eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
221 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
ـــ اونقدر حسودیم میشه به اون دسته از آدمآیی ک وقتی از سفر برمی گردن با دسته گل توی سالن انتظار فرودگاه وایمیستن و در نهآیت با نهآیت ذوق به استقبآل مسافرشون میآن :))))) لامصب اصلآ خیلی جذابببب و خدآسسسس ✨😭🤌🏻
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بَر ما دِلَت نَسوخت نَدانَم چِرا نَسوخت ، ما را دِلَت نَخواست نَدانَم چِرا نَخواست :)! -حسن دهلوی - 🫠✨🤍
من ، همیشه پلکِ بیدارِ شب‌های دیگرانم باران که می‌بارد ، سقف خانه‌ی همه را می‌چسبانم باد که می‌وزد ، دست بر شانه‌ی لرزان دنیا می‌گذارم اما هیچ‌کس هیچ‌کس نمی‌پرسد این بارانی که بر شانه‌ام می‌بارد از کدام ابرِ دلواپسی‌ست... 🫠🤍
صبح که رفتم مدرسهِ با توجه به کفش مناسبی که نپوشیده بودم یکی از حرکات ژیمناستیک رو داخل حیاط مدرسه مون زدم و پام سر خورد و قشنگ با پشت سرم با یِ سرعت بالایی خوردم با سرم رو زمینی که سنگه و روش چمن مصنوعی زدن و تا چند دقیقه واقعا کل سرم داشت از درد میترکید و اصلا انگار سرم سوت می کشید :)! و الانم حسِ تیر کشیدن توی سر و گوشم دآرم 🙂
آمیگـدآل :)!
صبح که رفتم مدرسهِ با توجه به کفش مناسبی که نپوشیده بودم یکی از حرکات ژیمناستیک رو داخل حیاط مدرسه م
هیچی هم به مامان و بابام نگفتم که ی وقت نگرآنم نشن گنآه دآرن کم مشغله و گرفتآری دارن منم بشم دلیل نگرآنی بیشترشون ؟! ✨🙂
هدایت شده از آمیگـدآل :)!
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وَ حَتی شَب بِخیری کهِ انسآن ها از هَم دریغ میکنند :)! اسمش شَب بِخیرِ خودِش واسهِ خودِش یِ دنیایِ عجیب و قشنگیهِ انگاری با یِ شَب بخیر دنیآ رو بِهِت میدَن :)! کآش عادَتی بِشهِ برایِ تَک تَکِمون کهِ قَبل از خوابِمون به اونایی کهِ از اعماقِ وجودِمان دوستِشان داریم بگوییم * شَبِت بخیر * :)! وَنشآن دهیم کهِ به یادِشآن هستیم :) " دوستَت دارَم همیشهِ نشانهِ دوست داشتَن نیست " * شآیَد همیشهِ فرصَتِش نَباشهِ * قَلبِ هَستی :)! 😭✨🤍🛐
امآن از مِهربونی .... :)!
خوشبِحآلِ اونی کِ وآسش تآیم بِ فَدآش ارسآل میکنی ، تویِ سآعتآیِ رند آرِزوش میکنی و پآیهِ ثآبتهِ تک تکِ دعآ هآ و آرزوهآتهِ چهِ تو نَمآز چهِ تو نذرآت تو هر زَمآن و مَکآن :)!
حسِ شیشم فعآل از over think هم بد ترهِ :)!
مَن ارگِ بَم و خِشت بِ خِشتَم مُتِلآشی ؛ تُ نقشِ جَهآن ، هَر وَجَبَت تِرمهِ و کآشی :)))))! ✨🙃
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بِ مَن نَگو دوسِت دآرَم کِ بآوَرَم نِمیشهِ ؛ نگو فَقَط تُ رو دآرَم کِ بآوَرَم نِمیشهِ :)! 🙃✨🤍
715.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشَب دلم میخوآست عآلم و آدمو ول کنم بشینم پیش یِ نفر با دو تا استکآن چآیی تآزهِ دم و بگم ؛ _ چی غمگینت کردهِ ؟! _ چی دِلِ مهربونِتو شیکوندهِ ؟! _چی اون لبخَندِ همیشِگی تو ، توی اون صورتت کمرنگ کردهِ ؟! _ چی بآعثِ اون چِشمآیِ قرمزت شدهِ ؟! 🙃✨🤍