سراغ حسین (ع)! @AntiBBC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 آهای مسلمونی که توی عزای عزیزترین اولاد آدم، رفتی ساحل تفریح و خوشگذرونی.. ارمنی و زرتشتی حرمت محرم سرش میشه.. تو سرت نمیشه.. خیلی بیچاره ای.. دلم برات میسوزه.. 👉 @roshangarii 🚩
⁉️متن شبهه👇👇👇 قابل توجه شیعیان حواستون باشه عصبانی نشید خواهر شمرو فحش ندین چون خواهر شمر زن حضرت علی همان ام البنین مادر حضرت ابوالفضل است مادر شمر هم فحش ندین چون مادر شمر مادر زن حضرت علی است در ضمن خواهر یزید را هم فحش ندین چون زن امام حسن است ابو سفیان و عمرو ابوبکر را هم فحش ندین چون هر سه تای اون ها پدر خانم های حضرت محمد هستن بهتره به خودتون فحش بدین که نا آگانه به اختلاف خانوادگی اینا دخالت کرده اید این ها از نظر نسبی و سببی هزار جور باهم فامیل بودن ✅ پاسخ : 👇👇👇 از دیرباز، شبهات بسیاری به اصل قیام عاشوراء و برخی مسائل تاریخی آن گرفته می‌شد که به احسن وجه توسّط علمای شیعه پاسخ داد شده است.اخیراً برخی از جاهلان مغرض، شمر بن ذی الجوشن قاتل حضرت اباعبد الله الحسین(علیه‌السلام) را برادر حضرت امّ‌البنین، همسر دوم حضرت امیرالمؤمنین و مادر حضرت اباالفضل العباس(سلام الله علیه) دانسته‌اند. قصد ایشان از این دروغ پراکنی‌ها، خانوادگی جلوه دادن قیام بزرگ آن حضرت بوده است.امّا منشأ این افتراء کلماتی است که تاریخ نگاران از قول شمر بن ذی الجوشن در شب عاشوراء نقل می‌کنند. در آن شب، شمر همراه امان نامه‌ای به نزدیک خیمه حضرت اباالفضل العباس آمد و ایشان را با این عبارت صدا زد:«ای فرزند خواهر من! شما را امان دادم؛ خود را به کشتن ندهید و چنگ بر طاعت امیرمومنان یزید بزنید». [۱] اگر شمر بن ذی الجوشن، دایی عباس بن علی بوده باشد، باید شمر را برادر أم البنین بدانیم و حال آنکه اینگونه نیست. پدر أم البنین، حزام بن خالدربیعةو پدر شمر، جوشن بن شرحبیل بن الأعور بوده است. درست است که شمر بن ذی الجوشن و أم البنین هر دو از قبیلهٔ بنی کﻠﺎب هستند، امّا هرگز برادر و خواهر نبودهﺍند. زمانی که شمر امان نامه را عنوان کردند به خاطر هم قبیله بودن گفتند خواهر زاده های من کجایند!!! شمر بن ذی الجوشن و مادر حضرت عباس، هر دو از نسل «کلاب» می‌باشند. هر کدام با چند واسطه به «کلاب» می‌رسند. «کلاب» یازده پسر دارد. نام یکی از آنان «کعب» و نام دیگری «ضباب» است. حضرت ام البنین از نسل «کعب» و شمر، از نسل «ضِباب» است. نسب ام البنین: ام البنین بنت حزام بن خالد بن ربیعه بن وحید بن کعب بن کلاب. نسب شمر: شمر بن ذی‌الجوشن (جمیل) بن اعور (عمرو) بن ضِباب (معاویه) بن کلاب. حضرت عباس نوة دختری کلاب و شمر نوه پسری کلاب است. [۲] شمر چون دید که ابن سعد مهیای قتال است به نزدیک لشکر امام علیه السلام آمد و بانگ زد که کجایند فرزندان خواهر من عبدالله و جعفر و عثمان و عباس چه آنکه مادر این چهار برادر ام البنین از قبیله بنی کلاب بود که شمر ملعون نیز از این قبیله بوده.... امام حسین علیه السلام بانگ او را شنید برادران خود را امر فرمود که جواب او را دهید اگرچه فاسق است لکن با شما قرابت و خویشی دارد، پس آن سعادتمندان با آن شقی گفتند چه بود کارت؟ گفت ای فرزندان خواهر من شماها در امانید با برادر خود حسین رزم ندهید از دور برادر خود کناره گیرید و سر در طاعت امیرالمؤمنین یزید (ملعون) درآورید. جناب عباس بن علی علیه السلام بانگ بر او زد که بریده باد دستهای تو و لعنت باد بر امانی که تو از برای ما آوردی، ای دشمن خدا امر می‌کنی ما را که دست از برادر و مولای خود حسین بن فاطمه علیه السلام برداریم و سر در طاعت ملعونان و فرزندان ملاعینان درآوریم آیا ما را امان می‌دهی و از برای پسر رسول خدا صلی الله علیه و آله امان نیست؟ شمر از شنیدن این کلمات خشمناک شد و به لشکرگاه خویش بازگشت. نتیجه اینکه: حضرت امّ البنین هیچ نسبت فامیلی نزدیکی با شمر بن ذی الجوشن(لعنه الله) نداشته است و با این سخن فریبکارانه خود می‌خواسته حضرت ابالفضل العباس را که مهمترین حامی اباعبدالله بود، به سمت خود جلب کند. حضرت عبّاس نیز جواب دندان شکنی به او داد و فرمود: «دست‌های تو شل باشد و قطع شود و خدا امان تو را لعنت کند، ای دشمن خدا! ما را امر می‌کنی بر اینکه برادر و سید خود امام حسین را رها کنیم و به زیر طاعت ملاعین فرزند ملاعین داخل شویم...». [۳] پی نوشت: [۱]. سید بن طاوس اللهوف ص ۸۷- علامه مجلسی جلا العیون ص ۵۷۰. [۲]. مقتل الحسین ، ص ۲۰۹ ،سید عبد الرزق موسوی مقرم ، قم ،منشورات دار الثقافه والنشر ، نقل از جمهره انساب العرب، ۲۷۰، ۲۶۵ ـ ۲۶۱. [۳]. سید بن طاوس اللهوف ص ۸۷- علامه مجلسی جلا العیون ص ۵۷۰. کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️حرمت شکنی تاسوعا و عاشورا در بابلسر ! / از رقصیدن دختران تا تعارف زدن مشروب 🔹شب تاسوعا ، جلوی هیئت ثارالله بابلسر هنگام دمام زنی عده ای دختر روی طبقه هفتم میرقصیدند ! 🔹علنا در ساحل بابلسر مشروب تعارف میزنند به یکدیگر ! 🔹مسئول امنیت شهر جواب امام جمعه و فرمانده انتظامی شهر رو ندادند!
🔴 تنزل بی بی سی و سعودی اینترنشنال به ابزار رسانه ای اراذل و اوباش! 🔹یکی رو میگن مادره، یکی رو میگن فعال مدنیه، یکی رو میگن کارگره، یکی رو میگن کولبره، این آخریه رو هم که میگن طرف کشتی گیره و قاتل نیست! در بی‌شرفی و بی‌ذاتی ضد انقلاب همین بس، که برای تطهیر که باچاقو پدرِ سه تا بچه رو به قتل رسونده میگن "کشتی گیر" و چشم‌شون رو روی جنایتش میبندن!! 💬فامیل دور 🔸میگن «نوید افکاری» مادر داره، کشتی گیر بوده، پس اعدام نکنید! خفاش شب هم مادر داشت، راننده تاکسی هم بود! شمر و حرمله هم مادر داشتن زیر بوته در نیومدن که چقدر بی همه چیزند این رسانه‌های بن‌سلمان و ملکه!! 💬حاج فیدل ➕ البته هدف صرفا کُند کردنِ تیغ دستگاه قضا با هزینه دار کردنِ برخوردهای او با مجرمان، وقیح کردنِ اخلال‌گران در نظم و امنیت جامعه با ارسال پالس‌های حمایتی و همچنین زمینه چینی برای تشکیل پرونده‌های حقوق بشری بر علیه کشورمان می‌باشد! @tahlile_siasi @tahlile_siasi