بعد از 15 سآعت آفلآین بودَن سَلآممممممم🙃✨🤍
دلیلش هم بِ خآطر اینکهِ از سآعتِ ۶ و نیم بیدآر و ۷ و نیم تا تآ ۴ و ربع مدرسهِ ، ۴ و نیم تا ۵ و نیم بآشگآه و بلآفآصلهِ بعد از بآشگاه درس خوندَن و بعدش پیآنو تمرین کردن و تآزه الآن اومدم مغآزمون و فرصتِ آنلآین شُدَن رو کَسب کَردممممم😭😂✨
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دَختَر !
شِکَست ، وَلی لَبخَند زَد !
گِریست ، اَمّا گُفت : "خوبَم"
دَر دِلَش طوفآن بود ؛
اَمّا جَهآن رآ آرآم کَرد !
او شِعرِ نآتَمآمِ خُدآست ،
کِ بآ هَر درد ، زیبآتر میشود !
دُختَری از جِنسِ عِشق ،
کِ قَویست، حتَی وَقتی دِلَش میلَرزید :)!
روزهِ زیبآ رویآیِ من ، دختَرآم مبآرک :)!
- صَبآییم 🙃🤍
- ونوسَیم 🙃🤍
- هآنآییم 🙃🤍
- دینآنآم 🙃🤍
- دریم 🙃🤍
- سنآییم 🙃🤍
- رمضونَم 🙃🤍
- سآجده ایم 🙃🤍
- ریحآنَم 🙃🤍
- پری بآبونهِ ایم ( رفیقِ ونوسَم و هآنآم ) 🙃🤍
- آتنآم ( رفیقِ ونوسَم و هآنآم ) 🙃🤍
- زآرآم ( رفیقِ ونوسَم و هآنآم ) 🙃🤍
و تک تکِ دخترآیِ چَنِلَم :)))))!
اونقدر ذهنم درگیرِ ، اونقدر عصآبم خوردهِ ، اونقدر تو فکرم کِ لبَم همین الآن تَبخآل زَد :)!
🙂🤍
کآش آدمآ کآری نکنن کِ یِ روز بگم فوبیآم آدمآن !
از آدمآ دآرم میترسَم خیلی عجیبَن !