چیزی ک سرش دارم حرص میخورم توی امتحانا اینه که چرا شخصیت اما و مادام بواری چرا آنقدر مزخرفه نمیفهمم
ی زن با هدف هایی ک مشخص نیست فقط دوست دارن ی مرد به اندازه کافی براشون باشه چ کنارشون باشه
ینی اصن ی زن آنقدر اسکول نمیتونه باشه
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
اینم اگ دوست داشتید سیاسی بخونید مطالعه فرمایید
تو کتاب دازای رو خوندی ؟
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
😭😭بخدا من میخام باهات بیام بیرون ولی حال ندارمم
میخام سین بزنم و منطقی بهش بگم
رِمبِراری [بر وزن بلوبری ] -
الهه زیبایی
حس میکنم این اون تیک تاکر چینیس