🔴نتانیاهوی: تا هر زمان لازم باشد در جنوب لبنان میمانیم
🔹نخستوزیر رژیم صهیونیستی: اسرائیل تا هر زمان که لازم باشد در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهد ماند تا از شهرکها و جوامع شمال اسرائیل محافظت کند.
رسما دارند در جنوب لبنان شیعیان رو قتل عام می کنند ؛ جایی خوندم بالای ۱۰۰ شهید داشتیم.
واقعا اگر بخوام از توافق بنویسم دیگه از مرحله تذکر، هشدار و یادآوری رد شدیم ؛ دیگه خودشون باید درک کنند که چه بلایی داره سر چیزی که توافق کردن میاد.
🔶🔹اسماعیل احمدی
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توضیحات حجتالاسلام شیخ اسماعیل رمضانی
درباره پیام مهم امام سید مجتبی خامنه ای.
🚩 اماج
🔰 @Amaj24
نتانیاهو و کاتص هر دو در صحبت هایی بر عدم عقب نشینی از منطقه امنیتی جدید تعریف شده (حدود عمق ده کیلومتری) تاکید کردند.
سی ان ان:ایالات متحده به ایران اطلاع داده است که اسرائیل حملات خود در لبنان را بیشتر تشدید نخواهد کرد.
پ.ن:از آتش بس در لبنان طبق شروط توافق نامه، رسیدیم به بیشتر تشدید نخواهد کرد!؟
🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
سی ان ان:ایالات متحده به ایران اطلاع داده است که اسرائیل حملات خود در لبنان را بیشتر تشدید نخواهد کر
این مزخرفات چیه؟ نکنه باور کردن یه عده ایی؟ ناموس شیعه داره قتل عام میشه.
🔴 یک مقام آمریکایی گفت:
🔸«حزبالله و اسرائیل با آتشبس موافقت کردهاند» و افزود که مذاکرهکنندگان از آمریکا و قطر با حمایت ایران به توافق کمک کردند.
پ ن ادمین : این مزخرفات چیه؟ قتل عام کنی، بمباران کنی ؛ هر جایی هم حس کردی، آتش بس کنی؟
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: آتشبس به ما اجازه میدهد تا به تخریب زیرساختها و اقدام علیه تهدیدها ادامه دهیم.
🔴 خبرنگار الجزیره از حملهٔ هوایی رژیم صهیونیستی به شهر النبطیه و حملات توپخانهای به منطقهٔ جبل الرفیع در جنوب لبنان خبر داد.
ادامهٔ حملات ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
🔹شبکهٔ الجزیره از چهارمین حملهٔ هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک کفرتبنیت پس از اعلام آتشبس ادعایی خبر داد.
این بمباران ها داره در زمان بعد از اعلام آتش بس رخ میده