بِ برنآمهِ ریزی خدآ بِ شِدَت اعتِقآد دآرمممم :)!
امروز کلآس دآشتم سآعتِ 4 عصر از دیشَب معلم خصوصیم اوکیش کردهِ بود این سآعت بعد من غَمگین نآرآحت بودَم چون سآعت 16/5 بآزی دآریم :)!
بعد امروز صبح گفت هستی من کارم تو مدرسه سرکارم ، طول کشید ساعت شروع کلاس سآعت 6 عصر بآشههه .
من از ذوققققق غش کردمممم یعنی :)!
من نشستم درسمو خوندم و دارم میخونم تا ساعت 16/5 که فوتبالمو ببینم و بعدش دوباره درسم میخوانم:))))!
مرسییییی خدآ جونم کِ حَوآست هست بهم :)))!
🙃❤️✨
آمیگـدآل :)!
بِ برنآمهِ ریزی خدآ بِ شِدَت اعتِقآد دآرمممم :)! امروز کلآس دآشتم سآعتِ 4 عصر از دیشَب معلم خصوصیم
البته دارم درس روز یکشنبمو میخونم :)))!
وقتی یک بِآر بآبآیی من خود جوش میآد بآ ذوق میگهِ بریم لوکیشِنِ موردِ عَلآقهِ هَستی :)!
همون لحظه ریکشِنِ یِ عزیزِ بزرگوآر : ن 😐😂😭
- دآنی کِ مَرآ غَم فَرآوآن اَز چیست ؟!
" زآن اَست کِ او نآز فَرآوآن دآرَد :)! "
🙃✨🤍
موهآمووووو بیبینید :)!
گیرهِ هآم سیتآرَس :)))))!
- هَرچی بیشتَر فِکر میکُنَم بیشتَر مُطمَئِن میشَم کِ بِ دختر بچه 5 سآلهِ بیشتَر میخورَممممم :)!
🥺✨🤍