خُب تُ سعادت دیدنشو نداری ، پَس بشین سَرِجآت ،
یکی اینو بِ قلبِ مَنی کِ نمیپذیرهِ بفهمونهِ 🙂🤍
- یِ سوال دارَم ازت چرآ آدَم دنبآلِ گول زَدَنِ خودشونن ؟!
+ چون با این حرفا خودشونو قانع میکنن :)!
و قلبِشون و دور میزنن :)
🤍🙂
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چِرآ مآ انسان ها در زِندگی ، بِ چِشم هایِ زیبایی وابستهِ میشیم کِ حتی نِگآه هایِ محبَت آمیز در فرهنگ لغات چِشم هآش مَعنآیی نداره :)!
- دلباختهِ لبخَند هایی میشیم کِ لامصَب برایِ مآ نوش داروست وَلی طرف حتی معنی زیستَن بآ یک * لَبخَند * رو نمیفهمهِ :)!
- عآشقِ حرف هآ و طرزِ صحبَتِ آدَمآیی میشیم کِ برایِ دقآیقی امکآن
هم صحبتی ، معآشِرَت و شِنیدَنِ صدایِ اون شخص رو نَداریم :)!
- مجنونِ و مجزورِ چهرهِ هَمانندهِ مآه اشخاصي میشیم کِ حَتی سعآدَت لحظهِ ای دیدنِشو ندآریم :)!
" اون زَمآن کِ دیدیمِش حتی فکر نمیکردیم روزی برایِ تَک تَکِ حَرفآش، رفتآرآش، کارآش، لبخَندآش ، پیآمآش و تَک تَکِ اجزایِ صورتِش * مجزور * شیم ، وَلی بِ طورِ بآوَر نکردَنی ای مجزورشُدیم :)؟
#دَریچهِ قلبِ هَستی :)!
🫠🤍
آمیگـدآل :)!
وَ حَتی شَب بِخیری کهِ انسآن ها از هَم دریغ میکنند :)! اسمش شَب بِخیرِ خودِش واسهِ خودِش یِ دنیایِ
- شَبِتون بِ زیبآییِ پنجرهِ هآیی کِ بِ سویِ امید و آرزو و رویآ گشودهِ میگردد :)!
🙃🤍
765.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- صُبحِتون سَرشآر از زیبآیی هایِ آفریدگآرِ زیبآ :)!
دوست داشتَن به هیچ دَردی نِمیخوره، اَگه فَهمیدَن، دَرک کَردَن، مُهِم بودَن، صِداقَت داشتَن، تَوجه وَ اِحتِرام هَمراهِش نَباشه.
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیفِ یه عِشق یا یه دوستِ واقِعی:)
بَراتون اَز اینا آرِزومَندَم...🌚✨