میخوام برم کتاب بخرم ولی دوتا کتاب نخونده دارم.
جدا از اون سیصد و شصت و پنج روز با ادبیات انگلیسی روهم نخوندم.
این انجیلم نخوندم .
نامه های زیرزمینی مونده
و پنج تا مانگای نخونده دارم
اصن نیمتونم ب خودم قول دادم اینارو تموم کنم بعدش
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
میخوام برم کتاب بخرم ولی دوتا کتاب نخونده دارم. جدا از اون سیصد و شصت و پنج روز با ادبیات انگلیسی ر
ولی کتابای فاضل نظری دارع بدجور دلمو بدست میاره
چیزی ک سرش دارم حرص میخورم توی امتحانا اینه که چرا شخصیت اما و مادام بواری چرا آنقدر مزخرفه نمیفهمم
ی زن با هدف هایی ک مشخص نیست فقط دوست دارن ی مرد به اندازه کافی براشون باشه چ کنارشون باشه
ینی اصن ی زن آنقدر اسکول نمیتونه باشه
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
اینم اگ دوست داشتید سیاسی بخونید مطالعه فرمایید
تو کتاب دازای رو خوندی ؟
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
😭😭بخدا من میخام باهات بیام بیرون ولی حال ندارمم
میخام سین بزنم و منطقی بهش بگم