eitaa logo
الوارثین
198 دنبال‌کننده
50.7هزار عکس
41.3هزار ویدیو
89 فایل
این کانال درجهت رشد آگاهیهای عمومی واطلاعات روز در جهت اطاعت امر ولی فقیه در جهاد تبیین ایجاد شده است. آیدی مدیر کانال: @Eblagh110
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ پاسخ دکتر سید محمد حسینی به (دهباشی مشاور رسانه ای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 😏😏) @mobahesegroup
5.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا انگلستان است .مرکز درست کردن رهبران جدید برای جهان اسلام واین مرد ریش قرمز که آخر از همه از ساختمان خارج میشود رهبر آینده مسلمانان پاکستان است که آماده تحویل به مسلمانان پاکستان میباشد. این صحنه آشنا نیست؟؟؟!! 🧩امام زمان دروغین در کشورݕاکستان نقشه های شوم برای ظهور ،،مدعیان دروغین ظهور 🆔 @mobahesegroup
▪️مگه کیش مستعمره ی چین نشده بود؟ پس اینا دارن کجا میرن؟! 💬 Elham yaghoobi @mobahesegroup
فقط دوست داریم این جماعت وقتی برگشتن پاچه هیئت ها رو بگیرن @mobahesegroup
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴«عزاداری تک نفره ♥️پیرمرد روستایی» 👈میتونید جلوی این عشق رو بگیرید؟ در یکی از روستاهای استان مرکزی، کرونا مانع عزاداری این عاشق امام حسین علیه السلام نشده است و با زنجیر زنی و نوحه خوانی آرام عزاداری میکند. 💚 👌 یعنی همین. فیلم بردار نمیتونه جلوی گریه هاشو بگیره 😭 (ع) 👉 @roshangarii 🚩
🔴 دوران «تبلیغ برای عدالت‌خواهی» گذشته؛ اما مطالبه‌گری و اجرای عدالت‌ همیشگی است حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان: 🔹می‌گویند: «فلانی گفته است دوران عدالت‌خواهی، مطلقاً تمام شده است!» بعضی‌ها یک کلمه پس و پیشِ صحبت بنده را نمی‌شنوند و دنبال بهانه برای فحش‌‌دادن می‌گردند. 🔹قبل از سخنرانی کسی پرسید «نمی‌خواهی دربارۀ عدالت‌خواهی سخنرانی کنی؟» گفتم «نه؛ دوران عدالت‌خواهی گذشته» یعنی دوران «سخنرانی و تبلیغ دربارۀ عدالت‌خواهی» گذشته است. البته باید یک کلمه اضافه می‌کردم که بعضی‌ها بهانه به دست‌شان نیاید؛ باید می‌گفتم «دوران سخنرانی‌کردن دربارۀ عدالت‌خواهی گذشته است» 🔹اگر کسی کمی انصاف داشته باشد می‌فهمد که بنده در مقام اینکه موضوع سخنرانی خودم را عدالت‌خواهی بگذارم می‌گویم دورانش گذشته است، یعنی الان ما نیاز به تبلیغ اینکه «عدالت‌خواهی مهم است» نداریم. 🔹مطالبه‌گری در عدالت‌خواهی که تمام نمی‌شود! ولی الان نیاز به تبلیغ و سخنرانی دربارۀ اهمیت عدالت‌خواهی نیست، بلکه الان موقع اجرای عدالت است، کمااینکه قوۀ قضائیه بخشی از آن را الان دارد اجرا می‌کند. 🔹اگر من بالای منبر، به جوانان بگویم: «وقتی دیدید کسی عدالت نمی‌کند و ظلم می‌کند فریاد بزنید!» می‌گویند: ما نسبت به این مسئله توجیه هستیم، حرف جدیدی نداری که بگویی؟! 🔹بنده به‌عنوان مبلّغ، موضوعی که ضرورتش را بیشتر از تبلیغ عدالت‌خواهی می‌دانم موضوع مواسات و آمادگی برای گذشتن از دارایی‌ها است. 🔹بعضی‌ها مواسات را در حد صدقه تنزل می‌دهند؛ مواسات فراتر از صدقه است؛ یک سبک زندگی است. فرهنگ مواسات، سبک زندگی را برای مسئولینِ جامعه، بیشتر از بقیۀ افراد جامعه، تغییر خواهد داد. 