رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
اینم اگ دوست داشتید سیاسی بخونید مطالعه فرمایید
تو کتاب دازای رو خوندی ؟
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
😭😭بخدا من میخام باهات بیام بیرون ولی حال ندارمم
میخام سین بزنم و منطقی بهش بگم
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
الهه زیبایی
حس میکنم این اون تیک تاکر چینیس
ی دردی ک باهامه و رو نمیشه هیچ وقت رهاش کرد . اینکه مجبور درد بزرگتری رو متحمل شب تا این یکی برات عادی بشه
درسته
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
درد تنهایی رو طرد شدن برد
حقیقتا واقعا اینکه آدم طرد بشه رو دوست دارم