eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
221 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
هَرجآ هَم باشی بازَم نسخهِ مسخرتی قَشَنگهِ .
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بِسمهِ پَرودِگآرِ عِشق و زیبآیی :)! " کِ بآ توکُل بِهِش ، عمرِت زیبآ ساختهِ میشهِ :)! " 🤍🥺
هدایت شده از _نَوایِ دَریا_
میشه یکی بیاد دعوا من باید فشارامو خالی کنم
آمیگـدآل :)!
میشه یکی بیاد دعوا من باید فشارامو خالی کنم
هانایِ قشنگم مَن هستَم :)! - اینجوریمو نِگآه نکنااااا یِ سگ درون دارم قوی پایتممممم تا تَهِ دعوا :)! 🤍😂🫂
بِدون قَدرِ وجود و حضورتُ ؛
آمیگـدآل :)!
بِدون قَدرِ وجود و حضورتُ ؛
صَبر ، نتيجه حضورَت است :)! ِ
خُب تُ سعادت دیدنشو نداری ، پَس بشین سَرِجآت ، یکی اینو بِ قلبِ مَنی کِ نمیپذیرهِ بفهمونهِ 🙂🤍
- یِ سوال دارَم ازت چرآ آدَم دنبآلِ گول زَدَنِ خودشونن ؟! + چون با این حرفا خودشونو قانع میکنن :)! و قلبِشون و دور میزنن :) 🤍🙂
تآیم بِ فدایِ آرزو هایِ قشنگتون :)
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چِرآ مآ انسان ها در زِندگی ، بِ چِشم هایِ زیبایی وابستهِ میشیم کِ حتی نِگآه هایِ محبَت آمیز در فرهنگ لغات چِشم هآش مَعنآیی نداره :)! - دلباختهِ لبخَند هایی میشیم کِ لامصَب برایِ مآ نوش داروست وَلی طرف حتی معنی زیستَن بآ یک * لَبخَند * رو نمیفهمهِ :)! - عآشقِ حرف هآ و طرزِ صحبَتِ آدَمآیی میشیم کِ برایِ دقآیقی امکآن هم صحبتی ، معآشِرَت و شِنیدَنِ صدایِ اون شخص رو نَداریم :)! - مجنونِ و مجزورِ چهرهِ هَمانندهِ مآه اشخاصي میشیم کِ حَتی سعآدَت لحظهِ ای دیدنِشو ندآریم :)! " اون زَمآن کِ دیدیمِش حتی فکر نمی‌کردیم روزی برایِ تَک تَکِ حَرفآش، رفتآرآش، کارآش، لبخَندآش ، پیآمآش و تَک تَکِ اجزایِ صورتِش * مجزور * شیم ، وَلی بِ طورِ بآوَر نکردَنی ای مجزورشُدیم :)؟ قلبِ هَستی :)! 🫠🤍
آمیگـدآل :)!
وَ حَتی شَب بِخیری کهِ انسآن ها از هَم دریغ میکنند :)! اسمش شَب بِخیرِ خودِش واسهِ خودِش یِ دنیایِ
- شَبِتون بِ زیبآییِ پنجرهِ هآیی کِ بِ سویِ امید و آرزو و رویآ گشودهِ میگردد :)! 🙃🤍
765.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- صُبحِتون سَرشآر از زیبآیی هایِ آفریدگآرِ زیبآ :)!