🔹ما رهبر انقلاب را بالاتر از اسوۀ اجرای عدالت می‌دانیم؛ ایشان را اسوۀ اجرای مواسات می‌دانیم. پرهیز کردنِ ایشان از خوردن خیلی از میوه‌جات گران‌قیمت-حتی قبل از انقلاب که مسئول نبودند- چیزی فراتر از عدالت است؛ این یعنی اهل مواسات بودن. 🔹مواسات یعنی «تو حق نداری بهتر از برادر دینی‌ات زندگی کنی، حتی در خلوت خودت» البته این کار سختی است. شما ببینید چند نفر از مسئولین کشور، در مواسات، به رهبر انقلاب تأسی می‌کنند؟ ✍️بیداری ملت @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
From bullets to pellets!! "گلوله‌های ساچمه‌ای روی صورت" بهایی‌ست که شیعیان کشمیر بابت عزاداری سیدالشهدا(ع) میپردازند.. ما چه بهایی میدهیم؟! | کشمیر، دیروز | *سـیـّد مـنـصـور مـوسـوی 🏴* 💠 @Sepahiy.. اخبار سپاه پاسداران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ویدیو حاوی الفاظ رکیک🚫 لشگر یزید با آلات طُرب و توهین مقابل مقدسات آمده‌اند تفاله‌های پهلوی و مدعیان آزادی عقیده! روز عاشورا مقابل مسجد تشیع (امام علی) واقع در هامبورگ آلمان، دی‌جی آوردن و با شعارهای توهین‌آمیز به امام حسین و ائمه اطهار عقده‌هاشون رو خالی کردند جالبه که فیلم گیرنده داره میگه برای اعتراض به اسلام و محرم! مشکل اینا با مردم ایران دقیقا همینه، اسلام و محرم @tahlile_siasi @tahlile_siasi
🔴نعل وارونه بی بی سی در روایت ایرانی ✍محمد عبدالهی 🔰طی دو سال گذشته و پس از افشاگری ها درباره «هاروی واینستین» تهیه کننده معروف هالیوودی و سابقه تجاوز وی به دست کم 80 زن، در غرب موجی تحت عنوان جنبش راه افتاد که دنیا را شگفت زده کرد. زنان زیادی در اروپا و آمریکا و حتی برخی کشورهای آسیای شرقی با انتشار تصاویر خود به همراه هشتگ به این جنبش پیوستند و مدعی شدند بارها مورد تجاوز قرار گرفته و سکوت کرده اند. 🔰مهمترین حقیقتی که در ماجرای جنبش «من هم همینطور» افشا شد، این بود که که مدعی بود رهاوردش برای انسان ها آزادی و رفاه و امنیت است، با ترویج (بخوانید بی بند و باری) چنین دست پختی به ارمغان آورده. 🔰البته در سال های اخیر و به دنبال غرب برخی رویکردهای کم رنگ انسانی و اخلاقی در اروپا و ایالات متحده آغاز شد که سعی داشت داری (Sexual Abstinence Approach) را به عنوان نوشداروی این مرض مسری ترویج کند که چون حامی قدرتمندی بین سیاسیون و جامعه نخبه غربی ندارد و نیز اقداماتش در تضاد با منافع کمپانی های بزرگ پورن، مشروب و فیلم سازی ست نتوانسته توفیق چندانی کسب کند. 🔰اما اخیرا موجی در توییتر فارسی این بار در دفاع از قربانیان در ایران شکل گرفته که برخی کاربران به بیان تجربیات خود از تجاوز جنسی می پردازند و در رسانه هایی چون به صورت پررنگ بازتاب داشته است. این بازتاب ها همراه بود با تحلیل هایی که مدعی بود زنان ایرانی بالاخره تصمیم گرفته اند سکوت مرگبار خود در برابر تجربه های مکرر تجاوز به عنف را بشکنند و علیه ساختار مذهبی و حقوقی و اجتماعی که هیچ حمایتی از آنان در این موضوع ندارد، بشورند. 🔰فارغ از اینکه این موضوع حقیقت دارد یا دچار بزرگنمایی شده، به عنوان یک پدیده رسانه ای باید در جستجوی هدف پینوکیوی دماغ دراز بی بی سی و برخی اکانت های تابلودار توییتر فارسی از پرچمداری این موضوع بود. 