آمیگـدآل :)!
- نَرَم تو فِکر بآ حَرفایِ سَناممممم :)! ✨🙃
اونجآشششش خداس کِ گفتهِ : وَقتی تُ حالِت بَده امیدی بِ زندِگی نیست :)
یِ آدم یِ روز میشهِ همهِ چیت میشهِ رفیقت، قشنگِت ، نفسِت ، مهرَبونِت ، یکیدونَت و ... خیلی چیزایِ داشتهِ و نَداشتَت :)!
بآ تو فَهمیدَم کِ یِ آدَم میشهِ قَلب و روح و تَنِت :)
خیلی جاهآ بین تک تک نَبودَنآت ازت مثل شیر دفاع کَردَمِتو پزِ تُ دادَم خدا شاهدههههه !
وجودِتُ روزی صَد بآر شُکر میکنمممممم قَلبَم :)
بآ تُ خیلی حِسآ رو دَرک کَردَم کِ تا حالآ چنین حِسِ خوبآ رو بآهآت حِس کردم مثلِ آغوش از راهِ دور ، گریهِ کردَن از شدتِ محبتِ یِ آدَم ، دوست داشتَنِ کسی رو کِ نَ دیدَم ن بَغل کردَم و ... :)
- یِ جوری تویِ دلم دوسِت دارَم کِ گفتَنی نیستتتتتتت گلِ قلبم:)
حضرِتُ شکر دوستتتتتتتت دارم قَدرِ آسِمون و زمینِت :)
از طرف : یِ کوچولووووو دوست دارِت :)
#دَریچهِ قَلبِ هَستی :)
🙃✨🤍
بابا جونَممممم ، روزِت مبآرکککککک ی تیکه خیلی بزرگ از قلبممممم !
چقدر خوشحآلممممم که چنین بابایِ نفس و مهربون و خوشتیپی مثلِ تو دارممممم :)
اینو بدون اگر بازم تویِ این دنیآ متولد میشدم ، صد البته تو رو انتخابببب میکردم گلِ قلبممممم 🥺✨🤍
سایَت ابدی باشهِ برام نفسِ هستی ، انشالله برسه روزی که هر جآ رسیدی بگن ایشون پدر خانم دکتر هستیِ :))))
* بشَم افتخارتتتت *
خوشتیپ ترین بابایی دنیآ روزتتتتت کلی کلی مبآرککککککمون باشه 🫀🥺🤍
#درچهِ قَلبِ هَستی :)