وقتی یک بِآر بآبآیی من خود جوش میآد بآ ذوق میگهِ بریم لوکیشِنِ موردِ عَلآقهِ هَستی :)!
همون لحظه ریکشِنِ یِ عزیزِ بزرگوآر : ن 😐😂😭
- دآنی کِ مَرآ غَم فَرآوآن اَز چیست ؟!
" زآن اَست کِ او نآز فَرآوآن دآرَد :)! "
🙃✨🤍
موهآمووووو بیبینید :)!
گیرهِ هآم سیتآرَس :)))))!
- هَرچی بیشتَر فِکر میکُنَم بیشتَر مُطمَئِن میشَم کِ بِ دختر بچه 5 سآلهِ بیشتَر میخورَممممم :)!
🥺✨🤍
بخش کوچیکی از قَشَنگی دیروزِمون :)!
بآ وجودِ صَبآییم و :)!
دیروز بآ وجودِ مآسآلآهآش به لوکشِن مورد عَلآقه یهِ هَستی خآنوم رَفتَنآش ، استرس هآش ، لَبخَندآش ، شآدی هآش ، شآیَد یِ کوچلو خوب کردَنآش ، عجله کردنآش ، گَپ زدَنآش ، صَبآ و بَغَل کردنآش ، تو اِسنَپ نِشستَنآش ، سوتی دآدَنآش ، انآر خوردَنآش ، صَبآ مسخرهِ بآزی هآش :)!
همه و همه جزئیآت خیلییییی قَشَنگ رَقَم خورد و برآیِ مَنآ هَستی خآطرهِ شُد :)))!
مرسی بآبَت اون حجم از خوشمزگیِ مآسالآ هآیِ یِ عزیز با سیروپ فَندوق یآ کآرآمِل کِ این روز رو زیبآتَر کَردید :)!
🙃🙃✨✨🤍🤍