🔰روی دست گرفتن این موضوع درواقع پیگیری یک خط است که همواره در دستور کار بوقچی های رسانه ای غرب برای پوشاندن مشکلات خویش بوده. همزمانی این موج توییتری و بازتاب عجیب و غریبش با حادثه تکان دهنده هتل دریای سرخ و تجاوز گروهی سی مرد اسرائیلی به یک دختر 16 ساله که این روزها افکار عمومی اسرائیل را در شوک فرو برده و می تواند منجر به یک رسوایی اخلاقی بزرگ برای در جهان شود، جالب توجه است. 🔰گویی رسانه های غربی به عنوان پادوی رژیم صهیونیستی تنها چاره شستن این لکه ننگ را هدایت افکار عمومی به کانال انحرافی برساخته ی بالا بودن آمار تجاوز به عنف در ایران دیده اند. 🔰البته دستاورد دیگر آنان از این تحریف روایت، به اسلام در موضوع است که تحلیل گران این رسانه ها سعی کرده اند با استفاده از کم اطلاعی مخاطبان عام از احکام قضایی جمهوری اسلامی در این موضوع، این وظیفه را به انجام برسانند. 🔰به این صورت که با التقاط اثبات قضایی مساله زنا با تجاوز به عنف، شرع مبین اسلام را بر علیه زنان مورد تجاوز قرار گرفته معرفی کنند. آنان می گویند زنی که به او تجاوز شده باید چهار شاهد مرد برای ادعای خود بیاورد که چنین چیزی محال است و به همین دلیل متجاوز به عنف معمولا در هیچ دادگاهی محکوم نمی شود. 🔰درحالی که در قانون مجازات اسلامی، این اثبات زناست که وابسته به شهادت چهار مرد عادل یا سه مرد و دو زن است نه تجاوز به عنف. اثبات تجاوز به عنف نه محدود به شهادت شهود است و نه اقرار متجاوز؛ بلکه قاضی می تواند طبق علم خود که به طرق متعارف حاصل شده عمل کند که امروزه کسب علم قاضی با روش های پیشرفته ی پزشکی قانونی آسان تر شده. 🔰همچنین تخفیف هایی که در شرع مقدس برای جرم جنسی همراه با رضایت مثل پذیرش توبه مجرم پیشبینی شده، درباره تجاوز به عنف وجود ندارد و دین مبین اسلام به هیچ عنوان از حق فرد مورد تجاوز قرار گرفته و شکایت او در این موضوع نمی گذرد. 🔰پس هدف آمیختن شیطنت آمیز احکام این دو جرم متفاوت، تحریف واقعیت ها در کشور ما و انداختن توپ رسوایی غربی ها در زمین جمهوری اسلامی ست. @tahlile_siasi @tahlile_siasi
‍ ‍ حضرت زینب (س) پیروز جنگ روایت های بعد از واقعه عاشورا ✍️معصومه نصیری ـ مدرس سواد رسانه ای ▪️سال ۶۱ هجری قمری، حسین(ع) و یارانش در کربلا به شهادت می رسند. دورانی که تصور بر این است رسانه فاقد معنا بوده و هنوز اثری از تکنیک های رسانه ای وجود نداشته است اما نگاهی به قبل، حین و بعد از این حادثه نمایانگر چیزی جز آنچه می پنداریم، است. برای وقوع چنین جنایتی آماده سازی افکار عمومی و دارای اهمیت است. حاکمان آن دوران با تکیه بر شیوه های رسانه ای همچون عملیات روانی و شایعه سازی سعی در اقناع افکار عمومی برای همراهی با برنامه هایشان را داشتند و از همین روی مردم کوفه به یکباره تحت تاثیر روش های مورد اشاره، تغییر رویکرد داده و از همراهی با امام(ع) منصرف می شوند. آنها که خود حسین ابن علی را دعوت کرده بودند، تحت تاثیر القائات آن زمان، رفتاری مغایر با آنچه باید را اتخاذ کردند. در واقع با ایجاد _اختلال_در_معیار، در رویه و محاسبات نیز اختلال ایجاد شد. ▪️عملیات روانی گسترده دستگاه حاکم و القای دروغ در پوشش واقعیت، افکار عمومی آن دوران را برای همراهی در جنگ علیه خاندان رسالت، اقناع و متقاعد کرد. پنهان سازی بخشی از واقعیت و استفاده از تکنیک دروغ بزرگ توسط دستگاه حاکم، باعث شد تا بعد از حادثه عاشورا بسیاری ندانند آنکسی که یزید و ابن زیاد از او به عنوان خارجی یاد کردند و به قتلش رساندند، نوه رسول خدا (ص) بوده است. آنها با روایت سازی و تمسک به تکنیک برچسب زنی و عنوان سازی مردم را متقاعد کردند علیه کسی وارد جنگ شوند که در برابر حکومت خروج کرده است و «قیام علیه ظلم» را به روایت «خروج علیه خلیفه» تغییر دادند. بنابراین استفاده از تکنیک های مختلف پیش از وقوع حادثه کربلا، در وقوع آن نقش مهمی را ایفا کرد. حین حادثه عاشورا تک تک رفتارهای امام حسین(ع) و یارانشان کارکرد رسانه ای خاص خود را داشته است. از نماز ظهر عاشورا در میان جنگ تا توبه حر و رفتار ابوالفضل العباس و …. همگی حاوی پیام رسانه ای به مخاطب است. ▪️اما نکته مهم رفتار و نقش رسانه‌ای حضرت زینب کبری(س) پس از عاشوراست. نقش رسانه ای ایشان در این مقطع تاریخی بر کسی پوشیده نیست. اوست که پیام عاشورا را در محیطی که دستگاه حاکم با القای دروغ و انگاره سازی های مختلف علیه امام حسین(ع) وارد عمل شده است، به گوش افکار عمومی زمانه ای خویش می رساند و با خطبه های تاریخی اش و رفتار توام با صبر و وقارش به گوش دنیا می رساند که آنچه به آن ها گفته شده، دروغ بوده و آنکه در دشت کربلا به شهادت رسیده، حسین (ع) بوده و آنجاست که مردم متوجه می شوند چه روی داده و آنکسی که علیه اش وارد جنگ شدند نوه رسول گرامی اسلام بوده است. زینب کبری(س) با خود، انگاره سازی و دستکاری واقعیت توسط دستگاه حاکم را ناکارآمد می کند. حضرت زینب (س) توانست تمام عمق فاجعه دشت کربلا را به گوش همگان برساند . ▪️بانوی گرامی کربلا پس از حادثه، با ایفای نقش رسانه‌ای خود امکان هرگونه یا اشتباه را از مخاطب سلب و او را با حجمی از اطلاعات مواجه می کند تا چرایی و اهداف قیام حضرت اباعبدالله در برابر ظلم را برای همیشه تاریخ زنده نگه دارد که اگر او و خطبه هایش نبودند، دروغ پردازی دستگاه، جور حادثه را به گونه ای دیگر روایت می کرد. این ایشان بود که توانست افکار عمومی را آگاه و تمام فضاسازی های شکل گرفته را بی اثر کند. آنچه به عنوان کارکرد رسانه ای آن دوران توسط حاکمیت صورت گرفته بود سرکوب افکار از طریق حذف و قلب حقایق بود. آن ها با ، گاه بخشی از حقیقت را حذف و گاه بخشی غیرواقعی به آن اضافه می کردند و دست به تخریب و فریب افکار عمومی می زدند. آن ها با برچسب زدن (خروج علیه خلیفه) به ایجاد حوزه معنایی منفی برای سرکوب موضوع و فرد موردنظر، می پرداختند. ▪️ زینب (س) در عصر تحریف و دروغ و نیرنگ، توانست با ایفای نقش دقیق و به هنگام خود پیام واقعی کربلا و آنچه رخ داده بود را به گوش افکار عمومی برساند و تمام تکنیک های رسانه ای حاکمان دورانش را خنثی و پیام واقعی کربلا را برای همیشه در تاریخ زنده نگه دارد. در دوره ای که روایت های ارائه شده مبتنی بر دروغ و نیرنگ و تحریف عمیق تاریخی بوده است، حضرت زینب (س) با ارائه روایت مبتنی بر واقعیت و اثرگذاری ویژه افکار عمومی را با حقیقت بزرگی روبرو کردند که بنیانگذار جریانات پس از عاشورا و تا ابد خواهد بود. و شاعر چه نیکو گفته است: «سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود» @asrehooshmandi @tahlile_siasi @tahlile_siasi